globalmoto_duben_nolan




Nová Kawasaki Ninja ZX-10R: Šampión WSBK zlepšuje aerodynamiku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KapitanMasakr (-29) napsal 08.12.2020 v 11:56

S tou zx10r to kolosálně podělali, tak ať žije další dekádu Honda no.

Ten přítlak vživotě nemá nějaký vliv v silničních rychlostech 90 - 200 a ten odpor je typíčo nakopak, díky krabicovému kabátu a nynějšímu trendů o těch cca 17 % naopak horší, než tvar 2016 ....

Marketing, novodobé trendy, lži, klamání zákazníka, sračky ....asi jako výkon na papíře VS realita.


Nevidím jediný důvod, proč nevzít o polovinu levnější generaci 2016, co je na úrovni dnešního BMW s1000rr.



Nebo třeba Hondu se 160kw a titanovým motorem :) .

Kawadown.

Duranga (132) napsal 24.11.2020 v 23:51

Trumpetu od Akrapa místo homologačního komína a bude top

Orgovany (796) napsal 24.11.2020 v 21:30+3

Včera se mě nelíbila, dnes je to již lepší :)

scott67 (76) napsal 24.11.2020 v 15:40+4

Hned v prvním odstavci jsem se pozastavil nad "povinným snižováním otáček" ve WSBK. Kam se to proboha dostává to závodění? Konstruktéry tohle ještě baví? Moto 2 nebo 3 nebo který to moto (už to nesleduju) se jezdí na konfekčních motorkách. Samý debilní předpisy. Emise. Dvoutakty dead. Pak si ještě nějaký Espargáro stěžuje na kvalitu brněnské trati. Neříkám, že je výborná, ale kdysi se silnice jezdily i na mokrých kostkách. Nebo dodnes na Manu. Na F1 už se nedá dívat dávno. Vůně rycínu je pryč. Motorsport umírá přátelé.

dracan (134) napsal 24.11.2020 v 14:38

Litry jsou jen o vzhledu,zbytek je na řidiči. Jsem zaryty fanda YZF R1. Ale po tom co předvedli v yamaze na posledním modelu je děs. Tohle je nádhera. Předělat to na dva laufy,zrcátka vyměnit a je je to dokonalé. Za mě krásný agresivní předek.

oxygen (489) napsal 24.11.2020 v 13:47+1

Tak TAHLE

malá velikost a geometrie už do zatáček bude skvělá, o to se nebojim. A ten krouťákovej odpal z nich myslim nic, ani žádnej SF nepředčí
K tý adhezi zadku pak těch pár kilo navíc bude spíš k užitku to spíš na brzdách ten drobnej rozdíl ucítíme, ale v reálu bude mít význam asi jako rozdíly v pupcích pilotů

Kohlstein (104) napsal 24.11.2020 v 11:40

Teď už si to nekoupí vůbec nikdo, takovou škaredku.

vopák (51) napsal 24.11.2020 v 11:07-2+2

Vypadá výborně..je tam znát ta H2.Ještě ktomu menší odpor vzduchu..dobrá práce

mostar (58) napsal 24.11.2020 v 08:39

Kawasaki snad jako jedina jeste nepochopila, ze tyhle tri paprskova kola je designova archivalie a jestli to motorce ubiralo pred 6-10ti lety, tak ted je to tragedie.

JollyJoker (1004) napsal 24.11.2020 v 07:31-1

Design Kawasaki je poslední dobou děsný

blackblues (1507) napsal 24.11.2020 v 07:13

Njn na Jonathana usijou zase nejakou boudu,to by bylo,aby to nebylo
Kluk ma zlate pracky

Koudy01 (181) napsal 24.11.2020 v 06:35-1

Kawasaki rozštěp U Versysa sem to považoval za omyl. A oni to šíří i na další modely

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.11.2020 v 00:37+1

clanek dobrej, ale ten tempomat je super a i kvuli nemu bych radsi preskocil gen4/5, je to jedina elektronika kterou bych chtel mit, zbytek nepotrebuju. BMW ho na RR ma uz dlouho pokud vim. a pokud se vic jezdi, tak je s tim jednak sranda, a druhak pro delsi dalnicni presuny (nekdy neni zbyti) vyborny pomocnik.

oxygen (489) napsal 24.11.2020 v 00:32

Tenhle Zed H2 bude asi dobrá zbraň na Streetfightery V4!
A u těch zx10 je designový pořadí samozřejmě 2019, 16, 08 ... Šprýmaři

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.11.2020 v 23:51+1

Je to dobry, byl jsem teda dost nervozni z tech prvnich fotek. Ale tohle je dobry a verim, ze to jeste dozraje, jak byva u Kawy zvykem a pak to trva a trva.

jdu si precist clanek

Michal1011 (19) napsal 23.11.2020 v 23:05+4

Vypadá dobře jako každá Kawasaki a kdo to nevidí, tak nemá o dizajnu ani páru.

Lukkk (50) napsal 23.11.2020 v 22:51

To je sice pravda, že to v SBK kawasaki jede, ale ta nemá moc společného se sérii. Nový model má o 6 kg víc než R1, tak to je slušný, hmotnost kawasaki asi moc nejde ;)

Sgt.Dornan (1) napsal 23.11.2020 v 22:33-1+1

Design světel jako Versys? Naštěstí je to jenom Kawa...

Kamikadze-Ace (3371) napsal 23.11.2020 v 21:59

vítězný základ z WSBK ..... a jak vítězný víme všichni

DieC4t (1) napsal 23.11.2020 v 21:43

Vzhled to je každého názor, výkon to je jen číslo, realita je vždycky jinde, otázka je kde teď ? Trochu jsem doufal že do té motorky strčí něco, aby neměla klasickej charakter řaďáku ale V jsme čekat nemohli.

SLAY (810) napsal 23.11.2020 v 21:09+2

jednoznačně moc pěkný

Dablicek200Mph (298) napsal 23.11.2020 v 21:09-2+1

No to je ale HUMUS
Kawa nezklamala, i když je to krapet lepší, než na těch špion fotkách.

jahůd (11) napsal 23.11.2020 v 20:42+1

hej a ten véfuk? to jako vážně? také kamna nemám ani v garáži

FiZzeR (362) napsal 23.11.2020 v 20:38+1

Ten design ZX10R je dost zvláštní, ale asi časem uzraje.
Naštěstí se nepotvrdily ty "špionážní" fotky co poslední dobou kolovaly po netu, tam to byl fakt hnus. Takže everything went better than expected

Nejhezčí ale zůstává gen1 (04-05).

BlackSabbath (434) napsal 23.11.2020 v 20:27+1

Když už je takový designový "upgrade", tak by se dal čekat i ten výkonnostní...

KARING (245) napsal 23.11.2020 v 20:15-4+3

Parádní, jako vždy!

zban (12) napsal 23.11.2020 v 20:10

Kawa představila nejen tyhle modely, ale taky KLX300 / KLX300SM. Ty mě zajímají více, budou se prodávat v Evropě? Díky

Farage (277) napsal 23.11.2020 v 20:10-3+4

V tom japonsku se zbláznili, to je hnus velebnosti....




TOPlist