Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
byly časy, kdy eRko znamenalo 270 mm zdvihy a něco přes sto koní... a architekturu shodnou s motorkou Meoniho.
od těch časů se to orientuje daleko víc na silnici, ale ta přední 21ka to trochu diskvalifikuje, řekl bych, že eSko je lepší volba.
ale upřímmě doznávám, že jsem jí nejel ani na cestě ani v terénu... třeba se pletu.
p.s. proboha nesrovnávat s tím novým HD, to je úplně jiný stroj pro úplně jinou sortu kupců...
Kdo se neprojel alespon 5000-10000km tak težko posoudí, Osobne, když jsem presedlal z kardanu na retez, a predvádecka mnela retez suchy, tak to byla hrúza. po cca jeden a pul hodine skušební jízdy jsem tomu začal docházet na chuť, a dnes??? s každou další zákrutou jsem víc a víc zamilovanejší. dá se jezdit na kochačku a dá se i upalovat, a i s S-kem jsem si dal motokrosovou trať,samozrejme dle mích jezdeckých možností ale je i tak je to paráda. A kto na to nemá, tak neco musíte udelat v živote jinak, aby jste na to mneli.Vše je otázka priorit, a zvednutí zadku.
Tak takhle nějak si pan Josef Fritzl představuje hezkou motorku, s "renaultem" na čumáku.
Včera Pan Američan, dneska tohle, no pánové jsem zvědav, koho do týhle povedený soutěže "krásy" redakce Motorkáři.cz nominuje zítra.
Do třetice, aby ten souboj o titul "z čeho nejvíc oči zabolí" byl napínavější.
Ještě bych rad dodal k mnoha zdejším komentum/dotazům...
160 koni v dobře ovladatelné motorce je dobré k tomu, aby ta motorka jela tak jak má podle mnohých z nás motorka jezdit = zábavně a svižně.
Někdo se chce kochat ... tak si koupi něco co má 95 koni .. no a někoho baví když motorka prostě letí ... tak si koupi toto bo něco podobného ... a Ano lze využít výkon a hlavně krouťák i na běžné silnici
Jak S-kový, tak R-kový model jsou povedený kousky. Dělený chladič s odvodem tepla od jezdce, WP Xplor, ráfky Alpina... no slušnej oddíl. Navíc fakt povedený design. Vybírat mezi tímhle a novým Harykem Pan America, asi bych dlouho neváhal.
Farebná kombinácia pekne svieža. Ale S model skôr pod môj zadok.
V kútiku duše verím, že v KTM premýšľali nad rýchlymi prachami a možno aerodynamickejšie kryty rúk a zadné moderné svetlo pôjde vymeniť na staršom modely /hlásim sa ako kupec/.
Jo, jo. Motorka za pol melóna s 221 suchými kilami je na bahnenie jak stvorená. Tá cena je asi rozpočtovka, keďže aby to bolo na bahnenie ideálne, ešte treba doplatiť 5 litrov aj dajaké drobné.
Ale meria to tlaky v pneumatikách tak za mňa teda palec hore.
A prakem skorú 1490, potom 1690, 2290, 4590, 6890, 12690...
Za mě pecka a velmi zajimave barvy. Na videu je krasne vidět, co ta motorka umí = víc než mnoho z nás.... no, výběr je veliký a to je super.
Je tak dál
Nieco mam s KTM 1290 odjazdene. Inak, mam nove GS a obcas si v partii prehodime motorky.
Co mi na KTM vadilo, vyriesili. Som nizky, opravili... kurila ako sprosta, opravili. Ale co ma najviac zaujima, ci dokazali upravit stabilitu pri plnej akceleracii. Nie som GS blazon, ale pravda je, ze ked zrychlujem na GS na plny plyn z QSiftom pri Dynamiku, citim sa bezpecne. To som ale u KTM nemohol povedat. Neprijemne mi zodvihlo predne koleso a motorka zacala kmitat. A to bol upravovany tlmic riadenia Touatech za 350€..
