Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jako první s nápadem připojit "zbytek motorky k motoru" přišel už ve 20. letech minulého století Windhoff, a taky se těchto unikátních čtyřválcových strojů docela dost vyrobilo. Takže článek je velice zavádějící
Patentovat se dá i z prdu kulička. Ovšem je to jako v elektrotechnice. Mnoho patentů je stejnak zneplatněno, protože se později ukáže že bylo řešení již dávno před patentováním užíváno.
A že to nepoužívá Honda u V4 a V5 motorů? Protože vyrábí jen sekačky a R2 motory pro masovou výrobu. V5 motor je v podání Hondy čirá utopie
Je zajímavé, že patenty vznikly tak pozdě, když frameless motorky existovaly už dávno. Dokonce s karbonovými komponenty, jako byl Britten už na začátku 90. let. Mimochodem, jeho konstruktér byl fakt génius, škoda, že zemřel tak brzy.
//auto.idnes.cz/nejrychlejsi-sekacka-sveta-dd8-/automoto.aspx?c=A140402_154108_automoto_fdv
Tady je zavádějících článků a hlavně nadpisů které kopírují jiné jisté plátky které se prodávají snad na každém rohu...
Jako první s nápadem připojit "zbytek motorky k motoru" přišel už ve 20. letech minulého století Windhoff, a taky se těchto unikátních čtyřválcových strojů docela dost vyrobilo. Takže článek je velice zavádějící
1000Virago: v laboratorních podmínkách (což MotoGP jsou) jde samozřejmě udělat leccos. S realitou to má pramálo co společného
seikos: To byla reakce na "V5 motor je v podání Hondy čirá utopie". Tím jsem chtěl naznačit, že ta utopie se už dávno stala realitou.
1000Virago: Guzzi používala v závodních motorkách V8 A? A nic
seikos: V5 používala Honda v MotoGP
Patentovat se dá i z prdu kulička. Ovšem je to jako v elektrotechnice. Mnoho patentů je stejnak zneplatněno, protože se později ukáže že bylo řešení již dávno před patentováním užíváno.
A že to nepoužívá Honda u V4 a V5 motorů? Protože vyrábí jen sekačky a R2 motory pro masovou výrobu. V5 motor je v podání Hondy čirá utopie
BMW to taky používa na svých boxerech...
Je zajímavé, že patenty vznikly tak pozdě, když frameless motorky existovaly už dávno. Dokonce s karbonovými komponenty, jako byl Britten už na začátku 90. let. Mimochodem, jeho konstruktér byl fakt génius, škoda, že zemřel tak brzy.