globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PEPEE01 (346) napsal 11.03.2022 v 12:12

Obě RSa jsou krásný motorky. 650 je i za velmi slušný peníz. Malej Versys hezky omladnul, ale za boha se nemůžu popasovat s těma obříma "kusadlama". To je teda ultra hnus. Jinak dávám Kawasaki

zmulin (371) napsal 10.03.2022 v 10:00

Moc hezký motorky.K retru co dodat a Versys mi trochu připomíná světlama staršího Galanta.Ještě bych jim trochu zatmavil pozadí.

anachron01 (0) napsal 10.03.2022 v 07:59

Z 900 RS..... ty jo, asi jsem se zamiloval.... teda už zase

IvanDvoutakťák (5101) napsal 09.03.2022 v 21:53

No jestli Z900RS SE nebude mít komerční úspěch, tak se tento "svět"
opravdu blíží k záhubě. Definitvní zhodnocení zase bude možné
bohužel až po zvěřejnění(!) marží dovozce a dealerů ...

JardaBar (165) napsal 09.03.2022 v 20:51+3

Z900RS je jednoznačný vítěz. Moc povedená.

rousini (162) napsal 09.03.2022 v 19:08

Mašiny jsou fajn, ale jak to zajoch odprezentoval - pecka, jednička s hvězdičkou. Uvolněný nenásilný projev, neopakování frází a dodržená myšlenková linka

Těším se na informace z provětrání motorek...

bruttopyr (396) napsal 09.03.2022 v 18:28+2

Díky za představení strojů, líbí se mi všechny, ale králem mezi nimi je pro mne samozřejmě Z900 RS SE , ten je univerzálně použitelný pro mladé i pro ty, co na hlavě nosí rádiovku už nějaký ten rok.
Ta se neokouká.

MilanMl (302) napsal 09.03.2022 v 17:46

Krásná Z 900 ... Na dnešnú dobu výzorom slušná motorka.Ale stále je to akési techno retro. S chladičom a všetkým tým hnusným bordelom okolo. Dobre už bolo.

SLAY (823) napsal 09.03.2022 v 16:33+2

já nějak pořád nemůžu přijít na chuť tomu novému desingu Versyse prostě se mi nelíbí ovšem z 900 RS to je úplně jiná káva ,ta je prostě krásná

gresini (4514) napsal 09.03.2022 v 15:10-1+1

No pokud tu možnost máte,tak natáčet pryč z tohoto bordelu jménem česko K 167 - na jaké ceny jsme už zvyklí dnes a považujeme to za dobrý - je to těžce předražený a prdel si z nás dělají dál a ještě se nám smějí do očí - blbci kupujte!!

K167 (1490) napsal 09.03.2022 v 14:49-1

Klobouk dolů před Kawasaki za to, že dává svým zákazníkům vybrat, jestli chtějí současný stroj se vším, co dnešní doba nabízí, nebo mašinu (dnes už) klasického vzhledu. A to nejen pokud jde o ten vzhled, ale i o naladění motoru.
Kawasaki Z900 (podle barvy od 247900 Kč)/ Z900SE (284900 Kč): 125 koní/9500 ot./min., 98,6 Nm/7700 ot./min.
Kawasaki Z900RS (barvy od 304900 Kč)/ Z900RS SE (354900 Kč): 111 koní/8500 ot./min., 98,5 Nm/6500 ot./min.
Mně se také moc líbí RS, ale nad "obyčejnou" Z900 nos neohrnuji. Je to výborná mašina v poměru cena/výkon.
Ten retro vzhled pak něco stojí.



JohnnyKap (14) napsal 09.03.2022 v 14:10

No, skoda ze na Z650RS nie su este recenzie, lebo pri predstaveni tu bola na dizajn a spracovanie kritika.. neviem, mne sa to pozdava no nesedel som na tom.. nakoniec som sa rozhodol v tejto kategorii pre CB650R, keby je to RS aspon o 500e lacnejsie tak nad nim seriozne rozmyslam ale 95hp Hondu vyuzijem asi na viac sposobov.

vinokurov (494) napsal 09.03.2022 v 13:12

To RS je boží

Yura (240) napsal 09.03.2022 v 13:00+1

Byl jsem se na Z ročník 22 před pár týdny podívat zblízka v nejnovějších modelech, a můžu za sebe říct jediný:
Technicky obojí určitě špička, avšak ve vzhledu 900 drtivě poráží menší ségru. Ta je taková zvláštní hrbatohranatá, chladič jak prvoválečný letadlo, a co mě teda nešlo dohromady, byly barvy u zelené verze se zlatými ráfky....

Zato devítka je absolutní pecka, jednoznačně vedle MG V7special nejhezčí naháč na trhu. V článku je žlutá, já jsem měl tu čest oblejzat exemplář v tmavězelené metalíze s bílými doplňky / chrom/ černá. To byla nádhera. Pastva pro oko. A ty budíky... A kulatý světlo...A dráty.... A...kurva proč nemám víc peněz

desmoman (1) napsal 09.03.2022 v 11:53+1

To RS by chtělo dráty a je to dokonalé.

31081 (678) napsal 09.03.2022 v 09:57+3

Za mě Kawasaki produkuje v poslední době moc hezké stroje Z 900 se jim opravdu povedl A jak si Zajda přeje ke konci videa ať už se to vrátí k normálu,já si nepře´ji nic jiného.Obávám se však,že ta doba už se nikdy nevrátí

MilanMl (302) napsal 09.03.2022 v 09:14+1

Na obrázkoch celkom fajn,ale naživo som bol z vizáže 650 RS sklamaný. A tie tmavé farby...to je zabité.

vitik (78) napsal 09.03.2022 v 09:09

Taková praktická otázka. Kolikrát vypadl Zajochovi mobil z kapsy, když lezl na a z motorek během natáčení? Když jsem viděl, kolik ho trčí ven ....To nemohlo dobře dopadnout

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 09.03.2022 v 09:39

:))) hele ani jednou, myslím, že jsem si ho pak radši odložil :D


Beryano (48) napsal 09.03.2022 v 08:53+1

Myslím, že Kawasaki Versys 650, je jediná volba napříč konkurencí, pro kluky co mají nad 185cm a nechtějí za cestovní motorku utratit, balík. Kawasaki Z650RS je opravdu jedna z nejhezčích retro motorek a je jenom škoda, že je trochu menší.

papiboy (1266) napsal 09.03.2022 v 08:35+5

Z 900RS je nádhera, tie dva budíky žiadny super-televízor pre mňa nikdy nenahradí.

Sir_CHerokee (117) napsal 09.03.2022 v 08:29+1

Velká krása u Kawasaki. Mám 182 cm a Kawa 650RS mi padla do ruky....to je velký posun od Z650. Je krásná, jen jich je málo a cena fakt vysoká. 900RS patří rovněž k tomu vůbec nejhezčímu ve třídě...navíc tyto stroje mají jednu přednost...designově nestárnou na rozdíl od těch futurotvarů...




TOPlist