Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krásný ,klasický a jednoduchý bike. Kdyby se našel někdo kdo ho za rozumné peníze přiveze do ČR jen tak bez TP a homolagace ,tak ho klidně koupím "do obýváku".
To je presne to co hledam, ale muzu si nechat zajit chut, protoze inteligenti z managementu Hondy si stejne reknou, ze evropsky zakaznik je narocny a toto nechce...
A pak se v automobilech objevila Dacia, kterou podle puvodnich planu Renaultu, meli prodavat nejzapadneji v CR, jelikoz nemci a francouzi jsou preci narocni a vysledek ? Na dustera se ceka/lo 9 mesicu, tak ohromny byl zajem i na vyspelych trzich o srackoidni auto
K dokonalosti chybí budík otáčkoměru, drátěná kola a přesunout infopanel na střed mezi budíky. P.S. Mohli by světlo a přístrojovku montovat i na Rebela místo toho hokejového puku.
Cena v Indii vynikajúca, asi polovica, ako tam stojí Yamaha SR 400 (vygooglil som cenu SR 400 = 375 000 rupií).
Keby aj sem tá Honda dorazila za polovičnú cenu, ako európska cena SR 400, kupujem!
No kdyby to chtěli prodávat u nás za cenu benelli, tak si objednám a zaplatím zálohu klidně i rok dopředu.... Tím že indicke emise jsou teď stejně jak euro5 tak je to jen o homologaci, nejsou tre na žádné velké úpravy. A retro pořád frčí, naděje by tu být mohla.....
Krása A i kvalita provedení bude uplně na jiný úrovni jak ta indická kejvačka, která vypadá, jak kdyby ji doma někdo svařil v kůlně na koleni. Jen by tam nemusely bejt ty elektronický kokotiny a ten symbol sluchátka na displayi bych asi nezkousával No a taky tam mohlo bejt pár koní navrch, ale asi důsledek zeleného šílenství...
Dejme tomu, že si mám vybrat do města. Rozhodně lepší než 125 skútr. Možná méně praktické, ale krásné. Já bych v tom hypotetickém výběru neváhal. A navíc ten legendární objem 350
Krásný ,klasický a jednoduchý bike. Kdyby se našel někdo kdo ho za rozumné peníze přiveze do ČR jen tak bez TP a homolagace ,tak ho klidně koupím "do obýváku".
Na tohle bych v garáži udělal místo.
Tak Enfield se v Evropě ujal, třeba se tu dočkáme i této "indické" Hondy. Je to hezký stroj.
Nemá to evropský vzhled ale působí dobře. Pri spotřebě u rozumné jizdy 3l krása.
Mě se líbí moc a kvalitou to určitě bude jinde než Benelli a Royal Enfield
To je presne to co hledam, ale muzu si nechat zajit chut, protoze inteligenti z managementu Hondy si stejne reknou, ze evropsky zakaznik je narocny a toto nechce...
A pak se v automobilech objevila Dacia, kterou podle puvodnich planu Renaultu, meli prodavat nejzapadneji v CR, jelikoz nemci a francouzi jsou preci narocni a vysledek ? Na dustera se ceka/lo 9 mesicu, tak ohromny byl zajem i na vyspelych trzich o srackoidni auto
Vypadá to dobře Mám rád takové jednoduché a spolehlivé stroje.
ale ten EVAP system, co je pod vstřikem
Mě se to líbí
je to vážně hezký drátěný kola by to ještě vylepšily stejně jako otáčkoměr samo že ručičkovej takže kdyby na to přišlo volím Benelli
je hezčí, než EU CB300R
2 reakce
Jednobuch bych nemusel ale jinak krasna klasika
krásná
Takhle má vypadat motorka
K dokonalosti chybí budík otáčkoměru, drátěná kola a přesunout infopanel na střed mezi budíky. P.S. Mohli by světlo a přístrojovku montovat i na Rebela místo toho hokejového puku.
Premyslim, jestli indicti zbohatlici montuji predni SPZ-ky i na R1, CBRRR & co.
Krasne porovnanie toho aky fasizmus tu v EU momentalne mame. V Indii moto za 2130eur a tu sa bude predavat to iste len s katalizatorom za 5000
3 reakce
Metal_Heart - a mohlo by sa to volať Honda W 800 ...
Přidejte ještě jeden válec, drátová kola (klidně za příplatek) a otáčkoměr, a v Evropě vám utrhaj ruce
Nádherná klasika
1 reakce
Krásný stroj. Nejlepší je na něm ta sedačka, která je normální i pro spolujezdce a ne ty micro fošny, které se teď dělají i na mnohem větší stroje
Pekny klasicky stroj. Len by som tam dal vypletane kolesa... Mozno sa da za priplatok, ci?
1 reakce
Cena v Indii vynikajúca, asi polovica, ako tam stojí Yamaha SR 400 (vygooglil som cenu SR 400 = 375 000 rupií).
Keby aj sem tá Honda dorazila za polovičnú cenu, ako európska cena SR 400, kupujem!
1 reakce
No kdyby to chtěli prodávat u nás za cenu benelli, tak si objednám a zaplatím zálohu klidně i rok dopředu.... Tím že indicke emise jsou teď stejně jak euro5 tak je to jen o homologaci, nejsou tre na žádné velké úpravy. A retro pořád frčí, naděje by tu být mohla.....
Líbí se mi moc, při nepřestřelené ceně bych jí určitě bral... nízkoobjemové vzducháče, kilo km/hod. na pohodu, můj sen...
1 reakce
Pohľad zozadu, čo je to tam naľavo za pitchovinu?
3 reakce
Krása A i kvalita provedení bude uplně na jiný úrovni jak ta indická kejvačka, která vypadá, jak kdyby ji doma někdo svařil v kůlně na koleni. Jen by tam nemusely bejt ty elektronický kokotiny a ten symbol sluchátka na displayi bych asi nezkousával No a taky tam mohlo bejt pár koní navrch, ale asi důsledek zeleného šílenství...
2 reakce
No to je KRASA
Chci to !!!!!
Krásné a s čistými klasickými tvary. Na té bych se nestyděl ani po Evropě.
Dejme tomu, že si mám vybrat do města. Rozhodně lepší než 125 skútr. Možná méně praktické, ale krásné. Já bych v tom hypotetickém výběru neváhal. A navíc ten legendární objem 350
Nájdi 10 rozdielov
CB 250 G roč.76
1 reakce