Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Napadá mě srovnáni s RE Classic 350. Užitná hodnota stejná, cena výrazně nižší jen to neni Džava. Ale záleží na vkusu jednoho každého pokud bych měl volit, tak RE.
tak ošklivé to rozhodně není,ale že by to ve mně vzbuzovalo úplné nadšení to taky ne.Ze zvědavosti bych se na tom určice rád svezl až bude nějaká možnost a prohlédl na živo.SuperSic58 říká že je odfláknutý a laciný tak se chci přesvědčit osobně.Cena mi přijde silně přestřelená.Takže v téhle kategorii bych radši volil RE Meteor 350 kde zpracování rozhodně odfláknuté není.
Z dálky hezký, ale když přijdeš blíž, tak je to zpracování odfláknutý a laciný. Výkon v pohodě, na pohodovou projížďku no problem. Ale 170 tyček za takovej kepl, to fakt ne-e
Kdo platí homologacij? Indický výrobce to zařídí hromadně pro celou EU a daždý kdo motorku v členských státech EU prodává se na tuto homologaci už jen odkáže?
Nebo musí mít každý stát svého výhradního dovozce který má s výrobcem svoji vlastní samostatnou dohodu že může jeho homologaci používat při prodeji? Nebo ještě jinak?
===Ví někdo přesně jak je to s tou homologací?===
Tak nějak všeobecně se ví že co je homologovaně v jednom státě EU platí pro celou EU, ale kdo tu homologaci platnou v celé EU zaplatí? A když už si jí zaplatí ze své vlastní kapsy může řídit kdo tu "jeho" homologaci smí a nebo nesmí používat?
Dejme tomu že nějaký šikula v Indii zakoupí kontejner těchto motorek. Lodí to připluje do Rotterdamu nebo Hamburku tam zaplatí Clo, DPH a může spustit prodej? Co ta homologace, na tu se už jen odkáže protože ji pro EU někdo zařídil?
Kdo mu vydá COC-list ke každému konkrétnímu VIN, prodejce v Indii od kterého ty nové motorky koupil?
Někdo tu plácnul cifru 63500,-Kč/ks. Pokud bude "připlácet" jen Clo a DPH věřím že i s dopravou (lodí) se vleze do 100tis.Kč/ks Takže už jen přeprava po souši a marže obchodníka.
Asi první "Jawa" co se mi líbí. Jen za ty peníze to měla být alespoň pětistovka. Myslím, že vzhledem k ceně a výkonu se na to u nás asi fronty stát nebudou. A ta hezky dvoubarevná nádrž - úplně jak Monkey
už pérák se mi moc líbil, toto se mi líbí taky.. oceňuju LED osvětlení, to už dnes považuju prakticky za nutný minimum, ale ten motor je pro mě prostě příliš limitující.. dvouválcová 650 s výkonem aspoň jako má RE interceptor a hned by to byla jiná písníčka.. a ani by nemusela být o tolik dražší.. protože 170k za 30 koňový třipade, to dá fakt jen věrnej fanda...
Hej, kluci indický, dejte do toho konečně motor co tomu dá aspoň trochu koule! U vás motory do sekačky možná dávají smysl. Ale tady téměř všechen provoz jezdí rychlost 100+ a na to se tenhle žebrák bohužel nechytá. Jinak na obrázku to vypadá docela hezky, to jo.
Kupovat to nebudu, ale musím uznat, že je to vizuálně moc pěkná motorka!
Tvar Triumphu z toho sice sálá do dáli, ale kupce Triumphu tohle díky cenovému rozdílu, výkonu a zpracování brát nebude.
Zkrátka fajn stroj na krátké relaxační projížďky.
Občas na Péráku od Mahindry potkávám pány se sexy bříškem (tedy podobné exempláře, jako jsem já) a rozhodně se nedá říci, že by se tvářili nešťastně.
Kdybych neopatroval čízu z roku 1967 po tátovi, možná bych o něčem takovém na občasné prdlání taky uvažoval.
