Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tento Indian sa mi vyslovene páči, ale zas americká terminológia je trochu zvláštna, u nich je šport aj rýchle turistické kreslo, hoci na ňom sedíš s nohama dopredu...
Šport neni len o tom, či to upaluje...
Treba vyskúšať dobrý motokros, šlapačky, alebo trebárs obyčajnú Yamahu R1, potom sa človek dozvie, čo to je športový motocykel.
Půjčil jsem si kdysi crusiery: Harleye, Moto Guzzi, Kawasaki meanstreak. Fascinují mne závodní testovací jezdci, kteří umí s cruisery v testech jezdit tak, že to vypadá, že to je skvělá pohodlná jízda a nikoliv motorkářské sado-maso. Ale jo, cruisery jsou krásné.
Skoro dvoulitr na pěknym podvozku, nádhernej motor. Na Chiefech (Bobber, Super Chief) jsem docela něco najel a za mě super mašina. V jízdnim režimu sport to upaluje. Ale né.... tady se bude prostě držkovat Jděte se na tom svézt, dealerství Indianu to umožňujou....
Jak se pozná sportovní model made inn USA? Přeci že ukazuje zadní gumu a kvůli tomu má na takové vánoční větvi metr vedle motorky usazenou RZ a patřičně vysoká (dle foto za příplatek i ještě vyšší) řidítka. A tak foto z levé strany -když už to musí být -v rámci proma nutnou ořezávat. Držák zadního třmenu by také zasloužil záchyt reakce táhlem, když už ten sport. Proč ne, jako motorka na denní ježdění může být fajn, ale drobnou individualizaci do záměrového zadání by to ještě zvládlo. Budík jako ze Sportsterů Custom také asi bude hůř čitelný. Ale když je tu ten brutus nástavec řídítek a má být nízké čelo nad světlem, že jo..
Si muzou cely Indian narvat do spic, kdyz jsou ted tak woke, ze prvni pujde pryc jejich barevne logo. Nejvtipnejsi je, ze se jim za to smeji samotni indiani, kteri si Indian kupuji prave proto, ze tam je to logo
bylo to parádní
jedine FAT BOB
Hardly Davidson.
Vůbec nechápu, proč na to zatím nepřišli jezdci moto GP, že si mají pořídit vysoká řídítka Ape a budou drsnější a rychlejší.
1 reakce
Tento Indian sa mi vyslovene páči, ale zas americká terminológia je trochu zvláštna, u nich je šport aj rýchle turistické kreslo, hoci na ňom sedíš s nohama dopredu...
Šport neni len o tom, či to upaluje...
Treba vyskúšať dobrý motokros, šlapačky, alebo trebárs obyčajnú Yamahu R1, potom sa človek dozvie, čo to je športový motocykel.
11 reakcí
Půjčil jsem si kdysi crusiery: Harleye, Moto Guzzi, Kawasaki meanstreak. Fascinují mne závodní testovací jezdci, kteří umí s cruisery v testech jezdit tak, že to vypadá, že to je skvělá pohodlná jízda a nikoliv motorkářské sado-maso. Ale jo, cruisery jsou krásné.
tohle je můj sen k okruhovce. Podle mě nějlepší věc na kafé :D
1 reakce
Skoro dvoulitr na pěknym podvozku, nádhernej motor. Na Chiefech (Bobber, Super Chief) jsem docela něco najel a za mě super mašina. V jízdnim režimu sport to upaluje. Ale né.... tady se bude prostě držkovat Jděte se na tom svézt, dealerství Indianu to umožňujou....
1 reakce
Jak se pozná sportovní model made inn USA? Přeci že ukazuje zadní gumu a kvůli tomu má na takové vánoční větvi metr vedle motorky usazenou RZ a patřičně vysoká (dle foto za příplatek i ještě vyšší) řidítka. A tak foto z levé strany -když už to musí být -v rámci proma nutnou ořezávat. Držák zadního třmenu by také zasloužil záchyt reakce táhlem, když už ten sport. Proč ne, jako motorka na denní ježdění může být fajn, ale drobnou individualizaci do záměrového zadání by to ještě zvládlo. Budík jako ze Sportsterů Custom také asi bude hůř čitelný. Ale když je tu ten brutus nástavec řídítek a má být nízké čelo nad světlem, že jo..
Si muzou cely Indian narvat do spic, kdyz jsou ted tak woke, ze prvni pujde pryc jejich barevne logo. Nejvtipnejsi je, ze se jim za to smeji samotni indiani, kteri si Indian kupuji prave proto, ze tam je to logo
0,21 kW/kg - to je sport jak prase
1 reakce
U toho Indianu se chovají jak Číňani - prachsprostě to obšlehnou.
1 reakce
Harley je jen jeden.
5 reakcí