Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tohle není na zavodeni, ale na pohodu, na projížďku nebo do práce. Navíc tedy potažmo na zavodeni jsou okruhy. Nizky a vzprimeny posez toho stejne moc nedovoli, takze pro pohodare nebo holku, super volba. A zavodaci si uvědomte ze vam silnice nepatri, zrovna tak jako kamionaci. Tech krizku kolem cest je zbytecne moc.
bulldogbiker: Je to dobré pro motorkáře a ne pro šašky co honí výkon.
...hmmm, pravdu díš... taky honím raději výkon než ti, co si zase před "ordinérností" dnešní japonský provenience na fórech honí ego a za monitorem bůhví co...
Mě se to líbí, samozřejmě, že takový Sportster vypadá líp, ale někteří motorkáři a motorkářky s postavou kolem 160 cm a váhou 50, 60 kg se nechtějí tahat se čtvrttunovým Sportsterem a jemu podobnými. Přitom u ostatních modelů pětistovek si majitelé tenhle řadový dvouvál chválí. Pro mě s výškou 180 cm to není, kdybych ale byl menší a lehčí, určitě bych do podobné klasicky vyhlížející motorky pro každý den šel a nebál bych se vyrážet ani na delší výlety.
Takže za mě super (ovšem trošku ještě podmíněné cenou - nesmí to stát víc než třeba Yamaha MT07)
Africa,ted Rebel,za 5 let nova Shadow a za dalsich 35 let Magna. To uz budu hnedy uhli! ... Rebel pro mlady a zacinajici asi jo,pro nekoho kdo lita kolem komina asi jo,pro nekoho kdo nema moc korun asi jo,kdo je tvdsiho jadra asi ne.
Myslím, že nie každému je jasné, že rad Rebel od Hondy neni žiadna novinka.
Jedná sa o pokračovanie vyše dve desaťročia starého rodu malolitrážnych cruisríkov-čopríkov, ktoré sa vyrábali s dvojvalcovými radovými vzducháčmi napr. 125, 250, 400 ccm, a neviem ešte akých objemov.
Keby sa to spomenulo v článku, niektoré pohľady na vec by boli možno iné.
Akurát motor je už vodník 300 a 500 ccm, a mladým moc nebude vadiť, že treba ho točiť.
Aspoň budú radi, keď to bude trochu ťahať...
Vzhľad na to, že sa jedná o nižšiu triedu v danom segmente, sa mi celkom páči. Tiež ma zarazili tie údaje o (vysoká hodnota) otáčkach pri max. krútiacom momente, ale pri takom nízkom objeme motora sa to musí takto riešiť aby to malo akú-takú dynamiku jazdy. Pre začiatočníkov a pohodárov to môže byť celkom dobrá voľba
hele retro leti a zaroven potrebujem neco pro nactilety. A aby to bylo levny na vyrobu. Vyrobka tak 1500 eur. Tak dame na to cenovku 4000 eur a jedem. Nepojede to a je to hnusny. Je to takova smaha rychle splacnout neco jako bobber pro nactilete.
Tu motorku vyvíjely 3 týmy. To nejlepší měli vyrábět. Ale aby se vývojáři v Hondě nehádali, vzali od každýho kousek...
A asi jim pak ve výrobě zkrouhli rozpočet na půlku.
Jak tady psali, do práce dobrý, ale tak dělat noční a jezdit domů raději o chvíli dřív, aby neviděli, na čem že to jezdím
Za mně - dobrý.Takový normální půllitřík.Jsem rád,že se vzhled motorek (aspoň některých modelů) vrací trochu ke klasice.Vyměnil bych si jen budík za nějaký analogový s kontrolkama...ale to je na vkusu každého,že...
Jsem Hondista a tahle kategorie motorek se mi libi ale tohle proste ne. Je to takovy bez napadu, (nejen) nadrz oskliva a čiší z toho lacinost. Nejlip to vystihl chooki - jen se svezli v kategorii, kterou vymysleli jini a udelali neco lacinyho
Mně se líbí. Jen mne trochu lekají ty otáčky. Zvuk tam asi budou umět, škoda, že nebyl na tom videu. Kvalitou zpracování i výdrží asi nezklamou. Spotřeba taky nebude vysoká. Motorka " Každodenka". Jak už tady někdo napsal, ty prachy za novou budou problém. Spousta z vás umí motorku udělat a pak chtějí předělat jinou. Tak se dají koupit kvalitní motorečka za celkem dobré prachy. O stáří to toliko nebude.
To, že bolo predstavené v Amerike, ešte nič neznamená.
