Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
S tou bilou polokapotou a cervenym ramem je naprosto luxusni. Oziveni trhu 250-500ccm je treba. Pritelkyne si ted koupila Ninju250 a sice je to takovy linoucky na zatah, ale na zacatek a pro holku ideal. Vzdyt tady nebyl zadny vyber mezi novejsima, ted konecne oziveni mezi 500vkama od Hondy, 390tky od KTM, jinak to bylo porad stary GS, ER5, CB500.
No tak ono Spada 250 vypadala velice podobně jako současná nahatá VTR už v 90tém, jen měla něco jako deltabox. Pokud se nepletu taloši žádný patent na posvařované trubky nemají a v té době byl monster leda na papíře.
Polokapota se mi ale nelíbí, to světlo mi tam nesedí, starší VT to sedělo víc.
Teda to sou ale bláboly tady v komentářích... Je vidět, že zima už některým leze na mozek Ta nahatá verze je boží. Na motorkářky, anděle, duchy a slušný politiky nevěřim, takže to bude pro bajkery menšího vzrůstu
vždyť je to do nebe volající, velebnosti !
proc proboha kopie, vzdyt si japka vzdycky jeli svůj štýl a alespoň si mohl člověk vybrat, když chtěl evropu, tohle je podle mě jen chytrej kalkul, což nemůžeme zazlívat.
To by měl pan Adolf radost, takhle křížit rasu
Verze s kulatým svetlem se mi vzdy libi vic, ale i u sve motky jsem ozelel kulate svetlo za prakticnost polokapoty. Celist mi z toho nespadla, ale prusvih to neni a porad je tahle Honda hezci, nez UFO-Kawa v komentari nize.
Musim říct že ten vzhled neurazí, ale neni to nic před čím bych si sednul na prdel, každopádně co se hondy a naháčů týče tak je to ještě celkem přijatelné.
Existenci te nahate verze ospravedlnuje jen absence maloobjemoveho monstera. Jinak tato kopie nema smysl. Ano, Honda kopiruje Ducati, ne naopak jak se tu nekdo snazil namlouvat: Monster prvni navrh 1992 (produkce 93), VTR naked produkce 1997. Navic neni vecko jako elko.
Volim original s duchem!
Typicki japonci, je im uplne jedno ze je to okopcena ducati, charizma im pri motorke nic nehovori, hlavne nech to niekto kupi.. pouzijem citát Zdenka Pohlreicha: "TOHLE VOLE, TOHLE JE HUMÁČ!"
Pěkná 250ka, co bych za to dal mít takovou mašinu v 17ti, kdy jsem si dělal papíry na velkou mašinu.
Jediná nevýhoda této motorky byla vždy jen vyšší cena.
VTR 250 je následovníkem VT250F, která jezdila již kolem roku 1982, sice obyč, ale trubkovej rám, motor véčko. Slovo kopie není na místě A jestli ano, tak v opačném případě pánové.
Me se libila puvodni nahata vtr 250 uvazoval jsem o ni v 19ti kdyz jsem mel noty do 25kw pak z trhu zmizela, ale tahle polokapotovana se mi uz nelibi vubec je to hrozny myslim si ze cbr250r je mnohem lepsi jako 250ccm
toto je pre zaciatocnika nizsieho vzrastu to najlepsie, velmi ma stve, ze sa uz u nas a v okoli nepredavaju. uzivili by sa aj 400ky, ktore vraj v Jap tiez su. design perfektny na tak malu a relativne lacnu moto. ucinna kapotaz sa na nahaci velmi neda vyriesit inac ako takto, bohuzial. mohlo to byt aj horsie, celkom to zvladli. jedine, co si tato moto pyta je iny vyfuk (aj so zvodom). potom moze vyzerat a aj zniet velmi dobre.
Původní (nekapotovaná) VTR 250 se mi líbila (a dodnes líbí) strašně moc - a viděl jsem ji nejen na fotkách, ale i naživo, a taky jsem si jí i vyzkoušel. Byla dokonce v mém užším výběru do doby, než jsem si na vlasní lůži ověřil, že je to fakt prcek dlouhodoběji nevhodný pro urostlejšího člověka.
Naproti tomu ta kapotovaná varianta se mi nelíbí. Přijde mi to nevyvážený a jako že je to tam jen "nějak" dodatečně dobastlený - jako by amatérský prototyp a jen aby tam něco bylo.
Ale toto je pouze můj subjektivní pohled a někdo jiný zase může být opačného názoru - to beru.
2)
Co je ale objektivní - ta VTR 250 je malá.
Pro našince (středoevropana a chlapa) je opravdu HODNĚ MALÁ.
Možná v Japonsku na tom může relativně v pohodě jezdit i většina mužů, ale tady u nás spíš jenom holky menšího vzrůstu.
