Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ty voe, prej zodpovědní výrobci motocyklů Kdyby byli zodpovědní tak nepouštěj takový motorky (Každej Tejden Motor) vůbec do výroby, známej má SM690R r.v.13 a už dvakrát nedojel do cíle... a vůbec koní není nikdy dost Prostě to vždy překoňujou a nepřizpůsoběj tomu výdrž a pak to odchází, celej problém v KTM...
Majkl: Na čem jiném?
Pro mne je RC8 naprosto famózní fešanda. Vůbec bych se netrápil tím, že na okruhu prostě nedá R1, nebo Panigale. Většina lidí, co si tyhle lehny pořídí, se na okruh dostane pouze při volných jízdách. Těch pár okruhářů stejně radši pořídí něco, co je nebude po karambolu tolik bolet. :)
KTM není značka která by do něčeho vstoupila aby jezdila někde uprostřed. Nebude to sice hned, ale uvidíme ji na bedně... Jsem rád, že uvidíme své sousedy v cirkusu GP :)
Škoda ji ..další superbikový V2 půjde do kopru
Jako silniční motorka je hodně schopná a jiná.. Pro lidi, co chtěj kapoty a nepřijímaj nový "nahatý" styl sportovních motorek
JA-NE:
Nevzpomínám si, když jsem ji jezdil, kolik Ducatek a jiných 2V mi ujelo, když už jsme jeli rovný závod ve dvouválech
Poslední dobou trochu KTM nerozumím, pro koto ty motorky jako vyrábí?
Např. velice oblíbená třída naháčů u KTM:
a. Jednobuch Duke 690 - 68hp
b. 2V Super Duke - 180hp
Kam se poděl zlatý střed???
KTM a zodpovědná? No, ona ji to konkurence vysvětlí. A byznys je na prvním místě.
Znamená to tedy že KTM vzdává byznys s velikými silničními motorkami. Alespoň dočasně
Ty voe, prej zodpovědní výrobci motocyklů
Kdyby byli zodpovědní tak nepouštěj takový motorky (Každej Tejden Motor) vůbec do výroby, známej má SM690R r.v.13 a už dvakrát nedojel do cíle... a vůbec koní není nikdy dost
Prostě to vždy překoňujou a nepřizpůsoběj tomu výdrž a pak to odchází, celej problém v KTM...
Majkl: Na čem jiném?
Pro mne je RC8 naprosto famózní fešanda. Vůbec bych se netrápil tím, že na okruhu prostě nedá R1, nebo Panigale. Většina lidí, co si tyhle lehny pořídí, se na okruh dostane pouze při volných jízdách. Těch pár okruhářů stejně radši pořídí něco, co je nebude po karambolu tolik bolet. :)
Prostě nic pro běžné smrtelníky rozhodně ne co se ceny týče.
Je to dobre,rc8 se proste nepovedla. Slapli vedle a ted jen doufat ze se bude darit s novym projektem
Majki> No já myslím, že v roce 2007 jezdila Ducati Desmosedici s trubkovým rámem.
KTM není značka která by do něčeho vstoupila aby jezdila někde uprostřed. Nebude to sice hned, ale uvidíme ji na bedně... Jsem rád, že uvidíme své sousedy v cirkusu GP :)
4 mega za motorku
tak to je úlet
Bubrak: casey dal titul na trubkách?
i kdybych byl miliardář,tak za žádný auto nedám víc než 2 mil. kč a za motorku víc než 500 litrů-takovou politiku si strčte do prd..e!!
Pro koho to je? Tohle si může dovolit jen opravdu velký boháč a ten si víc užije v závodním autě. Nemusí to ani umět tolik řídit.
Škoda ji ..další superbikový V2 půjde do kopru
Jako silniční motorka je hodně schopná a jiná.. Pro lidi, co chtěj kapoty a nepřijímaj nový "nahatý" styl sportovních motorek
JA-NE:
Nevzpomínám si, když jsem ji jezdil, kolik Ducatek a jiných 2V mi ujelo, když už jsme jeli rovný závod ve dvouválech
Poslední dobou trochu KTM nerozumím, pro koto ty motorky jako vyrábí?
Např. velice oblíbená třída naháčů u KTM:
a. Jednobuch Duke 690 - 68hp
b. 2V Super Duke - 180hp
Kam se poděl zlatý střed???
trubkovej rám (viz vyjádření Duc) není špatná volba, jen je "každej trochu jinej"...
Majki: naopak, Ducati s trubkovym ramem vyhrala naposledy titul
Skusal som ju na sk ringu.. strasna mi pripadala zrejme preto ze po nej nasledovala 1098.. a ver mi ze rozdiel je to priepastny..
Trubkový rám v motogp? Tudy cesta nevede synci, viz ducati a jejich pokusy s monokokem.
No to je velka skoda. Moja oblubena RC8 R bude tym padom za par rokov rarita. :)
@JA-NE
Vazne? Ja s nou jazdim a ako traged si uplne nepripadam.
RC8 je skareda a este aj traged na okruhu
Hrozný je číst o tak překrásném(bohužel ne uspěšném) stroji slovo"stárnoucí RC8" ...
KTM a zodpovědná? No, ona ji to konkurence vysvětlí. A byznys je na prvním místě.
Znamená to tedy že KTM vzdává byznys s velikými silničními motorkami. Alespoň dočasně