globalmoto_duben_nolan




30 let legendy jménem Kawasaki Ninja

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
enusim2 (21) napsal 16.03.2014 v 13:05

Sinfected přesně tenhle web jsem mel na mysli

IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.03.2014 v 14:40+1

TENTO motocykl si takovou informační"nálož" bezezbytku
zaslouží A dodávám - má to někdo štěstí, jezdit na
bajku starším, než je on ...

Sinfected (0) napsal 14.03.2014 v 12:38

//mikandersen.dk/Motorcykel%20engelsk.htm

tady je i příběh o tom, proč GPz 900R v Top Gunu vypadá, jak vypadá (750 bez potisků)

IvanDvoutakťák (5070) napsal 11.03.2014 v 20:28

Dobře děláš, Behyseku , ale ta "devítka Ninja" byla
správnej, poctivej ingot pro chlapy, co ji dokázali vodit
a udržet na asfaltu ... A bylo tenkrát takovejch baj-
ků víc ! A to´su prosím Dvoutakťák

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.03.2014 v 17:28

Jinak husty video, jak se tam vyklanej na koleno a motorka neni vubec naklonena. Tak vidite, ze je to normalni, jen je to trochu 'old school'.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.03.2014 v 17:21+1

je to i na Wikipedii: //en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ900R

"The GPZ900R was featured in the movie Top Gun,[15] becoming a cultural icon."

Kniha (31) napsal 11.03.2014 v 07:14

Tazitas: Není to jasný důkaz, ale těžko by dělali jiný model než byl ve filmu. Takže GPZ900R.

//www.scalemodelnews.com/2010/06/top-gun-movie-revisited-kawasaki-ninja.html

Tazitaz (12) napsal 10.03.2014 v 22:03

To Sleeper: Hned ráno se mrknu. Jsem léta přesvědčenej,že při jednom parkování je jasně vidět na bočním kastlíku 750. Sám jsem měl GPZ 550.Je nezapomenutelná

Slezsky (14) napsal 10.03.2014 v 18:05

Taky se přidávám a sice měl jsem jako úplně první GPX 750 R na které jsem se naučil jezdit.No a druhá japonská motorka v mém životě byla ZZR 1100 r.v. 1997 a byl to můj splněný sen od učňovských let.Spokojenost a těch zážitků co jsem na ni měl na ZZR.Nikdy na tu mašinu nezapomenu.

Korycan.V (2) napsal 10.03.2014 v 17:45

mám Kawasaki GPZ 1100 a spokojenost!!! krása, funkčnost...prostě paráda...co dodat!!

SPV (816) napsal 10.03.2014 v 17:05

Když Kawa, tak jasná ikona ZXR750 !!! A když, tak v jednomístné racing verzi "R" - K,M. Ty 2 kulatý světla a hadice, to bylo něco tak úžasného, že vše další se tomu už jen těžko vyrovnává. Málokdo ví, že na ZXR jezdil i Carl Fogarty v Endurance championshipu, který pochopitelně s Kawou vyhrál. ZXR byl světově nejúspěšnější závoďák své doby. Ducati 851 a 888 byly silnými soupeřky v SBK, ale jinak všude po světě ZXR ukazovala ostatním značkám své záda, ať už to byly RC30,OW01,GSX-RR, Ducati, pravda než přišla 916. Právě ZXR drží ještě stále rekord v šampionátu AMA, kde v roce 91 vyhrála s Russelem všechny závody během sezóny. ZXR a 916 jsou pro mě ikony 90´let.

