motopoint_unor_shad




Indové představují novou Jawu 42

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2704) napsal 19.03.2021 v 13:07

Určitě se najde pár klukůúholek, kterým nebude líto 150-ti litrů za 300ccm bike z Indie.
Já k nim nepatřím a patřit nejspíš nebudu.

Rady (11) napsal 17.03.2021 v 10:45-1

Spousta zájemců je jen v diskusích a tím to také skončí. S Jawou to nemá vůbec nic společného. Na indické motorce je jen logo Jawa a podíl na výrobě CZ- Indie je jedna velká 0. Navíc kvalita nic moc. Mám doma tři motorky a asi si na nádrž nalepím logo Jawa a budu na tom rozhodně líp jak v tomto případě.
Pokud budu chtít opět motorku Jawu, tak si ji koupím z československé produkce.

martin756 (10) napsal 16.02.2021 v 20:03

Krásný stroj Škoda těch litých kol. Vidím za tím spíše úsporu než že by to fanoušci retra vyžadovali, jak je řečeno ve videu.
Kdyby byla u nás za rozumnou cenu (což nebude), tak bych si ji fakt koupil

r.bure (91) napsal 16.02.2021 v 08:22+1

Jako mají to ty kluci vopálený moc pěkný, o tom žádná. Ale za půlku pořád dělají Bulleta 350 a to je mnohem větší klasika (vzducháč, kickstart, žádný digitálky v budíku...). Takže to nebude mít Džawa vůbec jednoduchý...

Piki (65) napsal 14.02.2021 v 18:27+1

Indové jsou dobří a nemyslel jsem si, že to někdy řeknu. Je vidět, že stačí nekecat, nevymlouvat se a dělat. Je mi jedno, kde je vyrobená, ale hlavní je, že je to JAWA...

findejs1310 (5) napsal 14.02.2021 v 16:39+1

Zajímavý
Jen kdyby to byla aspoň Jawa

jardapl (-66) napsal 14.02.2021 v 16:33+2

Už ať to tady od těch našich diletantů koupí a vyženou je z Týnce. Za 30 let neudělali nic. Jen čerpali dotace. Totální tragedie.

PetrosPV (28) napsal 14.02.2021 v 13:15+5

Bohužel tyhle Indicko-italské Jawy jsou první pořádné Jawy které byly kdy vyvinuty a vyrobeny

Franky (158) napsal 13.02.2021 v 21:50+2

...jen ještě doladit pravidelnou efektivní formu dopravy spíše jednotlivých zájmových kusů do Evropy - bez vele-nejnenažranějšího zbytečného prostředníka z Týnce - vlastněného nějakým Velešlengriánem

Orgovany (1155) napsal 13.02.2021 v 20:58-1+1

To není Jawa, jen se tak jmenuje .......

Nerezik (3) napsal 13.02.2021 v 20:22+3

Je mně z toho všeho nějak ouvej,za celá léta naši nebyli štonc vyrobit něco pořádného.
Musel přijít Ind a najednou co kus,to paráda.Co na to říct.

komár74 (4) napsal 13.02.2021 v 18:50+2

Všechny Indické JAWY jsou velice povedené,něco takového si snad jednou pořídím.Je smutný,že Indům záleží na Jawě víc než těm podnikatelům z Týnce.....škoda.

kawasaki-zr7 (11) napsal 13.02.2021 v 15:10

Úžasný tachometr

Venda (32) napsal 13.02.2021 v 14:12+1

Ten pruh na nádrži měla být šachovnicová nálepka.

Baba_Aga (3) napsal 13.02.2021 v 13:15+3

Nevím jak to jede, nevím jaká je kvalita zpracování, ale naprosto upřímně a nezaujatě říkám, že se mi ta motorka designově líbí ... !
A když nebude moc drahá tak si ji i koupím na takové to domácí kochání ...

korni (116) napsal 13.02.2021 v 12:15+3

Příspěvek na rozhodně zajímavé téma, a děkuji za něj! Nemůžu se ubránit lehké kritice autora. Když už v článku něco srovnávám, měl bych si dát tu práci a srovnávat hrušky s hruškama. Ano, každý asi ví, že koeficient mezi kW a koňmi je 1,36, ale napsat v jednom řádku srovnání indického výkonu v koních a evropského v kW mi připomíná šlendriánský přístup z Týnce.

Slávek-TDM (142) napsal 13.02.2021 v 10:49+3

Odpověď na základní otázku života, vesmíru a vůbec.

bledemon (131) napsal 13.02.2021 v 10:01

Obal hezký, ale zpracování velmi rozdílné (mají hodně dodavatelů dílů). Zadejte si na youtube: Jawa 42 problems
Enfield co tam prodá přes 50tks měsíčně si může dovolit kvalitnější export, indická jawa se svou desetinou ne. Aspoň, že už většina českých kusů má toto trochu vyšší sedlo.

