Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak to vypadá, že Duke 890 půjde z baráku. Užil jsem si na něm spousty srandy, ale vyšší výkon a semiaktiv bych bral, za ty prachy. A docela se mi líbí, tedy to SP.
Mě dneska u všch těhle "reinkarnací" stavných jmen motorek historie chybi použitelný sedlo pro 2 lidi. Bandit/Hornet/Fazer, dřív motorky, kde se člověk pobavil, ale pak nebyl problém sbalit bábovku ať už u cesty a nebo doma, vzít deku a jet se pobavit k rybníku nebo do lesíka, aby si pak člověk potom zase pročistil hlavu. Prostě univerzálnost a multi zábavnost. Dneska na sedadlo spolujezdce u těhle strojů dostanete jen vyznavače BDSM, pak nemají být lidi čím dál tím víc single, když je jim zábava ve dvou upírána už i na motorkách
Tyjo v tý červený to vypadá dobře A je super, že to nemá ty klasický kamna s katíkem pod motorkou, tlumič je jen v koncovce, proto je tak velká. Takže to pude sundat a nahradit sportovní koncovkou s patřičnou zvukovou kulisou Cena super, jednoznačně nejelpší poměr cena/výkon na trhu. Ale nepočítal bych, že se ta cena udrží, po novým roce pude nahoru.. Jinak ty promo fotky s těma nemožnejma hastrošema je selháním nějakýho šaška z marketingovýho oddělení, co nejspíš nikdy na motorce neseděl...
Tvl tady je komentů jak kdyby Jawa ukázala ten bájnej litr
Jinak červená hezká, černo zlatý sp ještě vic, i když mohlo bejt v lesklé metalíze a ne v matu.
Případně si mohli vzít inspiraci u menší cb650r a udělat ty svody taky hezky uklizený. Plus taky bronzový boční dekly motoru...
To vypadá hodně parádně! Konečně zase jednou čtyři krásný, výrazný výfukový svody před motorem, radost pohledět! Technický údaje a zejména pak cena jsou nestydím se říct šokující v dobrým slova smyslu. Bomba!
Ale Honzis má pravdu - v hondě propagátorům hrabe, co to nacpali do propagačních foto za magory?? Devalvuje to zcela zaměření motorky. To je zase jednou lezení do řiti novým "hodnotám" k zblití. Ještě tam měli dát nějakýho teroristu se samopalem, fousatýho halamu v lodičkách a sukni, pak uvědomělýho pionýra s rudým šátkem a zelenýho magora, přilepenýho k silnici. Ať je to co nejrozmanitější, to je jistě pro motorkáře to nejlákavější...
Tady je zase nazvraceno... a kvůli launch filmu... Tohle je server o motorkách, redaktoři dělají skvělou práci o motorkach a s motorkami... tak do toho netahejme něco, co v tom není.
Koukněte na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=1iwDoJQi354
Za mě dobrý počin, jednoduchá litrová nahatá motorka, která bude spolehlivá, o tom nepochybuji.
V červené trochu připomíná Ducati, což vlastně není na škodu.
Minimálně se půjdu svézt, až bude nový litrový sršeň k dispozici.
Btw redakce - když jsem tady kdysi napsal sprosté slovo, dostal jsem okamžitě PM a mazalo se, tady je rasistických příspěvků jak máků a nikomu to nevadí?
Za ty parametry a cenu je to dobrý základ pro stavbu, nebo aspoň pro částečnou úpravu, protože jinak to fungovat bude.
Co se týče těch barevnejch mimozemšťanů okolo motorky v reklamě, tak z toho je mi zle.
