Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já měl svého miláčka Vulcan VN 800 a nedal bych na něj dopustit. Tohle "S"ko se mi moc líbí , je to zase něco trochu jiného , hravého . Motor ER-6 je prověřená klasika a ve spojení s inovativním designem se mi to jako celek fakt líbí. Jak se objeví u dealerů , jdu se podívat a svézt.
Já vlastním Kawasaki ER6n.Mají 1 s hvězdičkou za to,že použili tenhle fantastickej motor.Na pohled je moc pěkná a i když malinko sundali výkon tak do budoucna bych o ni přemejšlel. Motorku mám na zábavu a tahle KAWA bude super zábavná.
Jak píše kolega Opatrný níže, na těchto strojích jdo všechny rázy od zadního kola přímo do páteře. Vzpomněl jsme si na neděli a jednu z posledních(možná opravdu poslední, když vidím ten humus za oknem) vyjížděk, kdy jsem na svém enduru dojel skupinku čopráků a chvíli je pozoroval, jak jsem jednoho po druhém předjížděl. Jelo se po typické české okresce(tedy díry, hrby, záplaty, zkrátka typickej českej humus), takže zatímco mě to enduro podvozek pobral s úsměvem, oni museli tak padesátkou, v kokoskách byly vidět jejich zmučené obličeje se zaťatými zuby, někteří hlasitě kleli. Říkal jsem si pod vousy, ti čopráci, to bude nějaký druh masochistů či sebemrskačů, koupit si toto na české silnice, nevim, nevim... Ale každý svého h***a strůjcem
Sto lidí,sto chutí.Za mě .Už jen proto,že to není to "skoro povinné" véčko ale moderní motor,navíc podařený.Pro mě je řaďák ideální řešení,protože změnou postavení pístů vůči sobě se dá navolit v podstatě jakákoliv konfigurace.Navíc je takový motor malý a použitelný kdekoliv.Jak tu někdo vzpomínal,s takto naladěným by bylo fajm ho dát do nějakého endura.Něco jako nástupce KLE...
Špatně jsem se vyjádřil-kdybych to dostal zadarmo, tak to hned prodám (pokud by to někdo koupil) a koupím třeba tu kejvačku A obrovský véčko opravdu trůní v takových strojích už víc jak století - a to snad jasně dokazuje, že tady jde pokrok trochu jinou cestou, než jak to zkoušej u vulkánů. Přijde mi to stejně blbý, jako kdyby do Imprezy wrc nacpali v rámci pokroku elektromotor.
Tenhle motor je docela silnej, pocitově má tak o 150 - 200 ccm víc. Věřim tomu, že naladění více na spodek a střed otáček bude fantastický, už motor ve versysu má dost zajímavej nástup od 3500 ot. a taky moc pěknej zvuk. Možná je to pro někoho "jen 650ka", ale doporučil bych každýmu se svézt, asi by byli remcalové překvapeni. A jinak mě se ta motorka líbí a jsem rád, že se to někam hejbe. Navíc to oproti některým obludnostem bude hravý a obratný. Go Kawa, go!
Odpor se dá vyjádřit i jinak než tvrzením že bych to nechtěl ani zadarmo.Tomu se mi nechce věřit
Obrovský véčko v hromadě železnejch plechů trůní v takových strojích už víc jak století.Tak prosím zkuste přetrpět krapet pokroku.
Tak mi to nedalo, a ještě jednou jsem si projel fotky tý splácaniny-nedělal to stejnej dyzajnér jako škodnou roomster? Nejvíc mě dostaly ty zelený proužky na kolech Ale třeba se na tom holkám dobře pojede
Náhodou mě se líbí a to hodně, stále pošilhávám po takovém stylu, ale právě vzhled mě od nich odrazuje, vše je stejné, bezpohlavní. Mám rád moderní věci a tohle je snad první moto moto tohoto druhu, které se povedlo. Právě to, že boří zažité tradice je fajn.Má přesazené ojniční čepy, takže je jako V, líbí se mi i decentní výfuky pod moto.Určitě se na ní půjdu podívat.
I mně se to libí, je to důstojný nástupce en 500 jako objemově nejmenšího člena cruiser rodiny od kawy, designově pěkný a řešit u tohohle stylu seriovy zrcátka a podobný věci nemá smysl když si to půlka lidí upraví k obrazu svému, pro začínající jezdce přesedající z 125tek zajímavá alternativa, držím palce ať si svoje fandy najde.
