Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak píše Zed, srovnávat nástup číňanů s nástupem japonců na přelomu 60. a 70.let je uplně mimo. To bylo uplně něco jinýho. Byly to 4 výrobci/značky. Dnes ty číňani jsou absolutní globální chaos, milion značek, který rychle vznikaj a zanikaj, vubec ty brandy jsou jen produkty velkejch korporací a bouchaj to tam jak boty u vietnamců, bez jasnýho ukotvení, bez historie, bez tradice. Yamaha je Yamaha, Ducati je Ducati, HD je HD ale tohle jsou jen "motorky", spotřební zboží. Byť jdou kvalitativně rychle nahoru a nakonec Čína s Indií schramstne celej svět, protože Evropa a USA a její obyvatelé se rozhodli k sebedestrukci...
Za třicet let nepochopili, že vyrábět kopie nikam nevede.
A to je dobře pro nás.
Srovnávat Japonce a Číňany, když začínali je mimo mísu. Japonci evropské motorky kvalitou a spolehlivostí totálně převálcovali. Čína vyrábí hezky naleštěné zmetky. A dlouho ještě bude. Mentalita je mentalita.
Životnost motorek bude 10-15let, pak se všechno posere a rozsype, lakovaný díly se oloupou atd... a náhradní díly nikde. Bohužel vyrábí líbivé a naprvní pohled asi i dobré stroje, jen tomu moc nevěřím, fakt ne. Čína chrlí tolik značek a modelů, že to je až k neuvěření a hodně prodejem zavaří ostatním. Zavedené značky začnou taky slevovat z kvality u nějakých modelů, aby byly konkurenceschopný. Pojede se na konzum, na spotřebu, né na výdrž a kvalitu. Nějak mě ty stroje nepřesvědčují a mám k nim určitou mírou despekt.
MBP C1002V desingově dost povedený to zase jo ,za mě nejhezčí z made in čajny ,jo možná ještě Moto Morini Cape nebo jak se to přesně jmenuje.Co se týče desingu za mě hezčí něž novej alp ,ale na to to nejezdí otázka jaké jsou skutečné parametry a jaká bude výdrž .A rozhodně cenovka ,protože na cenovku už spolehá CFMOTO a ta šílenost RVM Jawa.
Že Čína zválcuje zbytek světa v moto je jen otázkou času ať už majoritní účastí v známých značkách nebo vlastními výrobky.
Všichni plivete na Čínu a Japonsko je kvalita...
Podívejte se, co osazuje Yama, Honda za komponenty na lowcost (MT 07, NC...) za komponenty. Jednokotouč, dvoupístek, vidle z horskýho kola. Ano se svýma zkušenostma to dovedou odladit, ale nechápu to zbožňování a ztrátu kritického myšlení.
Čína to tu převálcuje, protože světem vládne mamon. A jestli coby nikdo chceš dojít na vrchol, musiš začít jako nikdo a vybudovat si pozici. Stavěním Ducati, MV Ag, BMW nemáš šanci se chytit, protože bys byl podobně drahý a bez pozice...
Endurko vypadá pěkně,i ti malý (Harici).A jestli ten řízený vývoj v evropě půjde tímto směrem dál a to i cenově,tak nám v budoucnu nic jiného mnohým nezbude.
Za mě... nejen z čínsko - italských, ale čínsko - evropských vztahů, názvů a značek, jsem už úplně v řiti,...kdo s kým, kde a proč a za kolik...To mi hlava nebere. A je mi smutno ach jooooo
Pro mne to jsou jen navoněné a nablejskané fotky a psané parametry. Nic víc. Kvalita a výdrž se z toho nevyčte. Ty objemy u cruiserů jsou fakt dost k smíchu (650/300/125) .Vypadají jako 120 koňové potvory a on tam motor do sekačky. Spíše tak pro dámy drsňačky. Chlap si ten cruiser asi nekoupí pokud nemá 60kg nebo není teplej
Nevím, co by mohlo změnit trend růstu motorek čínských značek ve všech směrech. Je dobře vidět, která část světa má dynamický rozvoj, a která část světa jde místo rozvoje do zelený řiti
Za Afriku bych to enduro MBP T1002V nevyměnil.