Proč by mi měla jakákoli cena čehokoli vyrážet dech? Neměla by mi z toho ještě spadnout brada? A co do gatí? Neměl bych si z toho nasrat? Ty vole dementní fráze jak na novinky.cz
Pre niekoho kto chce za každú cenu novú mašinu to bude super kauf, ale ak by som mal zámer kúpiť litrového naháča od Hondy, tak by som sa pozrel v inzercii a o 100t kč lacnejšie by som kúpil krajšiu mašinu ako túto novinku
Nebudu řešit vzhled. Na stará kolena jsem si letos koupil Horneta 750. Za mě naprosto geniální motorka co do ovladatelnosti. Mám s čim srovnávat, měl jsem naháče Kawy, Yamahy ,Ducati. Nemám pochyb, že bude mít podobné vlastnosti jak 750. Tak asi do něj půjdu,
Prvý dojem na malej fotke bolo, že spredu ducati streetfigher. Potom som sa dočítal Kawa a všetci na tú vlnu skočili. Tak či tak stroj v pohode uvidíme naživo. Cena super. Kvalita Honda jazdné vlastnosti budú určite ok v rebríčku budúcich nákupov , stojí hodne vysoko. Musel som sa zasmiať ako tu všetci kritizujú nejaké farbičky - narážky na LGBT a neviem čo ešte. No v osemdesiatkach-devatesiatkach potom bolo v Československu fakt hodne buzerantov. A vlastne po celom svete. Zvlášť keď zmluvy na heavymetalové kapely sa podpisovali aj vďaka tomu ako v tej kapele vyzerali, účes oblečko celkový dojem. Čím strakatejšie tým lepšie. Ale dnes vďaka jebnutým politikom zrazu je všetko farebné problém.Aspoň vidíte ako vás všelijaká verbež ovplyvňuje. Hľadáte buzikov aj tam kde nie sú.
Já jsem teda Hondysta od narození.
Ale čeho jsme se to dočkaly. Hornet 750 hrůza a tohle na tom není ani o malinko lip. Rozpočtovka ohavná .... a ten trčící displej . On hrůza.
Promiňte jestli jsem se někoho dotknul..
Maska jako na posledním modelu Z1000 kdyby vedle toho postavili Z1000, která se v poslední generaci začala vyrábět od 2014, tak bude vypadat Kawa hodnotněji a moderněji. Hornet se ale bude daleko líp prodávat
Žádný Japonec na fotce ani ve videu?!!! Tak to ne, to nebrat.
Dělám si prdel, je mi to celkem jedno, ale ... Cena je opravdu super, spolehlivost tam bude a pojede to taky divoce. Kdo z nás má doma motorku kde není něco úplně bez výhrad. Máme všichni krásné starosti když řešíme tyhle chujoviny. Těším se na půjčení.
Cenovka šílená a hluboko podlézá konkurenci i v segmentu střední třídy. Škoda že je u nás vlastnictví motocyklu stále ještě malinko otázkou luxusu a ceny s tím spojené. Myslím si, že každá věc má svoji hodnotu.a mototrka pro mne osobně není jen dopravní prostředek, ale musí se mi hlavně líbit. Dle jejího zpracování a konstrukce v ní hledám zaměření, dynamiku ve stoji a pohybu, zajímavost linií, atd.
Rozumím že né každý hledá v motocyklu to co já, ale kompletní aktuální řada Hornet včetně CB1000 mne úplně obchází a považuju tyto motocykly za škaredé a rozpočtové.
Úplně vše co CB1000 Hornet veze jsme už někde viděli a za mne patří do skupiny s parádní, první Z1000 z roku 2003. Předchozí neo-retro model byl svůj a velmi povedený, řekl bych, Zatímco ostatní se předháněji v technologické výbavě (uznávám že někdy zbytečné), tak Honda nasadila v těchto těžkých časech z obav hlavně z čínské expanze recept ala 70 léta.
Omluvou jí budiž to, že není sama kdo se bojí se s evropany pustit do boje Supernaháčů.
