Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Někdo v komentářích psal, že indická kvalita výroby je nízká. Že stroj bude poruchový. Já mám nyní osobní zkušenost s GO Indického motoru Bajaj Boxer 125ccm a byl jsem překvapen jak jednoduše a kvalitně tam vše bylo udělané. Vůbec bych se Indické jawy nebál co se tyče kvality či spolehlivosti. Možná bude horší kvalita laku nebo chromu či nějaké slícování ale mechanicky to bude OK. To je můj názor po zkušenostech se stroji, které vidím jezdit po Africe a jsou to převážně Indické a čínské stroje.
https://www.youtube.com/watch?v=NJnqokpbS4E
Že nová JAWA vznikla právě v Indii je celkem pochopitelné - jednak ji tam vyrobí levněji než v ČR, jednak tam je obrovský trh, naprosto nesrovnatelný s Evropou.
Pokud by s tím přišel český podnik, tak v Evropě si to koupí jen pár nadšenců a vyvážet to od nás do Indie je nesmysl, pro Indii by to vyšlo hrozně draho. Obráceně to ale určitě bude fungovat dobře - zlomek z toho co vyrobí v Indii tak by mohli dovést i k nám (pokud se jim vyplatí dělat evropskou homologaci).
Z dálky ta motorka vypadá opravdu pěkně, zblízka už to taková chuťovka není, přece jen je znát, že to je jen zakamuflovaný moderní čtyřtakt.
No mě to příjde jako po letech domalovaný obraz podle mody co ted frčí nic jiného.Poruchovost Jaw je známá v kombinaci s lajdáckostí Indú.bych řekl že Yezdi by se mělo menovat Neyezdi.Za svůj život jsem měl 14 mtocyklů Jawa.Všechny jsou pryč .Přesto jsem loni neodolal a jednu 559 jsem začal skládat.Nasypal jsem do ní 65 litrů nelituju mašina pujde z domu až po mě.Alo to indick y udělatko bych si nekoupil už kvůli čtyrtaktu ,jsou jiny lepší Čau Vendy
konečně pěkná jawa a bohužel ne z ČR, ale to už je dnešní svět...akorát je do ela ostuda toho, co Jihostroj produkuje (bastarda a čínskou slátaninu) proti Indům. Doufám, že se najde firma, která udělá alespoň šedý dovoz, moc rád bych pro ni pracoval...kdyby tu někdo takový byl, dejte mi vědět...Rád si takovou jawu sám koupím, zvláště tu modrou se zlatýma linkama nebo bílou, model 2019, samozřejmě červený classic...
...si Maratone opravdu myslíš, že za 100,- v Indii a za 300,- v Evropě = trojnásobný zisk výrobce ?? Máš představu, co stojí evropská homologace jednoho typu motorky? Co všechno je třeba "vybudovat", vyškolit, nasmlouvat, dopravit a... a zaplatit ... než si to Pepa s dvouletou zarukou odveze z krámu? A kolik ks se tady tak asi ve srovnání s Indii prodá??
kawasak: Mě to ani nemrzí, že o prodejích tady neuvažují. Upřímně, sám bych to asi nekoupil, i když motorka je to krásná, ale i z této diskuse se zdá, že pár kupců by se třeba u nás našlo... Vždyť i v Indii mají emisní normy, homologace v Evropě by nemusela být až takovým problémem. Navíc lidi tu jsou zatím ještě pořád prachatější a snem každého výrobce je přece prodávat co nejdráž. Zisk na jedné motorce by tu měli větší než doma.
...Míro, já se jim nedivim, Indů je 1,3 mld. Proč se cpát do zkorumpovaného Ruska (0,144 obyvatel)? Proč se vynucovat do éčky rozmachané byrokratické Evropy (0,742 ale cela! ). Kvůli "pár" kontejnerům?
Ale zavolej jim, třeba shání nového obchodního ředitele...
A "britský" RE měl a má v Evropě určitou obchodní síť a lepší historickou linku...
Motor se jim povedl udělat - zamaskovat hezky, ale co zbytek? Originál je originál, nenechám se unést!!! ... a pokaždé když ten výtvor všude možně vidím, tak prostě uchcávám. Je boží.
