hsq_obleceni1




Nová Honda GoldWing překvapí odvážnou konstrukcí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RomanDula
RomanDula (4) napsal 13.8.2017

Kdo řídí Golda ví a pokyvuje hlavou - uvidíme.. Ti ostatní jen kecaj.
Článek považuji za opravdu špatný, nic neříkající.

SuperSic58

Já raději, když má auto 4 kola

BožíJezdec

SuperSic58: Klidně bych se vsadil že si na ní nikdy nejel.

SuperSic58

jinak výborná motorka a mrštná, ideální na zakroucený okresky

SuperSic58

Destroyer: no na těch českejch hrůza silnicích budou ty čepy v háji po dvou sezónách jako na autě.

olha
olha (3) napsal 10.8.2017 +2

Konečně jednou, zas pořádná motorka tady

Meli
Meli (96) napsal 10.8.2017

SIM> obecně ABS v náklonu nefunguje uplně 100% - až firma Bosch vyvinula 5ti osé ABS a jako první to dávali myslím do KTM cendur... pak třeba nový hektolitr V-Strom to má

BlackSabbath

Ještě hnusnější, než dosud. Skvěle zapadá do modelové řady Hujdy...Maska jde, ale to zavěšení (i když bude fungovat) vypadá hrozně.

Destroyer
Destroyer (59) napsal 9.8.2017 +3

tak si predstavte ze japonci vyvinuli telelever s konstantnym nemennym zavlekom. To bude znamenat neutralne pojimanie vsetkych nerovnosti cesty aj v zakrutach, to bude v kombinacii s vhodnou geometriou velmi zaujimave povozenie. Gulovy cap som na telelevri menil po 110 tis. ale nie preto ze by mal volu, len prachovka odisla. Pri jazdeni po ceste je zivotnost kvalitne spravenych capov na moto 150 000 +
zase male bezvyznamne plus pre japoncov za vyvoj!

biker.ch
biker.ch (8) napsal 9.8.2017

Mě cenovka za tenhle nádhernej parník neuráží. respektuju to. Pamatuju ale, že když vyjel v roce 2012 facelift, tak prej měli džaponci v merku motor i s objemem dva litry. To by se mi líbilo. Ta vidlice se mi sice nelíbí, ale asi to bude fungovat dobře. A že by se měla udělat repas za velký prachy snad nebude vadit, když to bude třeba 50000 po 200000 km. Jen odhaduju. Mě osobně by to nevadilo. Buď to koupím za cca 900000 nový a než se to posere, tak to prodám nebo to koupím po pár letech se 150000 za 250000 a vrazím do toho nějakou kačku.

BožíJezdec

Mohlo by to stát kolem 900tis jako předchozí verze.

Pivko
Pivko (72) napsal 9.8.2017

To bude hustokrutě drahý!?

Heki
Heki (108) napsal 9.8.2017

pro mě tenhle druh motorek nikdy nebyl. První co mě napadlo při pohledu na ten závěs - kurva to je ale složité...

sweetM
sweetM (27) napsal 9.8.2017

Nevím, nevím, moc dobře nevypadá, kapotáž se mi zdá také ošizená a podobné odpružení měla zetka nebo moped (samozřejmě v menším). Palubní počítač - já si chci zajezdi a povozit se, ne sledovat blikání a pípání elektroniky.

Pipla
Pipla (8) napsal 9.8.2017

Je dobře ,že už konečně udělají u toho korábu nový facelift ...četl jsem v minulosti srovnávající recenzi kde byl GoldWing versus Bmw 1600 a vzhledově i technicky byl bavor daleko hezčí ,takže teď to bude fifty fifty

12012
12012 (18) napsal 9.8.2017 +1

...tak nevím, informace v článku..., něco jako palubní počítač, zpátečku, už motorka má dávno, stejně jako špatně fungující navigaci, tady je to prezentováno jako novinka. Spíš bych uvítal, kdyby měla vyřešenou komunikaci mezi jezdcem a spolujezdcem nebo mezi skupinou dalších motorek jinak než pomocí předpotopního kabelu a vysílaček, dále el. nastavitelný štít s pamětí, mlhovky nebo el.hlavní stojan. To všechno v základu, počítám, za cca 700tis.Kč.

Kawasaka

...to kolo vypadá jak z nákupního vozíku. Jen ten povoz z Tesca ho má hezčí ...

BožíJezdec

Na jaře jsem jí šel koupit, neúspěšně. Nesplňuje euro 4 a tak se nesmí prodávat. To bude asi hlavní důvod té avizované modernizace. Jinak ty fotky přední vidlice jsem na zahraničním serveru viděl minimálně před rokem.

Dragster
Dragster (1) napsal 9.8.2017

Do toho bych šel, jen doufám, že design bule lepší než to co je na obrázcích.

jezdec74
jezdec74 (17) napsal 9.8.2017 +2

Top motorka na cestování a věřím, že po oněch úpravách bude zase o krok dál. Jen ta cena je bohužel jinde, tak ji budu zase dál jen okukovat

deluxa
deluxa (110) napsal 9.8.2017 +1

Po technickej stranke pekne po praktickej stranke...mno nechcel by som toto servisovat a zistovat ktore ulozenie ma volu po tisicoch km lebo tych spojov je tam asi jeden milion na tej prednej vidlici. V jednoduchosti je krasa a cim menej ma motorka pohyblivych casti tym lepsie. V tomto pripade horsie. Majitel bude postupovat asi nasledujucim sposobom...kupit..natrieskat km a rychlo predat lebo na toto bude stat repas ako na novy motocykel. :D Zaujimalo by ma aky to ma celkovy vplyv na ovladanie a zatacanie oproti beznemu teleskopu

Sim
Sim (41) napsal 9.8.2017 +1

Muze mi nekdo prozradit, k cemu by melo byt na motorce ABS, ktere nefunguje v naklonu? Kdyz uz je tedy u tohodle goldase vyzdvihovano, ze nove v naklonu ma fungovat ...

Polous
Polous (-8) napsal 9.8.2017 -8

Hnus, hnus a zase jen hnus. Jestli tohle má být král silnice a technologie, tak to ať jdou Japonci do řiti.

OndraCB
OndraCB (60) napsal 9.8.2017 +1

Za info děkujem, ale ty ,,fotošopový,, obrázky, to je úplně zbytečnej bulvár. Takhle nový GW rozhodně hnusný nebude.

JA-NE
JA-NE (158) napsal 9.8.2017

skor Lexus mezi motocykly..

hrouda13

Rols-Royce mezi motocykly

Vlnič
Vlnič (132) napsal 9.8.2017 +8

luxus na dvou kolech, až budu mít jednou prachy, klidně ji budu dál přehlížet

31081
31081 (173) napsal 9.8.2017

krása a luxus na dvou kolech,až budu mít jednou prachy...

Rosi45
Rosi45 (36) napsal 9.8.2017

Až vyrostu, koupím si Winga

ZdenalH
ZdenalH (36) napsal 9.8.2017

Ta vidlice je po technické stránce nádherná Takový springer po japonsku




yamaha_brezen_mt10
Objednat reklamu
TOPlist