Ten reklamní šot vyrazí dech ještě více než cena CB1000. Jsem nevěděl že v Tokyu se řídí pravidly EU. Možná si tam žlutí kluci škubou vlasy, co že to za ně evropská centrála vymyslela za multikulti-rap cirkus.
jako not bad.. cenovka velice ambiciozni, 150 koniku nahacovi urcite staci.. skoda ty mensi nadrze, dva tri litry navic by se urcite vesly.. jestli to bude spolehlivy jako ostatni hondy, tak cool.. barvicky, to uz je posledni dobou takova smutna tradice.. v honde jsou poslednich 10 let vsichni barvoslepi asi.. v ty SP verzi i pekny komponenty na podvozku a brzdach a pritom furt za slusnou cenu, to se mi libi.. otazka, jestli bude mit takovy "zbytecnosti" jako vyhrivany hefty, hlavni stojan a na kolik si je honda naceni..
celkove bych rekl ze dost povedenej balicek a kdyby s nim honda prisla na zacatku roku, tak bych ho ted mozna mel doma, protoze se mi fakt libil a cekal jsem na nej..
takhle jezdim na 200 konich, ktery podle mistnich odborniku nikdy nevyuziju, ale hrozne si to uzivam.. kluci, zkuste si to nekdy.. neni to o tom, ze tech 200 kobyl z toho musis mackat porad.. je to o tom, ze kdyz je vhodna situace, tak muzes.. a po zbytek casu, kdyz jedes na pohodu, proste nemusis nic resit a vis, ze tam je vzdycky dost vykonu na cokoli, co chces zrovna udelat, i kdyz jedes v obci na sestku 50 treba..
Nový Hornet vypadá celkem hezky. Příjemně mě překvapil výkon a možnost koupit verzi SP.
Cena je taky dobrá.
Jediná věc co by chtělo pro evropský trh změnit je velikost motorek.
Jako je možnost výběru standard a nebo SP. Udělat standardní velikost a 110 %. Tedy o 10 % větší. Lidé jsou čím dál vyšší a vysoký člověk většinou zvolí enduro.
Pro člověka co má okolo 190 cm až 200 cm nebude Hornet vůbec.
Tady si Honzo úplně mimo "A když si vzpomeneme, co byly ty původní Hornety zač, tak dojdeme k tomu, že šlo o podladěné supersportovní motory namontované do velice obyčejných podvozků s rámem tvořeným centrální čtverhrannou trubkou, klasickými předními vidlicemi a jednoduchými zadními tlumiči, přičemž aspoň devítikilo mělo hliníkovou kyvku. V porovnání s historickými Hornety je nový litr hotový hi-tech."
Předešlý Hornet 600 měl páteřový hliníkový rám stejně jako CBRko!
Měl upside-down vidlice.
Měl hliníkovou zadní kyvku.
Krásný nerezový výfuk. https://www.motorkar...0f-hornet-18367.html
Srovnávat to s první generací je vážně jen účelovka aby extrémně levně postavený současný Hornet nevypadal zase tak špatně.
Počkám si, jak bude vypadat v reálu? Není to vyloženě špatné ani na fotkách (teda když pominu ty "united colors of beneton- komunitní fotky").
Nepochybuji, že to pojede skvěle a bude to držák. Cena je supr.
Ale malinko si zaremcám. Ta hadice, jdoucí kolem bloku motoru....to nešlo udělat hůř!?
Tak to vypadá, že Duke 890 půjde z baráku. Užil jsem si na něm spousty srandy, ale vyšší výkon a semiaktiv bych bral, za ty prachy. A docela se mi líbí, tedy to SP.
1 reakce
Mě dneska u všch těhle "reinkarnací" stavných jmen motorek historie chybi použitelný sedlo pro 2 lidi. Bandit/Hornet/Fazer, dřív motorky, kde se člověk pobavil, ale pak nebyl problém sbalit bábovku ať už u cesty a nebo doma, vzít deku a jet se pobavit k rybníku nebo do lesíka, aby si pak člověk potom zase pročistil hlavu. Prostě univerzálnost a multi zábavnost. Dneska na sedadlo spolujezdce u těhle strojů dostanete jen vyznavače BDSM, pak nemají být lidi čím dál tím víc single, když je jim zábava ve dvou upírána už i na motorkách
Wow. Tak v té červené....
asi mám vybranou novou motorku
Honda válí.
