Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dobře děláš, Behyseku , ale ta "devítka Ninja" byla
správnej, poctivej ingot pro chlapy, co ji dokázali vodit
a udržet na asfaltu ... A bylo tenkrát takovejch baj-
ků víc ! A to´su prosím Dvoutakťák
To Sleeper: Hned ráno se mrknu. Jsem léta přesvědčenej,že při jednom parkování je jasně vidět na bočním kastlíku 750. Sám jsem měl GPZ 550.Je nezapomenutelná
Taky se přidávám a sice měl jsem jako úplně první GPX 750 R na které jsem se naučil jezdit.No a druhá japonská motorka v mém životě byla ZZR 1100 r.v. 1997 a byl to můj splněný sen od učňovských let.Spokojenost a těch zážitků co jsem na ni měl na ZZR.Nikdy na tu mašinu nezapomenu.
Když Kawa, tak jasná ikona ZXR750 !!! A když, tak v jednomístné racing verzi "R" - K,M. Ty 2 kulatý světla a hadice, to bylo něco tak úžasného, že vše další se tomu už jen těžko vyrovnává. Málokdo ví, že na ZXR jezdil i Carl Fogarty v Endurance championshipu, který pochopitelně s Kawou vyhrál. ZXR byl světově nejúspěšnější závoďák své doby. Ducati 851 a 888 byly silnými soupeřky v SBK, ale jinak všude po světě ZXR ukazovala ostatním značkám své záda, ať už to byly RC30,OW01,GSX-RR, Ducati, pravda než přišla 916. Právě ZXR drží ještě stále rekord v šampionátu AMA, kde v roce 91 vyhrála s Russelem všechny závody během sezóny. ZXR a 916 jsou pro mě ikony 90´let.
Suzuki má GSX, Honda má CBR, Yamaha YZF, jen Kawasaki mají něco tak krásně úderného už ve jménu, jako je Ninja Vždycky to pro mě byl jedinečný a významný kus železa, tak ať tady dalších 30 let je, i když mě to táhne k Sůze víc
GPZ 500S v Americe pokřtily také přídomkem Ninja a to poprávu, za svého času to byl nejvýkonější půlitr a velký držák, který snesl hodně moc. Jinak jsem též vlastník ZX-9R 2001, opravdu to je super práce designerů, Ninja = spolehlivé výkonné a trvanlivé stroje.
Ninjaaaaaa Kdyz sem kupoval svoji prvni Ninju, ZX9R 98, v roce 2005, tak me presvedcil kamos, zarytej Hondysta, kterej prohlasil 'co jelo vzdycky nejlip, tak to byla poladena Kawa', a od roku 2005 sem spokojenej zastance Kawy, ac do ty doby sem byl zarytej Suuuuzuuuukiiiii
tazitaz: byla tam 900! nekde byl dokonce paradni clanek o detailu jake mela ve filmu na sobe samolepky a co znamenaly..US navy atd atd...a ze ve filmu meli k dispozici tusim dva kousky...
Jinak paradni clanek, precetl jsem jednim dechem a klidne by mohl byt jednou tak delsi
NINJA pro mne byla vzdy symbolem sily a rychlosti...i kdyz jizda po silnici neni zrovna mym stylem - muzu rict ze jsem pomerne hrdym majitelem prehistoricke zzr600 93. A kdyz porovnavam parametry podobnych aut dnes a a pred 21lety je to nesrovnatelne, ale vykony dnesnich 600 o proti starym ninjam nejsou az tak markantni a je skoro zazrak ze tak vykonne stroje jezdi casto jeste i dodnes.
Sinfected přesně tenhle web jsem mel na mysli
TENTO motocykl si takovou informační"nálož" bezezbytku
A dodávám - má to někdo štěstí, jezdit na
zaslouží
bajku starším, než je on ...
//mikandersen.dk/Motorcykel%20engelsk.htm
tady je i příběh o tom, proč GPz 900R v Top Gunu vypadá, jak vypadá (750 bez potisků)
Dobře děláš, Behyseku
, ale ta "devítka Ninja" byla
A bylo tenkrát takovejch baj-
správnej, poctivej ingot pro chlapy, co ji dokázali vodit
a udržet na asfaltu ...
ků víc ! A to´su prosím Dvoutakťák
Jinak husty video, jak se tam vyklanej na koleno a motorka neni vubec naklonena.
Tak vidite, ze je to normalni, jen je to trochu 'old school'.
je to i na Wikipedii: //en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ900R
"The GPZ900R was featured in the movie Top Gun,[15] becoming a cultural icon."
Tazitas: Není to jasný důkaz, ale těžko by dělali jiný model než byl ve filmu. Takže GPZ900R.
