globalmoto_kveten




Honda představila motor pro nového Horneta

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Myschan (187) napsal 16.09.2022 v 11:01

Ona ani není otázka, zda se to bude prodávat, jakože bude, ale zda na to v této době bude mít běžný člověk. A už dávno neposuzuji motorku pouze podle tabulkových hodnot. Oni ti inženýři v Hondě asi nebudou úplní blbci.

Simier (143) napsal 11.09.2022 v 17:15+2

Ale no ták - takových rozladěných komentů tady! Prostě ekonomika vládne všemu, takže bude Ř2. S nějakým lamentováním bych počkal až to vyjede z fabriky a budou první nezávislé testy. Krátkozdvih evokuje točky, takže by tam mohla být i nějaká výkonová špička a dvahrnky slibují i slušný spodek a hlavně střed. Já se spíš obávám vzhledové stránky - snad to moc nedojebou kosmickým/hmyzovatým zjevem! a taky jak se jim povede srazit pohotovostku a jak nastaví cenu. Nechme se překvapit! Přeci jen v té Hondě asi úplní tupci nebudou

A pak jsem zvědavej jak motor poladěj do Alpíka. Tam to i vypadá (zaplať bůh) ve vzhled bez zobáku, tak snad i ta hmotnost bude rozumná.

KX500 (-1) napsal 11.09.2022 v 16:04

Zase ten krouťák, to se nedá číst. Alespoň, že ten japonec říká správně točivý moment.

vopák (51) napsal 11.09.2022 v 10:35-2+2

No tak to sem vážně zvědavej,jak si poradí s designem.Že tam bude řadovej dvouvál je pro mě dobrá zpráva

K167 (1498) napsal 11.09.2022 v 09:05+1

Lepší žádný Hornet (jako dosud) nebo Ř/2 Hornet?

Počkáme si, jestli se to bude prodávat nebo ne.
Yamaha MT-07 s Ř/2 se prodává dobře.
Kdo chce Ř/4, může si ho koupit v podobě Hondy CB650R. Kdo chce V/2, může si koupit Suzuki SV650. Kdo chce Ř/3, může mít třeba Triumph Trident nebo Street Triple nebo Yamahu MT-09(SP). Výběr je.

Sir_CHerokee (117) napsal 10.09.2022 v 23:23

Zvláštní a co bude s 4 válcem 650 z CB a CBR? Konec? To by byla škoda...honda se tím právě odlišovala a byla zajímavou.

KaMo_cz (33) napsal 10.09.2022 v 22:26+3

Tak vzhledem k tomu, jak to místní odborníci zdrbli, tak se na nového Transalpa těším ještě víc.
Doma jsem už nahlásil, na co půjdou úspory :)

Robertak (120) napsal 10.09.2022 v 20:52+2

jestli jsem neco na africe fakt miloval, tak to byl ten sound 270°dvouvalce.. pokud ho do horneta naladej tak, aby mu nahore tolik nedochazel dech (coz byl u afriky docela problem) a pritom tam furt bude ten peknej 2V zaber dole a jeste k tomu ten bozi soundtrack, tak za me vsechny palce nahoru.. imho je to zvuk, kterej k nazvu "Hornet" ve finale bude sedet daleko lip a veskery sentimentalni postesky bych klidne odmavnul.. ted uz jen doufat, ze to v honde nezeslonej a bude to cely mit treba do 180 nebo aspon do 190kg... pak bych o nem asi hodne uvazoval..

nevo7 (97) napsal 10.09.2022 v 19:52

Po pravde nemám rád zvuk R2, najmä keď si tam mladý bachne atrap z ebayu.

Guzo (221) napsal 10.09.2022 v 18:51

R2 je teraz v kurze,ľudia to chcú všade....som čítal...

afro-r1 (514) napsal 10.09.2022 v 17:15+3

MT bylo, a stale je, obrovsky uspech. Je logicke, ze i dalsi tovarny chteji vstoupit do nove objevneho segmentu se svoji alternativou.

Marex (2575) napsal 10.09.2022 v 11:28

Hornet pro mne byl vždy etalonem chuligána ze slušnější rodiny. Psychopat to nikdy nebyl. Mám ale pocit, že tímto z něj udělají průměrnou roztleskávačku. Vlastně se to hodí. Sršeň je rodu ženského.

Dablicek200Mph (298) napsal 10.09.2022 v 10:46

Takže Honda se snaží postavit vlástní verzi Skalpelu.
No to jsem zvědavý, co z toho nakonec vypadne. Chlapci tam od nich totiž dokáží motorku před vypuštěním značně zprasit (slušně řečeno).