Zedsdead (294) napsal 13.02.2021 v 09:55+3

Indická Jawa, čínská Jawa, argentinská Jawa...
Bude i marťanská Jawa?

Zipák (8) napsal 13.02.2021 v 08:36

Motorka pěkná!Dál se k tomu vyjadřovat nebudu poněvadž mě to mrzí...

hansdorf (208) napsal 13.02.2021 v 08:24+2

Moc se mi to líbí, prostě se jim to povedlo !

Jirka4137 (116) napsal 13.02.2021 v 07:56-2+5

V motoexpressu to Honza Čejchan pěkně otestoval. Indická Jawa má prodeje které se v Evropě dají porovnávat jen s asijskou produkcí. Větší obsah chystají a kvůli zájmu bude asi nová mnohem větší fabrika.
Prodeje a zájem je takový že se na Jawu čeká asi rok.
Kdo se ptá proč to nejde doma odpovědˇ zní že jsme členem pochybného spolku EU.

hluska (170) napsal 13.02.2021 v 07:41

Tak to je teda pěkný

K167 (2084) napsal 13.02.2021 v 07:21+1

Černý "všechno" (bez ohledu na to, jestli jsou nádrž a kastlíky černé, červené nebo bílé) má svoje kouzlo, ale měl jsem takhle zbarvenou mašinu a byla opravdu šmrncovní - když byla čerstvě umytá. Jak jsem na ní vyjel, tak na ní byla okamžitě vidět každá nachytaná nečistota a už to s tou šmrncovností žádná sláva nebyla. Udržuje se to hůř než motorka s motorem v "přírodních" kovových barvách a pár součástmi v chromu.

soccer (548) napsal 13.02.2021 v 06:15+6

No, pekne nas ti "indiani" natreli...

A takto to bude bohuzel pokracovat i v casech pristich, a to nejen u motorek... Tak dlouho jsme na Indii i Cinu pohlizeli jako na garazove kutily, az nas klidnou a neustalou pilnou praci zacali predbihat...

Drzim palce vsem pracovitym lidem a preji jim uspech...




tripbiker (11) napsal 13.02.2021 v 05:30+6

Krásné stroje na kterých musí být jízda zážitkem. Dneska tu máme hromadu praktických motorek plné plastu a elektroniky což už vyjde stejně jako jízda autem. Tahle Jawa má v sobě duši a mnoho emocí což těm Indům musím jen závidět. Držím jim palce ať jim to šlape dál

L6L (50) napsal 12.02.2021 v 23:02+1

Džava je pěkný retro stoj, potří k němu ABS i emisní normy i roztomilý zvuk Z videa dýchá klídek, pohoda Přeju sérii obchodní úspěch, i když se tak vážou na historii českého dyzajnu, kdy z něj moc nezbývá. Velké + moderním prvkům. Koupit tenhle stroj, to chce pořádný koule a málo řečí

PEPEE01 (409) napsal 12.02.2021 v 22:42+2

Zcela se odprostím od značky na nádrži a dávno mrtvého Českého rybníčku. A pak musím konstatovat, že ty motorky se mi vážně líbí. Nejsem cílová skupina, protože mi stále v žilách koluje horká krev. Ale když ve videu vidím ty prašné cesty, na kterých není kam spěchat, tak těm Indům doslova závidím tu pohodu a ve vysledku i tu motorku. Tady v Čechách asi nedává moc smysl, protože by ji zase zabili cenou. Ale ty kluci v Indii odvádí skvělou práci. A ikdyz jsem myslel, ze za chvíli upadnou v zapomění, tak do toho evidentně šlapou co to dá. A dokonce musím uznat, ze mají i vkus, který v jejich kultůře neni moc obvyklý.
PS: Straďo, kdybych s Vámi někdy vyrazil do Indie, tak klidně místo Enfildu s radostí pojedu na jedné z těchto Jaw

romla411 (18) napsal 12.02.2021 v 22:39+3

Dovedl bych si Jawu 42 představit v garáži. Za mě povedený stroj. Stále jsem ale v očekávání, kdy příjde pérák. Ten mi vyrazil dech, když jsem ho prvně viděl.
Větší motor v Jawe nebude, Indie si jede svou línii a do EU posílají jen aby se neřeklo.

Maho (34) napsal 12.02.2021 v 22:23+8

Indové mají za sebou během 3 let? představení krásných motorek.
Česká Jawa má od revoluce jako největší majstrštyk prodání licence Indům. Blahopřeji.

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist