yamaha_demo_tour




Zapomenutý „frameless“ patent od Hondy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Blackforce (661) napsal 06.04.2014 v 10:41-1

//auto.idnes.cz/nejrychlejsi-sekacka-sveta-dd8-/automoto.aspx?c=A140402_154108_automoto_fdv

ZED1098 (109) napsal 06.04.2014 v 10:27+2

Tady je zavádějících článků a hlavně nadpisů které kopírují jiné jisté plátky které se prodávají snad na každém rohu...

Steve-CZ (259) napsal 06.04.2014 v 03:16+1

Jako první s nápadem připojit "zbytek motorky k motoru" přišel už ve 20. letech minulého století Windhoff, a taky se těchto unikátních čtyřválcových strojů docela dost vyrobilo. Takže článek je velice zavádějící

seikos (975) napsal 05.04.2014 v 21:45

1000Virago: v laboratorních podmínkách (což MotoGP jsou) jde samozřejmě udělat leccos. S realitou to má pramálo co společného

1100Virago (3057) napsal 05.04.2014 v 21:22+2

seikos: To byla reakce na "V5 motor je v podání Hondy čirá utopie". Tím jsem chtěl naznačit, že ta utopie se už dávno stala realitou.

seikos (975) napsal 05.04.2014 v 19:27+1

1000Virago: Guzzi používala v závodních motorkách V8 A? A nic

1100Virago (3057) napsal 05.04.2014 v 19:20

seikos: V5 používala Honda v MotoGP

seikos (975) napsal 05.04.2014 v 18:58-3+4

Patentovat se dá i z prdu kulička. Ovšem je to jako v elektrotechnice. Mnoho patentů je stejnak zneplatněno, protože se později ukáže že bylo řešení již dávno před patentováním užíváno.
A že to nepoužívá Honda u V4 a V5 motorů? Protože vyrábí jen sekačky a R2 motory pro masovou výrobu. V5 motor je v podání Hondy čirá utopie

Piki (61) napsal 05.04.2014 v 10:31+6

BMW to taky používa na svých boxerech...

1100Virago (3057) napsal 05.04.2014 v 10:09+2

Je zajímavé, že patenty vznikly tak pozdě, když frameless motorky existovaly už dávno. Dokonce s karbonovými komponenty, jako byl Britten už na začátku 90. let. Mimochodem, jeho konstruktér byl fakt génius, škoda, že zemřel tak brzy.




TOPlist