globalmoto_kveten




KTM i Husqvarna končí s homologovanými 125 ccm dvoutakty

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rsjawkar (85) napsal 07.03.2016 v 16:17

Pochopitelně, že starších modelů se to týkat nebude. Motorová vozidla, musejí odpovídat normám platným v době výroby...E4 se dotkne asi všech 2T i 300 ccm, i když byly údajně homologované pouze s malým výkonem. Nedokážu najít slušná slova na adresu EU...

KrosarTom (0) napsal 05.03.2016 v 20:42

Takze 250 a 300 2T emisni normu Euro 4 splnuji? A jak to vlastne budeme se starymi 125kami, ktere papiry maji ty budou v tu chvili bezpapirova a nezpusobila pro provoz na pozemnich komunikacich?

Hog (11) napsal 05.03.2016 v 16:16

Tak tady čtu oprávněné nadávky na "zelené"!

Tak je zase všichni v o l t e ! Když je nebudete volit, tak jsou v p.d.li!

rsjawkar (85) napsal 04.03.2016 v 15:33

Ano, máme tu další stupidní restrikci od EU. Jak je vidět, Zelená mafie je neúprosná a vytrvalá. Na druhou stranu nechápu, proč výrobci nepřešli na přímé vstřikování jako např. OSSA. Museli přeci vědět už několik let, co se chystá...

MIra1976 (0) napsal 03.03.2016 v 16:03

já bych dal zeleným na čuňu, ať ví za co je toho loket.
Kurva vždyt kolik taková 125tka udělá proti starým dieslovým motorům v africe emisí?

mariano (13) napsal 03.03.2016 v 14:51

je to na piču, ale do eu jsme chtěli (já hlasoval proti), tak tam jsme

že je vývoj na motorech to nejdražší asi nemusím psát a dvoutaktní endura měla v tp psáno jen pár homologovaných koní...ktm se asi nechce vyvájet, aby mohla vyrábět motor s půlkou homologovaného koně

Alexanderovic (32) napsal 03.03.2016 v 13:15

SojkinXR6R: dyt trindu museli 2005 prestat v evrope prodavat taky kvuli nesplneni norem

super-biker (1) napsal 02.03.2016 v 21:33

Já vidím jako výhodu mít na enduru SPZ, přece jenom přejezdům silnic se člověk nevyhne. Značku můžeš vždycky sundat. Toto je jen začátek, další budou na řadě 200, 250, 300 2T. Bohužel o tomto rozhodují centrální plánovači v EU a ti tohle neřeší, důležité je "zachránit planetu", i když o ni ani tak nejde. Bohužel místo inovací tato regulace vede ke stagnaci a horší nabídce na trhu.

sirr (55) napsal 02.03.2016 v 19:16

Neni podminka pro republikove zavody a vyssi podniky Endura , SPZ a TP?

strakon (542) napsal 02.03.2016 v 19:13+1

svět se v piču obrací

alexa7 (101) napsal 02.03.2016 v 18:50+1

EXC 125 si na špz málokto dával.Motorku ten kyt iba predražoval. A inak u 2t je najvyšší čas na vstrekovanie.

Othello (19) napsal 02.03.2016 v 17:49

Dnes dvoutakty,zítra čtyřtakty.Teď už jen čekám dobu,kdy zakážou i je.Nějak se mi týhle trendy nezamlouvaj.

matrous (1) napsal 02.03.2016 v 16:19

Pomalu a pozvolně končí možnost koupit si v 16 slušnou mašinu...ikdyž třeba ojetou. Holt si mladý kluci musí počkat dýl na slušnej bajk. Fenomén 2T postupně končí, musíme si zvykat.

zdenyrr (736) napsal 02.03.2016 v 15:35+1

Ale nikdo uz neresi vymeny oleje u 4T po 1000km a vadi jim spalovani vonaveho 2T olejicku v pomeru 1dcl na 5 litru

BendaWR (38) napsal 02.03.2016 v 14:58+2

Já spatřuju výhodu homologace=SPZ u ostrýho endura v možnosti koupit na firmu (plátce DPH) a odečíst si DPH. To už pak nepůjde.
Jezdit s SPZ na ostrým neduru po silnici na špalkách je o ničem. A jezdit s SPZ po venku pole/louka/les, aby si tě kdejakej ekoterorista fotil a napráskal? Tak to fuckt nee
Se z tý byrokracie jednou pos - - - - e

SojkinXR6R (22) napsal 02.03.2016 v 14:22-1

Jak v Bruselu zatocili s ceskym ,,pomazankovym maslem" tak ted zatocej s pomerancema, teda pardon s husqvarnama v Rajchu.
A presne tak, bude hur..
Divny je, ze hulici Jawky a Cizy nikomu nevadej

seikos (975) napsal 02.03.2016 v 13:40+2

Vzdyt je to fuk. Beztak vsichni co jezdi seriozne louky a lesy nemaji SPZ vubec namontovanou. A jestli bude KTM a HQ stale vyrabet 2T endura (i kdyz bez moznosti SPZ), pro spoustu lidi se nebude nic menit

Lukyn85 (64) napsal 02.03.2016 v 12:54+1

At uz jdou Ti ekologove do prdele!

CR500 (142) napsal 02.03.2016 v 12:44+1

Naopak mi dnes pride ze tyto dvoutaktni endura maji vyznam o proti MX. Kazdy prece nechce zavodit a rad se neskodne sveze po prirode (zadne niceni poli ani nove nasazenych stromku = myslim odlehle polni cesty lomy baziny a zasnezene louky = enduro neni zlocin!!). Enduro ma precijen jinak kvalty, mekci tlumice a jinak nalazeny motor o proti stejnemu MX. specialu. Precijen i tech par metru co obcas clovek musi dat po silnici je slusnejsi se znackou. Je to skoda

srsen600 (20) napsal 02.03.2016 v 11:19

Zrovna když už ty motory byli fakt vychytaný a mělo to ,,+-tah" i v nižších-středních točkách...Samozřejmě když se to vytočilo bylo to pro člověka bez fyzičky v terénu dost krutostroj-vytáhávač rukou .A ta hmostnost bez paliva 94kg . FAKT ŠKODA-nadruhou stranu, který rodič koupí 16-letému synovi stroj za 169tis-a udržba něco stojí.Když si to člověk nedovolí skoro ani sám , pak ve 30letech si nekoupí 125-beztak v čr všichni kupují 300T a 450 4T poznatek z offmoto.com poslední kluk chtěl lehké,bezudržbové enduro z WR250R koupil 450exc

Dolph-cz (58) napsal 02.03.2016 v 10:53+4

I jeden debilní ohňostroj který na silvestra dělá každé město a platí ho z peněz z našich daní vyprodukuje více svinstna,než všechny 125 prodané za rok...
Už mně fak serou tyhle nesmyslné nařízení z Bruselu

edm_0185 (8) napsal 02.03.2016 v 09:55

dopiče aj s euro 4 ..

srsen600 (20) napsal 02.03.2016 v 09:43

NO Coment

satanokky (26) napsal 02.03.2016 v 09:42

A bude už len horšie.

callowsick (463) napsal 02.03.2016 v 09:21+3

kurva piča EU

Kome (64) napsal 02.03.2016 v 09:17+1

škoda ,bylo to lehounký jak pírko




TOPlist