Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Silně mi to připomíná eshop s použitými kalhotkami pro úchyly. přeberem konťák vytvoříme za pomoce EJ ÁJ fiktivní příběh, něco jako nedoručené balíčky z amazonu a nějaká jitrnice se chytne. Když by někdo chtěl přidřené písty z jawy 558 která se prokazatelně zúčastnila šestidenní za tovární tým a překoná MOMENTÁLNĚ prokazatelně nejvyšší nabídku což je kovšrot JARÝ, tak mu takový poklad můžu tavkou zalepit do flašky vod vokurek a zaslat.
…krásná památka … ten rok byl vrchol turboéry (V6 1,5L Turbo)… obtokový ventili nastavený na 5.5 atmosféry!!!!!!!!!!!!!!!!... výkony agregátů v kvalifikačních specifikacích šplhaly přes 1200 koní … spotřeba 100L/100km …. pak už tlaky jen klesali a 1989 se jelo bez turba max. V12 3.5L… 1995 V10 3.0L….2006 V8 2.4L KERS… 2014 znovu TurboV6 1.6L ERS hybrid, obtokový ventil na 2.2 atmosféry ( palivo bez doplňování během závodu…) přidám pár dobových obrázků pro představu z roku 1986…
1. 1986 Hungarian GP
2. 1986 Jacarepagu?
3. 1986 F1 vozy
4. 1986 Nejvykonnejsi F1_historie
5. 1986 Paul Belmondo 1963
6. 1986 Race Entrace
zzpol 08:11
Ano, zde mám vstupenku z první GP F1 z Maďarska 10.8. 1986.Ta cena je naprosto nádherná. Ještě dodám, že tenkrát po startu za F1 jely Tatry Narex.
A ještě k těm tv přenosům. Myslím, že prvním byla GP Anglie 1973 s týdenním záznamem. Tenkrát tam nováček Jody Scheckter způsobil hromadnou havárii.
Ja bych udelal jeste nad nejakym ventilem(ve vitrince s masli) na tom bilem stolecku podcast. Tlachu, dojmu a pocitu by u toho mohlo byt tak nejmin na 90 minut….
...dnes je čtvrtek a tak si dovolím připojit rovnou nezkrácený rozhovor s HRC technikem, který motor Honda RA100E F1 rozebíral spolu se zkušenými mechaniky v továrně HRC v Sakura City v prefektuře Tochigi v Japonsku.
Vlastní demontáž pak provedli původní stavitelé těchto velmi speciálních vítězných motorů, jen to dnes bude bez Vládi
Doplním obrázky McLarenu s motorem Honda z roku 1990 + Monaco s Ayertonem za volantem, kdyby to ještě někoho zajímalo
Tak aj ja pridám niečo, McLaren TAG Porsche MP4/2 - za volantom nejaký papi...
Silně mi to připomíná eshop s použitými kalhotkami pro úchyly. přeberem konťák vytvoříme za pomoce EJ ÁJ fiktivní příběh, něco jako nedoručené balíčky z amazonu a nějaká jitrnice se chytne. Když by někdo chtěl přidřené písty z jawy 558 která se prokazatelně zúčastnila šestidenní za tovární tým a překoná MOMENTÁLNĚ prokazatelně nejvyšší nabídku což je kovšrot JARÝ, tak mu takový poklad můžu tavkou zalepit do flašky vod vokurek a zaslat.
…krásná památka
… ten rok byl vrchol turboéry (V6 1,5L Turbo)… obtokový ventili nastavený na 5.5 atmosféry!!!!!!!!!!!!!!!!... výkony agregátů v kvalifikačních specifikacích šplhaly přes 1200 koní
… spotřeba 100L/100km …. pak už tlaky jen klesali a 1989 se jelo bez turba max. V12 3.5L… 1995 V10 3.0L….2006 V8 2.4L KERS… 2014 znovu TurboV6 1.6L ERS hybrid, obtokový ventil na 2.2 atmosféry ( palivo bez doplňování během závodu…) přidám pár dobových obrázků pro představu z roku 1986…





1. 1986 Hungarian GP
2. 1986 Jacarepagu?
3. 1986 F1 vozy
4. 1986 Nejvykonnejsi F1_historie
5. 1986 Paul Belmondo 1963
6. 1986 Race Entrace
1 reakce
zzpol 08:11
Ano, zde mám vstupenku z první GP F1 z Maďarska 10.8. 1986.Ta cena je naprosto nádherná. Ještě dodám, že tenkrát po startu za F1 jely Tatry Narex.
A ještě k těm tv přenosům. Myslím, že prvním byla GP Anglie 1973 s týdenním záznamem. Tenkrát tam nováček Jody Scheckter způsobil hromadnou havárii.
docent - ale já jim to přeju,jen se tomu směju - vše OK!
1 reakce
Koukám už druhý čtvrtek po sobě není žádný test, ani premium... Nemáme se bát něčeho?
... jen pro představu jak výroba pístu F1 vypadá + co si u Cosworthů za ni řeknou

https://www.youtube.com/watch?v=IY9GDDtEfKQ
2 reakce
Ja bych udelal jeste nad nejakym ventilem(ve vitrince s masli) na tom bilem stolecku podcast. Tlachu, dojmu a pocitu by u toho mohlo byt tak nejmin na 90 minut….
Myslím,že budu bez těchto zbytečností spát pořád dobře - ale když má nějaký zbohatlík zbytečné love??
1 reakce
Dobrý nápad, sám bych si na poličku rád dal nějaký díl ze slavného modelu.
...dnes je čtvrtek a tak si dovolím připojit rovnou nezkrácený rozhovor s HRC technikem, který motor Honda RA100E F1 rozebíral spolu se zkušenými mechaniky v továrně HRC v Sakura City v prefektuře Tochigi v Japonsku.



Vlastní demontáž pak provedli původní stavitelé těchto velmi speciálních vítězných motorů, jen to dnes bude bez Vládi
Doplním obrázky McLarenu s motorem Honda z roku 1990 + Monaco s Ayertonem za volantem, kdyby to ještě někoho zajímalo
https://www.youtube.com/watch?v=HKm3-QbuesI
https://www.youtube.com/watch?v=auXfAHHNSFo
2 reakce