Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pod plastama je ram z 800gs s velmi lehce pozmenenou geometrii krku. Jinak se zadna velka revoluce nekona, akorat to bude trosku vic ucesany a ne takovej slepenec jako GSko.
Tak to jsem zvědavej. Nastává druhá doba velkých endur? Honda zrušením výroby Afriky hodně lidí nasrala, stejně tak jako Suzuki zrušením Dr-800 a podobně. Yamaha udělala z ténéréčka silnici...
".. vzadu bude kyvka...", to je něco úžasnýho !
Ach jo, čekal jsem že to bude něco ve stylu Yamahy TRX
.
TTrs: Odkud máš info? Dík.
No bude to paskvil, neboj...
Pod plastama je ram z 800gs s velmi lehce pozmenenou geometrii krku. Jinak se zadna velka revoluce nekona, akorat to bude trosku vic ucesany a ne takovej slepenec jako GSko.
jsem zvedavej co postavej za paskvil aby to nekonkurovalo GS800 ani GS12 (to asi problem nebude) ale aby to konkurovalo KTM
Tak to jsem zvědavej. Nastává druhá doba velkých endur? Honda zrušením výroby Afriky hodně lidí nasrala, stejně tak jako Suzuki zrušením Dr-800 a podobně. Yamaha udělala z ténéréčka silnici...
Řaďák, jo?
Jsem se tím nadpisem nadchnul v očekávání véčka...
no moc bych to s těma klukama ze švédska nepřeháněl huska je vot 86týho italská záležitost a italové to taky BMW prodali
že by konečně něco ostřejšího ? ne každej chce najet 20tis.km za rok