//www.scalemodelnews.com/2010/06/top-gun-movie-revisited-kawasaki-ninja.html
To Sleeper: Hned ráno se mrknu. Jsem léta přesvědčenej,že při jednom parkování je jasně vidět na bočním kastlíku 750. Sám jsem měl GPZ 550.Je nezapomenutelná
Taky se přidávám a sice měl jsem jako úplně první GPX 750 R na které jsem se naučil jezdit.No a druhá japonská motorka v mém životě byla ZZR 1100 r.v. 1997 a byl to můj splněný sen od učňovských let.Spokojenost a těch zážitků co jsem na ni měl na ZZR.Nikdy na tu mašinu nezapomenu.
mám Kawasaki GPZ 1100 a spokojenost!!! krása, funkčnost...prostě paráda...co dodat!!
Když Kawa, tak jasná ikona ZXR750 !!! A když, tak v jednomístné racing verzi "R" - K,M. Ty 2 kulatý světla a hadice, to bylo něco tak úžasného, že vše další se tomu už jen těžko vyrovnává. Málokdo ví, že na ZXR jezdil i Carl Fogarty v Endurance championshipu, který pochopitelně s Kawou vyhrál. ZXR byl světově nejúspěšnější závoďák své doby. Ducati 851 a 888 byly silnými soupeřky v SBK, ale jinak všude po světě ZXR ukazovala ostatním značkám své záda, ať už to byly RC30,OW01,GSX-RR, Ducati, pravda než přišla 916. Právě ZXR drží ještě stále rekord v šampionátu AMA, kde v roce 91 vyhrála s Russelem všechny závody během sezóny. ZXR a 916 jsou pro mě ikony 90´let.
Suzuki má GSX, Honda má CBR, Yamaha YZF, jen Kawasaki mají něco tak krásně úderného už ve jménu, jako je Ninja
Vždycky to pro mě byl jedinečný a významný kus železa, tak ať tady dalších 30 let je, i když mě to táhne k Sůze víc
GPZ 500S v Americe pokřtily také přídomkem Ninja a to poprávu, za svého času to byl nejvýkonější půlitr a velký držák, který snesl hodně moc. Jinak jsem též vlastník ZX-9R 2001, opravdu to je super práce designerů, Ninja = spolehlivé výkonné a trvanlivé stroje.
Ale ZX7R meli zminit, o tom zadna, to je nejkrasnejsi motorka vsech dob!!!
Ninjaaaaaa
Kdyz sem kupoval svoji prvni Ninju, ZX9R 98, v roce 2005, tak me presvedcil kamos, zarytej Hondysta, kterej prohlasil 'co jelo vzdycky nejlip, tak to byla poladena Kawa', a od roku 2005 sem spokojenej zastance Kawy, ac do ty doby sem byl zarytej Suuuuzuuuukiiiii
tazitaz: byla tam 900! nekde byl dokonce paradni clanek o detailu jake mela ve filmu na sobe samolepky a co znamenaly..US navy atd atd...a ze ve filmu meli k dispozici tusim dva kousky...
Jinak paradni clanek, precetl jsem jednim dechem a klidne by mohl byt jednou tak delsi
Sleeper> Přesně tak:) Jezdila tam GPz900R v barvách 750R.
a to mě se nejvíc líbí první dvouoká ZX9, myslím rok 2000. Ta zrovna nebyla nejostřejší kosou v kůlně, ale je prostě hezká
psát o Ninji a vynechat ZX7R je totální demence...
peknej clanek
Tazitaz> v Top Gunu jezdila GPZ 900R.
NINJA pro mne byla vzdy symbolem sily a rychlosti...i kdyz jizda po silnici neni zrovna mym stylem - muzu rict ze jsem pomerne hrdym majitelem prehistoricke zzr600 93. A kdyz porovnavam parametry podobnych aut dnes a a pred 21lety je to nesrovnatelne, ale vykony dnesnich 600 o proti starym ninjam nejsou az tak markantni a je skoro zazrak ze tak vykonne stroje jezdi casto jeste i dodnes.
moc hezký, ty stary GPZ jsou stejně ale nádherny stroje
stejně jako ta prvni zx10r, nadhera.
nyndža z roku 1983 je stejně blbý jako např. katana od konkurence, proto mám Z 1000 r.v.1981 zo šialený Mad Max
Tazitas: Tak to jsi vedle
i moje srdcovka !
Tom Cruise v Top Gunu jezdil na GPZ 750
Není to zase bubrákova práce, jen pod jiným jménem?
Nindžááááááá... ňak!
VELKÁ ŠKODA,ŽE UŽ TAK DLOUHO NENÍ KAWASAKI V MOTO GP,SNAD SE TO POVEDE,VRÁTÍ SE A BUDOU DOBŘÍ