Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ona ani není otázka, zda se to bude prodávat, jakože bude, ale zda na to v této době bude mít běžný člověk. A už dávno neposuzuji motorku pouze podle tabulkových hodnot. Oni ti inženýři v Hondě asi nebudou úplní blbci.
Ale no ták - takových rozladěných komentů tady! Prostě ekonomika vládne všemu, takže bude Ř2. S nějakým lamentováním bych počkal až to vyjede z fabriky a budou první nezávislé testy. Krátkozdvih evokuje točky, takže by tam mohla být i nějaká výkonová špička a dvahrnky slibují i slušný spodek a hlavně střed. Já se spíš obávám vzhledové stránky - snad to moc nedojebou kosmickým/hmyzovatým zjevem! a taky jak se jim povede srazit pohotovostku a jak nastaví cenu. Nechme se překvapit! Přeci jen v té Hondě asi úplní tupci nebudou
A pak jsem zvědavej jak motor poladěj do Alpíka. Tam to i vypadá (zaplať bůh) ve vzhled bez zobáku, tak snad i ta hmotnost bude rozumná.
Počkáme si, jestli se to bude prodávat nebo ne.
Yamaha MT-07 s Ř/2 se prodává dobře.
Kdo chce Ř/4, může si ho koupit v podobě Hondy CB650R. Kdo chce V/2, může si koupit Suzuki SV650. Kdo chce Ř/3, může mít třeba Triumph Trident nebo Street Triple nebo Yamahu MT-09(SP). Výběr je.
jestli jsem neco na africe fakt miloval, tak to byl ten sound 270°dvouvalce.. pokud ho do horneta naladej tak, aby mu nahore tolik nedochazel dech (coz byl u afriky docela problem) a pritom tam furt bude ten peknej 2V zaber dole a jeste k tomu ten bozi soundtrack, tak za me vsechny palce nahoru.. imho je to zvuk, kterej k nazvu "Hornet" ve finale bude sedet daleko lip a veskery sentimentalni postesky bych klidne odmavnul.. ted uz jen doufat, ze to v honde nezeslonej a bude to cely mit treba do 180 nebo aspon do 190kg... pak bych o nem asi hodne uvazoval..
Hornet pro mne byl vždy etalonem chuligána ze slušnější rodiny. Psychopat to nikdy nebyl. Mám ale pocit, že tímto z něj udělají průměrnou roztleskávačku. Vlastně se to hodí. Sršeň je rodu ženského.
Takže Honda se snaží postavit vlástní verzi Skalpelu.
No to jsem zvědavý, co z toho nakonec vypadne. Chlapci tam od nich totiž dokáží motorku před vypuštěním značně zprasit (slušně řečeno).
Výkonově to Honda opravdu trefila přesně mezi 2 dost konkurenčně obsazené oblasti,dole MT 07, SV 650, Z650, Trident 660 a nahoře MT09, Z900, Street Triple atd. To by mohla být trefa do černého Ohledně vzhledu samotného motocyklu jsme všichni celkem napnuti, uvidíme jestli bude hmyzí jen název nebo i design, který na zdejším fóru nemá moc fanoušků:)
Bude sa to predávať a hlavne to budú kupovať taký ktorý tu majú plnú hubu spomienok na “staré dobré časy keď svet bol ešte v poriadku”. Lebo však Aprílka má malý objem ťažko sa na ňu poskladať atď.podobné kecy. Za mňa sklamanie a krok späť.
koukam ze oproti africe uz nemaji 2. svicku na valec; vodni pumpu presunuli na levou stranu, zrusili suchou vanu, hodne naprimili saci kanal, veliky vika asi predpokladaji pouziti DCT. Asi to bude hodne kratkozdvihovy - velky vrtani okolo 90 mm, kdyz tam nechali unicam. Mozna zrusili i dolni vyvazek.
Nevim no, horneta mám prostě spojenýho s tím typickým chraplavým ječákem. Jako honda no, ale těsně před červeným polem otáčkoměru tam byly i nějaký ty emoce S tím dvouhrnkem si to fakt představit nedokážu... ale třeba u ER6 to fungovalo, tak uvidíme.
Jj, doba hezkých motorek je dávno pryč. Dnes "frčí" zmenšený motory i celý motorky. Tuším, že new Hornet "ohromí" UFO designem, zkrácenou sedačkou s blatníkem na kyvce a podobný krasotiny... Zlatá dobrá SV 650 od Suzuki
a za mě zas v tomhle objemu dvouválec lepší, přes 90 koní uplně v pohodě. Malej 4hrnek je dole línej, 2vál bude vykračovat líp a k tomu s laďákem parádní zvuk. Teď jen aby to Honda nedovojtila hnusnym designem jako třeba yamaha dojebala mt-09 u novýho modelu a nebo z toho neuděla bezpohlavní "lowcost" ingot jako NC...