Za podobné peníze jsou osmistovky, co nemají ani 100 koní.
Tyjo v tý červený to vypadá dobře
A je super, že to nemá ty klasický kamna s katíkem pod motorkou, tlumič je jen v koncovce, proto je tak velká. Takže to pude sundat a nahradit sportovní koncovkou s patřičnou zvukovou kulisou
Cena super, jednoznačně nejelpší poměr cena/výkon na trhu. Ale nepočítal bych, že se ta cena udrží, po novým roce pude nahoru.. Jinak ty promo fotky s těma nemožnejma hastrošema je selháním nějakýho šaška z marketingovýho oddělení, co nejspíš nikdy na motorce neseděl...
1 reakce
Já bych to tak nehrotil.
https://youtu.be/wqEjr_V-OQQ?si=KETyQvTuX0nA4V-m
1 reakce
Tvl tady je komentů jak kdyby Jawa ukázala ten bájnej litr
Jinak červená hezká, černo zlatý sp ještě vic, i když mohlo bejt v lesklé metalíze a ne v matu.
Případně si mohli vzít inspiraci u menší cb650r a udělat ty svody taky hezky uklizený. Plus taky bronzový boční dekly motoru...
1 reakce
To vypadá hodně parádně! Konečně zase jednou čtyři krásný, výrazný výfukový svody před motorem, radost pohledět! Technický údaje a zejména pak cena jsou nestydím se říct šokující v dobrým slova smyslu. Bomba!
Ale Honzis má pravdu - v hondě propagátorům hrabe, co to nacpali do propagačních foto za magory?? Devalvuje to zcela zaměření motorky. To je zase jednou lezení do řiti novým "hodnotám" k zblití. Ještě tam měli dát nějakýho teroristu se samopalem, fousatýho halamu v lodičkách a sukni, pak uvědomělýho pionýra s rudým šátkem a zelenýho magora, přilepenýho k silnici. Ať je to co nejrozmanitější, to je jistě pro motorkáře to nejlákavější...
12 reakcí
Motorka
Cena
SP verze
Těším se na test.
takže za propagaci bohužel
Promo video/fotky jsou boží, ale chybí tam eskymák, který se cítí jako žena
14 reakcí
TVL, sto komentů u dalšího hondího designového podrazu??
To musí být tou cenou...
Tech. údaje lákavé, cena lákavá, ale ten design... ten je fakt K.O.
Tady je zase nazvraceno... a kvůli launch filmu... Tohle je server o motorkách, redaktoři dělají skvělou práci o motorkach a s motorkami... tak do toho netahejme něco, co v tom není.
Koukněte na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=1iwDoJQi354
Za mě dobrý počin, jednoduchá litrová nahatá motorka, která bude spolehlivá, o tom nepochybuji.
V červené trochu připomíná Ducati, což vlastně není na škodu.
Minimálně se půjdu svézt, až bude nový litrový sršeň k dispozici.
1 reakce
Krásná motorka a za ty peníze supeer, ale já bych stejně radši šel do GSXS 1000
Btw redakce - když jsem tady kdysi napsal sprosté slovo, dostal jsem okamžitě PM a mazalo se, tady je rasistických příspěvků jak máků a nikomu to nevadí?
4 reakce
Za ty parametry a cenu je to dobrý základ pro stavbu, nebo aspoň pro částečnou úpravu, protože jinak to fungovat bude.
Co se týče těch barevnejch mimozemšťanů okolo motorky v reklamě, tak z toho je mi zle.