A mě se to zase zrovna líbí - vypadá to jako celkem zábavná motorka a to je asi to jediný co je u motorky důležitý. Zarytý lpění na zaběhlých tradicích brzdí vývoj a důraz na pohodlí a praktičnost? Po zkonstruování nejpraktičtější motorky přece vzniklo auto
Kdyby to pojmenovali jinak..Uprimne doufam ze jestli s timto nekdo prijde k nam do VROC ze chce byt clen,tak ze se tak nestane..Vulcan a Cruisery obecne byly dle me vzdy taky pekby stroje,pac dominantou byl velky motor do V co byl neprehlidnutelny..A ne taky strojek na vlasy schovany za vsim moznym..Jinak motka pekna,jen to meli udelat do jine kategorie nez C&Ch
Tohle není žádný cruiser. Tohle je jakási zmutovaná obludka. Nevadí mi chlazení vodou, snesu plast, co se tváří jako kov, řetěz vzhledem k ceně... no co se dá dělat, ale že to není véčko jen potvrzuje, že je to tragická směs součástek. A ten digibudík na rádoby cruiseru? Ani omylem
FUJ!!! Vulcan má mít VÉČKO a ne nějaký takovýhle kdo ví co!!! Cruiser s takovýmto motorem... Brr... co to vymysleli za paskvil? A ten pohon... Aspoň ŘEMEN když už ne KARDAN... tohle by mi do garáže nesmělo ani zadarmo!!! O digitálním budíku raději ani nemluvím - to je vrchol nevkusu... Mezi pravověrnými nemá šanci - leda mezi nějakými přeběhlíky... Za mne NE!!! Velebnosti, mě se chce blejt...
Nemůžu říct, že bych se zamiloval,ale podle mne je to moc povedené. Jízdní vlastnosti to bude mít asi o dost lepší, než většina velkých cruiser-choperů. Když kouknu na ty brzdy, tak bych se ani nebál to trochu rozjet.
Motorku si kupuji pro zábavu, musí v první řadě dobře vypadat. A je třeba si nalít čistého vína, že staré Cruisery od Kawy byly sakra lepší. Co mi tady nepadlo do oka? Zadní utopené kolo v prapodivném blatníku, výfuk vypadá jako trubka od ha*zlu, otřesná nádrž a ty zrcátka? Lepší měl i Simson.
vývoj nezastavíš,za odvahu udělat další generaci Vulcanu (já bych byl taky raději za označení Eliminator) palec nahoru...kéž by tu odvahu měla Honda a světlo světa spatřila 4 generace Magny
Já měl svého miláčka Vulcan VN 800 a nedal bych na něj dopustit. Tohle "S"ko se mi moc líbí , je to zase něco trochu jiného , hravého . Motor ER-6 je prověřená klasika a ve spojení s inovativním designem se mi to jako celek fakt líbí. Jak se objeví u dealerů , jdu se podívat a svézt.
Já vlastním Kawasaki ER6n.Mají 1 s hvězdičkou
za to,že použili tenhle fantastickej motor.Na pohled je moc pěkná a i když malinko sundali výkon tak do budoucna bych o ni přemejšlel. Motorku mám na zábavu a tahle KAWA bude super zábavná.
Tak ještě to o červený karkulce
Jak píše kolega Opatrný níže, na těchto strojích jdo všechny rázy od zadního kola přímo do páteře. Vzpomněl jsme si na neděli a jednu z posledních(možná opravdu poslední, když vidím ten humus za oknem) vyjížděk, kdy jsem na svém enduru dojel skupinku čopráků a chvíli je pozoroval, jak jsem jednoho po druhém předjížděl. Jelo se po typické české okresce(tedy díry, hrby, záplaty, zkrátka typickej českej humus), takže zatímco mě to enduro podvozek pobral s úsměvem, oni museli tak padesátkou, v kokoskách byly vidět jejich zmučené obličeje se zaťatými zuby, někteří hlasitě kleli. Říkal jsem si pod vousy, ti čopráci, to bude nějaký druh masochistů či sebemrskačů, koupit si toto na české silnice, nevim, nevim...
Ale každý svého h***a strůjcem
Líbí se mi to,je to povedený kousek.
Sto lidí,sto chutí.Za mě
.Už jen proto,že to není to "skoro povinné" véčko ale moderní motor,navíc podařený.Pro mě je řaďák ideální řešení,protože změnou postavení pístů vůči sobě se dá navolit v podstatě jakákoliv konfigurace.Navíc je takový motor malý a použitelný kdekoliv.Jak tu někdo vzpomínal,s takto naladěným by bylo fajm ho dát do nějakého endura.Něco jako nástupce KLE...
Špatně jsem se vyjádřil-kdybych to dostal zadarmo, tak to hned prodám (pokud by to někdo koupil) a koupím třeba tu kejvačku
A obrovský véčko opravdu trůní v takových strojích už víc jak století - a to snad jasně dokazuje, že tady jde pokrok trochu jinou cestou, než jak to zkoušej u vulkánů. Přijde mi to stejně blbý, jako kdyby do Imprezy wrc nacpali v rámci pokroku elektromotor.