Preto som jazdil v rezime Street, kde sa uz pri plnej akceleracii dala KTM zvladnut lepsie. Mozno aj preto ta uprava nadrzi s cielom znizit tazisko. Ale inak to chodi nenormalne dobre...
hezka.....jdu si ji odpoledne koupit a skusím to s tím vyjezdem na ten velky šutr.....držte mi palce...kolik zbývá volných míst dneska na jip nebo aro??
Moc pěkná motorka. Jen nechápu, na co je potřeba na čtvrt tuny 160 koní a krouťák 138Nm? Nemyslím to špatně, ale připadá mi to už trochu přehnaný. Pak to všechno stejně nakonec krotí elektronika...?!
Samej výkon...výkon. Ale jestli to vydrží spojka, to nikdo neřeší. V několika cestopisech se u KTM podělala právě spojka.
add Mig_35: seriovka mela s Meoniho masinou cca 75-90% shodnych dilu. tohle uz jsou masiny zcela jineho druhu.
Kde KTM končí, tam začína nová Ducati
3 reakce
Tak je ten Chris normální? to nedávám ani na crossce co váží okolo 100kg
3 reakce
byly časy, kdy eRko znamenalo 270 mm zdvihy a něco přes sto koní... a architekturu shodnou s motorkou Meoniho.
od těch časů se to orientuje daleko víc na silnici, ale ta přední 21ka to trochu diskvalifikuje, řekl bych, že eSko je lepší volba.
ale upřímmě doznávám, že jsem jí nejel ani na cestě ani v terénu... třeba se pletu.
p.s. proboha nesrovnávat s tím novým HD, to je úplně jiný stroj pro úplně jinou sortu kupců...
12 reakcí
Kdo se neprojel alespon 5000-10000km tak težko posoudí, Osobne, když jsem presedlal z kardanu na retez, a predvádecka mnela retez suchy, tak to byla hrúza. po cca jeden a pul hodine skušební jízdy jsem tomu začal docházet na chuť, a dnes??? s každou další zákrutou jsem víc a víc zamilovanejší. dá se jezdit na kochačku a dá se i upalovat, a i s S-kem jsem si dal motokrosovou trať,samozrejme dle mích jezdeckých možností ale je i tak je to paráda. A kto na to nemá, tak neco musíte udelat v živote jinak, aby jste na to mneli.Vše je otázka priorit, a zvednutí zadku.
Tak takhle nějak si pan Josef Fritzl představuje hezkou motorku, s "renaultem" na čumáku.
Včera Pan Američan, dneska tohle, no pánové jsem zvědav, koho do týhle povedený soutěže "krásy" redakce Motorkáři.cz nominuje zítra.
Do třetice, aby ten souboj o titul "z čeho nejvíc oči zabolí" byl napínavější.
Ještě bych rad dodal k mnoha zdejším komentum/dotazům...
160 koni v dobře ovladatelné motorce je dobré k tomu, aby ta motorka jela tak jak má podle mnohých z nás motorka jezdit = zábavně a svižně.
Někdo se chce kochat ... tak si koupi něco co má 95 koni .. no a někoho baví když motorka prostě letí ... tak si koupi toto bo něco podobného ... a Ano lze využít výkon a hlavně krouťák i na běžné silnici
4 reakce
TVL, mašina za půl míče a je vobutá do MItasu. Co na to odborníci z internetů?
3 reakce
Jak S-kový, tak R-kový model jsou povedený kousky. Dělený chladič s odvodem tepla od jezdce, WP Xplor, ráfky Alpina... no slušnej oddíl. Navíc fakt povedený design. Vybírat mezi tímhle a novým Harykem Pan America, asi bych dlouho neváhal.
Farebná kombinácia pekne svieža. Ale S model skôr pod môj zadok.
