Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V Číně uvádějí do provozu 4 uhelné elektrárny týdně, v Brazílii mají z eko norem prdel, Japonsko alespoň kupuje povolenky, USA o ochraně ovzduší mluví jen před volbami a EU zatím dělá naprosto nesmyslné normy, které nás nejen likvidují ekonomicky, ale ještě buzerují nás všechny. Je to na hlavu postavené.
Je super, že mi budou hlídat emise u mé motorky nebo třeba sekačky, smůla je, že E10 benzín my je zničí a kvůli normám si ani novou nekoupím.
Vypadá to, že přejdu na kosu a kolo. Jo a zapomněl jsem, že luxy jsou také špatné, tak ještě koště.
Cebro je mi u zadele, ale co me vytaci, kdyz vidim vsechny tyhle ukrutny normy na auta a motorky a vedle toho vidite stary lokomotivy, trajekty a nakladaky, co jsou stale v provozu a co hulej jak blazen... Nemluve o jinych zemich, kde jsou emise do nebe volajici. Indie Cina a spol...
K čemu CBR, když má Honda NC? Stačí lidem říct že to stačí, natlačit jim do hlavy že to je nejlepší motorka na světě a 1000x opakovaná lež se stane pravdou
O emise, energetiku a OZE se dost zajímám, jak soukromě tak profesně a celý systém norem euro je podvod. Auta to plní za cenu podvodů, protože reálně se to už ani plnit nedá, nebo musíš maximálně auto odladit na emisní cyklus a v reálném provozu to čoudí 5x tolik.. Mimo normy emisní euro je tu další zvrácenost a to limity CO2 (ekvivalent spotřeby benzínu), kde brzo budeme na hranici technických možností, potom vznikají zvláště u hybridů ty normované papírové spotřeba 1.6 l/ 100 km a realita je přes 6l/100km. Bohužel EU se rozhodla pomocí těchto norem postupně zabít klasický spalovací motor aby se přestal vyrábět, bohužel jinak nejsou ty doslova šílené závazky z pařížské klimatické konference naplnitelné, redukce CO2 o 85% apod. Jen čekám kdy limity CO2 budou platit i na motorky, pokud je dřív nezabije EURO norma na emise. Dnešní motory jsou čím dál složitější stroje s ohromnýma výfukama s velikánským katalyzátorem, s neslaným zvukem a do budoucna bude hůř. EU postupně zabíjí rozmanitost a inovaci a nahrazuje ji diktátem byrokracie a norem, které mají za účel zabít motor s vnitřním spalováním
Koukněte kam EU normy dohnaly auta. Velky auta maj 3x preplnovanej ctyrvalec o obsahu 1,2, kterej vydrzi s bidou 100tis km, Co je ekologictejsi? vyrobit novy auto?? Je to cely o prachach a loby automobilek. Bohuel tomuhle svinstvu vladne koncern VW. Treba vyvojari z BMW uz pred par lety rikaly ze v pomeru vykon/zivotnost/emise uz se neni pri soucasnych technologiich moc kam posouvat a na to konto vyjde dalsi emisni norma...
Všichni jste si tu plánovali koupit nové CBRko příští sezonu že?
Tady se nadává na EU (však je to teď moderní), ale neuvědomujete si, že tlak na snižování emisí je celosvětový. Austrálie i Emerika mají emisní limity v některých státech nastavené přísněji než Evropa a třeba u dieselů několikanásobně - co projde zde neprojde tam ani náhodou viz. https://www.novinky.cz/auto/408335-neprimerene-a-drahe-volkswagen-financne-neodskodni-evropske-zakazniky.html
Kdo se danou problematiku zajímá tak ví, že třeba v Číně jsou dny, kdy nemají povolené vyjet vozidla se spalovacími motory. To že GB vystupuje z EU nezmění na jejich rozhodnutí o snižování emisí ani popel, nebuďte přece naivní. Pokud Hondě nestojí za to investovat do vývoje na tomto modelu je to věc Hondy. Někdo jiný se s tím dokáže vyrovnat a ještě na tom vydělat, já tedy nepláču, kdybych CBR chtěl tak ho už jezdil ne?
Holky budou plakat - přece jen ovladatelnost šestky je jim bližší než u litrů a výkonově byly hodně dobrý Steve - cyklisti zatím projdou ,ale nesmí prdět!
Za pár let nás načipujou, do aut i motorek daj čidla s neustálím dohledem, staré stroje ekozdaní a já začnu jezdit vlakem, tak si to užijme dokud to jde.
naprosto trefny je srovnani Grassela s GSXR750, protoze ta trida je ale UPLNE mrtva. cili Honda se chova presne jako VW v tom vsem co popsal Grassel ovsem nic to nemeni na tom, ze EU a jeji regulace je snuska totalnich hovadin a cim driv se EU rozpadne tim lip pro vsechny. je to identicka paralela se SSSR.