Musím uznat, že na fotkách vypadá hezky a rád bych se na něm i svezl.
Vývoj v Číně jde daleko rychleji jak u nás.
Za 10 let budou na úrovni dnešních předních značek.
Možná i v Moto GP.
Stačí se podívat jak vypadá Hong Kong.
Já bych to neviděl tak černě. Vy byste si něco takového teď koupili? Já teda zatím ne. Asi bych si koupil nějaou 350/400 od Royal Enfielda, ale litr od Keeway? Kolik dobrodruhů se v Evropě pro něco takového najde? Nakonec to skončí jako Ssang Young, nebo jak se to jmenuje - občas to člověk někde vidí, ale je to spíš kuroizita v pochybném stavu plynocím z původního dílenského zpracování, než nějaká seriózní alternativa nebo konkurence. U evropských / japonských výrobců se v Evropě nic zásadního měnit nebude, resp. se tady prý prodá hromada Royal Enfieldů, ale u toho je otázkou, jestli skutečně někoho vytlačuje. Interceptorem asi i možná jo, ale ty tři-a-půly jsou podel mě úplně nová kategorie a tak se to má dělat.
A až číňani přijdou s něčím nový a originálním a dostanou se na úroveň japonců nebo evropanů, budou už za podobné ceny a dopadne to jako to srovnání skůtrů os Symu a Hondy, co tady vyšlo minulý týden.
Soudě podle některých komentářů zde na stránkách, čeká Číňany s MBP T1002V ohromý úspěch, protože to má vidlicový motor.
Jenže když má potom zájemce vytáhnout peníze ze šrajtofle, jdou kecy typu "jedině véčko" stranou a člověk spíše než na to, jestli je v tom V2 (L2), V4, Ř1, Ř2, Ř3, Ř4 ... kouká u motorek tohoto typu a určení na to, jak funguje motorka dohromady jako celek.
autor clanku by se mel podivat na fotografie jeste jednou popripade si je dat vedle sebe,.
MBP C1002V neni vubec srovnanim HD breaout mozna vzdalene Ducati diavel...ale hodne vzdalene..
Nehodlám posuzovat jednotlivé modely, pouze budeme muset přijmout fakt, že Čína začíná úspěšně dobývat Evropu a je jen otázkou času než stavidla povolí před čínskou záplavou motorek.
Nejsem tím nadšený, vadí mi to, ale to je asi tak všechno, co s tím můžu dělat.
Ještě, že jsem starý pes a dožiju to s BMW R 1100 GS, který nevyměním ani za celou loď levné rýže z Číny.
A pak že Čínské motorky nevyvolávají emoce. Tady 70 komentů plných emocí
vic už je jen u JaunWi nebo u elektrohejblat.
1 reakce
Jak píše Zed, srovnávat nástup číňanů s nástupem japonců na přelomu 60. a 70.let je uplně mimo. To bylo uplně něco jinýho. Byly to 4 výrobci/značky. Dnes ty číňani jsou absolutní globální chaos, milion značek, který rychle vznikaj a zanikaj, vubec ty brandy jsou jen produkty velkejch korporací a bouchaj to tam jak boty u vietnamců, bez jasnýho ukotvení, bez historie, bez tradice. Yamaha je Yamaha, Ducati je Ducati, HD je HD ale tohle jsou jen "motorky", spotřební zboží. Byť jdou kvalitativně rychle nahoru a nakonec Čína s Indií schramstne celej svět, protože Evropa a USA a její obyvatelé se rozhodli k sebedestrukci...
1 reakce
Za třicet let nepochopili, že vyrábět kopie nikam nevede.
A to je dobře pro nás.
Srovnávat Japonce a Číňany, když začínali je mimo mísu. Japonci evropské motorky kvalitou a spolehlivostí totálně převálcovali. Čína vyrábí hezky naleštěné zmetky. A dlouho ještě bude. Mentalita je mentalita.
