Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzhledem k tomu, že vlastním péráka ze 46 se znakem FJ a kývačku s 61, tak i tohle je pro mě krásná podívaná. Jediné co mě sere je to, že se to vyrábí mimo ČR.
Poslední přijatelnou variací dostupného tuzemského stroje byla JAWA z dílny soukromníka Mates Moto ve 2012 Jawa 250 "Retro" řady.
Cena 65 - 75 000,-Kč podvozek převážně tuzemský, komponenty standard EuČínaShoper.
Ta by dala vydělat alespoň nějakým českým rukám a ještě to byla jakž takž česká.
Vlna zájmu zabita "Einsteiny" z Týnce (budeme stavě litr, dvanáctku a na nějaké levné 250 se krajc vajc).
Úplně podobně odpískali a nedotáhli v 90. letech "vodníka" 250 - 300ccm. Když pak na přelomu milénia obestavěla Týncem neodebrané objednané motory "vodníka 250" Praga = vznikl hodně kvalitní motocykl za cenu 125. Jenže pro svět se jmenoval Praga (neznámá to značka bez servisní sítě).
Přitom mohla přijít o 5 let dříve, jmenovat se JAWA a...….
Shineray 400 asi není úplně špatný stroj, a cena 100 000,-Kč je také celkem OK, ale je už to úplně celé Číňan.
Já jenom nechápu proč ti idi(inženýři)oti v Týnci nerozjedou druhou výrobní linku s těmahle indickyma 300.. i klidně na export.. kdyz se chlubí tak velkou spoluprací, že ji v podstatě vymysleli, že..????? místo montovani skladovych zásob nádrží 634 na ty čínské výblitky.. když může Škodovka a další firmy expandovat do Číny a do Ruska, proč ne Indiáni zpátky do Česka?
Momentalne pro mne nejhezci retro moto co se da koupit...sice ne u nas, a kdyby do toho vsadili nejakej 500-650 cm3 motor vhodnejsi na cestovani hlavne urcenej pro europu tak im lidi utrhnou ruce v prodejnach...
Budu se opakovat, ale nad tímhle se může rozplývat jen PROSŤÁČEK.
30-let od převratu v Týnci na Čínský motorky dávají jen jiný nádrže a v Indii se vyrábí repliky Kejvačky...
Proboha co ještě budou muset v Týnci povést, aby se český fanoušek JAWY konečně probudil a naházel týnecký management do Sázavy!!!
K naší Jawě je už marné cokoliv psát...to už jsem psal dříve . Indická bude, nebude, možná bude atd. A jezdit na tom jen protože má logo Jawa?? A když udělají homologo, tak si u nás přidají k původní ceně 100tis aby podojili naše zájemce patrioty a budou se nám chechtat do očí. Já se nasral a dovezl si loni novou desetiletí prověřenou SR 400, jako druhou motku na větráka gebule A to je ten pravý návrat ke kořenům...kdy motorka byla motorkou!!!!!!!!!
Králem limitek z druhé strany žebříčku je rozhodně Jawa, nemá žádnou
Vždycky se říkalo, že kumšt je výrobek prodat. Ale nejhorší je, že mi ten výrobek neumíme ani vyrobit.
Věřím tomu, že kdyby takhle vypadající retro motorku za rozumnou cenu prodávali u nás, tak se najde zájemců dost
Co jsem slyšel, tak těch nových Royal Enfieldů 650 se prodalo hodně...
My, Jawkári z praveku sa smejeme so slzami v očiach.
Po roku 1989 sme verili v iný vývoj, ale česká Jawa už asi nikdy nebude vyrábať stotisícové série.
Čo Týnec predáva k 90. výročiu, sú tiež limitované edície.
Limitované kvôli nezáujmu...
Hustý je, že za to nechtěj ani worla navíc, ale na druhou stranu je to jeden velkej sen, protože ani když si Indouš objedná obyčku, tak čeká a čeká a nic nedostává.. Lidi už tam prej rušej objednávky po měsících čekání a na 110 dealerů v Indii připadá jenom 90 limitek Mimochodem Péráka ještě ani pořádně nevydali (nikdo neví, kdy bude).. Trošku to s tou mediální masáží přestřelili, připomíná mi to jednu mojí bejvalou práci. Nejdříve mega mediální "launch" a pak měsíce čekání na produkt
Přijde mi, že Indové se o "naši " značku starají víc, než my. Je to smutné, ale držím jim palce..
Vzhledem k tomu, že vlastním péráka ze 46 se znakem FJ a kývačku s 61, tak i tohle je pro mě krásná podívaná. Jediné co mě sere je to, že se to vyrábí mimo ČR.
Poslední přijatelnou variací dostupného tuzemského stroje byla JAWA z dílny soukromníka Mates Moto ve 2012 Jawa 250 "Retro" řady.

Cena 65 - 75 000,-Kč podvozek převážně tuzemský, komponenty standard EuČínaShoper.
Ta by dala vydělat alespoň nějakým českým rukám a ještě to byla jakž takž česká.
Vlna zájmu zabita "Einsteiny" z Týnce (budeme stavě litr, dvanáctku a na nějaké levné 250 se krajc vajc).
Úplně podobně odpískali a nedotáhli v 90. letech "vodníka" 250 - 300ccm. Když pak na přelomu milénia obestavěla Týncem neodebrané objednané motory "vodníka 250" Praga = vznikl hodně kvalitní motocykl za cenu 125. Jenže pro svět se jmenoval Praga (neznámá to značka bez servisní sítě).
Přitom mohla přijít o 5 let dříve, jmenovat se JAWA a...….
Shineray 400 asi není úplně špatný stroj, a cena 100 000,-Kč je také celkem OK, ale je už to úplně celé Číňan.
Já jenom nechápu proč ti idi(inženýři)oti v Týnci nerozjedou druhou výrobní linku s těmahle indickyma 300.. i klidně na export.. kdyz se chlubí tak velkou spoluprací, že ji v podstatě vymysleli, že..????? místo montovani skladovych zásob nádrží 634 na ty čínské výblitky..
když může Škodovka a další firmy expandovat do Číny a do Ruska, proč ne Indiáni zpátky do Česka?
Je nádherná
Momentalne pro mne nejhezci retro moto co se da koupit...sice ne u nas, a kdyby do toho vsadili nejakej 500-650 cm3 motor vhodnejsi na cestovani hlavne urcenej pro europu tak im lidi utrhnou ruce v prodejnach...
Moga - lépe to napsat nelze...
To neni v prdeli...to je v lidech...
Indům přeju hodně zdaru v motoprůmyslu...
Budu se opakovat, ale nad tímhle se může rozplývat jen PROSŤÁČEK.
30-let od převratu v Týnci na Čínský motorky dávají jen jiný nádrže a v Indii se vyrábí repliky Kejvačky...
Proboha co ještě budou muset v Týnci povést, aby se český fanoušek JAWY konečně probudil a naházel týnecký management do Sázavy!!!
Vojak Danny a čomu vy hovoríte"přijatelnej peníz"?
Fakt se mi to líbí
Kdyby to prodávali tady za přijatelnej peníz, asi bych si pro ní došel.
A my tady mužem slavit naši skorumpovanost a neschopnost.
To z nás musí mít Indové srandu, když Jawa neumí vyrobit nic pořádného!
Původně jsem chtěl trochu zanadávat.
Raději napíšu jen to, že indická Jawa je úplně super.
K naší Jawě je už marné cokoliv psát...to už jsem psal dříve
. Indická bude, nebude, možná bude atd. A jezdit na tom jen protože má logo Jawa?? A když udělají homologo, tak si u nás přidají k původní ceně 100tis aby podojili naše zájemce patrioty a budou se nám chechtat do očí. Já se nasral a dovezl si loni novou desetiletí prověřenou SR 400, jako druhou motku na větráka gebule
A to je ten pravý návrat ke kořenům...kdy motorka byla motorkou!!!!!!!!!
Nakonec to Jihostroj prodá (celé sročko) Indiánům za 180mil., se vším všudy a bude pokoj.
Králem limitek z druhé strany žebříčku je rozhodně Jawa, nemá žádnou
Vždycky se říkalo, že kumšt je výrobek prodat. Ale nejhorší je, že mi ten výrobek neumíme ani vyrobit.
papiboy, takže po indiánsky si "Džawák"..
Věřím tomu, že kdyby takhle vypadající retro motorku za rozumnou cenu prodávali u nás, tak se najde zájemců dost
Co jsem slyšel, tak těch nových Royal Enfieldů 650 se prodalo hodně...
My, Jawkári z praveku sa smejeme so slzami v očiach.
Po roku 1989 sme verili v iný vývoj, ale česká Jawa už asi nikdy nebude vyrábať stotisícové série.
Čo Týnec predáva k 90. výročiu, sú tiež limitované edície.
Limitované kvôli nezáujmu...
Hustý je, že za to nechtěj ani worla navíc, ale na druhou stranu je to jeden velkej sen, protože ani když si Indouš objedná obyčku, tak čeká a čeká a nic nedostává.. Lidi už tam prej rušej objednávky po měsících čekání a na 110 dealerů v Indii připadá jenom 90 limitek
Mimochodem Péráka ještě ani pořádně nevydali (nikdo neví, kdy bude).. Trošku to s tou mediální masáží přestřelili, připomíná mi to jednu mojí bejvalou práci. Nejdříve mega mediální "launch" a pak měsíce čekání na produkt
Indové to zase vzali za správný konec. A v Týnci se můžou zase jen poplacat po zádech. 10 let uteče jak voda, jsem zvědavý na 100 let.
Na jednu stranu je to k pláči, že to není "náš" produkt..., na stranu druhou jsem rád, že takhle nádherný stroj spatřil světlo světa