Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Přiznám se, že logika modelů, tak jak je uvádí KTM poslední dobou na trh, mi opravdu uniká...
Já osobně bych chtěl nástupce SMT 990, která byla naprosto skvělá. Čekal bych ji jako klon Adventure 890, která ve verzi S je asi nejodpornější motorka široko daleko. R-ko je už lepší, ale chtěl bych něco na 17" kolech...
Možná Duke ve verzi GT, ale ten zatím neexistuje. Těžko říct proč...?
Vybírám v middle naked už nějakou dobu a Duke je velký kandidát, vzhledově je to bída u všech snad krom Ducati, ale Duke je hlavně predraženej, tak proč nepřihodit další 5-ti litr za barvičky, že Street Triple R za 255t. Kč, MT09 za 245t. Kč. 2-val je super, ale zatím vyhrává u mě konkurence.
No to muselo dát práce, vymyslet nové polepy. Stejně se to bude loupat.
To jede úplně neskutečně.
Přiznám se, že logika modelů, tak jak je uvádí KTM poslední dobou na trh, mi opravdu uniká...
Já osobně bych chtěl nástupce SMT 990, která byla naprosto skvělá. Čekal bych ji jako klon Adventure 890, která ve verzi S je asi nejodpornější motorka široko daleko. R-ko je už lepší, ale chtěl bych něco na 17" kolech...
Možná Duke ve verzi GT, ale ten zatím neexistuje. Těžko říct proč...?
2 reakce
Vybírám v middle naked už nějakou dobu a Duke je velký kandidát, vzhledově je to bída u všech snad krom Ducati, ale Duke je hlavně predraženej, tak proč nepřihodit další 5-ti litr za barvičky, že
Street Triple R za 255t. Kč, MT09 za 245t. Kč. 2-val je super, ale zatím vyhrává u mě konkurence.