1 reakce
Proč by mi měla jakákoli cena čehokoli vyrážet dech? Neměla by mi z toho ještě spadnout brada? A co do gatí? Neměl bych si z toho nasrat? Ty vole dementní fráze jak na novinky.cz
3 reakce
Pre niekoho kto chce za každú cenu novú mašinu to bude super kauf, ale ak by som mal zámer kúpiť litrového naháča od Hondy, tak by som sa pozrel v inzercii a o 100t kč lacnejšie by som kúpil krajšiu mašinu ako túto novinku
1 reakce
Nebudu řešit vzhled. Na stará kolena jsem si letos koupil Horneta 750. Za mě naprosto geniální motorka co do ovladatelnosti. Mám s čim srovnávat, měl jsem naháče Kawy, Yamahy ,Ducati. Nemám pochyb, že bude mít podobné vlastnosti jak 750. Tak asi do něj půjdu,
1 reakce
Prvý dojem na malej fotke bolo, že spredu ducati streetfigher. Potom som sa dočítal Kawa a všetci na tú vlnu skočili. Tak či tak stroj v pohode uvidíme naživo. Cena super. Kvalita Honda jazdné vlastnosti budú určite ok v rebríčku budúcich nákupov , stojí hodne vysoko. Musel som sa zasmiať ako tu všetci kritizujú nejaké farbičky - narážky na LGBT a neviem čo ešte. No v osemdesiatkach-devatesiatkach potom bolo v Československu fakt hodne buzerantov. A vlastne po celom svete. Zvlášť keď zmluvy na heavymetalové kapely sa podpisovali aj vďaka tomu ako v tej kapele vyzerali, účes oblečko celkový dojem. Čím strakatejšie tým lepšie. Ale dnes vďaka jebnutým politikom zrazu je všetko farebné problém.Aspoň vidíte ako vás všelijaká verbež ovplyvňuje. Hľadáte buzikov aj tam kde nie sú.
6 reakcí
Super motorka, super cena, vyzerá skvele, marketing dobrý
Já jsem teda Hondysta od narození.
Ale čeho jsme se to dočkaly. Hornet 750 hrůza a tohle na tom není ani o malinko lip. Rozpočtovka ohavná .... a ten trčící displej . On hrůza.
Promiňte jestli jsem se někoho dotknul..
1 reakce
agresivní cenová politika v cr funguje a dlouho fungovat bude, na západ od nás to bude horší...
1 reakce
Je úplně jedno, jestli je cena dech beroucí, když vzhled této motorky je hodně špatný.
Maska jako na posledním modelu Z1000
kdyby vedle toho postavili Z1000, která se v poslední generaci začala vyrábět od 2014, tak bude vypadat Kawa hodnotněji a moderněji. Hornet se ale bude daleko líp prodávat
Žádný Japonec na fotce ani ve videu?!!! Tak to ne, to nebrat.
Dělám si prdel, je mi to celkem jedno, ale ... Cena je opravdu super, spolehlivost tam bude a pojede to taky divoce. Kdo z nás má doma motorku kde není něco úplně bez výhrad. Máme všichni krásné starosti když řešíme tyhle chujoviny. Těším se na půjčení.
Cenovka šílená a hluboko podlézá konkurenci i v segmentu střední třídy. Škoda že je u nás vlastnictví motocyklu stále ještě malinko otázkou luxusu a ceny s tím spojené. Myslím si, že každá věc má svoji hodnotu.a mototrka pro mne osobně není jen dopravní prostředek, ale musí se mi hlavně líbit. Dle jejího zpracování a konstrukce v ní hledám zaměření, dynamiku ve stoji a pohybu, zajímavost linií, atd.
Rozumím že né každý hledá v motocyklu to co já, ale kompletní aktuální řada Hornet včetně CB1000 mne úplně obchází a považuju tyto motocykly za škaredé a rozpočtové.