V kútiku duše verím, že v KTM premýšľali nad rýchlymi prachami a možno aerodynamickejšie kryty rúk a zadné moderné svetlo pôjde vymeniť na staršom modely /hlásim sa ako kupec/.
motorky dnes mají často větší objem motoru než auta - kam ten svět spěje? Do terénu i na dlouhé cestování stačí bohatě max.litr a hlavně váha dolů...
Co sakra může znamenat, když Chris Birch řekne: ...difficult offroad situation...
Škrábání se na mrakodrap ze skla?
1 reakce
Jo, jo. Motorka za pol melóna s 221 suchými kilami je na bahnenie jak stvorená. Tá cena je asi rozpočtovka, keďže aby to bolo na bahnenie ideálne, ešte treba doplatiť 5 litrov aj dajaké drobné.
Ale meria to tlaky v pneumatikách tak za mňa teda palec hore.
A prakem skorú 1490, potom 1690, 2290, 4590, 6890, 12690...
Za mě pecka a velmi zajimave barvy. Na videu je krasne vidět, co ta motorka umí = víc než mnoho z nás.... no, výběr je veliký a to je super.
Je tak dál
Já nevím proč pořád KTM s BMW soupeří v tom, kdo vyrobí hnusnější motorku. Daří se to oběma
2 reakce
A nebude pak KTM 1490, KTM 1690, KTM 1890...? Osobne nepotrebuji velky vykon a vyssi vahu, abych se citil na motorce fajn.
Proste vec nazoru
1 reakce
Nieco mam s KTM 1290 odjazdene. Inak, mam nove GS a obcas si v partii prehodime motorky.
Co mi na KTM vadilo, vyriesili. Som nizky, opravili... kurila ako sprosta, opravili. Ale co ma najviac zaujima, ci dokazali upravit stabilitu pri plnej akceleracii. Nie som GS blazon, ale pravda je, ze ked zrychlujem na GS na plny plyn z QSiftom pri Dynamiku, citim sa bezpecne. To som ale u KTM nemohol povedat. Neprijemne mi zodvihlo predne koleso a motorka zacala kmitat. A to bol upravovany tlmic riadenia Touatech za 350€..
Preto som jazdil v rezime Street, kde sa uz pri plnej akceleracii dala KTM zvladnut lepsie. Mozno aj preto ta uprava nadrzi s cielom znizit tazisko. Ale inak to chodi nenormalne dobre...
hezka.....jdu si ji odpoledne koupit a skusím to s tím vyjezdem na ten velky šutr.....držte mi palce...kolik zbývá volných míst dneska na jip nebo aro??
Kdyz vezmu, ze se tady lide smali HD za predni masku....
3 reakce
tak hlavně aby tam kde končí cesty byl taky poblíž servis
3 reakce
Tyto stroje se mě líbí čím dál víc.A nové 1290ky teprv. Pokud se svět ještě vrátí někdy do normálu,chtěl bych ji někdy ochutnat
Moc pěkná motorka. Jen nechápu, na co je potřeba na čtvrt tuny 160 koní a krouťák 138Nm? Nemyslím to špatně, ale připadá mi to už trochu přehnaný. Pak to všechno stejně nakonec krotí elektronika...?!
15 reakcí
Sice nejsem úplně fanda KTM, ale musím uznat, že tohle se opravdu povedlo
Tak ta vypadá hodně povedená.. ?
Kde končí ktm , tam začíná BMW GS R 1250 ADVENTURE
3 reakce
Konečně v zajímavějších barvách.Dost bylo mrkve a uhlí.
Nechci bejt škarohlíd, ale vypadá to, že tohle si včera představeného "Pana Ameriku" od HD "namaže na chleba".
jezisi, proc je to tak leskly a barevny?
nejlepsi je preci matna cerna recyklovanyho plastu. to snad vi kazdej,
No nevím... Jezdec sedí v díře mezi nádrží a sedadlem pro spolujezdce. Padací rám je chycený k motoru... Raději si nechám svou 1290SAR 2019