Novinková ofenzíva Hondy: CB1000 Hornet, upravené pětistovky a návrat supersportu CBR600RR
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Foto: Honda | Zveřejněno: 7.11.2023 | Zobrazeno: 17 247x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Foto: Honda | Zveřejněno: 7.11.2023 | Zobrazeno: 17 247x
Představa lidí VS realita
1 reakce
Starší Hornet a vypadá zase modernější. Jak to ta Honda dělá?
Honda to dělá dobře. Na Horneta 750 se tu nakydalo hnoje a ejhle, je to nejprodávanější naked v Evropě. Myslím, že jak litrovej Hornet, tak pětistovky s novýma jménama se budou prodávat taky velice dobře.
1 reakce
4válcový Hornet je supr, ale chladič vzali asi z náklaďáku ... no a výfuk taky
CBR600RR by mohla byt lehci, kdyz litr vazi jen o 7kg vice(v zakladu bez vylepsujicich karbonovych prvku)
Kde je novy CBR RR litr? Na internetu kolovaly zpravy o uplne nove koncepci motoru do V.
Největší provar na EICMA Honda si vyšlapává cestičku do sr...k
Ta kopírka Z1000 od Kavy je pod úroveň Hondy , tedy teď už asi ne
Jsem skalním příznivcem Hondy,a tudíž velmi zklamán. Jde to s ní už řadu let pěkně z kopce.
Díky super shrnutí Zajímalo by mne zda udělali i nějaké změny na NC 750X?
Takže CB500X doznalo fakt ukrutné změny - jména NX a lehký facelift kapot - za mě spíš ošklivých
Hondo, Hondo, takže tě ty číňani trumfli a udělali, to co jsi měla udělat dávno ty! Přizvednout 500X víc do offroadu! Dopr.... to je takovej problém udělat u populárního modelu 500X druhou verzi (R, XR nebo jak).
Takže tady máme celkem pěkné CFmoto 450MT s 200mm zdvihy. A jestli to bude pod prdelí fungovat dobře, tak to lidi budou kupovat jak horký rohlíky. Ty číňani to rvou fest! Né, že by se mi to úplně zamlouvalo, ale když jsou klasičtí výrobci tak váhaví, nemůžou se divit, že je číňan převálcuje
Dalo se čekat,že se honda zase vrátí k 600 rr , jinak některé modely jsou jakž takž pěkné ,jen většinou ty kola na těch tenkých paprscích mi nesedí, to už je jak drátky
Ten litrovej hornet, to je dost bída. Předek z litrovýho zeda, zadek ze speed tripla a prostředek je patnáct let starý cébéčko. Ty skicy co kolovaly po webu byly úplně o něčem jiným... ale to i u 750.
Zato CB500F se docela povedla
1 reakce
Honda je je top kvalitní, ale moc uhlazená. Viz přední světlo u těch pětistovek, to je jako ze skútru. Nejhezčí je CB 1000, která je kopií Kawasaki
Pěkná reportáž , jen mi chybí v nabítce klasický moto jako je XJR1300 ,CB 1000 . Pro mě ideál na kochačku CB350 s automatickou spojkou . V nabítce je to samej ufoun
Za mě je škoda nevyužit potenciálu odkazu NX...takhle dali akorát CBX nové jméno...skoda
Mám takovy dojem, že za chvilu cinani ty japonce prevalcujou...za nedlouho budou mít fest problém...
1 reakce
designově povedené, výběr jména a designu může být diskutabilní, ale mají to nyní alepsoň více sjednocené jako řady... mě to nevadí CBR / hornet / nx proč ne... Ale nádechy k airboxu u CB650R vypadají už moc industriálně na mě nejvíc povedená za mě je CBR řada na této výstavě
Koukám všechny 500cc přišli o blatníčky u zadního kola, a oni ho snad nikdy neměli z továrny... moje stará 300cc ho ještě měla.
Nejvíc se mi líbí ta 650, samozřejmě ty sporty taky nejsou špatné ale asi je mohli víc odlišit.
Nicméně ta E-Clutch se mi tam teda vůbec nelíbí.
Mně se 1000 Hornet líbí a chápu i ten tlak na cenu. Ze zvědavosti jsem si našel v komentářích zmiňovanou Hondu GB 750 a tu bych teda nechtěl. Ta se fakt hodí maximálně do Asie. Nejvíc se ale těším na to co bude zdejší osazenstvo říkat na novinku KTM Duke 990. To přední světlo místní estéti a milovníci kulatých světel podle mně nepřekousnou.
tradičně konzervativní a nudná Honda,
Návrat 600ccm CBR-RR chválím ale motorka se mi nelíbí.