Třeba Rusko je nekonečný spotřební trh. Ty bys nechtěl na takovém trhu prodávat něco, o co tam bude zájem. Byl bys vůl to nezkusit. Evropa je v tomto menší z hlediska cílových zákazníků.
Pokud tu prodávají enfield, nevím proč by neprodávali Jawu.
Motorka se povedla. Škoda jen, že jsou ty linky jenom nalepovací a v některých částech se nepěkně překrývají. Ty pozinkované šrouby na blatníku a masce by taky mohly být v barvě, jinak jsou jako pěst na oko.
Ahoj, jen takový technický dotaz. Všude se píše perak krátce, ale jak koukám na nádrži mají nápis normálně a to pérák. Dokonce někde se psalo, že to Indové napsali schválně krátce, ale nápis na nádrži hovoří jasně...jinak super
Jednoznačně velké překvapení a jasná ukázka toho, jak má v dnešní době vypadat design retro motorky. Jestli se bude v ČR prodávat za rozumný peníz, určitě bych do ní šel. Jen ukázka toho jak Česká Jawa Týnec nemá šanci...
Někdo v komentářích psal, že indická kvalita výroby je nízká. Že stroj bude poruchový. Já mám nyní osobní zkušenost s GO Indického motoru Bajaj Boxer 125ccm a byl jsem překvapen jak jednoduše a kvalitně tam vše bylo udělané. Vůbec bych se Indické jawy nebál co se tyče kvality či spolehlivosti. Možná bude horší kvalita laku nebo chromu či nějaké slícování ale mechanicky to bude OK. To je můj názor po zkušenostech se stroji, které vidím jezdit po Africe a jsou to převážně Indické a čínské stroje.
https://www.youtube.com/watch?v=NJnqokpbS4E
Že nová JAWA vznikla právě v Indii je celkem pochopitelné - jednak ji tam vyrobí levněji než v ČR, jednak tam je obrovský trh, naprosto nesrovnatelný s Evropou.
Pokud by s tím přišel český podnik, tak v Evropě si to koupí jen pár nadšenců a vyvážet to od nás do Indie je nesmysl, pro Indii by to vyšlo hrozně draho. Obráceně to ale určitě bude fungovat dobře - zlomek z toho co vyrobí v Indii tak by mohli dovést i k nám (pokud se jim vyplatí dělat evropskou homologaci).
Z dálky ta motorka vypadá opravdu pěkně, zblízka už to taková chuťovka není, přece jen je znát, že to je jen zakamuflovaný moderní čtyřtakt.
No mě to příjde jako po letech domalovaný obraz podle mody co ted frčí nic jiného.Poruchovost Jaw je známá v kombinaci s lajdáckostí Indú.bych řekl že Yezdi by se mělo menovat Neyezdi.Za svůj život jsem měl 14 mtocyklů Jawa.Všechny jsou pryč .Přesto jsem loni neodolal a jednu 559 jsem začal skládat.Nasypal jsem do ní 65 litrů nelituju mašina pujde z domu až po mě.Alo to indick y udělatko bych si nekoupil už kvůli čtyrtaktu ,jsou jiny lepší Čau Vendy
Bobber " perák" , jako poválečný Ogar...krom barvy motoru (ale to je individuální pohled) paráda...uděljí Indové i Californian...co myslíte?
konečně pěkná jawa a bohužel ne z ČR, ale to už je dnešní svět...akorát je do ela ostuda toho, co Jihostroj produkuje (bastarda a čínskou slátaninu) proti Indům. Doufám, že se najde firma, která udělá alespoň šedý dovoz, moc rád bych pro ni pracoval...kdyby tu někdo takový byl, dejte mi vědět...Rád si takovou jawu sám koupím, zvláště tu modrou se zlatýma linkama nebo bílou, model 2019, samozřejmě červený classic...

Indu je moc, ale Rusové jsou o poznání bohatší. 1 rus ze sta je cca 1,5M. motorek. Zřejmě jich bude míň.
