Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
JÁ tomu říkám farmářské endurko jako dříve DRZ 450 se servisními intervaly civilní verze. Na výstavě Motosalon jsem zkouknul CFmoto a zklamání, je velká, ale překvapila KOVE 800, kde 450 nebyla a dal jsem řeč a nic oní nevím. Ta 450 Rally mi příjde jako zhmotněný sen v segmentu pro hoby adventuru, prostě segment mezi hlučnou-ostrou (exc) a již tu farmářkou adventuru co se nestratí ani v off co je to co asi hledají mnozí co pojezdily s Afrikama RD, Transalpama, Dakarama,LC,Teneere, DRkama atd s tý starý frontový off-linie... Hodně velké překvapení a už se těším na první recenze u nás
No možná bude muset Japonec či Evropan nějak zareagovat, protože jinak jim ujede vlak ... Ona tahle 450 enduro, nevím z jakého důvodu opomíjená, kategorie by myslím byla docela populární u spousty, minimálně diskutujících, motorkářů, sám něco podovného řeším ...
V článku chybí docela podstatná informace u 800 Rally - vypadá dobře, parametry a především hmotnost hodně zajímavá, ale jde o "závodní" stroj co NEMÁ homologaci, tj. nelze ho provozovat na silnici.
Ta civilni verze 450 Rally je presne to, co bych si rad koupil, kdyby to vyrabel Japonec s dostatecnou servisni siti.
Kdyz pominu muj osobni problem takto podporovat Cinu (byt Kove jako znacka mi je sympatictejsi nez vsude propagovane CF Moto), tak dat pres 200t Kc za motorku, ktera obcas upadne, bez dostatecne velke evropske servisni site, proste ne.
Neuvěřitelný článek. Vypíchne sportovní speciály, ale naprosto zamlčí to nejzajímavější, co si může běžný člověk reálně pořídit, přitom to jsou velmi zajímavé stroje...
Já bych to vypíchnul rád, jenže oni to nevypíchnuli ani u KOVE. Jejich simultálně překládaná tiskovka byla jen o změnách na závodní verzi, žádné tiskové materiály nejsou a nejsou ani údaje na ofiko webu. Víme jen, že něco bude…
Miera nepresností v tomto článku ma prekvapuje, ak by som nepovedal že priamo zaráža. Jedná sa o model 450 Rally. Oni sú totiž 2 rôzne. Jeden je skutočne špeciál na Dakar, ale zrovna ten červeno-biely na fotke je ten civilný ktorý, teda rozhodne nemá motor KTM. Motor je viac-menej známy Zhongshen NC450 ktorý v inej (SOHC) variante používa napr. Fantic Caballero. Tu sa jedná o DOHC variantu. Nie je to ostrý motor, ale práve motor s veľkými servisnými intervalmi. Takže to čo nie sú schopní spraviť japonci a nechce sa do toho ani európe, spravili nakoniec číňania. Jediný (trochu) podobný sériový počin bolo hádam AJP PR7. Kove 450Rally by malo mať okolo 40k, reálne zvážené s 30+litrami benzínu je váha 170kg. Nie je to úplne ľahké, nie je to ostré. Nepotrebuje to tak veľké nádrže ale ak sa to kvalitatívne potvrdí, tak to bude zaujmavé light-adv. Recenzií z poza kaluže je na to už hodne. Ja osobne to sledujem a som na to celkom zvedavý.
Omlouvám se , že budu mít zase nějaké připomínky k textu. Ale formulace "Okolo stejného „KTM“ motoru, který pracuje ve 450 Rally," je naprostý nesmysl, protože, když se někdo, kdo tomu jen trochu rozumí, na ten motor podívá, tak musí vidět inspiraci motory Honda CRF450R a CRF250R. 100% kopie žádného stávajícího motoru na trhu to není. Motor ostré 250-ky je zase inspirován motor KX250 (KX-F už Kawasaki pro označení svým MX motoru nepoužívá). Aby mne nikdo nechytal za slovo, tak vedle té "ostré" 250-tky existují i 250-ky s DOHC motor Zongshen NC250. Motor 450-tky je nový s SOHC rozvodem Unicam. Letos v zimě tam byl soft DOHC 450-ka nejspíš také od Zongshenu. Co se týče rámu, jak Rallyového speciálu, tak MX strojů, tak je opět inspirovaný Hondami CRF450R a CRF250R, akorát, že je ocelový a nikoliv hliníkový. Od konstrukce KTM je hodně vzdálený.