Tenhle motor je docela silnej, pocitově má tak o 150 - 200 ccm víc. Věřim tomu, že naladění více na spodek a střed otáček bude fantastický, už motor ve versysu má dost zajímavej nástup od 3500 ot. a taky moc pěknej zvuk. Možná je to pro někoho "jen 650ka", ale doporučil bych každýmu se svézt, asi by byli remcalové překvapeni. A jinak mě se ta motorka líbí a jsem rád, že se to někam hejbe. Navíc to oproti některým obludnostem bude hravý a obratný. Go Kawa, go!
Odpor se dá vyjádřit i jinak než tvrzením že bych to nechtěl ani zadarmo.Tomu se mi nechce věřit
Obrovský véčko v hromadě železnejch plechů trůní v takových strojích už víc jak století.Tak prosím zkuste přetrpět krapet pokroku.
Tak mi to nedalo, a ještě jednou jsem si projel fotky tý splácaniny-nedělal to stejnej dyzajnér jako škodnou roomster? Nejvíc mě dostaly ty zelený proužky na kolech
Ale třeba se na tom holkám dobře pojede
Ani zadarmo. To rači starou kejvačku, než tenhle šrot.
Náhodou mě se líbí a to hodně, stále pošilhávám po takovém stylu, ale právě vzhled mě od nich odrazuje, vše je stejné, bezpohlavní. Mám rád moderní věci a tohle je snad první moto moto tohoto druhu, které se povedlo. Právě to, že boří zažité tradice je fajn.Má přesazené ojniční čepy, takže je jako V, líbí se mi i decentní výfuky pod moto.Určitě se na ní půjdu podívat.
I mně se to libí, je to důstojný nástupce en 500 jako objemově nejmenšího člena cruiser rodiny od kawy, designově pěkný a řešit u tohohle stylu seriovy zrcátka a podobný věci nemá smysl když si to půlka lidí upraví k obrazu svému, pro začínající jezdce přesedající z 125tek zajímavá alternativa, držím palce ať si svoje fandy najde.
Kldr - asi tak souhlas! A jinak se mi to libi.
A mě se to zase zrovna líbí - vypadá to jako celkem zábavná motorka a to je asi to jediný co je u motorky důležitý. Zarytý lpění na zaběhlých tradicích brzdí vývoj a důraz na pohodlí a praktičnost? Po zkonstruování nejpraktičtější motorky přece vzniklo auto
Achjo...kam se ztrácí chrom? Kde je Véčko?...Tohle je kripl a ne cruiser. Možná něco jako cestovní silniční...ale ty plasty...Nenene...
dobrý a bude to levný.ten motor je výbornej,takže to potom starší taky koupím.KAWASAKI KAWASAKI
To je nový Hyosung? nebo Yuki? fujtajbl
Kdyby to pojmenovali jinak..Uprimne doufam ze jestli s timto nekdo prijde k nam do VROC ze chce byt clen,tak ze se tak nestane..Vulcan a Cruisery obecne byly dle me vzdy taky pekby stroje,pac dominantou byl velky motor do V co byl neprehlidnutelny..A ne taky strojek na vlasy schovany za vsim moznym..Jinak motka pekna,jen to meli udelat do jine kategorie nez C&Ch
Tohle není žádný cruiser. Tohle je jakási zmutovaná obludka. Nevadí mi chlazení vodou, snesu plast, co se tváří jako kov, řetěz vzhledem k ceně... no co se dá dělat, ale že to není véčko jen potvrzuje, že je to tragická směs součástek. A ten digibudík na rádoby cruiseru? Ani omylem
ER 6 vyjela z pod lisu...
Nemůžu říct, že bych se zamiloval,ale podle mne je to moc povedené.
Jízdní vlastnosti to bude mít asi o dost lepší, než většina velkých cruiser-choperů. Když kouknu na ty brzdy, tak bych se ani nebál to trochu rozjet.
Pěkná motorka. Tomu říkám naháč
.
VoPlaVo neni poctivym kusem vzduchem chlazenyho zaleza ale Vodpornej Plastovej Vodnik! Brrr.
Za mne dobrý. Líbivý dynamický design. Nemusí každý chopper/cruiser vypadat jako Virago
Motorku si kupuji pro zábavu, musí v první řadě dobře vypadat. A je třeba si nalít čistého vína, že staré Cruisery od Kawy byly sakra lepší. Co mi tady nepadlo do oka? Zadní utopené kolo v prapodivném blatníku, výfuk vypadá jako trubka od ha*zlu, otřesná nádrž a ty zrcátka? Lepší měl i Simson.
Mě se líbí.
Mít ještě volné místo v garáži
tak o něm uvažuju
vývoj nezastavíš,za odvahu udělat další generaci Vulcanu (já bych byl taky raději za označení Eliminator) palec nahoru...kéž by tu odvahu měla Honda a světlo světa spatřila 4 generace Magny