BaRT_Czech (45) napsal 10.03.2014 v 16:44

hodně prodejů do dalších 30let

Behysek (28) napsal 10.03.2014 v 16:25-1

Suzuki má GSX, Honda má CBR, Yamaha YZF, jen Kawasaki mají něco tak krásně úderného už ve jménu, jako je Ninja Vždycky to pro mě byl jedinečný a významný kus železa, tak ať tady dalších 30 let je, i když mě to táhne k Sůze víc

KOKY_st. (5) napsal 10.03.2014 v 15:56

GPZ 500S v Americe pokřtily také přídomkem Ninja a to poprávu, za svého času to byl nejvýkonější půlitr a velký držák, který snesl hodně moc. Jinak jsem též vlastník ZX-9R 2001, opravdu to je super práce designerů, Ninja = spolehlivé výkonné a trvanlivé stroje.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.03.2014 v 14:56-1

Ale ZX7R meli zminit, o tom zadna, to je nejkrasnejsi motorka vsech dob!!!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.03.2014 v 14:52

Ninjaaaaaa Kdyz sem kupoval svoji prvni Ninju, ZX9R 98, v roce 2005, tak me presvedcil kamos, zarytej Hondysta, kterej prohlasil 'co jelo vzdycky nejlip, tak to byla poladena Kawa', a od roku 2005 sem spokojenej zastance Kawy, ac do ty doby sem byl zarytej Suuuuzuuuukiiiii

enusim2 (21) napsal 10.03.2014 v 13:45

tazitaz: byla tam 900! nekde byl dokonce paradni clanek o detailu jake mela ve filmu na sobe samolepky a co znamenaly..US navy atd atd...a ze ve filmu meli k dispozici tusim dva kousky...
Jinak paradni clanek, precetl jsem jednim dechem a klidne by mohl byt jednou tak delsi

Sinfected (0) napsal 10.03.2014 v 13:08

Sleeper> Přesně tak:) Jezdila tam GPz900R v barvách 750R.

zzzmrzlinar (471) napsal 10.03.2014 v 13:08+1

a to mě se nejvíc líbí první dvouoká ZX9, myslím rok 2000. Ta zrovna nebyla nejostřejší kosou v kůlně, ale je prostě hezká

Cuba_GSXR (6) napsal 10.03.2014 v 13:00

psát o Ninji a vynechat ZX7R je totální demence...

SLEEPER (1002) napsal 10.03.2014 v 12:41

peknej clanek

Tazitaz> v Top Gunu jezdila GPZ 900R.

CR500 (142) napsal 10.03.2014 v 12:23

NINJA pro mne byla vzdy symbolem sily a rychlosti...i kdyz jizda po silnici neni zrovna mym stylem - muzu rict ze jsem pomerne hrdym majitelem prehistoricke zzr600 93. A kdyz porovnavam parametry podobnych aut dnes a a pred 21lety je to nesrovnatelne, ale vykony dnesnich 600 o proti starym ninjam nejsou az tak markantni a je skoro zazrak ze tak vykonne stroje jezdi casto jeste i dodnes.

Bothrops (249) napsal 10.03.2014 v 12:12-1+1

moc hezký, ty stary GPZ jsou stejně ale nádherny stroje stejně jako ta prvni zx10r, nadhera.

mongol_ (128) napsal 10.03.2014 v 11:59-1

nyndža z roku 1983 je stejně blbý jako např. katana od konkurence, proto mám Z 1000 r.v.1981 zo šialený Mad Max

strakon (542) napsal 10.03.2014 v 11:53

Tazitas: Tak to jsi vedle

BadRX (84) napsal 10.03.2014 v 11:01

i moje srdcovka !

Tazitaz (12) napsal 10.03.2014 v 10:49-1

Tom Cruise v Top Gunu jezdil na GPZ 750

BlackSabbath (434) napsal 10.03.2014 v 10:40+2

Není to zase bubrákova práce, jen pod jiným jménem?

FiZzeR (362) napsal 10.03.2014 v 09:57

Nindžááááááá... ňak!

gresini (4459) napsal 10.03.2014 v 09:44+1

VELKÁ ŠKODA,ŽE UŽ TAK DLOUHO NENÍ KAWASAKI V MOTO GP,SNAD SE TO POVEDE,VRÁTÍ SE A BUDOU DOBŘÍ

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist