Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mě rozhodně palec hore cena je vysoká ale vzhledem k vybavení a elektroniky v porovnání s X-ADV které je za 299.900,- je to ještě zajímavé a že se X-ADV celkem prodává
Zacinam si posledne roky vsimat tie obrie hodnoty hmotnosti motoriek a konkretne u Hondy su to az extremne hodnoty. vid 235 kg. Ak si kladiete otazku preco je to tak tazke, je na to jednoducha odpoved. Lebo vsade kde sa da zacali pouzivat lacnejsie materialy (lacna ocel namiesto zliatin alebo hlinika a to do poslednej skrutky a podlozky) Ak pridete do showroomu a polozite tam otazku, preco NC vazi ako maly tank, dostanete odpoved ze je to standard. Tak asi ma kazdy ten standard nejaky iny ale konkretne v takom objeme to nie je standard ale mala anomalia. Mozno by presvedcil niekoho kto teraz spadol z mesiaca taka motorka musi mat vahu do 200kg. Asi sa posuvame niekam opacnym smerom lebo starsie CBka taky litrovy okapotovany turista vazil cca 220kg. Strasne by som si prial aby toto luda zacali realne kritizovat, poukazovat na to a odmietat take "odpadove" produkty. Ked si za to pytaju take peniaze nech dostanem aj adekvatnu kvalitu nie len technicku ale aj materialovu. Vyrobca sam to nezmeni pokial to nikto neriesi, alebo su ludia tak naivni alebo neznali ze im toto staci?
Za mne skoda nekolika detailu. Urcite potesi ten kufr pod sedlem, ktery u Integry chybel, otazkou je, zda se tam vejde i velka integralka, protoze treba do dvojiteho kufru u Forzy 300 se dve velke nevejdou.
Skoda za mne je to, ze nema elektricke plexi, kdyz to maji 125 a 300/350 je to super vec, kor do mesta a mimo mesto.
Skoda taky ze nenasadili carplay jako na africe, nebo alespon neudelali moznost lepsihi pridelani telefonu/navigace coz je u skutru za mne jedno z nejvetsich bolistek, proste chybi trubky na riditkach.
Jinak cena je smela, ale na druhou stranu je to nejsilnejsi "skutr" BMW i Yamaha ztraci, byt to jsou zase vylozene skutry se vsim.
DCT mi asi nevadi, byt na jezdeni ryze po meste to neni tak dobre jako CVT.
Za mne asi dobre, byt si mohli vyhrat s par detaily
Nárůst výkonu, mnohem víc místa pro posádku, pořádný podvozek a brzdy a koneckonců i ta konektivita - to je všechno správně
Jen si myslím, že se měli vykašlat na 17 přední kolo, postavit to na dvou patnáctkach a udělat větší uložny prostor...
Je Forza 350 nový král střední skůtří třídy? Dost možná ano ... i když, beverly 350 má výkony podobné, byť to není maxi-skutr...
Víc mě zaujala F750: jako nestojí málo, to je jasný. Motor na skutr asi v pohodě ... proč DCT a ne variator?
Tedy jako že DCT je vyvinuté, takže proč by ne, ale jaké jsou rozdíly ve hmotnosti, jaké v životnosti?
Spousta otázek, chtělo by to poslat něco z toho do garáže ..
to automaticky vypinani blinkru me u FES 250 dost vytaci, nevite jestli to jde nejak vypnout?
Vzhledově to je jasnej jazz 250!!
Ta červená X-ADV vypadá zabijácky. Pěknej skůtr Práce,koupaliště,kavárna
Norma EUR5 prinesla u motoru od Hondy zvyseni kroutaku i vykonu. Kdyz se chce a je ochota a pile, tak je videt, ze se v pohode da.
H-D to radsi predem vzdal (navic ani nema na vyvoj $$$).