Pro seriove Kove 450 Rally je treba pro info do UK a USA. Vidim tam problem v tom, ze to prislo o 9 koni a 7 nebo kolik Nm kvuli plneni EURO5, ale snad to pujde snadno otevrit.
Zastoupeni je zatim v Italii a Polsku. Jestli se nekdy Jawa probudi a vyuzije tenhle potencial, obzvlaste kdyz jini velikani uz jsou rozporcovani jinymi je otazka.
Skoda, ze se vubec nezminuje jejich supersport Kove 450RR
800X
"Řadový dvouválec, který je na první pohled jasnou „variací“ na KTM LC8c v kubatuře 790, má u Kove 799 cm3, výkon 96,5 koně při 9 000 otáčkách za minutu a točivý moment 80 Nm při 7 500 otáčkách."
Ktm 790 Adventure s motorem LC8c má taktéž 799 cm3, takže to Číňan vobšleh sakumprásk.
Kdyby na mě tahle Kove:
bafla někde v šeru, tak bych si myslel, že po mně jde černá Afričanka:
Takže, kdo by chtěl motor KTM a vzhled AT, může skočit na Kove
Pokud s tou osmistovkou nepřestřelí cenu a ten údaj o hmotnosti se nebude moc lišit tak si myslím, že to má potenciál. Na drandění v terénu by to bylo fajn. A, že je to čína by mi bylo úplně u zádele.
800-Pěkný design okopírovaný od Transalpa. Transalp by měl s tou přední maskou taky něco udělat.
Jinak pokud by to mělo tu psanou hmotnost... Ale bude to asi blbost
JÁ tomu říkám farmářské endurko jako dříve DRZ 450 se servisními intervaly civilní verze. Na výstavě Motosalon jsem zkouknul CFmoto a zklamání, je velká, ale překvapila KOVE 800, kde 450 nebyla a dal jsem řeč a nic oní nevím. Ta 450 Rally mi příjde jako zhmotněný sen v segmentu pro hoby adventuru, prostě segment mezi hlučnou-ostrou (exc) a již tu farmářkou adventuru co se nestratí ani v off co je to co asi hledají mnozí co pojezdily s Afrikama RD, Transalpama, Dakarama,LC,Teneere, DRkama atd s tý starý frontový off-linie... Hodně velké překvapení a už se těším na první recenze u nás
V článku chybí docela podstatná informace u 800 Rally - vypadá dobře, parametry a především hmotnost hodně zajímavá, ale jde o "závodní" stroj co NEMÁ homologaci, tj. nelze ho provozovat na silnici.
Ta civilni verze 450 Rally je presne to, co bych si rad koupil, kdyby to vyrabel Japonec s dostatecnou servisni siti.
Kdyz pominu muj osobni problem takto podporovat Cinu (byt Kove jako znacka mi je sympatictejsi nez vsude propagovane CF Moto), tak dat pres 200t Kc za motorku, ktera obcas upadne, bez dostatecne velke evropske servisni site, proste ne.
1 reakce
Neuvěřitelný článek. Vypíchne sportovní speciály, ale naprosto zamlčí to nejzajímavější, co si může běžný člověk reálně pořídit, přitom to jsou velmi zajímavé stroje...
1 reakce
Já bych to vypíchnul rád, jenže oni to nevypíchnuli ani u KOVE. Jejich simultálně překládaná tiskovka byla jen o změnách na závodní verzi, žádné tiskové materiály nejsou a nejsou ani údaje na ofiko webu. Víme jen, že něco bude…
Miera nepresností v tomto článku ma prekvapuje, ak by som nepovedal že priamo zaráža. Jedná sa o model 450 Rally. Oni sú totiž 2 rôzne. Jeden je skutočne špeciál na Dakar, ale zrovna ten červeno-biely na fotke je ten civilný ktorý, teda rozhodne nemá motor KTM. Motor je viac-menej známy Zhongshen NC450 ktorý v inej (SOHC) variante používa napr. Fantic Caballero. Tu sa jedná o DOHC variantu. Nie je to ostrý motor, ale práve motor s veľkými servisnými intervalmi. Takže to čo nie sú schopní spraviť japonci a nechce sa do toho ani európe, spravili nakoniec číňania. Jediný (trochu) podobný sériový počin bolo hádam AJP PR7. Kove 450Rally by malo mať okolo 40k, reálne zvážené s 30+litrami benzínu je váha 170kg. Nie je to úplne ľahké, nie je to ostré. Nepotrebuje to tak veľké nádrže ale ak sa to kvalitatívne potvrdí, tak to bude zaujmavé light-adv. Recenzií z poza kaluže je na to už hodne. Ja osobne to sledujem a som na to celkom zvedavý.
2 reakce
Omlouvám se , že budu mít zase nějaké připomínky k textu. Ale formulace "Okolo stejného „KTM“ motoru, který pracuje ve 450 Rally," je naprostý nesmysl, protože, když se někdo, kdo tomu jen trochu rozumí, na ten motor podívá, tak musí vidět inspiraci motory Honda CRF450R a CRF250R. 100% kopie žádného stávajícího motoru na trhu to není. Motor ostré 250-ky je zase inspirován motor KX250 (KX-F už Kawasaki pro označení svým MX motoru nepoužívá). Aby mne nikdo nechytal za slovo, tak vedle té "ostré" 250-tky existují i 250-ky s DOHC motor Zongshen NC250. Motor 450-tky je nový s SOHC rozvodem Unicam. Letos v zimě tam byl soft DOHC 450-ka nejspíš také od Zongshenu. Co se týče rámu, jak Rallyového speciálu, tak MX strojů, tak je opět inspirovaný Hondami CRF450R a CRF250R, akorát, že je ocelový a nikoliv hliníkový. Od konstrukce KTM je hodně vzdálený.
Pro seriove Kove 450 Rally je treba pro info do UK a USA. Vidim tam problem v tom, ze to prislo o 9 koni a 7 nebo kolik Nm kvuli plneni EURO5, ale snad to pujde snadno otevrit.
Zastoupeni je zatim v Italii a Polsku. Jestli se nekdy Jawa probudi a vyuzije tenhle potencial, obzvlaste kdyz jini velikani uz jsou rozporcovani jinymi je otazka.
Skoda, ze se vubec nezminuje jejich supersport Kove 450RR
5 reakcí
Ani slovo o sériové Kove 450 rally pro obyčejný smrtelníky, stejně tak jako o 250 ccm hoby endurku, které na Eicma taky bylo.
1 reakce
800X


"Řadový dvouválec, který je na první pohled jasnou „variací“ na KTM LC8c v kubatuře 790, má u Kove 799 cm3, výkon 96,5 koně při 9 000 otáčkách za minutu a točivý moment 80 Nm při 7 500 otáčkách."
Ktm 790 Adventure s motorem LC8c má taktéž 799 cm3, takže to Číňan vobšleh sakumprásk.
Kdyby na mě tahle Kove:
bafla někde v šeru, tak bych si myslel, že po mně jde černá Afričanka:
Takže, kdo by chtěl motor KTM a vzhled AT, může skočit na Kove
2 reakce
Moc pěkná 800. No ECIMA byla celá našlapaná krásnýma motorkama i čínskejma a musím vesměs smeknout
Váha bude bez paliva, ale i tak celkem stika v rybnice, pokud zustane dobra i cena
Pokud s tou osmistovkou nepřestřelí cenu a ten údaj o hmotnosti se nebude moc lišit tak si myslím, že to má potenciál. Na drandění v terénu by to bylo fajn. A, že je to čína by mi bylo úplně u zádele.
800-Pěkný design okopírovaný od Transalpa. Transalp by měl s tou přední maskou taky něco udělat.
Jinak pokud by to mělo tu psanou hmotnost... Ale bude to asi blbost
1 reakce