Je to motorka vyrábaná v Indii, aj táto, aj 300-vka je určená hlavne pre ázijský trh. My to tu doma akože celkom nechápeme, ale vlastniť to v takom Vietname, som KING
Komu sa nepáči, nekúpi. Ani ja. Veď Honda vyrába aj iné.
Hmm, je to taková "motorka pro motorku". Na vzhled kašlu, někomu se líbí, jinýmu ne, ALE:
Pro jízdu ve 2 to není ani omylem, a cena za novou??? Tak leda pro děťátka zazobanejch.
Normální mladej kluk si zřejmě radši uškudlí 50 kolíků a má slušnej starší pochoďák,
kterýmu se už dá říct motorka.
Každý zboží má svýho kupce. Co mě ale zaráží je ten inovovaný motor který má být super už dole a přitom vrcholové hodnoty potává sakra vysoko. 6000 špička krouťáku? To si strčte do špic takovejhle dvouvál, chopper/cruiser má bublat, ne vřískat
Mě motocykly této kategorie připadají všechny stejné, tak se mi nezdá, že by výrazně vybočovala, ale tahle má nádrž jako má Dominika na Trickerovi po úpravě.
bejt mladej na začátku nebo holka tak s Rebelem nemám problém .. do práce ideální .. jistý je, že návrhář Vultuse umí provokovat a v tomhle případě vyciťuji, že to bude úspěšná rozpočtovka ..
Když vidím všechny ty "novinky" co nám cpe Velký bratr, vodou chlazené, s povinným ABS a jinýma sra..kama a navíc hnusné zepředu, zezadu i z boku, dělá se mi zle a snad se začnu i těšit na ty velbloudy, kteří tady mohou za pár let nahradit veškeré dopravní prostředky, pokud tu "dobře naplánovanou" sebevraždu Evropy nezastavíme
Tohle není na zavodeni, ale na pohodu, na projížďku nebo do práce. Navíc tedy potažmo na zavodeni jsou okruhy. Nizky a vzprimeny posez toho stejne moc nedovoli, takze pro pohodare nebo holku, super volba. A zavodaci si uvědomte ze vam silnice nepatri, zrovna tak jako kamionaci. Tech krizku kolem cest je zbytecne moc.
Mě se líbí
bulldogbiker: Je to dobré pro motorkáře a ne pro šašky co honí výkon.
...hmmm, pravdu díš... taky honím raději výkon než ti, co si zase před "ordinérností" dnešní japonský provenience na fórech honí ego a za monitorem bůhví co...
tvl, v Hondě musej fetovat ...a nebo to někdo z představenstva chce koupit a snaží se to cíleně srazit na kolena kvůli ceně...
Každej rebel teď musí tohle mít. :D Tvl těm Japoncům ty motky nevrhuje nejspíš Godzila, nebo nějakej kuchyňskej robot.
Mě se to líbí, samozřejmě, že takový Sportster vypadá líp, ale někteří motorkáři a motorkářky s postavou kolem 160 cm a váhou 50, 60 kg se nechtějí tahat se čtvrttunovým Sportsterem a jemu podobnými. Přitom u ostatních modelů pětistovek si majitelé tenhle řadový dvouvál chválí. Pro mě s výškou 180 cm to není, kdybych ale byl menší a lehčí, určitě bych do podobné klasicky vyhlížející motorky pro každý den šel a nebál bych se vyrážet ani na delší výlety.
Takže za mě super (ovšem trošku ještě podmíněné cenou - nesmí to stát víc než třeba Yamaha MT07)
...fuj, to je ale naozaj škaredé...
tvle motorka s baťohem
Mě se líbí
Africa,ted Rebel,za 5 let nova Shadow a za dalsich 35 let Magna. To uz budu hnedy uhli! ... Rebel pro mlady a zacinajici asi jo,pro nekoho kdo lita kolem komina asi jo,pro nekoho kdo nema moc korun asi jo,kdo je tvdsiho jadra asi ne.
Myslím, že nie každému je jasné, že rad Rebel od Hondy neni žiadna novinka.
Jedná sa o pokračovanie vyše dve desaťročia starého rodu malolitrážnych cruisríkov-čopríkov, ktoré sa vyrábali s dvojvalcovými radovými vzducháčmi napr. 125, 250, 400 ccm, a neviem ešte akých objemov.
Keby sa to spomenulo v článku, niektoré pohľady na vec by boli možno iné.
Akurát motor je už vodník 300 a 500 ccm, a mladým moc nebude vadiť, že treba ho točiť.
Aspoň budú radi, keď to bude trochu ťahať...