Za mě rozhodně palec hore cena je vysoká ale vzhledem k vybavení a elektroniky v porovnání s X-ADV které je za 299.900,- je to ještě zajímavé a že se X-ADV celkem prodává
Zacinam si posledne roky vsimat tie obrie hodnoty hmotnosti motoriek a konkretne u Hondy su to az extremne hodnoty. vid 235 kg. Ak si kladiete otazku preco je to tak tazke, je na to jednoducha odpoved. Lebo vsade kde sa da zacali pouzivat lacnejsie materialy (lacna ocel namiesto zliatin alebo hlinika a to do poslednej skrutky a podlozky) Ak pridete do showroomu a polozite tam otazku, preco NC vazi ako maly tank, dostanete odpoved ze je to standard. Tak asi ma kazdy ten standard nejaky iny ale konkretne v takom objeme to nie je standard ale mala anomalia. Mozno by presvedcil niekoho kto teraz spadol z mesiaca taka motorka musi mat vahu do 200kg. Asi sa posuvame niekam opacnym smerom lebo starsie CBka taky litrovy okapotovany turista vazil cca 220kg. Strasne by som si prial aby toto luda zacali realne kritizovat, poukazovat na to a odmietat take "odpadove" produkty. Ked si za to pytaju take peniaze nech dostanem aj adekvatnu kvalitu nie len technicku ale aj materialovu. Vyrobca sam to nezmeni pokial to nikto neriesi, alebo su ludia tak naivni alebo neznali ze im toto staci?
5 reakcí
Tmax je jinačí fešák
1 reakce
No jo, Honda chce údajně vzkřísit Integru na 4 kolech, tak holt skútr vyklidí místo.
Tvl to je těžší než motorka!
3 reakce
Za mne skoda nekolika detailu. Urcite potesi ten kufr pod sedlem, ktery u Integry chybel, otazkou je, zda se tam vejde i velka integralka, protoze treba do dvojiteho kufru u Forzy 300 se dve velke nevejdou.
Skoda za mne je to, ze nema elektricke plexi, kdyz to maji 125 a 300/350 je to super vec, kor do mesta a mimo mesto.
Skoda taky ze nenasadili carplay jako na africe, nebo alespon neudelali moznost lepsihi pridelani telefonu/navigace coz je u skutru za mne jedno z nejvetsich bolistek, proste chybi trubky na riditkach.
Jinak cena je smela, ale na druhou stranu je to nejsilnejsi "skutr" BMW i Yamaha ztraci, byt to jsou zase vylozene skutry se vsim.
DCT mi asi nevadi, byt na jezdeni ryze po meste to neni tak dobre jako CVT.
Za mne asi dobre, byt si mohli vyhrat s par detaily
2 reakce
Nárůst výkonu, mnohem víc místa pro posádku, pořádný podvozek a brzdy a koneckonců i ta konektivita - to je všechno správně
Jen si myslím, že se měli vykašlat na 17 přední kolo, postavit to na dvou patnáctkach a udělat větší uložny prostor...
Konečně pochopili že v prihradce má být USB a ne 12 v nabíječka...???
Pes69 , asi preto DCT a nie variátor, lebo asi je to NC v inom balení...
2 reakce
pěkný
proslýchalo se cosi o zvýšení objemu u řady NC na 800cc škoda, každej kubík dobrej
Je Forza 350 nový král střední skůtří třídy? Dost možná ano ... i když, beverly 350 má výkony podobné, byť to není maxi-skutr...
Víc mě zaujala F750: jako nestojí málo, to je jasný. Motor na skutr asi v pohodě ... proč DCT a ne variator?
Tedy jako že DCT je vyvinuté, takže proč by ne, ale jaké jsou rozdíly ve hmotnosti, jaké v životnosti?
Spousta otázek, chtělo by to poslat něco z toho do garáže ..
1 reakce
Jako slušná mašinka do města
Ano, to zadní kolo to vzhledově kazí a 750ccm se mi zdá na skůtr už moc - nejlépe hbitá lehká dvouválcová pětistovka - jen můj názor
1 reakce
parádní motorka, já osobně bych oželel místo pod sedlem a dal přednost většímu zadnímu kolu, ale mne se pan Honda na nic neptal
1 reakce