husqvarna_svartpilen_801_2




Honda představila dalších 6+1 novinek pro rok 2021, najdeme mezi nimi NC750X i CB1000R

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 29.12.2020 v 17:47

Jsem jediný, komu se u modelů NEO, líbí zepředu víc ta 125, než litr?!

Bladerunner (650) napsal 19.11.2020 v 22:42

CB1000R po lehkém faceliftu se ctí klasické motorky. Minimum strakatých plastových sraček naopak přidali nádherných frézovaných prvků i do kol atd. Za mě vyvážená motorka s příjemným fun faktorem na běžnou silnici.

sloso (1) napsal 11.11.2020 v 18:35

mal som nc750x model 19 a jediná vec co mi chýbala bol tempomat a ten tu tiez nie je :(

Romoto (48) napsal 11.11.2020 v 18:27+1

Když já ti Karle nevím. Mám pořád dojem, že se dívam čím více tím hlouběj na čínský dizajn. Jo technika musí být jednička. Ale to zvenčí ... Zlatá Evropa.

DZARDINO (25) napsal 11.11.2020 v 15:39

Tipnu si, že to je jen začátek...ještě něco časem "jaro" přijde. Tohle by bylo fakt málo...

Věřím že přijde další ač ne nijak silný cesťák...+ pak ještě malá AFRIKA.

Doufám ( vim naivně) že přijde novej Crostouter, protože to už je ostuda...

Sem napnutej jak kšandy.

deluxa (347) napsal 11.11.2020 v 09:01+1

Tak NCcko konecne zhodilo cast tej neskutocne obrej vahy (214kg). To je sice pozitivna sprava ale stale je to vela. Vsetky tie elektronicke blbosti by som okamzite vymenil napriklad za ram z lahkej zliatiny. Bohuzial prave tie elektronicke sracky (k comu konkretne niekto potrebuje na moto typu NC trakcnu kontrolu,antihopping, palivove mapy? to asi nikdy nepochopim) idu na ukor ovela dolezitejsich veci. Mam pocit ze ta skupina ludi ktora si ide kupovat take moto ani netusi co je to "core" na motorke, to najdolezitejsie a najpodstatnejsie (vaha,ram,motor,podvozok) Namiesto toho riesia uplne vtakoviny tak tu potom mame aj presne take nedorobky a polomotorky. Sklamany som ze neriesia cb500x lebo tam honda posetrila na neuveritelnych veciach. Skusil som ju na jednu sezonu, pojazdil cca 36tis. km a je to motorka plna kontrastov dobre/vs./zle mate z nej roznu zmes pocitov. Prave na nu som cakal buduci rok nejaku zmenu. (aspon moznost vypletanych kolies ako doplnkova vybava) Zda sa ze to maju na salame, preco nieco menit ked sa dobre predava?

Sir_CHerokee..k tej brzde, je presne taka ista ako na CB500x (po tom co mam najazdene je aj tam v niektorych situaciach nedostatocna), to je moto o 15-20kg lahsia. Tejto "brzdnej politike" tiez nechapem. Neviem si predstavit co sa bude diat ked na nu sadnu dvaja s bagazou a bude musiet na krizovku brzdit z takej 120ky tak zabrzdi az niekde v Bangladesi.

Carlo888 (164) napsal 10.11.2020 v 23:59

to jsou zase nádhery....

Sir_CHerokee (117) napsal 10.11.2020 v 22:13+1

Novinky od Hondy vypadají lépe než u Yamahy. Ale to je subjektivní. Čemu ale nerozumím, proč NC750X stále nemá dvokotoučovou brzdu

Hofix (34) napsal 10.11.2020 v 20:18

Snížení NC je škoda, bude to břichoplaz. Třeba maj ještě něco v rukávu.

Hondasl (107) napsal 10.11.2020 v 20:12

Kardan, kardan s dct bych si koupil radsi. Takove NC s kardanem, to by byla zmena. Cert vem plasty ?jinak me ty motorky uz nepridou tak hezke jako pred deseti lety. Fakt uz to jde do takove moderny ze uz i hondy zacinaji menit vzed k horsimu,. Ale stale plati ze ty Hondice vypadaji hezky z obou stran, coz se krome par vijimek moc casto ujinych vyrobcu nestava

araya1 (1) napsal 10.11.2020 v 19:56+1

Skoda, ze NC nezvedli vykon aspon na 50 kW.

jendazeleny (432) napsal 10.11.2020 v 19:34

Ti se tedy rozjeli!

