Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když přišla nová VFR všichni prskali jak je nevyvážená, svalnatý předek útlý zadek.., tohle je to stejné...ale lidé už si zvykají. Mně osobně se ale líbí
Je vidět že se Kawa opravdu snaží. Osobně mám model 2008, rok 2009 má krásný předek ale palubku bych vyhodil. Tohle už je krásné ze všech stran. Jede super, pokud upravili palivovou mapu tak věřím že bude ještě živější než je. Doporučuji každému :o))
snad jen to video u nahace neni zrovna originalni.. okna ve vezacich jako vu-meters jsou skvele zpracovane v 11 let starem klipu "start rockin" od antiloop.
mam F 2009 je plus ten štítek, nelíbí se mi přední spodní část kapoty jak když tam něco chybí a zadní madla která dali z F na Z1000SX tak zase u další generace ER6 odstranily přitom jsou povedená.
Jo, ještě musím dodat, že na tom digirálním otáčkoměru totálně ujíždím, hrozně se mi líbí. A pokud jde o přehlednost, na otáčkoměr za jízdy koukám prvních pár kilometrů, pak používám spíše uši, ale nezdá se mi nějaký méně přehledný...
Mr.Dreamer: popravde, ja si vsimal vic nahace. Ale s tim efkem budes mit mozna pravdu. U predeslych modelu se mi libilo prave to tvoje efko a nahac ne. Ted to bude asi obracene.. Ale uvidime.
No, naháč vylepšili o tom žádná, ale to Fko? Jsem moc rád, že mám ještě model 2009. Připadá mi, že chtějí ze zábavně sportovně laděné motorky udělat nudný cesťák i to video tomu odpovídá. Vzhledově je to také katastrofa, nevyvážené, předek vypadá, jak kdyby motorka narazila do betonové zdi, nádrž pomalu výš než plexi, sedlo hrozně nízko i stupačky mi připadají být níže postavené, za mě velké .
...čekám na VV aneb Velkýho Versise, aby bylo možný pořádně naplnit jejich slogan "escape the city". Ale zatím to je akorát VK, Velký Kulový. Šestky jsou prima kočky, ale je to pro velkýho chlapa malý!!!
výška sedla je 805 mm, místo dřívějších 785 mm
Když přišla nová VFR všichni prskali jak je nevyvážená, svalnatý předek útlý zadek.., tohle je to stejné...ale lidé už si zvykají. Mně osobně se ale líbí
Je vidět že se Kawa opravdu snaží. Osobně mám model 2008, rok 2009 má krásný předek ale palubku bych vyhodil. Tohle už je krásné ze všech stran. Jede super, pokud upravili palivovou mapu tak věřím že bude ještě živější než je. Doporučuji každému :o))
vozil sem se na tom a super věc za pár korun, perfektní ovládání pěknej sound a je fakt krásná jak kapota tak holá
jj,líbí se mi,a to hodně
ta nahatá verze víc,připadá mi to takový hodně důrazný na detail,celkově příjemně uhlazený. Dávám velkou 1.
alda: Mě by stačilo, kdyby tomu přifoukli 400ccm a počet válců bych nechal.
Ono to tak dobře vypadá právě proto, že je to štíhlej dvouvál.
nahac je krasny, dat do toho litrovy motor ze zeda, tak jdu hned pro nej
snad jen to video u nahace neni zrovna originalni.. okna ve vezacich jako vu-meters jsou skvele zpracovane v 11 let starem klipu "start rockin" od antiloop.
//www.youtube.com/watch?v=ZWItGc9djmg
Jo dobrý. Tenhle model je prostě dobrý tah. Jednou ho třeba vyzkouším :)
N- ko je nádhera, musím, uznat že se mi líbí mnohem víc než moje 2008...ale já tu svou miluju
mam F 2009 je plus ten štítek, nelíbí se mi přední spodní část kapoty jak když tam něco chybí a zadní madla která dali z F na Z1000SX tak zase u další generace ER6 odstranily přitom jsou povedená.
Doufám, že už budou k tomu i nějaké ty doplňky.
Hlavně asi na to N-ko
plexištítek.. atd.
Parada, vzhledove nemam moc co vytknout... krasne nahrbena silueta, skoro ta motka vypada az moc nasvalena, na sestku
Super motorka co dál dodat
Jo, ještě musím dodat, že na tom digirálním otáčkoměru totálně ujíždím, hrozně se mi líbí. A pokud jde o přehlednost, na otáčkoměr za jízdy koukám prvních pár kilometrů, pak používám spíše uši, ale nezdá se mi nějaký méně přehledný...
Mr.Dreamer: popravde, ja si vsimal vic nahace. Ale s tim efkem budes mit mozna pravdu. U predeslych modelu se mi libilo prave to tvoje efko a nahac ne. Ted to bude asi obracene.. Ale uvidime.
No, naháč vylepšili o tom žádná, ale to Fko? Jsem moc rád, že mám ještě model 2009. Připadá mi, že chtějí ze zábavně sportovně laděné motorky udělat nudný cesťák i to video tomu odpovídá. Vzhledově je to také katastrofa, nevyvážené, předek vypadá, jak kdyby motorka narazila do betonové zdi, nádrž pomalu výš než plexi, sedlo hrozně nízko i stupačky mi připadají být níže postavené, za mě velké
.
Mne se to moc libi. Hlavne nahac.
Uvidime, jestli to tak dobre bude vypdat i v realu.
...čekám na VV aneb Velkýho Versise, aby bylo možný pořádně naplnit jejich slogan "escape the city". Ale zatím to je akorát VK, Velký Kulový. Šestky jsou prima kočky, ale je to pro velkýho chlapa malý!!!
Perfekt
100 bodů. Budu vybírat mezi f a n.
Yo a osobně za tu kyvku tleskám! Zajímavý řešení v době hliníkových odlitků a různě prolisovaných jeklů.
Konečně to začíná trochu vypadat... tady ta nahatá verze. Design pár modelů (většiny),se Kawě poslední roky nějak vymykal z pod kontroly.
nemozem si pomoct ale ta trubkova kyvka... co ja viem...
ale inak pekne
tak zatím Kawa vede..nová 10R je zatím nejlepší sport,ZZR nejlepší dálnice,tohle vypadá taky nadějně...paráda.
Konečně klasický otáčkoměr
Trochu víc trubek a je to hned hezčí...to říkám furt
Ta kapota se mi líbí oproti minulé verzi .-)
Podobá se Z1000SX
pekny desing a zase normalni,, otackomer ,, kawa ma pekne modely
Tu masku z Nka chci na Raptora( samo, že černou)