Vzhľad na to, že sa jedná o nižšiu triedu v danom segmente, sa mi celkom páči. Tiež ma zarazili tie údaje o (vysoká hodnota) otáčkach pri max. krútiacom momente, ale pri takom nízkom objeme motora sa to musí takto riešiť aby to malo akú-takú dynamiku jazdy. Pre začiatočníkov a pohodárov to môže byť celkom dobrá voľba
hele retro leti a zaroven potrebujem neco pro nactilety. A aby to bylo levny na vyrobu. Vyrobka tak 1500 eur. Tak dame na to cenovku 4000 eur a jedem. Nepojede to a je to hnusny. Je to takova smaha rychle splacnout neco jako bobber pro nactilete.
Docela by mně zajímalo jak velký je ten kolík u té motorky, tipuji tak metršede?
Tu motorku vyvíjely 3 týmy. To nejlepší měli vyrábět. Ale aby se vývojáři v Hondě nehádali, vzali od každýho kousek...
A asi jim pak ve výrobě zkrouhli rozpočet na půlku.
Jak tady psali, do práce dobrý, ale tak dělat noční a jezdit domů raději o chvíli dřív, aby neviděli, na čem že to jezdím
Za mně - dobrý.Takový normální půllitřík.Jsem rád,že se vzhled motorek (aspoň některých modelů) vrací trochu ke klasice.Vyměnil bych si jen budík za nějaký analogový s kontrolkama...ale to je na vkusu každého,že...
Jsem Hondista a tahle kategorie motorek se mi libi ale tohle proste ne. Je to takovy bez napadu, (nejen) nadrz oskliva a čiší z toho lacinost. Nejlip to vystihl chooki - jen se svezli v kategorii, kterou vymysleli jini a udelali neco lacinyho
Mně se líbí. Jen mne trochu lekají ty otáčky. Zvuk tam asi budou umět, škoda, že nebyl na tom videu. Kvalitou zpracování i výdrží asi nezklamou. Spotřeba taky nebude vysoká. Motorka " Každodenka". Jak už tady někdo napsal, ty prachy za novou budou problém. Spousta z vás umí motorku udělat a pak chtějí předělat jinou. Tak se dají koupit kvalitní motorečka za celkem dobré prachy. O stáří to toliko nebude.
To, že bolo predstavené v Amerike, ešte nič neznamená.
Je to motorka vyrábaná v Indii, aj táto, aj 300-vka je určená hlavne pre ázijský trh. My to tu doma akože celkom nechápeme, ale vlastniť to v takom Vietname, som KING
Komu sa nepáči, nekúpi. Ani ja. Veď Honda vyrába aj iné.
Tento typ motorek není můj šálek kávy, ale nový Rebel je pěkný.
Ale Kawasaki Vulcan S je asi furt hezčí.
Hmm, je to taková "motorka pro motorku". Na vzhled kašlu, někomu se líbí, jinýmu ne, ALE:
Pro jízdu ve 2 to není ani omylem, a cena za novou??? Tak leda pro děťátka zazobanejch.
Normální mladej kluk si zřejmě radši uškudlí 50 kolíků a má slušnej starší pochoďák,
kterýmu se už dá říct motorka.
Každý zboží má svýho kupce. Co mě ale zaráží je ten inovovaný motor který má být super už dole a přitom vrcholové hodnoty potává sakra vysoko. 6000 špička krouťáku? To si strčte do špic takovejhle dvouvál, chopper/cruiser má bublat, ne vřískat
Mě motocykly této kategorie připadají všechny stejné, tak se mi nezdá, že by výrazně vybočovala, ale tahle má nádrž jako má Dominika na Trickerovi po úpravě.
Za mě taky humus tohle bych nedoporučil ani svému nepříteli.
bejt mladej na začátku nebo holka tak s Rebelem nemám problém .. do práce ideální .. jistý je, že návrhář Vultuse umí provokovat a v tomhle případě vyciťuji, že to bude úspěšná rozpočtovka ..
je to fakt divný,skoro se nebojim napsat vošklivý...
Ne, je to hnusný ze všech stran...
Docela hezká motka, teda budík mi k tomu nesedí, ale jinak
Nádherné moto se super vlastnostmi
Když vidím všechny ty "novinky" co nám cpe Velký bratr, vodou chlazené, s povinným ABS a jinýma sra..kama a navíc hnusné zepředu, zezadu i z boku, dělá se mi zle a snad se začnu i těšit na ty velbloudy, kteří tady mohou za pár let nahradit veškeré dopravní prostředky, pokud tu "dobře naplánovanou" sebevraždu Evropy nezastavíme