husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
matt (38) napsal 03.10.2018 v 12:41

u H2 je 238kg pohotovostni hmotnost
většina výrobců už udává jen tuto hmostnost

pk14 (175) napsal 03.10.2018 v 08:35

Destroyer: H2 má homologaci do provozu, ta světla atd. nějaká ta kila holt dají... Ale stejně jim to nějak nesedí, modely 2018 udávali p o h o t o v o s t n í 238/216 kg (H2/H2R)

BlackSabbath (434) napsal 03.10.2018 v 07:20

afro-r1> Dřív to bylo myslím podmíněno 1000 prodaných kusů na civilním trhu, jestli si to pamatuju. Ale kdoví, jak je to v pravidlech teď.

Destroyer (237) napsal 03.10.2018 v 05:45

102g usetrit na kluke je celkom terno. H2 ma 238kg suchu hmotnost? som myslel ze je to skor s naplnami ked karbonova H2R ma plusminus 200kg suchej. Alebo som zase nieco prehliadol a oni tam zatial rozmotali 20kg kablov a riadiacich jednotiek navyse?

Ondros (158) napsal 03.10.2018 v 00:04

Podle dětí.. vše co na silnici prosviští a je zelené je Ninjaaa

afro-r1 (513) napsal 02.10.2018 v 22:03

Klasicka hra kocky s mysi: zakazeme ve WSBK titanove ojnice a upravu klikovky - vyrobce udela limitovanou edici s titanovymi ojnicemi a upravenou klikovkou..
: o )

Hooorus (124) napsal 02.10.2018 v 19:46

Muj prastary Ninja ZX6R z minuleto tisicileti mel o polovinu koni vic nez dovuvalcovy sestkovy ninja soucasne produkce...a to se mu rikalo "maly ninja"

Jak se bude rikat 125ce?

Chapu, jmeno prodava, takze este by to chtelo 50ku Ninju, pak oplastovat nejaky skutr a flaknout na to Ninja a nakonec i nejaky jizdni kolo s plastem navic. A bude to komplet.




TOPlist