čajna boom je tady
Životnost motorek bude 10-15let, pak se všechno posere a rozsype, lakovaný díly se oloupou atd... a náhradní díly nikde. Bohužel vyrábí líbivé a naprvní pohled asi i dobré stroje, jen tomu moc nevěřím, fakt ne. Čína chrlí tolik značek a modelů, že to je až k neuvěření a hodně prodejem zavaří ostatním. Zavedené značky začnou taky slevovat z kvality u nějakých modelů, aby byly konkurenceschopný. Pojede se na konzum, na spotřebu, né na výdrž a kvalitu. Nějak mě ty stroje nepřesvědčují a mám k nim určitou mírou despekt.
3 reakce
Tak se mi zdá, že u toho C 650 může být podobnost motoru s Aquilou 650 než s eSVéčkem
A možná nejen v motoru samotném
1 reakce
Ta 650 a 302 se mi prostě moc líbí..a je tu předpoklad, že výhodou čínských značek je/bude, že budou fysicky na skladě...
MBP C1002V desingově dost povedený to zase jo ,za mě nejhezčí z made in čajny ,jo možná ještě Moto Morini Cape nebo jak se to přesně jmenuje.Co se týče desingu za mě hezčí něž novej alp ,ale na to to nejezdí otázka jaké jsou skutečné parametry a jaká bude výdrž .A rozhodně cenovka ,protože na cenovku už spolehá CFMOTO a ta šílenost RVM Jawa.
Že Čína zválcuje zbytek světa v moto je jen otázkou času ať už majoritní účastí v známých značkách nebo vlastními výrobky.
2 reakce
Hodně smutný počtení
že bude čína dělat technicky zajímavé stroje a zbytek světa lowcost jebky toho jsem se nechtěl dožít .....
Všichni plivete na Čínu a Japonsko je kvalita...
Podívejte se, co osazuje Yama, Honda za komponenty na lowcost (MT 07, NC...) za komponenty. Jednokotouč, dvoupístek, vidle z horskýho kola. Ano se svýma zkušenostma to dovedou odladit, ale nechápu to zbožňování a ztrátu kritického myšlení.
Čína to tu převálcuje, protože světem vládne mamon. A jestli coby nikdo chceš dojít na vrchol, musiš začít jako nikdo a vybudovat si pozici. Stavěním Ducati, MV Ag, BMW nemáš šanci se chytit, protože bys byl podobně drahý a bez pozice...
3 reakce
Řemen na dváce a tříkilu? No tvl.!
Pokud nenasadí příliš sebevědomou cenu, zákazníky najdou.
1 reakce
Proč Boloňa? Že by protože Ducati? Nějaká jako by drobná parazitace?
Poslední dobou jsem taky vyslechl několik rozhovorů s pamětníky na začátky japonských motorek. Teď to s Čínou nemlich to samý.
Endurko vypadá pěkně,i ti malý (Harici).A jestli ten řízený vývoj v evropě půjde tímto směrem dál a to i cenově,tak nám v budoucnu nic jiného mnohým nezbude.
Za mě... nejen z čínsko - italských, ale čínsko - evropských vztahů, názvů a značek, jsem už úplně v řiti,...kdo s kým, kde a proč a za kolik...To mi hlava nebere. A je mi smutno
ach jooooo
Pro mne to jsou jen navoněné a nablejskané fotky a psané parametry. Nic víc. Kvalita a výdrž se z toho nevyčte. Ty objemy u cruiserů jsou fakt dost k smíchu (650/300/125) .Vypadají jako 120 koňové potvory a on tam motor do sekačky. Spíše tak pro dámy drsňačky. Chlap si ten cruiser asi nekoupí pokud nemá 60kg nebo není teplej
4 reakce
Nevím, co by mohlo změnit trend růstu motorek čínských značek ve všech směrech. Je dobře vidět, která část světa má dynamický rozvoj, a která část světa jde místo rozvoje do zelený řiti
Za Afriku bych to enduro MBP T1002V nevyměnil.