CB600 (23) napsal 10.11.2020 v 19:12

Ta kola na CB1000 . Když vzpomenu na ty dřívější troj"paprsková" .

tfoltynek (21) napsal 10.11.2020 v 18:26

NC je nizsi mozna i proto aby zrusili Sko. Nevite jestli zustane pro rok 21?

masserati (0) napsal 10.11.2020 v 17:51+1

Mně se více líbila stará CB1000R má hezčí kola, hezčí display, co neměl otřesnou mezeru mezi světlem a krytem.... a byl dobře čitelný i přesto, že byl převážně černobílý. Nové světlo se mi vůbec nelíbí, přímé kulaté světlo bylo hezčí než tohle na vrcholu zešikmené kulaté světlo. Pokud bych si kupoval CB1000R+ tak starý model s Euro 4.

pavnov (5) napsal 10.11.2020 v 15:53+1

CB1000R black edition je nádherná mašina. Líbí se mi, že ctí tvary a design motorek a ne kosmických lodí.
Nový displej byl vcelku logickým krokem k vylepšení skvělého stroje.... Jen je škoda, že jí zůstal ten otřesný výfuk. Naštěstí existuje řešení této pihy na dokonalosti, Akrapovic

hrouda13 (150) napsal 10.11.2020 v 14:53

To přední světlo na CB 1000r se mi víc líbilo to původní. Ale hlavně ať to do budoucna nesměřuje zas k těm hmyzim cumakum.

SuperSic58 (1306) napsal 10.11.2020 v 14:42

encéčko klasická nuda s jedním kotoučem vpředu pořád působí nedomrle, ale to CB 1000R je parádní v tý vínový barvě nádhera Sice proti loňsku jen drobné změny, ale líbí se mi o dost víc

goes (8) napsal 10.11.2020 v 14:39

A CB1100 ex tedy fakt konci?

ivano (499) napsal 10.11.2020 v 14:31

A Honda H´ness 350 pro Evropu nebude??? Bral bych ji hned jako druhou motku kolem komína

cunado (184) napsal 10.11.2020 v 12:58+1

Ta třída "Adventure" je dost široká, každý si zjevně představuje pro dobrodružství trochu jiný stroj:) NC750X palec nahoru za vzhled (podoba na crossrunner lze těžko popřít) a navýšení výkonu a otáček, tenhle stroj to opravdu potřeboval.
Každopádně nižší zdvihy asi nepotěší milovníky offroadu a jenom potvrzují, že tahle motorka míří více na silnici, než aby se vyvíjela do podoby nějaké "malé afriky" a vyzývala např. Tenere 700 (kde mimochodem čekám netrpělivě na 23/11 kdy ukáže svoje motky Kawasaki a spekuluje se o nové KLR 700).
Každopádně, jak napsal už někdo níže, většina uživatelů adventure stejně tráví 99% jízdy na silnici, takže "zcendurovatění" této kategorie ve smyslu posun k silničním motkám je celkem logické.

Haski (2) napsal 10.11.2020 v 12:37

New Transalp asi zůstane snem,,, NCčku ani nedají přední 19" kolo jako u 500x a teď už i nižší zdvihy.

Zedsdead (293) napsal 10.11.2020 v 12:18+3

Za mě teda Honda nuda.
Měli vzít motor z VFRa a postavit nějakej nabušenej naked bike.

callowsick (463) napsal 10.11.2020 v 12:04+2

NC-X se začíná docela podobat Crosstoureru

a šest kilo dole taky není špatný. Škoda tý stejný přední brzdy od začátku výroby NC - jeden kotouč s tímhle brzdičem by snesl vylepšení jako sůl.

Komorerth (60) napsal 10.11.2020 v 12:00+1

z toho NCcka sa pomaly stava baby Africa. Super. Nizsia hmotnost, vyssi vykon - mnoo, to nie je zle. Este keby tam dali remen pre nas lenivych bastard*v a bolo by to nieco fakt netuctoveho

Dablicek200Mph (298) napsal 10.11.2020 v 11:54+2

Jsem rád, že si Honda dál jede to svoje a neuchyluje se k prznění motorek ala Yamaha a ten zelený, hnusně naporcovaný salát. CB1000R mi byla vždycky trochu blízká, hlavně teda kvůli letmo uloženému kolu (to můžu), jinak totální nezajímavá nuda.
No, tahle nová už ale hraničí s hodně drahou pornografií a ten zasraný skutr bych taky nutně potřeboval.

RomanSS (512) napsal 10.11.2020 v 11:52+3

CB1000R je fakt hezký...takový klasický tvary, fakt dobrý

sekáčmagor (128) napsal 10.11.2020 v 11:48-4+3

Jedině NC.Ten zbytek je k blití.

Mileek (330) napsal 10.11.2020 v 11:46+2

Velké CBéčko - po dlouhé době honda předvedla aspoň trochu pěknou motorku malé taky vypadá k světu... zbytek klasická hondí kuchyně ála Babica...

Vlnič (199) napsal 10.11.2020 v 11:37+1

takže o něčem jako "baby" Afrika, či Transalp 800 si můžou zákazníci dál nechat zdát. Na EICMA se nepředstaví ...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist