motopoint_unor_shad




Honda upravuje modely CB500, dostanou lepší podvozek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
htr (13) napsal 06.09.2021 v 17:53

Stejné provedení usd vidle s jednou pružinou má crf 250 a 300 l a taky Rally. Tam je nesmyslně měkká a houpavá jak dětský kočárek.

MarekBenelli (9) napsal 03.09.2021 v 21:40

musia niečo robiť , ked už hocaka india,čína dáva aj značkove upsidedown tlmiče ,či brzdy brembo

SuperSic58 (1447) napsal 03.09.2021 v 17:07

Ten předek(vidle, brzdy) vypadá teď libově! Jen potom aby to nebylo moc tuhý a na českejch silnicích to z jezdce nevymlátilo duši jako sportovní motorky. Ale za 160 tyček to mohlo dostat trochu slušivější kyvku než tenhle obstarožní jekl z encéčka..

josefíno (76) napsal 03.09.2021 v 15:20

Souhlas, zmenšit průměr kotoučů je určitě krok zpět a to, že jsou dva i to, že jsou brzdiče čtyřpístové se dá anulovat špatnou volbou průměru pístku v brzdové páce. Původní 320 kotouč je v pohodě, jen jsem brzdu posílil menším pískem (11 mm místo 12,6 mm) v brzdové páce, navíc v radiálním provedení (Magura) plus pancéřová hadice s by-pasem ABS :) a brzdím jedním prstem. A ani na okruhu se nepřehřívá. Takže jak je psáno níže - nové "úpravy" vypadají hustě, ale záleží jak to celé naladili.

bledemon (131) napsal 03.09.2021 v 09:51

z fyzikálního hlediska může menší 2kotouč brzdit hůře než předchozí vetší jednokotouč (tedy dokud nedojde k přehřátí sportovní jízdou nebo sjezdy).
Pokud měl ten 32cm kotouč problémy i za vlažna, tak to spíš bylo destičkama. Co mají říkat takové er5(28kotouč) a benelli300(26kotouče)?

PAP28 (15) napsal 03.09.2021 v 07:28+1

Pokud se dobře dívám, tak je to jen vyrážení klínu klínem. Když už dali obrácenou vidlici, což je fajn, tak už aspoň to předpětí mohli zvolit. Nenastavitelný předek může být měkký a bude to zase o ničem! Rovněž souhlasím s názorem, že konečně by měli dát nějakou osmistovku s lepším podvozkem, to je to co spoustu lidí sere. Že si člověk říká, že co tam ti lidi z té Hondy dělají, když roky dělají a stále žádný pokrok k tomu co, zákazník žádá. To je tak těžké se těch lidí zeptat, jestli by měli zájem o podobnou motorku, s vyšším výkonem s podvozkem aspoň se základním nastavením a cenovkou, která nebude astronomická? Jednoduchou motorku, neprodraženou nesmyslnými čudlíky a řadou zbytečných ,,pomocníků,,?
Jo a ten černý zadní výfuk to je totální lacinota, fakt nechat tam kousek nerezu by je sežralo.
PS: Teď mám na mysli to X ko.

Sir_CHerokee (136) napsal 02.09.2021 v 22:02-1

Honda udělala správnou věc....konečně, podvozky a brzdy. Trvalo to..to už jí musela čínská konkurence šlapat na paty (Voge, RVM, CF Moto).

Krakatau (45) napsal 02.09.2021 v 13:26

Ani X-ko nemá "úplne nový" predný blatník. Stačí si pozrieť Africu a je jasné, z ktorého regálu sa vyberal.

josefíno (76) napsal 02.09.2021 v 11:20

Na podvozcích firmy šetří nejsnáze - je to nejmíň vidět. Moje zkušenost s CBR (2019):
po roce pružiny předepnuté téměř na max., protože úplně vyměklé, měřeno sag-em (vážím 70+, jezdím sólo). Upgradeoval jsem podvozek i brzdy (taky geometrii i ergonomii), takže teď motorka super. Současný počin Hondy tedy naprosto chápu a rozumím mu, vypadá to hodně cool,snad to bude i fungovat líp.

Pedl (249) napsal 02.09.2021 v 10:50

Fajnové stroje, jen škoda, že už mi 35kw nestačí

callowsick (516) napsal 02.09.2021 v 10:24

Jo, konečně posílili brzdy a přesně - těžší NC by si je zasloužilo taky jako sůl.

Simier (150) napsal 02.09.2021 v 10:21+3

Já teda na celokapoty moc nejsem, ale to eRko vypadá fakt parádně
Bral bych iXko, jsem holt na ty univerzály - škoda, že ty nové barevné variace nejsou víc agresivnější! Třeba kontrastní červená, bílá, modrá podobně jako u Afriky. Ale je skvělé, že konečně přední vidle je USD a má to dva kotouče. Hned to vypadá dospěleji
Nicméně nějaká tovární, víc offroadová, verze by iXku slušela (ala RallyRaid) - takže já bych byl pro iXko ve dvou variantách ať si zákazník vybere podle svého zaměření

deluxa (350) napsal 02.09.2021 v 09:59+1

Na cb500x som najazdil nejakych 40tis. pocas necelych 2 sezon. To ze sa v ziadnych testoch nespomina ten trapny podvozok (brzdy na x nie su az taky problem) ma len utvrzduje v presvedceni ze ti co recenzuju sa boja alebo nechcu napisat pravdu ako to skutocne je. Tie testy uz beriem davno s velkou rezervou. Celkovo je/bolo to pruzenie na cbx ako vysmech. Len pre zaujimavost na fabrickom nastaveni, tak ako to zoberiete z obchodu by jazdil asi len uplny retard alebo ten co nikdy na ziadne inej moto nesedel. (uplne ma odvarilo ked som videl rozobratu prednu vidlicu a vo vnutry je skratena pruzina s plastovym vymedzovakom :D wtf) Cele zle, ano jazdit sa na tom da ale bolo (rocnik 2019) to utrpenie. Ta tuhost zadnej pruziny by mozno bola postacujuca pre 50kg vahu ale nie pre bezneho cloveka, kazdy razatnejsi vyjazd znamena hupanie zadku, predne dorazy chytate aj na beznej ceste, nastavovanie nema zmysel lebo ako sa vravi z hovna bic neupletiete. Skoda ze takto (s modif. zadkom, usd a 2x kotucom) to uz nevyslo pri tom refreshi v 2019 ked tam dali dopredu 19 koleso, lebo toto uz bude asi uplne ine vozenie. Dovod tej zmeny?...tipnem si ze Honda mala podobny response od zakaznikov ako tu pisem ja. Aby to nebol len hejt, je to dobra,bezproblemova masina,pracant na kazdy den s uzasnou spotrebou ale setrit sa malo niekde uplne inde ako na tak dolezitom mieste ako je podvozok.

Amabolliki (3) napsal 02.09.2021 v 09:44+2

Snad dají dva kotouče i na NC750.

JardaBar (227) napsal 02.09.2021 v 09:31+1

Všechny modely vypadají skvěle, ale je škoda, že se ty pětistovky musí držet 35kW limitu, protože udělat ostřejší verzi bez tohohle omezení by byla paráda.
Dva kotouče
Nová vidlice nevím nevím jestli bude posun. Aby CBčka neztratila na komfortu, protože CBR650R je trochu kostitřas. (samozřejmě zde může být jinak naladěná, uvidíme)




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist