globalmoto_kveten




Honda VTR250F - zatím jen v Japonsku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MarioV2 (8) napsal 08.08.2014 v 18:15

Pěkná. Na dojíždění do práce a trochu vyblbnutí po práci...

FauX (1) napsal 18.04.2013 v 15:38

S tou bilou polokapotou a cervenym ramem je naprosto luxusni. Oziveni trhu 250-500ccm je treba. Pritelkyne si ted koupila Ninju250 a sice je to takovy linoucky na zatah, ale na zacatek a pro holku ideal. Vzdyt tady nebyl zadny vyber mezi novejsima, ted konecne oziveni mezi 500vkama od Hondy, 390tky od KTM, jinak to bylo porad stary GS, ER5, CB500.

Interceptor (108) napsal 21.02.2013 v 16:49+1

No tak ono Spada 250 vypadala velice podobně jako současná nahatá VTR už v 90tém, jen měla něco jako deltabox. Pokud se nepletu taloši žádný patent na posvařované trubky nemají a v té době byl monster leda na papíře.
Polokapota se mi ale nelíbí, to světlo mi tam nesedí, starší VT to sedělo víc.

The_D (1) napsal 17.02.2013 v 19:04+1

Tak toto je luxusní tah... luxusní verze motorky... Bombastické...

Už ať je to i u nás, a sto pro kupuju ;)

SuperSic58 (1313) napsal 17.02.2013 v 09:07+1

Teda to sou ale bláboly tady v komentářích... Je vidět, že zima už některým leze na mozek Ta nahatá verze je boží. Na motorkářky, anděle, duchy a slušný politiky nevěřim, takže to bude pro bajkery menšího vzrůstu

highsider (28) napsal 16.02.2013 v 18:05+1

vždyť je to do nebe volající, velebnosti !
proc proboha kopie, vzdyt si japka vzdycky jeli svůj štýl a alespoň si mohl člověk vybrat, když chtěl evropu, tohle je podle mě jen chytrej kalkul, což nemůžeme zazlívat.
To by měl pan Adolf radost, takhle křížit rasu

ZZR1200 (127) napsal 16.02.2013 v 13:04

Verze s kulatým svetlem se mi vzdy libi vic, ale i u sve motky jsem ozelel kulate svetlo za prakticnost polokapoty. Celist mi z toho nespadla, ale prusvih to neni a porad je tahle Honda hezci, nez UFO-Kawa v komentari nize.

SperkysSV (5) napsal 16.02.2013 v 11:31+1

Musim říct že ten vzhled neurazí, ale neni to nic před čím bych si sednul na prdel, každopádně co se hondy a naháčů týče tak je to ještě celkem přijatelné.

jean192 (153) napsal 16.02.2013 v 08:21

To som zvedavý, kam všade ešte honda namontuje to odporné svetlo . K tomu rámu sa pýta pekné okrúhle svetlo do masky a cafe riditka.

tomzak (48) napsal 15.02.2013 v 22:51

Existenci te nahate verze ospravedlnuje jen absence maloobjemoveho monstera. Jinak tato kopie nema smysl. Ano, Honda kopiruje Ducati, ne naopak jak se tu nekdo snazil namlouvat: Monster prvni navrh 1992 (produkce 93), VTR naked produkce 1997. Navic neni vecko jako elko.
Volim original s duchem!

mmiso (14) napsal 15.02.2013 v 22:15-2

Typicki japonci, je im uplne jedno ze je to okopcena ducati, charizma im pri motorke nic nehovori, hlavne nech to niekto kupi.. pouzijem citát Zdenka Pohlreicha: "TOHLE VOLE, TOHLE JE HUMÁČ!"

bledemon (128) napsal 15.02.2013 v 19:40+1

kawa asi pustí do eu z300:

PERÉZ (136) napsal 15.02.2013 v 18:49+2

Pěkná, ale já si přeju VTR 1200F 140k a 135nm tak už ji konečně vyrobte, dyť Honda nemá V2 nebo L2 vůbec ve výrobě od roku 2007 ostuda!!!

PAP28 (15) napsal 15.02.2013 v 17:43+2

Pěkná 250ka, co bych za to dal mít takovou mašinu v 17ti, kdy jsem si dělal papíry na velkou mašinu.
Jediná nevýhoda této motorky byla vždy jen vyšší cena.

drippera (32) napsal 15.02.2013 v 17:33-2+1

No s tím rámem (DUCATI) to Soičiró trošku poserinkal voe..toto sa nedělá!
I barvy okopčili...

..Roko.. (7) napsal 15.02.2013 v 16:35-2+2

VTR 250 je následovníkem VT250F, která jezdila již kolem roku 1982, sice obyč, ale trubkovej rám, motor véčko. Slovo kopie není na místě A jestli ano, tak v opačném případě pánové.

knedlo (3) napsal 15.02.2013 v 15:46+1

To jo kdyby zas udelali litra to by bylo fajn i kdyby vypadalů takhle

Milinex (12) napsal 15.02.2013 v 15:32+1

mohli by zas dělat litra

crxjet (258) napsal 15.02.2013 v 14:29+1

ty srance o motorkach bez koulí žeru...podle mě docela povedený a pro mlady kluky ideál na naučení

l333v (7) napsal 15.02.2013 v 13:03-1

Me se libila puvodni nahata vtr 250 uvazoval jsem o ni v 19ti kdyz jsem mel noty do 25kw pak z trhu zmizela, ale tahle polokapotovana se mi uz nelibi vubec je to hrozny myslim si ze cbr250r je mnohem lepsi jako 250ccm

JA-NE (781) napsal 15.02.2013 v 13:02-3+1

Typicka japonska kopirka takto bolo vzdy a nielen u moto..

husatko (16) napsal 15.02.2013 v 12:37

toto je pre zaciatocnika nizsieho vzrastu to najlepsie, velmi ma stve, ze sa uz u nas a v okoli nepredavaju. uzivili by sa aj 400ky, ktore vraj v Jap tiez su. design perfektny na tak malu a relativne lacnu moto. ucinna kapotaz sa na nahaci velmi neda vyriesit inac ako takto, bohuzial. mohlo to byt aj horsie, celkom to zvladli. jedine, co si tato moto pyta je iny vyfuk (aj so zvodom). potom moze vyzerat a aj zniet velmi dobre.

Blackforce (661) napsal 15.02.2013 v 11:46+1

Země digitálních zrcadlovek a kopírek ukazuje říši papíru a střelného prachu jak se to má dělat.

callowsick (463) napsal 15.02.2013 v 11:40-1+1

je pěkná dokonce i to divný světlo na ní vypadá dobře

Dovi (90) napsal 15.02.2013 v 10:30-1+3

 
Tři poznámky:
 

1)

Původní (nekapotovaná) VTR 250 se mi líbila (a dodnes líbí) strašně moc - a viděl jsem ji nejen na fotkách, ale i naživo, a taky jsem si jí i vyzkoušel. Byla dokonce v mém užším výběru do doby, než jsem si na vlasní lůži ověřil, že je to fakt prcek dlouhodoběji nevhodný pro urostlejšího člověka.

Naproti tomu ta kapotovaná varianta se mi nelíbí. Přijde mi to nevyvážený a jako že je to tam jen "nějak" dodatečně dobastlený - jako by amatérský prototyp a jen aby tam něco bylo.

Ale toto je pouze můj subjektivní pohled a někdo jiný zase může být opačného názoru - to beru.
 

2)

Co je ale objektivní - ta VTR 250 je malá.
Pro našince (středoevropana a chlapa) je opravdu HODNĚ MALÁ.

Možná v Japonsku na tom může relativně v pohodě jezdit i většina mužů, ale tady u nás spíš jenom holky menšího vzrůstu.
A to mě vedlo k domněnce, že právě toto omezené použití možná stálo za rozhodnutím ukončit u nás tak brzo její prodej.
 

3)

Podobnost s Ducati Monsterem a jeho inspirace tím příhradovým rámem atd. mě nepohoršuje a vůbec to nemám Hondě za zlé - spíš naopak.

A být fanatickým italomilcem, pak byl bych tím vydařeným kopírováním svého idolu spíše potěšen, než abych plival na Hondu nebo na japonské výrobce obecně. A kór když se u té "kopie" jedná pouze o dvěstěpadesátku.
 

z-x-r (-9) napsal 15.02.2013 v 10:29-3+1

hnus kopie ducati

650ccm (88) napsal 15.02.2013 v 10:00+1

"Odbornící" zde řeší naháče, o kterém ten článek apriori není.
Po té krásné nahaté mašince se v krámech jen zaprášilo. Měl jsem s ní tu čest - kromě úzkých říditek a celkově menším rozměrům byla boží.

Vzhled oné polokapotáže je v duchu současného hondího designu. Neuráží mne. Na dálnici se určitě hodí. Už po pár km na nahaté VTR250 na dálnici je člověk "ofoukaný" k zbláznění a bolí ho hřbet (brada musí být "na nádrži", jinak se čtvrtlitr neudrží dospělých mašin cestujících po dálnici lehce nad legálními limity). Za kapotkou nebude třeba úplně ležet a každý cm uleví zádům.

teamwhd (74) napsal 15.02.2013 v 09:35+1

já si myslim že dnešní monster vypadá trochu jinak...tohle je možná kopie toho prvního takže bych to bral spíš jako poctu ducati

zdenekp (122) napsal 15.02.2013 v 09:17-1+8

Tady si každej machr honí svoje ego na motorce s KOULEMA. A co maj kupovat kluci, kterým se líbí Monster a mají jen malej řidičák? Až moji mladí dorostou tak jim to koupím. Nad Suzuki SV 650/1000 se vám blejt nechtělo? Vždyť je to taky okopčenej Monster a jezděj jich u nás mraky.

Mike70 (70) napsal 15.02.2013 v 08:26-2+2

Kdyby ta kapotáž a světlo vypadalo jako u CB1300 tak to bude pěkný. Takhle je to čína

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist