yamaha_demo_tour




90 let Jawy v Indii slaví limitovanou edicí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
chfox44 (13) napsal 19.10.2019 v 19:33

Přijde mi, že Indové se o "naši " značku starají víc, než my. Je to smutné, ale držím jim palce..

velkykluk (34) napsal 19.10.2019 v 08:19+3

Vzhledem k tomu, že vlastním péráka ze 46 se znakem FJ a kývačku s 61, tak i tohle je pro mě krásná podívaná. Jediné co mě sere je to, že se to vyrábí mimo ČR.

Franky (155) napsal 18.10.2019 v 23:05+1

Poslední přijatelnou variací dostupného tuzemského stroje byla JAWA z dílny soukromníka Mates Moto ve 2012 Jawa 250 "Retro" řady.
Cena 65 - 75 000,-Kč podvozek převážně tuzemský, komponenty standard EuČínaShoper.
Ta by dala vydělat alespoň nějakým českým rukám a ještě to byla jakž takž česká.
Vlna zájmu zabita "Einsteiny" z Týnce (budeme stavě litr, dvanáctku a na nějaké levné 250 se krajc vajc).
Úplně podobně odpískali a nedotáhli v 90. letech "vodníka" 250 - 300ccm. Když pak na přelomu milénia obestavěla Týncem neodebrané objednané motory "vodníka 250" Praga = vznikl hodně kvalitní motocykl za cenu 125. Jenže pro svět se jmenoval Praga (neznámá to značka bez servisní sítě).
Přitom mohla přijít o 5 let dříve, jmenovat se JAWA a...….

Shineray 400 asi není úplně špatný stroj, a cena 100 000,-Kč je také celkem OK, ale je už to úplně celé Číňan.

Camfi (2) napsal 18.10.2019 v 21:43+2

Já jenom nechápu proč ti idi(inženýři)oti v Týnci nerozjedou druhou výrobní linku s těmahle indickyma 300.. i klidně na export.. kdyz se chlubí tak velkou spoluprací, že ji v podstatě vymysleli, že..????? místo montovani skladovych zásob nádrží 634 na ty čínské výblitky.. když může Škodovka a další firmy expandovat do Číny a do Ruska, proč ne Indiáni zpátky do Česka?

Piki (61) napsal 18.10.2019 v 18:16+1

Je nádherná

motofreak (3) napsal 18.10.2019 v 17:37+2

Momentalne pro mne nejhezci retro moto co se da koupit...sice ne u nas, a kdyby do toho vsadili nejakej 500-650 cm3 motor vhodnejsi na cestovani hlavne urcenej pro europu tak im lidi utrhnou ruce v prodejnach...

MartinED250 (18) napsal 18.10.2019 v 14:17+1

Moga - lépe to napsat nelze...

SojkinXR6R (22) napsal 18.10.2019 v 14:11+1

To neni v prdeli...to je v lidech...
Indům přeju hodně zdaru v motoprůmyslu...

moga (60) napsal 18.10.2019 v 13:27+2

Budu se opakovat, ale nad tímhle se může rozplývat jen PROSŤÁČEK.
30-let od převratu v Týnci na Čínský motorky dávají jen jiný nádrže a v Indii se vyrábí repliky Kejvačky...

Proboha co ještě budou muset v Týnci povést, aby se český fanoušek JAWY konečně probudil a naházel týnecký management do Sázavy!!!

Guzalkara (164) napsal 18.10.2019 v 12:43

Vojak Danny a čomu vy hovoríte"přijatelnej peníz"?

Danny350 (26) napsal 18.10.2019 v 12:23+1

Fakt se mi to líbí Kdyby to prodávali tady za přijatelnej peníz, asi bych si pro ní došel.

DOMINATOR (1260) napsal 18.10.2019 v 11:43+4

A my tady mužem slavit naši skorumpovanost a neschopnost.

jendazeleny (432) napsal 18.10.2019 v 11:41+3

To z nás musí mít Indové srandu, když Jawa neumí vyrobit nic pořádného!

Míra (211) napsal 18.10.2019 v 11:01+5

Původně jsem chtěl trochu zanadávat.
Raději napíšu jen to, že indická Jawa je úplně super.

ivano (499) napsal 18.10.2019 v 10:54+2

K naší Jawě je už marné cokoliv psát...to už jsem psal dříve . Indická bude, nebude, možná bude atd. A jezdit na tom jen protože má logo Jawa?? A když udělají homologo, tak si u nás přidají k původní ceně 100tis aby podojili naše zájemce patrioty a budou se nám chechtat do očí. Já se nasral a dovezl si loni novou desetiletí prověřenou SR 400, jako druhou motku na větráka gebule A to je ten pravý návrat ke kořenům...kdy motorka byla motorkou!!!!!!!!!

VIZI (1428) napsal 18.10.2019 v 10:48+1

Nakonec to Jihostroj prodá (celé sročko) Indiánům za 180mil., se vším všudy a bude pokoj.

VIZI (1428) napsal 18.10.2019 v 10:45+1

Králem limitek z druhé strany žebříčku je rozhodně Jawa, nemá žádnou
Vždycky se říkalo, že kumšt je výrobek prodat. Ale nejhorší je, že mi ten výrobek neumíme ani vyrobit.

Guzalkara (164) napsal 18.10.2019 v 10:43+1

papiboy, takže po indiánsky si "Džawák"..

Spazik (28) napsal 18.10.2019 v 10:15+1

Věřím tomu, že kdyby takhle vypadající retro motorku za rozumnou cenu prodávali u nás, tak se najde zájemců dost
Co jsem slyšel, tak těch nových Royal Enfieldů 650 se prodalo hodně...

papiboy (1267) napsal 18.10.2019 v 09:47+3

My, Jawkári z praveku sa smejeme so slzami v očiach.
Po roku 1989 sme verili v iný vývoj, ale česká Jawa už asi nikdy nebude vyrábať stotisícové série.
Čo Týnec predáva k 90. výročiu, sú tiež limitované edície.
Limitované kvôli nezáujmu...

Jacob82 (142) napsal 18.10.2019 v 08:36

Hustý je, že za to nechtěj ani worla navíc, ale na druhou stranu je to jeden velkej sen, protože ani když si Indouš objedná obyčku, tak čeká a čeká a nic nedostává.. Lidi už tam prej rušej objednávky po měsících čekání a na 110 dealerů v Indii připadá jenom 90 limitek Mimochodem Péráka ještě ani pořádně nevydali (nikdo neví, kdy bude).. Trošku to s tou mediální masáží přestřelili, připomíná mi to jednu mojí bejvalou práci. Nejdříve mega mediální "launch" a pak měsíce čekání na produkt

LuckyLoser (89) napsal 18.10.2019 v 08:26+7

Indové to zase vzali za správný konec. A v Týnci se můžou zase jen poplacat po zádech. 10 let uteče jak voda, jsem zvědavý na 100 let.

sirr (55) napsal 18.10.2019 v 08:14+8

Na jednu stranu je to k pláči, že to není "náš" produkt..., na stranu druhou jsem rád, že takhle nádherný stroj spatřil světlo světa




TOPlist