Ještě k tomu točáku. Cituji "Jenže čím se čtyřválec přirozeně pochlubit nemůže, to je krouťák ... V době, kdy byl motor Horneta na vrcholu, nabízel 64 newtonmetrů " .
Honzo, to je dost zavádějící informace. Točivý moment je dán hlavně objemem motoru, Hornet měl 599cc, 64Nm byla parádní hodnota. Nový dvouválec má 755cc a 75Nm. Takže úplný standard. Třeba Fazer 8 s objemem 779cc měl 82Nm. (čtyřválec)
Takovych caviku kolem a nakonec motor slabsi nez ma KTM a vzhledove to mozna bude motorka podobna te KTM.
Kde jsou ty vykonne sesti kila na okruh, nebo trochu min radikalnejsi i pro smrtelniky?
Zatim se mi libi jen Ducati streetfighter V2, jenze cena se mi nelibi... Cekal jsem ze Honda udela neco podobneho s nizsi cenou...
Ona ani není otázka, zda se to bude prodávat, jakože bude, ale zda na to v této době bude mít běžný člověk. A už dávno neposuzuji motorku pouze podle tabulkových hodnot. Oni ti inženýři v Hondě asi nebudou úplní blbci.
Ale no ták - takových rozladěných komentů tady! Prostě ekonomika vládne všemu, takže bude Ř2. S nějakým lamentováním bych počkal až to vyjede z fabriky a budou první nezávislé testy. Krátkozdvih evokuje točky, takže by tam mohla být i nějaká výkonová špička a dvahrnky slibují i slušný spodek a hlavně střed. Já se spíš obávám vzhledové stránky - snad to moc nedojebou kosmickým/hmyzovatým zjevem! a taky jak se jim povede srazit pohotovostku a jak nastaví cenu. Nechme se překvapit! Přeci jen v té Hondě asi úplní tupci nebudou
A pak jsem zvědavej jak motor poladěj do Alpíka. Tam to i vypadá (zaplať bůh) ve vzhled bez zobáku, tak snad i ta hmotnost bude rozumná.
Zase ten krouťák, to se nedá číst. Alespoň, že ten japonec říká správně točivý moment.
1 reakce
No tak to sem vážně zvědavej,jak si poradí s designem.Že tam bude řadovej dvouvál je pro mě dobrá zpráva
Lepší žádný Hornet (jako dosud) nebo Ř/2 Hornet?
Počkáme si, jestli se to bude prodávat nebo ne.
Yamaha MT-07 s Ř/2 se prodává dobře.
Kdo chce Ř/4, může si ho koupit v podobě Hondy CB650R. Kdo chce V/2, může si koupit Suzuki SV650. Kdo chce Ř/3, může mít třeba Triumph Trident nebo Street Triple nebo Yamahu MT-09(SP). Výběr je.
8 reakcí
Zvláštní a co bude s 4 válcem 650 z CB a CBR? Konec? To by byla škoda...honda se tím právě odlišovala a byla zajímavou.
1 reakce
Tak vzhledem k tomu, jak to místní odborníci zdrbli, tak se na nového Transalpa těším ještě víc.
Doma jsem už nahlásil, na co půjdou úspory :)
jestli jsem neco na africe fakt miloval, tak to byl ten sound 270°dvouvalce.. pokud ho do horneta naladej tak, aby mu nahore tolik nedochazel dech (coz byl u afriky docela problem) a pritom tam furt bude ten peknej 2V zaber dole a jeste k tomu ten bozi soundtrack, tak za me vsechny palce nahoru.. imho je to zvuk, kterej k nazvu "Hornet" ve finale bude sedet daleko lip a veskery sentimentalni postesky bych klidne odmavnul.. ted uz jen doufat, ze to v honde nezeslonej a bude to cely mit treba do 180 nebo aspon do 190kg... pak bych o nem asi hodne uvazoval..
Po pravde nemám rád zvuk R2, najmä keď si tam mladý bachne atrap z ebayu.
R2 je teraz v kurze,ľudia to chcú všade....som čítal...
1 reakce
MT bylo, a stale je, obrovsky uspech. Je logicke, ze i dalsi tovarny chteji vstoupit do nove objevneho segmentu se svoji alternativou.
Hornet pro mne byl vždy etalonem chuligána ze slušnější rodiny. Psychopat to nikdy nebyl. Mám ale pocit, že tímto z něj udělají průměrnou roztleskávačku. Vlastně se to hodí. Sršeň je rodu ženského.
3 reakce
Takže Honda se snaží postavit vlástní verzi Skalpelu.
No to jsem zvědavý, co z toho nakonec vypadne. Chlapci tam od nich totiž dokáží motorku před vypuštěním značně zprasit (slušně řečeno).
4 valec klidně 600 by byl lepší. To je asi po vzoru Duka ....
Výkonově to Honda opravdu trefila přesně mezi 2 dost konkurenčně obsazené oblasti,dole MT 07, SV 650, Z650, Trident 660 a nahoře MT09, Z900, Street Triple atd. To by mohla být trefa do černého Ohledně vzhledu samotného motocyklu jsme všichni celkem napnuti, uvidíme jestli bude hmyzí jen název nebo i design, který na zdejším fóru nemá moc fanoušků:)
Bude sa to predávať a hlavne to budú kupovať taký ktorý tu majú plnú hubu spomienok na “staré dobré časy keď svet bol ešte v poriadku”. Lebo však Aprílka má malý objem ťažko sa na ňu poskladať atď.podobné kecy. Za mňa sklamanie a krok späť.
koukam ze oproti africe uz nemaji 2. svicku na valec; vodni pumpu presunuli na levou stranu, zrusili suchou vanu, hodne naprimili saci kanal, veliky vika asi predpokladaji pouziti DCT. Asi to bude hodne kratkozdvihovy - velky vrtani okolo 90 mm, kdyz tam nechali unicam. Mozna zrusili i dolni vyvazek.
Čert nikdy nespí Jsem zvědav. Ale už bych tomu neříkal Hornet že.
Nevim no, horneta mám prostě spojenýho s tím typickým chraplavým ječákem. Jako honda no, ale těsně před červeným polem otáčkoměru tam byly i nějaký ty emoce S tím dvouhrnkem si to fakt představit nedokážu... ale třeba u ER6 to fungovalo, tak uvidíme.
Správně. Na co další čtyřválec, když mají CB 650R. Aspoň to trošku pojede i dole.
1 reakce
Jj, doba hezkých motorek je dávno pryč. Dnes "frčí" zmenšený motory i celý motorky. Tuším, že new Hornet "ohromí" UFO designem, zkrácenou sedačkou s blatníkem na kyvce a podobný krasotiny... Zlatá dobrá SV 650 od Suzuki
1 reakce
a za mě zas v tomhle objemu dvouválec lepší, přes 90 koní uplně v pohodě. Malej 4hrnek je dole línej, 2vál bude vykračovat líp a k tomu s laďákem parádní zvuk. Teď jen aby to Honda nedovojtila hnusnym designem jako třeba yamaha dojebala mt-09 u novýho modelu a nebo z toho neuděla bezpohlavní "lowcost" ingot jako NC...
Ještě k tomu točáku. Cituji "Jenže čím se čtyřválec přirozeně pochlubit nemůže, to je krouťák ... V době, kdy byl motor Horneta na vrcholu, nabízel 64 newtonmetrů " .
Honzo, to je dost zavádějící informace. Točivý moment je dán hlavně objemem motoru, Hornet měl 599cc, 64Nm byla parádní hodnota. Nový dvouválec má 755cc a 75Nm. Takže úplný standard. Třeba Fazer 8 s objemem 779cc měl 82Nm. (čtyřválec)
au to zabolelo ,doba sa meni aj sny o hornetovi na plagate z dob davno minulych su prec
Tragický scénář z červnového článku "Honda ukázala další náčrty nového hornetu" se naplnil.
Sedmistovkový dvouválec se stal hořkou realitou
výkon to má vyšší, než jsem očekával (tipoval jsem tak 80k)
Upřímně, ať si to strčí za klobouk!! Dvouhrnek do Horneta?!
Kdyby tříválec, dokázal bych to dnes pochopit, ale dvouválec je vážně "výhra".
Další evoluce je jasná, jednoválec jako generátor a elektromotor pohánějící zadní kolo.
O to větší radost mám ze Suzuki, když pustí mezi lidi nedávno recenzovanou GSX-S1000GT, to je radost na dvou kolech!! Poctivá radost!
1 reakce
Hmmm. Po Kawasaki, Yamaze, KTM, BMW a Aprilii další řadový dvouválec.
Jedinou pozitivní věc vidím v tom, že do novýho Transalpa či Horneta nedají motor z NC
1 reakce
Boha jeho, co to tam trčí dole?
2 reakce
Takovych caviku kolem a nakonec motor slabsi nez ma KTM a vzhledove to mozna bude motorka podobna te KTM.
Kde jsou ty vykonne sesti kila na okruh, nebo trochu min radikalnejsi i pro smrtelniky?
Zatim se mi libi jen Ducati streetfighter V2, jenze cena se mi nelibi... Cekal jsem ze Honda udela neco podobneho s nizsi cenou...