Revoluce u Hondy: CB750 Hornet je ve všem jiný než jeho předchůdce
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Honda | Zveřejněno: 4.10.2022 | Zobrazeno: 30 475x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Honda | Zveřejněno: 4.10.2022 | Zobrazeno: 30 475x
Kluci,hejtite jen vy,co jste to videli na obrazku,kdyz jste kaleli na WC.Ja ji videl,zkusil projet u dealera a okamzite koupil
Blby kecy a nadavani,ze stara masina s kulatym sveltem vypada lip,to me poser
Mel jsem hromadu motorek,od ctyrvalu po jednoval.Duke,Mt-07,Fz6,Z750,sv650 a tak bych mohl pokracovat.Vse kupovano ojete a uz nikdy vice.Tak jestli vam pripada novy "HORNET" sracka,bezte si pro CF MOTO.Ano,nazev HORNET se starym nema nic spolecneho.Ale jinak je to docela slusna masina za par drobnych.Taky jezdite trivalcema po dalnici s celou rodinou na dovolenou,tak holt budeme drtit dvouvalce,kdyz nam EU naklada.Budte opatrni,hodni a nenadavejte na vse,co jste nevideli nazivo,neosahali si to a nemate to v garazi.Mejte se
Nelze dost dobře komentovat něco, na čem jsem ani neseděl, natož jel. Snad kromě vzhledu. Papírové hodnoty nejsou vše a ani fotka taky mnohdy neřekne vše. Je docela zajímavé, co kritiky se tu zase sneslo. Jak to jen ta Honda dělá, že je tak úspěšná a přitom podle mnoha místních vlastně za moc nestojí?
Až ta motorka bude na trhu, někdo ji koupí, otestuje a řekne, že je na ní špatně tohle a tohle, pak to bude mít nějakou hodnotu. A jen poznámku na závěr. Většinou kritizují nejvíce ti, co ani nemají v profilu motorku.
Nehundrite, rychlo kupujte, lebo nasledujúci "Hornet" bude už len jednovalec a potom len električka...
Čekal jsem, že za takovej design dostane Honda od Čecháčků/staromilců pořádnej nátřep, ale zdejší diskuze předčila očekávání. Prostě všechno špatně. Ale ať nežeru, asi je pravda, že to vyhajpovali asi až moc
Ano kulatý světlo je v čoudu, spíš to odkazuje na 2007, čtyři válce možná překvapivě taky v čoudu. Klasika v ČR, když to bude drahý, spatně, když je to levný taky špatně. Ale svým způsobem jim to zapadá do modelový řady a ten motor má potenciál i v nějakém jiném stroji.. menší Africa nebo Transalp?
Možná to vypadá, že to je zase o trošku víc "vyměklý", ale než se starej čtyřval rozběhne, tak tohle bude v trapu. Nebude to tak surový, ale bude to fungovat sakra dobře. Doba je prostě jinde. Možná bychom měli být rádi, že se vůbec takový neekologický a nebezpečný stroje můžou v úchylné EU prodávat..
A když se mi to teda nelíbí, tak mi honda pořád nabízí po 24 letech čtyřval se 180 vzadu a poslední roky dokonce s kulatým světlem, ale proč tomu dávat šanci, když se tady můžu pořádně vyblejt
Mno po asi tak roce a půl čekání, marketingových zášlehů designu a bombastických prohlášení o zemětřesení ve střední třídě, přišlo tohle... Jakoby trochu větší CB 500, kvalitní, bez zásadních překvapení, zcela bez emocí, chuti, charakteru, stylu... Moc doufám, že za pár dní přijde blesk z čistýho nebe, kdy Honda představí nabroušený osmi až devítikilo s 90kW, božím poměrem výkon/hmotnost, zajímavým designem, ostrýma brzdama, až si z toho MT9 a malej Duke sednou na svý prdele a budou mlčky pozorovat nový Hornet, jak mizí v driftu a řevu seriový Yoshimury...
Ked potiahnu objem pre Supertwin o 50 kubikov, bude to slusny zaklad na zavodak. A kedze ma supertwin nahradit Supersport 300, tak to asi dlho nepotrva.
Celkom nerozumiem ako niekto moze od Hondy ocakavat nove "Tuono". Od Dominatora som mal vsetky hondy ktore vysli okrem RR. A vzdy to boli ofrflane a najlepsie predavane motorky na trhu. Holt Honda je motorka pre masy.
Bohužel si pamatuji přílet prvních Hornetů 600 a 900
Mě tento "nový Hornet" neposadil na zadek (tak jak to dokázaly ty první)
A Honda podle mě ztratila koule , které v minulosti měla
Snad ten motor bude dobře fungovat v novém TransAlpovi
možná bude ten motor aspoň dobrej, v Transalpu. Tedy pro nás pamětníky.
Jediná deviza - cena, to je trochu smutný.
Srovnávám tedy s emocemi, které se dostavily při uvedení 600 Horneta tenkrát u nás....
Mladým bez potřeby hledat souvislosti se to bude líbit.
Až to budete mít v testu, postavte to proti starému hornetovi - bude to zajímavé srovnání. Horneta v sériovém stavu můžu půjčit.
3 reakce
Někteří zdejší komentátoři už na ní i jezdili, a ví, jakej je motor a jak to jede.
