yamaha_demo_tour




Honda v Indii útočí na Royal Enfield, představila CB350 H´ness

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MONDEZ (0) napsal 13.12.2020 v 11:45

Krásný ,klasický a jednoduchý bike. Kdyby se našel někdo kdo ho za rozumné peníze přiveze do ČR jen tak bez TP a homolagace ,tak ho klidně koupím "do obýváku".

keto (99) napsal 02.11.2020 v 17:11

Na tohle bych v garáži udělal místo.

Nordvind (0) napsal 01.11.2020 v 18:06

Tak Enfield se v Evropě ujal, třeba se tu dočkáme i této "indické" Hondy. Je to hezký stroj.

mira592 (35) napsal 30.10.2020 v 21:12

Nemá to evropský vzhled ale působí dobře. Pri spotřebě u rozumné jizdy 3l krása.

Harry_MF (1) napsal 30.10.2020 v 17:16

Mě se líbí moc a kvalitou to určitě bude jinde než Benelli a Royal Enfield

Johny_Servis (72) napsal 28.10.2020 v 10:54+2

To je presne to co hledam, ale muzu si nechat zajit chut, protoze inteligenti z managementu Hondy si stejne reknou, ze evropsky zakaznik je narocny a toto nechce...
A pak se v automobilech objevila Dacia, kterou podle puvodnich planu Renaultu, meli prodavat nejzapadneji v CR, jelikoz nemci a francouzi jsou preci narocni a vysledek ? Na dustera se ceka/lo 9 mesicu, tak ohromny byl zajem i na vyspelych trzich o srackoidni auto

tripbiker (11) napsal 27.10.2020 v 18:14+1

Vypadá to dobře Mám rád takové jednoduché a spolehlivé stroje.

SuperSic58 (1313) napsal 27.10.2020 v 18:07

ale ten EVAP system, co je pod vstřikem

FrogySkoky (132) napsal 27.10.2020 v 17:07+2

Mě se to líbí

SLAY (829) napsal 27.10.2020 v 17:05

je to vážně hezký drátěný kola by to ještě vylepšily stejně jako otáčkoměr samo že ručičkovej takže kdyby na to přišlo volím Benelli

R-2 (10) napsal 27.10.2020 v 14:32+1

je hezčí, než EU CB300R

hrouda13 (150) napsal 27.10.2020 v 12:34

Jednobuch bych nemusel ale jinak krasna klasika

Bodacat (2) napsal 27.10.2020 v 11:31+1

krásná

Kaabo (136) napsal 27.10.2020 v 10:17+3

Takhle má vypadat motorka

Ray_Janus (133) napsal 27.10.2020 v 09:53

K dokonalosti chybí budík otáčkoměru, drátěná kola a přesunout infopanel na střed mezi budíky. P.S. Mohli by světlo a přístrojovku montovat i na Rebela místo toho hokejového puku.

afro-r1 (514) napsal 27.10.2020 v 09:02

Premyslim, jestli indicti zbohatlici montuji predni SPZ-ky i na R1, CBRRR & co.

deluxa (347) napsal 27.10.2020 v 08:41+2

Krasne porovnanie toho aky fasizmus tu v EU momentalne mame. V Indii moto za 2130eur a tu sa bude predavat to iste len s katalizatorom za 5000

papiboy (1268) napsal 27.10.2020 v 08:09+1

Metal_Heart - a mohlo by sa to volať Honda W 800 ...

Metal_Heart (6) napsal 27.10.2020 v 07:06

Přidejte ještě jeden válec, drátová kola (klidně za příplatek) a otáčkoměr, a v Evropě vám utrhaj ruce
Nádherná klasika

puffybodie (390) napsal 27.10.2020 v 07:05+2

Krásný stroj. Nejlepší je na něm ta sedačka, která je normální i pro spolujezdce a ne ty micro fošny, které se teď dělají i na mnohem větší stroje

TonySK (83) napsal 27.10.2020 v 03:27

Pekny klasicky stroj. Len by som tam dal vypletane kolesa... Mozno sa da za priplatok, ci?

papiboy (1268) napsal 26.10.2020 v 22:39+1

Cena v Indii vynikajúca, asi polovica, ako tam stojí Yamaha SR 400 (vygooglil som cenu SR 400 = 375 000 rupií).
Keby aj sem tá Honda dorazila za polovičnú cenu, ako európska cena SR 400, kupujem!

Bob-an (0) napsal 26.10.2020 v 22:24

No kdyby to chtěli prodávat u nás za cenu benelli, tak si objednám a zaplatím zálohu klidně i rok dopředu.... Tím že indicke emise jsou teď stejně jak euro5 tak je to jen o homologaci, nejsou tre na žádné velké úpravy. A retro pořád frčí, naděje by tu být mohla.....

eibenberger (29) napsal 26.10.2020 v 22:17+2

Líbí se mi moc, při nepřestřelené ceně bych jí určitě bral... nízkoobjemové vzducháče, kilo km/hod. na pohodu, můj sen...

Capan (190) napsal 26.10.2020 v 21:47

Pohľad zozadu, čo je to tam naľavo za pitchovinu?

SuperSic58 (1313) napsal 26.10.2020 v 21:02

Krása A i kvalita provedení bude uplně na jiný úrovni jak ta indická kejvačka, která vypadá, jak kdyby ji doma někdo svařil v kůlně na koleni. Jen by tam nemusely bejt ty elektronický kokotiny a ten symbol sluchátka na displayi bych asi nezkousával No a taky tam mohlo bejt pár koní navrch, ale asi důsledek zeleného šílenství...

bulldogbiker (-3) napsal 26.10.2020 v 20:12+2

No to je KRASA
Chci to !!!!!

opic26 (470) napsal 26.10.2020 v 19:16+2

Krásné a s čistými klasickými tvary. Na té bych se nestyděl ani po Evropě.

vitik (78) napsal 26.10.2020 v 19:08+1

Dejme tomu, že si mám vybrat do města. Rozhodně lepší než 125 skútr. Možná méně praktické, ale krásné. Já bych v tom hypotetickém výběru neváhal. A navíc ten legendární objem 350

Ivan-LM (3) napsal 26.10.2020 v 19:04+3

Nájdi 10 rozdielov
CB 250 G roč.76


Předchozí
1 2
Následující



TOPlist