Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No jestli 1190 Adventure topí do sedla tak, že máte koule na hniličku do 5-ti minut, tak tady na tom to bude peklo už za tři.
150hp a špatný prodeje?? 185hp to vyřeší!
Nerad bych tu bral někomu iluze, ale u všech výrobků se může najít tak zvaně páteční kus, který svého majitele potrápí.
Navíc i ikonické stroje, které dodnes těží ze své "válečné" robustnosti a která v současnosti zůstává tak maximálně ve vzpomínkách marketingového oddělení, rovněž trpí nemalým seznamem dětských nemocí.
Osobně jsem se o tom přesvědčil (naštěstí v záruce) na svém ex BMW R1200GS.
Snad proto jsem sáhl a v současnosti jezdím značku, jejíž spolehlivosti se owneři baworské kvality nezřídka kdy posmívají...
A víte co? Překvapivě zatím slouží lépe, tedy za stejný počet ujetých km je skóre závad 2:0 ve prospěch současného stroje.
Nicméně v dnešní době si nedělám iluze a chápu, že čas od času se přeci jen může něco pohnojit. Vždyť jsou to „jen“ stroje.
Je fakt že marketingové oddělení bude mít spočítáno že se zájemci najdou, horší je co píše seikos - a neni to jen u super duke - tady na motorkářích dandytdm (naštěstí v záruce) nejednou měnil motor - resp prasklou hlavu u Adventure 1190
Pak si mám nějakou KTM koupit z druhé ruky po záruce?
Left: že je víc koní zbytečných, to se říká už od doby kdy měly motorky 50 kobylek. Někdy od sedmdesátých let. Ty diskuse jsou pořád stejný. Desítky let.
Spíš by mě zajímalo jak KTM pořeší spolehlivost motoru. Přece jenom, nová S-Adventure bude jezdit víc kilometrů než nahatý Duke. A na to jak je S-Duke krátce na trhu, už se na netu povaluje docela dost fotek KO motorů
Ptám se není to málo, co tam d t takhle motor 3 litr s 500Ph a elektroniky tolik, že se to půjde projet samo a vy to budete jen sledovat doma na PC, to bude teprve dokonale dotažené ve směru momentálního vývoje. Hlavně ještě víc a víc elektronických nesmyslů, výkonu a váhy, až se bude točit další díl Hvězdných válek, uritě to využití najde.
na přední světlo u Transalpu 700 jsem si zvykl, ale tohle světlo na KTM je prostě strasně hnusný a to má moje motorka světlo z Ávie, takže jsem hodně objektivní.
No jestli 1190 Adventure topí do sedla tak, že máte koule na hniličku do 5-ti minut, tak tady na tom to bude peklo už za tři.
150hp a špatný prodeje?? 185hp to vyřeší!
To bude jezdit tak na laně do servisu...
Jo no 180 koni s tim by mohlo jit i vycestovat z čr snad to bude stačit
Nerad bych tu bral někomu iluze, ale u všech výrobků se může najít tak zvaně páteční kus, který svého majitele potrápí.
Navíc i ikonické stroje, které dodnes těží ze své "válečné" robustnosti a která v současnosti zůstává tak maximálně ve vzpomínkách marketingového oddělení, rovněž trpí nemalým seznamem dětských nemocí.
Osobně jsem se o tom přesvědčil (naštěstí v záruce) na svém ex BMW R1200GS.
Snad proto jsem sáhl a v současnosti jezdím značku, jejíž spolehlivosti se owneři baworské kvality nezřídka kdy posmívají...
A víte co? Překvapivě zatím slouží lépe, tedy za stejný počet ujetých km je skóre závad 2:0 ve prospěch současného stroje.
Nicméně v dnešní době si nedělám iluze a chápu, že čas od času se přeci jen může něco pohnojit. Vždyť jsou to „jen“ stroje.
Je fakt že marketingové oddělení bude mít spočítáno že se zájemci najdou, horší je co píše seikos - a neni to jen u super duke - tady na motorkářích dandytdm (naštěstí v záruce) nejednou měnil motor - resp prasklou hlavu u Adventure 1190
Pak si mám nějakou KTM koupit z druhé ruky po záruce?
Left: že je víc koní zbytečných, to se říká už od doby kdy měly motorky 50 kobylek. Někdy od sedmdesátých let. Ty diskuse jsou pořád stejný. Desítky let.
Spíš by mě zajímalo jak KTM pořeší spolehlivost motoru. Přece jenom, nová S-Adventure bude jezdit víc kilometrů než nahatý Duke. A na to jak je S-Duke krátce na trhu, už se na netu povaluje docela dost fotek KO motorů
Ptám se není to málo, co tam d
t takhle motor 3 litr s 500Ph a elektroniky tolik, že se to půjde projet samo a vy to budete jen sledovat doma na PC, to bude teprve dokonale dotažené ve směru momentálního vývoje. Hlavně ještě víc a víc elektronických nesmyslů, výkonu a váhy, až se bude točit další díl Hvězdných válek, uritě to využití najde.
humus ať tomu daj jiný jméno
Fakt mě zajímá,kam chtějí ten objem dvouválců hnát.Nicméně ke dvoulitrovému VN je ještě dlouhá cesta...
prodejní úspěch GS1200 nedá konkurenci spát
ale k čemu to je jinak dobré ??
raději kdyby udělali něco proti GS800
co by nahradilo africu
Kupce to mít bude a rád si ji prohlídnu
, ale osobně bych si přál aby se zahustila nabídka cest. endur střední třídy.
Foky: souhlas
Mardock: taky jsem si zvykl na světlo TA 700
na přední světlo u Transalpu 700 jsem si zvykl, ale tohle světlo na KTM je prostě strasně hnusný a to má moje motorka světlo z Ávie, takže jsem hodně objektivní.
Myslim, že by mohli spíš udělat nějaký cendurko 690/790. Maj tam celkem mezeru v kokurenci s V-Stromem/Transalpem/GSem atp.
NO až budou dělat s 2,5 TDI tak to teprve bude SUPER MEGA ADVENTURE ještě maj co dohánět...
Proč ???