Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mé uznání má Versys. Na první pohled bytelné enduro, co se podle mě neztratí ani v lehčím terénu. Design atraktivní a barevné kombinace žluté s černou mu vážně sluší. Mě to příjde takové muscle enduro Určitě dobrá volba pro ty, co nechcou dávat tolik peněz za BMW a přitom mít enduro co něco vydrží.
Jsou to hezký motky .. Co je dneska originál .. ? Pochybuju,že to co se sem vozí z nálepkou Japan,sotva kdy vůbec poznalo vůni květu sakury .. Všecko je to beztak splácané v rudé Asii ... Tak jako ta super značka s názvem Nokia : Měl jsem 3,všecky origo .. Jedna Hungaria,druhá Singapore a ta třetí Taiwan .. Origo Japan jsou možná tak stroje 10 let staré,anebo když si tam do Japu pro ně někdo osobně zajede ... A štítky a nálepky ? RPG měnilo ve svých bytech okna - dovezli polské,složili je na dvůr a naběhl maník,který sundal polské nálepky a nalepil echt německé ... A nějak podobně to bude se vším ...
W 800 je moc povedená a s tím, co píše DMC.motobiker bych zrovna nesouhlasil. Problém s tím, že je W 800 z Asie je opravdu problémem některých jedinců, né můj.
...tak Vam nevim, jestli jsme to s tim triumphem neuspechali ...delam si prdel, ale kawasaki jasne ukazala, jak se to ma delat a ne jak u Triumphu ten vysmech s jmenem Steva. Tohle je, co zakaznik touzici po klasice/retru chce a bude chtit... Hned bych bral!
to DMC: já bych to nenazval neoriginálem. Je to v úpravě cafáče tak v čem je problém. Jestli je to japonec nebo anglán je v tomhle případě jedno. To jak kdybys řekl, že pravej čopr je jen ten z USA
W800 vážně nádhera. Tedy až na ty jednodílný turistický řidítka, ale to se dá řešit. Fakt pecka. Ještě že to je japonský, jinak bych snad prodával Guzzi
V tomhle segmentu by měla Jawa (kdyby majitel chtěl) poslední šanci. Vytáhnout OHC a postavit kafáč místo snahy dohnat poslední třendy ... Nechat tam ty bubny,posbírat věci ze skladu a muselo by to klapnout
W800 vypadá opravdu moc dobře! Problém je ale v tom, že si pouze hraje na něco, co z ní ale nikdy nebude... Kdo chce originál, určitě ho nebude hledat někde v Asii... Na pohled je to ale pěkné , to zas jo!
W800 bych doma v garáži jedno místo podržel
Kdo mi koupi W 800
. Pekna
Versys stejne tvrde enduro jako moje Varadero to je vysoky cestak
To Wčko mi príde, ako garážbastl. Matné výfuky mi nepasujú.
zadrelvalec: tak jestli lehčímu terénu říkáš polní cesta, tak to se neztratíš asi na ničem. Jinak nevím kam by ses mohl s versysem vydat
W800 masakr největší
Mé uznání má Versys. Na první pohled bytelné enduro, co se podle mě neztratí ani v lehčím terénu. Design atraktivní a barevné kombinace žluté s černou mu vážně sluší. Mě to příjde takové muscle enduro
Určitě dobrá volba pro ty, co nechcou dávat tolik peněz za BMW a přitom mít enduro co něco vydrží.
TeZeto: Renault u mě není auto
, čekal sem že to nastrojej a daj to plácnu o 25tis dažší
kdybych měl další místo v garáži a pár zbytečných chechtáků, tak bych už stál před dealerem a slintal mu na W800 ! nádhernej kousek !
W-800 vypadá hodně solidně. To je přesně ten styl, co měla Jawa dělat nadále a vykašlat se na novoty.
mardock> A není snad?
Delta: a co si kčekal,že to bude za stejný prachy? Renault má taky super ceny aut ale nakonec tě to bude stát mnohem víc. Za mě Café W800 nádhera.
koukám ale že sedlo a kapotka je za další příplatek
tohle mě utvrdilo že tu W800 koupim
tak chlapci šup šup do predajne a W800 nech je v garáži! Fakt pekná motorka. Na ceste som ju v SR nevidel.
W800 je pěkná, ale THRUXTON a ROYAL ENFIELD co tu nedávno byl se mě líbí víc.
W800 líbí ale asi víc klasa jak cafe racer. Z1000SX ani ss ani bus, výkon akorát, velikost akorát, za mě
ta W800 je nádherná, miluju takový bajky
Jsou to hezký motky .. Co je dneska originál .. ? Pochybuju,že to co se sem vozí z nálepkou Japan,sotva kdy vůbec poznalo vůni květu sakury .. Všecko je to beztak splácané v rudé Asii ... Tak jako ta super značka s názvem Nokia : Měl jsem 3,všecky origo .. Jedna Hungaria,druhá Singapore a ta třetí Taiwan .. Origo Japan jsou možná tak stroje 10 let staré,anebo když si tam do Japu pro ně někdo osobně zajede ... A štítky a nálepky ? RPG měnilo ve svých bytech okna - dovezli polské,složili je na dvůr a naběhl maník,který sundal polské nálepky a nalepil echt německé ... A nějak podobně to bude se vším ...
W 800- No nevim ty řidítka a ta endurově se tvářící pneumatika mi moc ke Cafe Raceru nesedí
ale jinak pěkná
W 800 je moc povedená a s tím, co píše DMC.motobiker bych zrovna nesouhlasil. Problém s tím, že je W 800 z Asie je opravdu problémem některých jedinců, né můj.
W800 je naprosto skvělá.
myslim porovnani nove W800 a Bonneville edice Steve McQueen
...tak Vam nevim, jestli jsme to s tim triumphem neuspechali
...delam si prdel, ale kawasaki jasne ukazala, jak se to ma delat a ne jak u Triumphu ten vysmech s jmenem Steva. Tohle je, co zakaznik touzici po klasice/retru chce a bude chtit...
Hned bych bral!
to DMC: já bych to nenazval neoriginálem. Je to v úpravě cafáče tak v čem je problém. Jestli je to japonec nebo anglán je v tomhle případě jedno. To jak kdybys řekl, že pravej čopr je jen ten z USA
W800 vážně nádhera. Tedy až na ty jednodílný turistický řidítka, ale to se dá řešit. Fakt pecka. Ještě že to je japonský, jinak bych snad prodával Guzzi
to je orgasmus
V tomhle segmentu by měla Jawa (kdyby majitel chtěl) poslední šanci. Vytáhnout OHC a postavit kafáč místo snahy dohnat poslední třendy ... Nechat tam ty bubny,posbírat věci ze skladu a muselo by to klapnout
W800 vypadá opravdu moc dobře!
Problém je ale v tom, že si pouze hraje na něco, co z ní ale nikdy nebude...
Kdo chce originál, určitě ho nebude hledat někde v Asii...
Na pohled je to ale pěkné
, to zas jo!
ta 8stovka je dokonalá, ale to GTRko mě bere taky fest !
Černý mat vyborná barva na všech modelech
W800 to je nej retro které se vyrábí