...si Maratone opravdu myslíš, že za 100,- v Indii a za 300,- v Evropě = trojnásobný zisk výrobce ?? Máš představu, co stojí evropská homologace jednoho typu motorky? Co všechno je třeba "vybudovat", vyškolit, nasmlouvat, dopravit a... a zaplatit ... než si to Pepa s dvouletou zarukou odveze z krámu? A kolik ks se tady tak asi ve srovnání s Indii prodá??
kawasak: Mě to ani nemrzí, že o prodejích tady neuvažují. Upřímně, sám bych to asi nekoupil, i když motorka je to krásná, ale i z této diskuse se zdá, že pár kupců by se třeba u nás našlo... Vždyť i v Indii mají emisní normy, homologace v Evropě by nemusela být až takovým problémem. Navíc lidi tu jsou zatím ještě pořád prachatější a snem každého výrobce je přece prodávat co nejdráž. Zisk na jedné motorce by tu měli větší než doma.
...Míro, já se jim nedivim, Indů je 1,3 mld. Proč se cpát do zkorumpovaného Ruska (0,144 obyvatel)? Proč se vynucovat do éčky rozmachané byrokratické Evropy (0,742 ale cela! ). Kvůli "pár" kontejnerům?
Ale zavolej jim, třeba shání nového obchodního ředitele...
A "britský" RE měl a má v Evropě určitou obchodní síť a lepší historickou linku...
Motor se jim povedl udělat - zamaskovat hezky, ale co zbytek? Originál je originál, nenechám se unést!!! ... a pokaždé když ten výtvor všude možně vidím, tak prostě uchcávám. Je boží.
Třeba Rusko je nekonečný spotřební trh. Ty bys nechtěl na takovém trhu prodávat něco, o co tam bude zájem. Byl bys vůl to nezkusit. Evropa je v tomto menší z hlediska cílových zákazníků.
Pokud tu prodávají enfield, nevím proč by neprodávali Jawu.
...Indové vůbec neuvažují o prodeji mimo Indii. Offico zdroj. Tak asi tak.
Indián nám vyrábí Jawku
a navíc mu to jde, na první dobrou !!!
Hm, tak to jsme kompletně v prdeli. Co na to říct - pěkné nebo vy zas...ý č...i z Týnce
Simon 72
Píšou , že 15. 11. odhalí nový avízovaný scrambler třístovku,
nečekaně...
Motorka se povedla. Škoda jen, že jsou ty linky jenom nalepovací a v některých částech se nepěkně překrývají. Ty pozinkované šrouby na blatníku a masce by taky mohly být v barvě, jinak jsou jako pěst na oko.
Seru na nápis. Začínám střadat chechtaky na bobera. A první pojedu do Jawy, vytrit jim bulvy.
Ahoj, jen takový technický dotaz. Všude se píše perak krátce, ale jak koukám na nádrži mají nápis normálně a to pérák. Dokonce někde se psalo, že to Indové napsali schválně krátce, ale nápis na nádrži hovoří jasně...jinak super
https://gaadiwaadi.com/jawa-to-unveil-a-new-300-scrambler-on-15th-november-rendered/amp/
Dal som cez Google jawu a vyhodilo mi toto. To je ďalšia verzia ? Po anglicky neviem, tak ani netuším čo tam píšu...
mira592 (19) napsal Dnes v 18:00
Má ten bobber centrální zadní pružinu? Nevidím tlumice zadní vidlice.
Myslíš jako pérák bez péra ?
Má ho pěkně pod sedačkou
No vypadá to zajímavě a je škoda,že to nedokázali u nás,když tu na ten základ koukaj přes 60 let a ...
Pérák je vyloženě hustej
Má ten bobber centrální zadní pružinu? Nevidím tlumice zadní vidlice.
JA-NE : Veď je, v oficiálnom videu, musí tam byť všetko.
https://www.youtube.com/watch?v=j4PFs4t5o1Q
uz by som chcel pocut vrcat motor..nikde ziadne video?
Opravdu jedna z nejhezčích retro motorek, které jsem viděl, klobouk dolů před indama
Jednoznačně velké překvapení a jasná ukázka toho, jak má v dnešní době vypadat design retro motorky. Jestli se bude v ČR prodávat za rozumný peníz, určitě bych do ní šel. Jen ukázka toho jak Česká Jawa Týnec nemá šanci...
Jawa Forty Two vs Royal Enfield Classic 350 Comparison Review
https://www.youtube.com/watch?v=_HGRb8lriZw