Žádnej forník to nebude,ale to ani nemá být. Uvidíme jak to nacení. Mě tam chybí analogový budík a startovací páka. Určite lepší jak ty uni pětikila kterými nás tu oblažovali již dosti dlouho.
Styl bobr jde mimo mě, je to příliš nepraktický. Ale jinak se mi ta motka líbí a ta video reklama je povedená a vtipná. Mohli by do toho dát větší motor, 500 až 650 ccm by bylo ok. Třeba to časem taky přijde.
Tak tohle se povedlo.
Dva malé boční kufříky, denní plán bez pevného cíle - jen tak do 300 km, ... Poprvé po dlouhé době sním o Jawě.
42 - odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec.
Nezlobte se na mě ale je to něco ve stylu repraky Hýr ! jeden reparák , druhej reprák I m plejikng jako ... . Zajimavý designový kousek ale dost nevyvážené
Reklama je pecka.
Napadá mě srovnáni s RE Classic 350. Užitná hodnota stejná, cena výrazně nižší jen to neni Džava. Ale záleží na vkusu jednoho každého pokud bych měl volit, tak RE.
1 reakce
tak ošklivé to rozhodně není,ale že by to ve mně vzbuzovalo úplné nadšení to taky ne.Ze zvědavosti bych se na tom určice rád svezl až bude nějaká možnost a prohlédl na živo.SuperSic58 říká že je odfláknutý a laciný tak se chci přesvědčit osobně.Cena mi přijde silně přestřelená.Takže v téhle kategorii bych radši volil RE Meteor 350 kde zpracování rozhodně odfláknuté není.
Z dálky hezký, ale když přijdeš blíž, tak je to zpracování odfláknutý a laciný. Výkon v pohodě, na pohodovou projížďku no problem. Ale 170 tyček za takovej kepl, to fakt ne-e
Kdo platí homologacij? Indický výrobce to zařídí hromadně pro celou EU a daždý kdo motorku v členských státech EU prodává se na tuto homologaci už jen odkáže?
Nebo musí mít každý stát svého výhradního dovozce který má s výrobcem svoji vlastní samostatnou dohodu že může jeho homologaci používat při prodeji? Nebo ještě jinak?
===Ví někdo přesně jak je to s tou homologací?===
Tak nějak všeobecně se ví že co je homologovaně v jednom státě EU platí pro celou EU, ale kdo tu homologaci platnou v celé EU zaplatí? A když už si jí zaplatí ze své vlastní kapsy může řídit kdo tu "jeho" homologaci smí a nebo nesmí používat?
Dejme tomu že nějaký šikula v Indii zakoupí kontejner těchto motorek. Lodí to připluje do Rotterdamu nebo Hamburku tam zaplatí Clo, DPH a může spustit prodej? Co ta homologace, na tu se už jen odkáže protože ji pro EU někdo zařídil?
Kdo mu vydá COC-list ke každému konkrétnímu VIN, prodejce v Indii od kterého ty nové motorky koupil?
Někdo tu plácnul cifru 63500,-Kč/ks. Pokud bude "připlácet" jen Clo a DPH věřím že i s dopravou (lodí) se vleze do 100tis.Kč/ks Takže už jen přeprava po souši a marže obchodníka.
3 reakce
Na to občas se jet rekreačně projet tak si myslím, že ten motor stačí. Ale ta cena ja vysoká. Jinak pěkné.
Asi první "Jawa" co se mi líbí. Jen za ty peníze to měla být alespoň pětistovka. Myslím, že vzhledem k ceně a výkonu se na to u nás asi fronty stát nebudou. A ta hezky dvoubarevná nádrž - úplně jak Monkey
už pérák se mi moc líbil, toto se mi líbí taky.. oceňuju LED osvětlení, to už dnes považuju prakticky za nutný minimum, ale ten motor je pro mě prostě příliš limitující.. dvouválcová 650 s výkonem aspoň jako má RE interceptor a hned by to byla jiná písníčka.. a ani by nemusela být o tolik dražší.. protože 170k za 30 koňový třipade, to dá fakt jen věrnej fanda...
Hej, kluci indický, dejte do toho konečně motor co tomu dá aspoň trochu koule! U vás motory do sekačky možná dávají smysl. Ale tady téměř všechen provoz jezdí rychlost 100+ a na to se tenhle žebrák bohužel nechytá. Jinak na obrázku to vypadá docela hezky, to jo.
2 reakce
Motorka je nádherná. Docela jim fandím.
Jen ta cena prostě postrádá smysl.
Kdyby stály jako malorážky od Enfieldu ,tak by se dalo uvažovat
Klobouček, musím uznat, že i když nejsem cílová skupina, tak tahle motorka na mně dojem dělá
Docela rád bych si ji někde půjčil a strávil s ní den.
Nejsem cílovka, ale musim uznat ze je to pěkný
pri cine sme si uz zvykli ze vsetko
kopiruju
vzhlad celkom ok
ale je to drahe
Nemuzu uverit, ze nikomu nevadi, jak brutalni kopirka Bobbera od Triumphu to je. Nadrz v pripade bilo/cervene je prachsprosta kopie Bonnevilla.
To vam to fakt nikomu nevadi?!!
4 reakce
Kupovat to nebudu, ale musím uznat, že je to vizuálně moc pěkná motorka!
Tvar Triumphu z toho sice sálá do dáli, ale kupce Triumphu tohle díky cenovému rozdílu, výkonu a zpracování brát nebude.
Zkrátka fajn stroj na krátké relaxační projížďky.
Možná, že kdyby Indové koupili Jawu jako takovou, tak by to bylo lepší pro všechny.
2 reakce
Tohle nevypadá vůbec špatně. Proč ne. A snad to pomůže i Týnci, aby mohl dál fungovat, případně vyvinout vlastní stroj nebo úpravy stávajících.
1 reakce
smekám ti Indové to fakt umí
Občas na Péráku od Mahindry potkávám pány se sexy bříškem (tedy podobné exempláře, jako jsem já) a rozhodně se nedá říci, že by se tvářili nešťastně.
Kdybych neopatroval čízu z roku 1967 po tátovi, možná bych o něčem takovém na občasné prdlání taky uvažoval.
Nekoupím si to, ale líbí se mě to
Žádnej forník to nebude,ale to ani nemá být. Uvidíme jak to nacení. Mě tam chybí analogový budík a startovací páka. Určite lepší jak ty uni pětikila kterými nás tu oblažovali již dosti dlouho.
Styl bobr jde mimo mě, je to příliš nepraktický. Ale jinak se mi ta motka líbí a ta video reklama je povedená a vtipná. Mohli by do toho dát větší motor, 500 až 650 ccm by bylo ok. Třeba to časem taky přijde.
Tak tohle se povedlo.
Dva malé boční kufříky, denní plán bez pevného cíle - jen tak do 300 km, ... Poprvé po dlouhé době sním o Jawě.
42 - odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec.
2 reakce
Podla mna krajsia ako honda rebel
ale neviem kto je cielový zakaznik ,pre mladych moc retro a pre nostalgikov moc hi Tech kolotoč
3 reakce
Nezlobte se na mě ale je to něco ve stylu repraky Hýr ! jeden reparák , druhej reprák I m plejikng jako ...
. Zajimavý designový kousek ale dost nevyvážené
off topic: Tajna informacia, Jawa 1000 bude. Tazka limitka za vela penazi.. nechajte sa prekvapit..
7 reakcí
Cena v Indii na showroomu cca 63.500 CZK , takze za tyhle ceny dekuji nechci.
2 reakce
Kurwa pěkná motorka. Asi nejhezčí z řady. Stát do 150tis. Kč tak půjde určitě na odbyt. Bohužel to nehrozí.
Pohledově pěkný
Trochu čím dal víc Triumph, ale proč ne…
Škoda těch falešnejch designovejch dílů (falešný svody, víka, žebrování), to tý motorce ubírá na autenticitě.
Jé, článek o Džávě. Tak to zas bude počteníčko v komentářích. Těším, těším...