Musím uznat, že na fotkách vypadá hezky a rád bych se na něm i svezl.
Vývoj v Číně jde daleko rychleji jak u nás.
Za 10 let budou na úrovni dnešních předních značek.
Možná i v Moto GP.
Stačí se podívat jak vypadá Hong Kong.
2 reakce
To velke enduro mi evokovalo spise Multistradu V2 nez V-Stroma (samozrejme za jine kacky), zvlast kdyz se jedna o "Italskou" znacku
Mě by jen zajímalo, jestli je TO představený jen kvůli výstavě, nebo se TO bude reálně vyrábět.
A potom jsem ještě zvědavej kdo a proč by si TO měl vůbec kupovat.
Nenapadá mě jediný důvod proč radši TO než Japonce...
3 reakce
Já bych to neviděl tak černě. Vy byste si něco takového teď koupili? Já teda zatím ne. Asi bych si koupil nějaou 350/400 od Royal Enfielda, ale litr od Keeway? Kolik dobrodruhů se v Evropě pro něco takového najde? Nakonec to skončí jako Ssang Young, nebo jak se to jmenuje - občas to člověk někde vidí, ale je to spíš kuroizita v pochybném stavu plynocím z původního dílenského zpracování, než nějaká seriózní alternativa nebo konkurence. U evropských / japonských výrobců se v Evropě nic zásadního měnit nebude, resp. se tady prý prodá hromada Royal Enfieldů, ale u toho je otázkou, jestli skutečně někoho vytlačuje. Interceptorem asi i možná jo, ale ty tři-a-půly jsou podel mě úplně nová kategorie a tak se to má dělat.
A až číňani přijdou s něčím nový a originálním a dostanou se na úroveň japonců nebo evropanů, budou už za podobné ceny a dopadne to jako to srovnání skůtrů os Symu a Hondy, co tady vyšlo minulý týden.
7 reakcí
Soudě podle některých komentářů zde na stránkách, čeká Číňany s MBP T1002V ohromý úspěch, protože to má vidlicový motor.
Jenže když má potom zájemce vytáhnout peníze ze šrajtofle, jdou kecy typu "jedině véčko" stranou a člověk spíše než na to, jestli je v tom V2 (L2), V4, Ř1, Ř2, Ř3, Ř4 ... kouká u motorek tohoto typu a určení na to, jak funguje motorka dohromady jako celek.
1 reakce
Fakt mě zajímá, zda někomu ze zavedených značek aspoň trochu zatrnulo...
??? Chjo nebo jupí ??? Jsem z toho jejich progresu zaskočen...
Kvalita se ještě ukáže, ale design už zdaleka není "kopírkou"...
Cenduro vypadá fakt slušně, a co víc, ač to není moje krevní skupina, ten cruiser má rozhodně něco do sebe... i ten 650...
Navíc, ta endurová dvacka taky není úplně "hlúpá"...
Já teda dožiju s mýma dvoukolkama, ale vyzkoušel bych je...
2 reakce
Tak tak, rozklad evropského průmyslu v přímém přenosu.. Daří se vám to dobře, soudruzi z Bruselu
6 reakcí
autor clanku by se mel podivat na fotografie jeste jednou popripade si je dat vedle sebe,.
mozna vzdalene Ducati diavel...ale hodne vzdalene..
MBP C1002V neni vubec srovnanim HD breaout
2 reakce
No jde vidět, že se Číňani snaží.
Nehodlám posuzovat jednotlivé modely, pouze budeme muset přijmout fakt, že Čína začíná úspěšně dobývat Evropu a je jen otázkou času než stavidla povolí před čínskou záplavou motorek.
Nejsem tím nadšený, vadí mi to, ale to je asi tak všechno, co s tím můžu dělat.
Ještě, že jsem starý pes a dožiju to s BMW R 1100 GS, který nevyměním ani za celou loď levné rýže z Číny.
11 reakcí