Úplně vše co CB1000 Hornet veze jsme už někde viděli a za mne patří do skupiny s parádní, první Z1000 z roku 2003. Předchozí neo-retro model byl svůj a velmi povedený, řekl bych, Zatímco ostatní se předháněji v technologické výbavě (uznávám že někdy zbytečné), tak Honda nasadila v těchto těžkých časech z obav hlavně z čínské expanze recept ala 70 léta.
Omluvou jí budiž to, že není sama kdo se bojí se s evropany pustit do boje Supernaháčů.
Ten reklamní šot vyrazí dech ještě více než cena CB1000. Jsem nevěděl že v Tokyu se řídí pravidly EU. Možná si tam žlutí kluci škubou vlasy, co že to za ně evropská centrála vymyslela za multikulti-rap cirkus.
2 reakce
jako not bad.. cenovka velice ambiciozni, 150 koniku nahacovi urcite staci.. skoda ty mensi nadrze, dva tri litry navic by se urcite vesly.. jestli to bude spolehlivy jako ostatni hondy, tak cool.. barvicky, to uz je posledni dobou takova smutna tradice.. v honde jsou poslednich 10 let vsichni barvoslepi asi.. v ty SP verzi i pekny komponenty na podvozku a brzdach a pritom furt za slusnou cenu, to se mi libi.. otazka, jestli bude mit takovy "zbytecnosti" jako vyhrivany hefty, hlavni stojan a na kolik si je honda naceni..
kluci, zkuste si to nekdy.. neni to o tom, ze tech 200 kobyl z toho musis mackat porad.. je to o tom, ze kdyz je vhodna situace, tak muzes..
a po zbytek casu, kdyz jedes na pohodu, proste nemusis nic resit a vis, ze tam je vzdycky dost vykonu na cokoli, co chces zrovna udelat, i kdyz jedes v obci na sestku 50 treba..
celkove bych rekl ze dost povedenej balicek a kdyby s nim honda prisla na zacatku roku, tak bych ho ted mozna mel doma, protoze se mi fakt libil a cekal jsem na nej..
takhle jezdim na 200 konich, ktery podle mistnich odborniku nikdy nevyuziju, ale hrozne si to uzivam..
7 reakcí
Nový Hornet vypadá celkem hezky. Příjemně mě překvapil výkon a možnost koupit verzi SP.
Cena je taky dobrá.
Jediná věc co by chtělo pro evropský trh změnit je velikost motorek.
Jako je možnost výběru standard a nebo SP. Udělat standardní velikost a 110 %. Tedy o 10 % větší. Lidé jsou čím dál vyšší a vysoký člověk většinou zvolí enduro.
Pro člověka co má okolo 190 cm až 200 cm nebude Hornet vůbec.
Tady si Honzo úplně mimo "A když si vzpomeneme, co byly ty původní Hornety zač, tak dojdeme k tomu, že šlo o podladěné supersportovní motory namontované do velice obyčejných podvozků s rámem tvořeným centrální čtverhrannou trubkou, klasickými předními vidlicemi a jednoduchými zadními tlumiči, přičemž aspoň devítikilo mělo hliníkovou kyvku. V porovnání s historickými Hornety je nový litr hotový hi-tech."
Předešlý Hornet 600 měl páteřový hliníkový rám stejně jako CBRko!
Měl upside-down vidlice.
Měl hliníkovou zadní kyvku.
Krásný nerezový výfuk.
https://www.motorkar...0f-hornet-18367.html
Srovnávat to s první generací je vážně jen účelovka aby extrémně levně postavený současný Hornet nevypadal zase tak špatně.
Počkám si, jak bude vypadat v reálu? Není to vyloženě špatné ani na fotkách (teda když pominu ty "united colors of beneton- komunitní fotky").
Nepochybuji, že to pojede skvěle a bude to držák. Cena je supr.
Ale malinko si zaremcám. Ta hadice, jdoucí kolem bloku motoru....to nešlo udělat hůř!?
Moc válců, hnusná maska, ošizené provedení. Minulé R bych snesl, tohle fakt ne.