Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kdo zažil , byť ještě s (dvoutaktní )Jawou "pod zadkem", nemůže zapomenout
dobu kdy v Japonsku (a na západ+jih od našich hranic) začínaly *vládnout*
sériové(!) superbajky, u nichž podvozek nezvládal tehdy omračující výkon motorů ...
V té *bítnické* době motorcyclingu(po englicku řečeno) každá z řadových *fourek*
vybavená svody 4-1 a bez čehokoliv dalšího , která se objevila na tehdy polo-
legálních srazech v ČSSR, přiváděla *publikum* ze zemí RVHP k extázi
V mém "případě" to byla právě ta *prabába* Z1 a to z Holandska ...
Všechny tyto výtvory konstrukčních kanceláří japonské čtyřky si víc než zaslouží
tu tvrdou muziku, co v úvodním videu Honzisova článku provází to KAWA-retro
a jaké nikdy nebudou hodna É-mobilní jednostopá vozidla ,
ani kdyby dávala 0-200Km/h za 2 sekundy .
Gratulujem k výročiu, prekvapuje ma, že som už tak starý...
Pekné stroje, ale už to nikdy nebude, čo bolo.
To boli časy, keď v Brne na parkoviskách pri okruhu sme našli desiatky takýchto krásavcov:
Dnes som videl 650 RS naživo. Slabota. Ja neviem,ale dnes už tie motorky stoja za konský kokot. Hnusné sú....
Dobrý design nestárne.
Generace z roku 2000 vypadá i dnes dobře.
Stejně tak ta první z r. 72.
Červená farba - oživilo to tu radu Z.
Tohle se Kawě opravdu povedlo
co na to řící snad jedině KRÁÁSA
Kdo zažil , byť ještě s (dvoutaktní
)Jawou "pod zadkem", nemůže zapomenout
, která se objevila na tehdy polo-
dobu kdy v Japonsku (a na západ+jih od našich hranic) začínaly *vládnout*
sériové(!) superbajky, u nichž podvozek nezvládal tehdy omračující výkon motorů ...
V té *bítnické* době motorcyclingu(po englicku řečeno) každá z řadových *fourek*
vybavená svody 4-1 a bez čehokoliv dalšího
legálních srazech v ČSSR, přiváděla *publikum* ze zemí RVHP k extázi
V mém "případě" to byla právě ta *prabába* Z1 a to z Holandska ...
Všechny tyto výtvory konstrukčních kanceláří japonské čtyřky si víc než zaslouží
tu tvrdou muziku, co v úvodním videu Honzisova článku provází to KAWA-retro
a jaké nikdy nebudou hodna É-mobilní jednostopá vozidla ,
ani kdyby dávala 0-200Km/h za 2 sekundy .
7 reakcí
Obě verze RS se mi líbí. Jedna technický skvostná, druhá zase dostupná a lehká....jsem zvědavý na test.
Krásné
V Kawasaki ještě nezapoměli jak má vypadat motocykl, krása i v té červené
Nadherne barevne provedeni. Ta Z900 se zlatymi vidlicemi je pecka
Umel bych si predstavit i zlata kola…
Škoda, že naháče už mam, jinak by Z900 s těma nádhernýma rudýma kolama byla jasná volba
A nějaké slevy nebudou?
To RS se zlatýma kolama je parádní !
Ta zmuchlaná - nic moc , ale ta RS verze je NÁDHERNÁ . To je ta pravá motorka na denní použití
Pekné stroje, ale už to nikdy nebude, čo bolo.
To boli časy, keď v Brne na parkoviskách pri okruhu sme našli desiatky takýchto krásavcov:
Kawasaki jedině zelená, asi jako Ferrari je červený.
4 reakce
Kawasaki (červená) ,na dědině jediná
Ale jinak jsou to moc hezké motorky,RS