1 reakce
Asi to je fajne, cena lidova.
Uvazoval bych.
no, pro krásný motorky se chodí do Yamahy !
1 reakce
cunado - ale tady šel vývoj o 15- 20 roků zpět si myslím
,tak jak píše pod tebou Jarda Bar
Podle množství negativních komentářů to vypadá, jako by Honda šlápla vedle. Opak je pravdou a prodeje příští rok ukážou, že jde o bestseller, minimálně ze 3 důvodů:
1) Nejsilnější motor a nejvíce elektronické výbavy ve své třídě za podobnou cenu jako konkurence.
2) Dvojválec je logická volba pro použití v Transalpu.
3) Že bude mít jiný charakter než původní Hornet je jasné. vývoj jde dál a jména tomu dává marketingové oddělení. Je to prostě cesta, jak přitáhnout pozornost a to se zjevně daří:)
3 reakce
Než indickou jawu za 150 litrů,tak určitě raději toto za 190
Vypadá to dobře,kromě pár maličkostí - zubaté kotouče,přístrojovka a tu zadní kyvku mohli taky trochu vylepšit ,ale jinak dobrý! Škoda,že do toho nedali tříválec! Žádný pokrok tu ale nevidím! Spíš naopak!
No to je mi panečku inovace...Poslední 600 Hornet hezkej je 2005-2006.Pak hnus.A Honda CB 1000R od 2009...
šed a nuda
Ještěže internetový odborníci pod článkem jsou něco jako předpovědi Mloše Zemana
Nuda, hnus, šeď a zase nuda. A vono se to prodává jak housky na krámě.
Co jste zde predikovali např. DCT? No a prodeje jsou lehce nap polovičkou ku klasice. Že já ho nechci, ještě neznamená, že to je blbost. A takhle to je i s new Hornet.
3 reakce
Ač jsem "staromilec", tak tohle je za ty prachy naprostá bomba.
Musel bych se svézt, abych mohl posoudit i "zábavnost", ale lehkost a užitečnost je neoddiskutovatelná.
Nemůžu si pomoct, ale když vidím tu trubičku v rámu, dělá se mi zle. Kde je pokrok? Myslel jsem, že to dnes poberu, ale je to stejný.
Měli jedinečnou příležitost udělat nový tříválec, s charakterem, když už je lidi chtějí a v portfoliu žádný neměli. A ono nic. Dvouválcový řaďák prý stačí a k tomu kecy , že čtyřválec prý nejede od spoda. (Jindra v jednoustopou krásně ukázal, jak falešný pocit to je)
Doba marketingová. Vyrobíme co nejlevnější střep, ale řádně to pak okecáme. Za mě stále ne
3 reakce
po CBR se Hornet stal další obětí zdegenerované hondy
Hondě chybí v nabídce ostrý naháč. Konkurent pro Triumph Speed triple a Ducati Streetfighter.
Čekal jsem něco v tom stylu. Výkon, dobrý podvozek, brzdy Brembo, jen s menším objemem a hmotností.
A časem větší model 1000 ccm až 1200.
Nudná motorka už v nabídce je NC 750.
Prostě jsem od největšího výrobce motorek na světě čekal víc.
No fuj...! To radši MHD
1 reakce
Ten motor slušná bída. Možná bude svět zelenější ale určitě ne spokojenější
1 reakce
Ten motor to je krasavec.Nešlo ten kanáldekl na pravé straně nějak pěkně rozdělit na dva více lahodící oku?Přivařený sabfrejm.Proč?Na motorce se i padá.Stačí ho ťuknout a je vymalováno.Už jsem to zažil.Kdy už zmizí móda předních světel tvaru polní lopatky?Skoro všechno je dneska na jedno brdo jenom nápis na nádrži se mění.
CF Moto asi koupilo Hondu.
Ta pseudomotorka je prostě hnusná. U 500 to chápu, ale dělat z tohoto naleštěnou bídu alias “nový Hornet”, tak s tím jděte doprdele. O ceně se radši bavit nebudu, za korunu je to drahý. Odporné ze všech úhlů a jako bonus ta šílená bílá s černým ingotem a červeným rámem a šavlama. O předním světle a tabletu radši nemluvím, bych se musel poblít. Jděte se podívat k RE, jak vypadá motorka.
Humbuk kolem toho, jak kdyby mělo jít o opravdový návrat legendy a vy to tak zkurvíte, jste vy vůbec normální v té Hondě?
Vraťte nám původního (třeba faceliftovaného) s kulatým světlem a třeba s dvouválem...
Je smutné že dnešní doba nutí lidi při koupi motocyklu tolik zvažovat finanční stránku. Chci a vždy jsem chtěl za své peníze něco funkčního, co se mi ale i bude líbit. _Kibo má bohužel pravdu - i CB500 se stále dobře prodává, tak co se srát. Stejně jako Hawk 11 (reinkarnace nádherného konceptu Interceptoru) se mi tento motocykl vůbec nelíbí. Honda umí i pěkné stroje a dovolila už si ve své historii i větší kopance, evidentně ale nechce, aby se opakovaly. Motor který už mají v nižší střední třídě všichni (mimo parádní Triumph Trident, zaplať pánbůh) může být z mého pohledu jedinou Hondí devizou. Lovit v těchto vodách, tak si novou Hondu Hornet nekoupím.