Stana.k. (134) napsal 10.09.2022 v 09:09

4 valec klidně 600 by byl lepší. To je asi po vzoru Duka ....

cunado (184) napsal 10.09.2022 v 08:52+2

Výkonově to Honda opravdu trefila přesně mezi 2 dost konkurenčně obsazené oblasti,dole MT 07, SV 650, Z650, Trident 660 a nahoře MT09, Z900, Street Triple atd. To by mohla být trefa do černého Ohledně vzhledu samotného motocyklu jsme všichni celkem napnuti, uvidíme jestli bude hmyzí jen název nebo i design, který na zdejším fóru nemá moc fanoušků:)

koki888 (160) napsal 10.09.2022 v 08:00+1

Bude sa to predávať a hlavne to budú kupovať taký ktorý tu majú plnú hubu spomienok na “staré dobré časy keď svet bol ešte v poriadku”. Lebo však Aprílka má malý objem ťažko sa na ňu poskladať atď.podobné kecy. Za mňa sklamanie a krok späť.

Crank (4) napsal 09.09.2022 v 23:53

koukam ze oproti africe uz nemaji 2. svicku na valec; vodni pumpu presunuli na levou stranu, zrusili suchou vanu, hodne naprimili saci kanal, veliky vika asi predpokladaji pouziti DCT. Asi to bude hodne kratkozdvihovy - velky vrtani okolo 90 mm, kdyz tam nechali unicam. Mozna zrusili i dolni vyvazek.

Pedl (184) napsal 09.09.2022 v 20:54

Čert nikdy nespí Jsem zvědav. Ale už bych tomu neříkal Hornet že.

FiZzeR (362) napsal 09.09.2022 v 20:32+1

Nevim no, horneta mám prostě spojenýho s tím typickým chraplavým ječákem. Jako honda no, ale těsně před červeným polem otáčkoměru tam byly i nějaký ty emoce S tím dvouhrnkem si to fakt představit nedokážu... ale třeba u ER6 to fungovalo, tak uvidíme.

engine16 (1) napsal 09.09.2022 v 19:50+2

Správně. Na co další čtyřválec, když mají CB 650R. Aspoň to trošku pojede i dole.

Mamola29 (1069) napsal 09.09.2022 v 17:30+1

Jj, doba hezkých motorek je dávno pryč. Dnes "frčí" zmenšený motory i celý motorky. Tuším, že new Hornet "ohromí" UFO designem, zkrácenou sedačkou s blatníkem na kyvce a podobný krasotiny... Zlatá dobrá SV 650 od Suzuki

SuperSic58 (1313) napsal 09.09.2022 v 16:47+4

a za mě zas v tomhle objemu dvouválec lepší, přes 90 koní uplně v pohodě. Malej 4hrnek je dole línej, 2vál bude vykračovat líp a k tomu s laďákem parádní zvuk. Teď jen aby to Honda nedovojtila hnusnym designem jako třeba yamaha dojebala mt-09 u novýho modelu a nebo z toho neuděla bezpohlavní "lowcost" ingot jako NC...

JardaBar (165) napsal 09.09.2022 v 16:29+3

Ještě k tomu točáku. Cituji "Jenže čím se čtyřválec přirozeně pochlubit nemůže, to je krouťák ... V době, kdy byl motor Horneta na vrcholu, nabízel 64 newtonmetrů " .
Honzo, to je dost zavádějící informace. Točivý moment je dán hlavně objemem motoru, Hornet měl 599cc, 64Nm byla parádní hodnota. Nový dvouválec má 755cc a 75Nm. Takže úplný standard. Třeba Fazer 8 s objemem 779cc měl 82Nm. (čtyřválec)

DeaDDream (13) napsal 09.09.2022 v 16:07+3

au to zabolelo ,doba sa meni aj sny o hornetovi na plagate z dob davno minulych su prec

premikp (4) napsal 09.09.2022 v 14:28+2

Tragický scénář z červnového článku "Honda ukázala další náčrty nového hornetu" se naplnil.
Sedmistovkový dvouválec se stal hořkou realitou

callowsick (463) napsal 09.09.2022 v 14:25

výkon to má vyšší, než jsem očekával (tipoval jsem tak 80k)

JardaBar (165) napsal 09.09.2022 v 14:25+5

Upřímně, ať si to strčí za klobouk!! Dvouhrnek do Horneta?!
Kdyby tříválec, dokázal bych to dnes pochopit, ale dvouválec je vážně "výhra".

Další evoluce je jasná, jednoválec jako generátor a elektromotor pohánějící zadní kolo.

O to větší radost mám ze Suzuki, když pustí mezi lidi nedávno recenzovanou GSX-S1000GT, to je radost na dvou kolech!! Poctivá radost!

Frankie (731) napsal 09.09.2022 v 14:08

Hmmm. Po Kawasaki, Yamaze, KTM, BMW a Aprilii další řadový dvouválec.

Jedinou pozitivní věc vidím v tom, že do novýho Transalpa či Horneta nedají motor z NC

Wenca24 (76) napsal 09.09.2022 v 13:37

Boha jeho, co to tam trčí dole?

David-Plzen (16) napsal 09.09.2022 v 12:24+1

Takovych caviku kolem a nakonec motor slabsi nez ma KTM a vzhledove to mozna bude motorka podobna te KTM.
Kde jsou ty vykonne sesti kila na okruh, nebo trochu min radikalnejsi i pro smrtelniky?
Zatim se mi libi jen Ducati streetfighter V2, jenze cena se mi nelibi... Cekal jsem ze Honda udela neco podobneho s nizsi cenou...




TOPlist