Endurové NX500 si označení NX nezaslouží. Zas a opět kanibalizují úspěšné jméno terénní legendy.
Škoda no
Tento rok je pro mě vítěz Suzuki.
Za mě novinek hafo, i Honda to pěkně omladila a má hezky širokou nabídku strojů. Pro věčné remcaly: buďme rádi, že je tady takové množství k výběru v různých kategoriích, výkonech, designech. Je pravda, že se to nedá srovnat s nabídkou 80 let minulého století v ČSSR, ale to by nám nemělo vadit.
Přidávám se k názoru ostatních, že unifikovaná řada CB stojí vzhledově za prd a litr tomu dal korunu. Jednoznačně krok zpět oproti elegantní CB1000 R. Ohl 6-tky RR-a jsem za jedno s Chuďasem že je 100 let za opicema a v SSP nemá šanci. Váha a výfuk tam, kde nemá být, atd. Barvy neurazí. Tak nějak celé obrazem Hondích úspěchů v motocyklovém sportu v posledních letech. Mimo Yamahu japonci lehce hážou zpátečku a je to na jejich sériové produkci poznat.
nojono, já dědek jsem se taky těšil na GB 750...noanebo na GB 1100...?no tak nic,no...
1 reakce
CBR600RR naprosto zbytečnej nekonkurenceschopnej bajk… váží to jak litr, jede to nahovno, veškerá ta elektronika je procpotřeby SSP uplne na nic a prvni vec co na okruhu vypnes… v konkurenci nestiha ani a 20 let starou R6. Staci se podivat na WSSP jak tam MIE jelo lucernu. Cena skoro jak litr a na silnici nepoužitelná… král je jen jeden a to už roky dlouho a to R6.
Fireblade… problém fároše je, že to jede jako hovado…ale jen rovně. Oproti Ducati elektronika ze středověku…. Oproti R1 to sice jede jak z kanonu ale R1 zataci jak BMX a ma nejlepsi vyjezdy. BMW nekde mezi kazdopadne take lepsi bajk bohuzel…. Obecne problem jmenem Honda…vyjde model a nic na nej neni ani posrany kapoty a to dost dlouho…dokonce Sembera je mel snad jedinej v Evrope jako prvni pac to nikdo jinej nechtel delat…tak moc bych tu motorku chtel, ale nedava to na okruh vubec smysl…
Zaverem proc verit neco nekomu jmenem Honda kdyz vidime jakou tuzku posledni roky jede…tak moc bych si pral aby zas konecne udelali poradnej bajk na kterej bude material a bude fungovat a clovek nebude muset volit jen mezi koncepcne 10 starou R1, drahou Ducati (v 1100ccm), BMW…. To me tak sere ja Hondař…ale proste si to nemuzu koupit…
Nejprve musím poděkovat redakci, jak nám to sem pěkně sypou
Těšil jsem se na Hondu GB750 a bohužel zklamání
CB650R je pořád krásnej naháč, ale novinka to není ani náhodou a žádný facelift si myslím vůbec nepotřeboval. Hlavně že na 500ccm nacpou kontrolu trakce a nový jméno... to už je trochu i k smíchu. Na co proboha někdo potřebuje na A2 motorkách kontrolu trakce a palivový mapy ( viz nový RE) ?
... sorry už remcám jako starej dědek
Inu jak to tak sleduju, v Hondě to jde od 10ti k 5ti, nevadí, naštěstí můžeme jít k Suzuki, která letos chrlí jednu novinku za druhou A hlavně samé povedené kousky
Supersporty neumrely na horsi vybavu proti litrum, ale naopak pro stejnou vybavu jaku u litru.
Potom ovsem vysly sestistovky cenove nastejno a zakaznik se (na silnici) rozhodl logicky pro superbike.
Litrový Hornet nenadchne a neurazí. Ale iste CB1000R je/bola krajšia.
Hornet si vzal předek ze Z1000 … … jak tu píšou mnozí … nuda a šeď … za mě hlavně ten hornet
1 reakce
Ani jedna nová hezká motorka...
čekal jsem Hondu GB750, případně GB350(RS), která se všude ve světě kromě socialistického skanzenu prodává jak teplé rohlíky. Takto za mě u Hondy a vlastně si už ani teď nevybavuju kterýkoliv z těch nových modelů. Ale je to stejně jedno. Prodávat se bude i to co nabízí a management se poplaca po ramenou za skvělé prodejní výsledky a spokojenost zákazníků
Dejte mi CB1100...
1 reakce