A to mě vedlo k domněnce, že právě toto omezené použití možná stálo za rozhodnutím ukončit u nás tak brzo její prodej.
3)
Podobnost s Ducati Monsterem a jeho inspirace tím příhradovým rámem atd. mě nepohoršuje a vůbec to nemám Hondě za zlé - spíš naopak.
A být fanatickým italomilcem, pak byl bych tím vydařeným kopírováním svého idolu spíše potěšen, než abych plival na Hondu nebo na japonské výrobce obecně. A kór když se u té "kopie" jedná pouze o dvěstěpadesátku.
"Odbornící" zde řeší naháče, o kterém ten článek apriori není.
Po té krásné nahaté mašince se v krámech jen zaprášilo. Měl jsem s ní tu čest - kromě úzkých říditek a celkově menším rozměrům byla boží.
Vzhled oné polokapotáže je v duchu současného hondího designu. Neuráží mne. Na dálnici se určitě hodí. Už po pár km na nahaté VTR250 na dálnici je člověk "ofoukaný" k zbláznění a bolí ho hřbet (brada musí být "na nádrži", jinak se čtvrtlitr neudrží dospělých mašin cestujících po dálnici lehce nad legálními limity). Za kapotkou nebude třeba úplně ležet a každý cm uleví zádům.
Tady si každej machr honí svoje ego na motorce s KOULEMA. A co maj kupovat kluci, kterým se líbí Monster a mají jen malej řidičák? Až moji mladí dorostou tak jim to koupím. Nad Suzuki SV 650/1000 se vám blejt nechtělo? Vždyť je to taky okopčenej Monster a jezděj jich u nás mraky.
Pěkná. Na dojíždění do práce a trochu vyblbnutí po práci...
S tou bilou polokapotou a cervenym ramem je naprosto luxusni. Oziveni trhu 250-500ccm je treba. Pritelkyne si ted koupila Ninju250 a sice je to takovy linoucky na zatah, ale na zacatek a pro holku ideal. Vzdyt tady nebyl zadny vyber mezi novejsima, ted konecne oziveni mezi 500vkama od Hondy, 390tky od KTM, jinak to bylo porad stary GS, ER5, CB500.
No tak ono Spada 250 vypadala velice podobně jako současná nahatá VTR už v 90tém, jen měla něco jako deltabox. Pokud se nepletu taloši žádný patent na posvařované trubky nemají a v té době byl monster leda na papíře.
Polokapota se mi ale nelíbí, to světlo mi tam nesedí, starší VT to sedělo víc.
Tak toto je luxusní tah... luxusní verze motorky... Bombastické...
Už ať je to i u nás, a sto pro kupuju ;)
Teda to sou ale bláboly tady v komentářích... Je vidět, že zima už některým leze na mozek Ta nahatá verze je boží. Na motorkářky, anděle, duchy a slušný politiky nevěřim, takže to bude pro bajkery menšího vzrůstu
vždyť je to do nebe volající, velebnosti !
proc proboha kopie, vzdyt si japka vzdycky jeli svůj štýl a alespoň si mohl člověk vybrat, když chtěl evropu, tohle je podle mě jen chytrej kalkul, což nemůžeme zazlívat.
To by měl pan Adolf radost, takhle křížit rasu
Verze s kulatým svetlem se mi vzdy libi vic, ale i u sve motky jsem ozelel kulate svetlo za prakticnost polokapoty. Celist mi z toho nespadla, ale prusvih to neni a porad je tahle Honda hezci, nez UFO-Kawa v komentari nize.
Musim říct že ten vzhled neurazí, ale neni to nic před čím bych si sednul na prdel, každopádně co se hondy a naháčů týče tak je to ještě celkem přijatelné.
To som zvedavý, kam všade ešte honda namontuje to odporné svetlo . K tomu rámu sa pýta pekné okrúhle svetlo do masky a cafe riditka.
Existenci te nahate verze ospravedlnuje jen absence maloobjemoveho monstera. Jinak tato kopie nema smysl. Ano, Honda kopiruje Ducati, ne naopak jak se tu nekdo snazil namlouvat: Monster prvni navrh 1992 (produkce 93), VTR naked produkce 1997. Navic neni vecko jako elko.
Volim original s duchem!
Typicki japonci, je im uplne jedno ze je to okopcena ducati, charizma im pri motorke nic nehovori, hlavne nech to niekto kupi.. pouzijem citát Zdenka Pohlreicha: "TOHLE VOLE, TOHLE JE HUMÁČ!"
kawa asi pustí do eu z300:
Pěkná, ale já si přeju VTR 1200F 140k a 135nm tak už ji konečně vyrobte, dyť Honda nemá V2 nebo L2 vůbec ve výrobě od roku 2007 ostuda!!!
Pěkná 250ka, co bych za to dal mít takovou mašinu v 17ti, kdy jsem si dělal papíry na velkou mašinu.
Jediná nevýhoda této motorky byla vždy jen vyšší cena.
No s tím rámem (DUCATI) to Soičiró trošku poserinkal voe..toto sa nedělá!
I barvy okopčili...
VTR 250 je následovníkem VT250F, která jezdila již kolem roku 1982, sice obyč, ale trubkovej rám, motor véčko. Slovo kopie není na místě A jestli ano, tak v opačném případě pánové.
To jo kdyby zas udelali litra to by bylo fajn i kdyby vypadalů takhle
mohli by zas dělat litra
ty srance o motorkach bez koulí žeru...podle mě docela povedený a pro mlady kluky ideál na naučení
Me se libila puvodni nahata vtr 250 uvazoval jsem o ni v 19ti kdyz jsem mel noty do 25kw pak z trhu zmizela, ale tahle polokapotovana se mi uz nelibi vubec je to hrozny myslim si ze cbr250r je mnohem lepsi jako 250ccm
Typicka japonska kopirka takto bolo vzdy a nielen u moto..
toto je pre zaciatocnika nizsieho vzrastu to najlepsie, velmi ma stve, ze sa uz u nas a v okoli nepredavaju. uzivili by sa aj 400ky, ktore vraj v Jap tiez su. design perfektny na tak malu a relativne lacnu moto. ucinna kapotaz sa na nahaci velmi neda vyriesit inac ako takto, bohuzial. mohlo to byt aj horsie, celkom to zvladli. jedine, co si tato moto pyta je iny vyfuk (aj so zvodom). potom moze vyzerat a aj zniet velmi dobre.
Země digitálních zrcadlovek a kopírek ukazuje říši papíru a střelného prachu jak se to má dělat.
je pěkná dokonce i to divný světlo na ní vypadá dobře
Tři poznámky:
1)
Původní (nekapotovaná) VTR 250 se mi líbila (a dodnes líbí) strašně moc - a viděl jsem ji nejen na fotkách, ale i naživo, a taky jsem si jí i vyzkoušel. Byla dokonce v mém užším výběru do doby, než jsem si na vlasní lůži ověřil, že je to fakt prcek dlouhodoběji nevhodný pro urostlejšího člověka.
Naproti tomu ta kapotovaná varianta se mi nelíbí. Přijde mi to nevyvážený a jako že je to tam jen "nějak" dodatečně dobastlený - jako by amatérský prototyp a jen aby tam něco bylo.
Ale toto je pouze můj subjektivní pohled a někdo jiný zase může být opačného názoru - to beru.
2)
Co je ale objektivní - ta VTR 250 je malá.
Pro našince (středoevropana a chlapa) je opravdu HODNĚ MALÁ.
Možná v Japonsku na tom může relativně v pohodě jezdit i většina mužů, ale tady u nás spíš jenom holky menšího vzrůstu.
A to mě vedlo k domněnce, že právě toto omezené použití možná stálo za rozhodnutím ukončit u nás tak brzo její prodej.
3)
Podobnost s Ducati Monsterem a jeho inspirace tím příhradovým rámem atd. mě nepohoršuje a vůbec to nemám Hondě za zlé - spíš naopak.
A být fanatickým italomilcem, pak byl bych tím vydařeným kopírováním svého idolu spíše potěšen, než abych plival na Hondu nebo na japonské výrobce obecně. A kór když se u té "kopie" jedná pouze o dvěstěpadesátku.
hnus kopie ducati
"Odbornící" zde řeší naháče, o kterém ten článek apriori není.
Po té krásné nahaté mašince se v krámech jen zaprášilo. Měl jsem s ní tu čest - kromě úzkých říditek a celkově menším rozměrům byla boží.
Vzhled oné polokapotáže je v duchu současného hondího designu. Neuráží mne. Na dálnici se určitě hodí. Už po pár km na nahaté VTR250 na dálnici je člověk "ofoukaný" k zbláznění a bolí ho hřbet (brada musí být "na nádrži", jinak se čtvrtlitr neudrží dospělých mašin cestujících po dálnici lehce nad legálními limity). Za kapotkou nebude třeba úplně ležet a každý cm uleví zádům.
já si myslim že dnešní monster vypadá trochu jinak...tohle je možná kopie toho prvního takže bych to bral spíš jako poctu ducati
Tady si každej machr honí svoje ego na motorce s KOULEMA. A co maj kupovat kluci, kterým se líbí Monster a mají jen malej řidičák? Až moji mladí dorostou tak jim to koupím. Nad Suzuki SV 650/1000 se vám blejt nechtělo? Vždyť je to taky okopčenej Monster a jezděj jich u nás mraky.
Kdyby ta kapotáž a světlo vypadalo jako u CB1300 tak to bude pěkný. Takhle je to čína