Upadek tridy 600 ccm je uz pomerne dlouho patrny, takze me to nijak neprekvapuje, ostatni vyrobci budou jiste s ukoncenim produkce techto stroju nasledovat. ( jenom Yamaha R6 je uz od roku 2008 bez zasadni modernizace, coz o necem svedci).
Co se tyce emisi, je vetsina nazoru hodne mimo misu. Nevidim duvod proc by meli motorky nejak vyrazne zaostavat v plneni emisnich limitu za auty. Tak malo jich zase nejezdi, jak tady vetsina lidi tvrdi, ostatne ani rocni najezd vetsina z nas nema tak maly ( hodne lidi nalita i pres 10 000 km rocne!!).
A posledni vec...argumentovat tim, ze nema cenu se snazit plnit zadne emisni limity, protoze si pak stejne kazdky urizne katalyzar a narve tam otevrenou rouru...to muze fakt jen ignorant.
koalix - Oni je v té benevolentní zemi zařízli hlavně proto, že celá norma euro je podvod. Auta se testují v laboratorních podmínkách. Pneu se přefoukne na dvojnásobnou hodnotu, takže valivý odpor je poloviční. Demontuje se z auta vše, co není nutné pro jízdu - auto je pak o půl tuny lehčí. No a nakonec to ošetří "softvérově". Omlouvám se, pokud jsem něco vynechal...
Farage> Já taky myslím že tam mindráček bude a to ten že určitě vlastníš koncern žejo? Já v autech dělám a co se týče koncernu, myslím že mi prošlo rukama dobrých minimálně 1000 kousků pro českýho kupce takže pokud se chceš dohadovat o autech, není problém ... Jsou koncerny který jsou dobrý ale politika koncernu a jejich brutální výdělky to je hnus ...
Nicméně je fakt že jsem nechtěl aby to vyznělo tak že kdo má koncern je blbeček, to rozhodně ne ale blbeček je ten kterej si koupí předražený auto který má výrobní hodnotu tak malou že to až není hezký. A to že tento článek je o motorkách je celkem logický na motorkářským fóru, nicméně týká se to právě i aut ... ty Putine
Asi se neda ocekavat ze nekomu v Bruselu dojde,ze tady nezijem jako v Avataru. Clovek tuhle planetu,zdima,nici,vyuziva a prizpusobuje sam sobe. Kaceni destnech pralesu,vyrabeni chemikali a dalsi a dalsi veci co se bezne dejou uz Evropa se sebe vic prisnejsima normama nevytrhne. Polovicni norma celosvetove by mela asi vetsi vyznam nez ta co bude tady za 10let. Timhle okorat omezujou lidi zijici v Evrope,zatim co za louzi a v jinejch ne malejch castech sveta to maji na haku...
Celkove kdyz se tak nad tim zamyslim,zil bych raci 200 let zpatky nez za dalsich 200 let!
ricin tam už dávno není, do některých olejů se dává parfém s vůní ricin.
Jinak každý třetí koment říká něco o tempu vývoje, zpřísňování, motorky pouze na plakátech apod...
Ono to tak není, mrkněte na plán, dál už není kam jít.
Emise v tomto případě posloužily jako "užitečný idiot". Ať mi někdo řekne jak je možný, že ty ultrapřísný emisní normy v Evropě nezařízly VW, že to museli udělat až v benevolentní zemi za velkou louží.
Mě nejvíc vadí, že skončí 2T endura, to byly lehké a špičkově ovladatelné mašiny...přece se jich tolik nevyrobilo, že by to nějak extrémně vadilo životnímu prostředí...skončí éra voňavých dvoutaktů, plněsyntetické oleje s příměsí ricínu při hoření krásně zavoněly...
Toto byla jediná Honda, která se mi líbila.. Škoda
V Číně uvádějí do provozu 4 uhelné elektrárny týdně, v Brazílii mají z eko norem prdel, Japonsko alespoň kupuje povolenky, USA o ochraně ovzduší mluví jen před volbami a EU zatím dělá naprosto nesmyslné normy, které nás nejen likvidují ekonomicky, ale ještě buzerují nás všechny. Je to na hlavu postavené.
Je super, že mi budou hlídat emise u mé motorky nebo třeba sekačky, smůla je, že E10 benzín my je zničí a kvůli normám si ani novou nekoupím.
Vypadá to, že přejdu na kosu a kolo. Jo a zapomněl jsem, že luxy jsou také špatné, tak ještě koště.
Cebro je mi u zadele, ale co me vytaci, kdyz vidim vsechny tyhle ukrutny normy na auta a motorky a vedle toho vidite stary lokomotivy, trajekty a nakladaky, co jsou stale v provozu a co hulej jak blazen... Nemluve o jinych zemich, kde jsou emise do nebe volajici. Indie Cina a spol...
Asi mi to prijde nefer...
K čemu CBR, když má Honda NC? Stačí lidem říct že to stačí, natlačit jim do hlavy že to je nejlepší motorka na světě a 1000x opakovaná lež se stane pravdou
grassel- já myslím, že je snem každého výrobce levně vyrobit a draze prodat. Jinak to nikdo nedělá a dělat nebude.
Já jsem jednoznačně pro pašování.
Oni říkali, že omezí vysavače ne?
Nee sorry jen žertuju. Beru zpět.
O emise, energetiku a OZE se dost zajímám, jak soukromě tak profesně a celý systém norem euro je podvod. Auta to plní za cenu podvodů, protože reálně se to už ani plnit nedá, nebo musíš maximálně auto odladit na emisní cyklus a v reálném provozu to čoudí 5x tolik.. Mimo normy emisní euro je tu další zvrácenost a to limity CO2 (ekvivalent spotřeby benzínu), kde brzo budeme na hranici technických možností, potom vznikají zvláště u hybridů ty normované papírové spotřeba 1.6 l/ 100 km a realita je přes 6l/100km. Bohužel EU se rozhodla pomocí těchto norem postupně zabít klasický spalovací motor aby se přestal vyrábět, bohužel jinak nejsou ty doslova šílené závazky z pařížské klimatické konference naplnitelné, redukce CO2 o 85% apod. Jen čekám kdy limity CO2 budou platit i na motorky, pokud je dřív nezabije EURO norma na emise. Dnešní motory jsou čím dál složitější stroje s ohromnýma výfukama s velikánským katalyzátorem, s neslaným zvukem a do budoucna bude hůř. EU postupně zabíjí rozmanitost a inovaci a nahrazuje ji diktátem byrokracie a norem, které mají za účel zabít motor s vnitřním spalováním
Běřte už s těma euronesmyslama do p****e vy k*****i z*****í !
Kto by si v dnešnej megalomanskej dobe kupoval 600 ked može mať liter. Ako by na parkovisku predsa vyzeral...
konec XJR? Sice ty poslední modely stojí za prd, ale stejně ukápla mi slzička...
Koukněte kam EU normy dohnaly auta. Velky auta maj 3x preplnovanej ctyrvalec o obsahu 1,2, kterej vydrzi s bidou 100tis km, Co je ekologictejsi? vyrobit novy auto?? Je to cely o prachach a loby automobilek. Bohuel tomuhle svinstvu vladne koncern VW. Treba vyvojari z BMW uz pred par lety rikaly ze v pomeru vykon/zivotnost/emise uz se neni pri soucasnych technologiich moc kam posouvat a na to konto vyjde dalsi emisni norma...
Nebuďte takový fňukny.
Však Honda jistě přijde s nějakou peckou co by nástupcem cebra.
však MM93 už trénuje závody na skútroch, onedlho to bude euro8 královská kubatúra
Zkurvená EU
Všichni jste si tu plánovali koupit nové CBRko příští sezonu že?
Tady se nadává na EU (však je to teď moderní), ale neuvědomujete si, že tlak na snižování emisí je celosvětový. Austrálie i Emerika mají emisní limity v některých státech nastavené přísněji než Evropa a třeba u dieselů několikanásobně - co projde zde neprojde tam ani náhodou viz. https://www.novinky.cz/auto/408335-neprimerene-a-drahe-volkswagen-financne-neodskodni-evropske-zakazniky.html
Kdo se danou problematiku zajímá tak ví, že třeba v Číně jsou dny, kdy nemají povolené vyjet vozidla se spalovacími motory. To že GB vystupuje z EU nezmění na jejich rozhodnutí o snižování emisí ani popel, nebuďte přece naivní. Pokud Hondě nestojí za to investovat do vývoje na tomto modelu je to věc Hondy. Někdo jiný se s tím dokáže vyrovnat a ještě na tom vydělat, já tedy nepláču, kdybych CBR chtěl tak ho už jezdil ne?
Holky budou plakat - přece jen ovladatelnost šestky je jim bližší než u litrů a výkonově byly hodně dobrý
Steve - cyklisti zatím projdou ,ale nesmí prdět!
Za pár let nás načipujou, do aut i motorek daj čidla s neustálím dohledem, staré stroje ekozdaní a já začnu jezdit vlakem, tak si to užijme dokud to jde.
naprosto trefny je srovnani Grassela s GSXR750, protoze ta trida je ale UPLNE mrtva. cili Honda se chova presne jako VW v tom vsem co popsal Grassel
ovsem nic to nemeni na tom, ze EU a jeji regulace je snuska totalnich hovadin a cim driv se EU rozpadne tim lip pro vsechny. je to identicka paralela se SSSR.
Upadek tridy 600 ccm je uz pomerne dlouho patrny, takze me to nijak neprekvapuje, ostatni vyrobci budou jiste s ukoncenim produkce techto stroju nasledovat. ( jenom Yamaha R6 je uz od roku 2008 bez zasadni modernizace, coz o necem svedci).
Co se tyce emisi, je vetsina nazoru hodne mimo misu. Nevidim duvod proc by meli motorky nejak vyrazne zaostavat v plneni emisnich limitu za auty. Tak malo jich zase nejezdi, jak tady vetsina lidi tvrdi, ostatne ani rocni najezd vetsina z nas nema tak maly ( hodne lidi nalita i pres 10 000 km rocne!!).
A posledni vec...argumentovat tim, ze nema cenu se snazit plnit zadne emisni limity, protoze si pak stejne kazdky urizne katalyzar a narve tam otevrenou rouru...to muze fakt jen ignorant.
koalix - Oni je v té benevolentní zemi zařízli hlavně proto, že celá norma euro je podvod. Auta se testují v laboratorních podmínkách. Pneu se přefoukne na dvojnásobnou hodnotu, takže valivý odpor je poloviční. Demontuje se z auta vše, co není nutné pro jízdu - auto je pak o půl tuny lehčí. No a nakonec to ošetří "softvérově". Omlouvám se, pokud jsem něco vynechal...
Všechny sráče z EU vyházet z oken
... Nuděj se tam a vymejšlej jen jak zabít Evropu ...
Zajimalo by mě, jestli v eu taky ví, že když olej nespálím ve dvoutaktu, tak ho pak vyjetej pálím v kamínkách na naftu...
No asi to rizli spis kvuli prodejum, ale Honda driftuje ke koncernu. Jinak emise mozna budou znamenat, ze casem skoncime na veteranskejch znackach :)
Už aby se ten bolševickej euromoloch co nejdřív rozsypal...
Farage> Já taky myslím že tam mindráček bude a to ten že určitě vlastníš koncern žejo?
Já v autech dělám a co se týče koncernu, myslím že mi prošlo rukama dobrých minimálně 1000 kousků pro českýho kupce takže pokud se chceš dohadovat o autech, není problém
... Jsou koncerny který jsou dobrý ale politika koncernu a jejich brutální výdělky to je hnus ...
... ty Putine
Nicméně je fakt že jsem nechtěl aby to vyznělo tak že kdo má koncern je blbeček, to rozhodně ne ale blbeček je ten kterej si koupí předražený auto který má výrobní hodnotu tak malou že to až není hezký. A to že tento článek je o motorkách je celkem logický na motorkářským fóru, nicméně týká se to právě i aut
Asi se neda ocekavat ze nekomu v Bruselu dojde,ze tady nezijem jako v Avataru. Clovek tuhle planetu,zdima,nici,vyuziva a prizpusobuje sam sobe. Kaceni destnech pralesu,vyrabeni chemikali a dalsi a dalsi veci co se bezne dejou uz Evropa se sebe vic prisnejsima normama nevytrhne. Polovicni norma celosvetove by mela asi vetsi vyznam nez ta co bude tady za 10let. Timhle okorat omezujou lidi zijici v Evrope,zatim co za louzi a v jinejch ne malejch castech sveta to maji na haku...
Celkove kdyz se tak nad tim zamyslim,zil bych raci 200 let zpatky nez za dalsich 200 let!
ricin tam už dávno není, do některých olejů se dává parfém s vůní ricin.
Jinak každý třetí koment říká něco o tempu vývoje, zpřísňování, motorky pouze na plakátech apod...
Ono to tak není, mrkněte na plán, dál už není kam jít.
Emise v tomto případě posloužily jako "užitečný idiot". Ať mi někdo řekne jak je možný, že ty ultrapřísný emisní normy v Evropě nezařízly VW, že to museli udělat až v benevolentní zemi za velkou louží.
Mě nejvíc vadí, že skončí 2T endura, to byly lehké a špičkově ovladatelné mašiny...přece se jich tolik nevyrobilo, že by to nějak extrémně vadilo životnímu prostředí...skončí éra voňavých dvoutaktů, plněsyntetické oleje s příměsí ricínu při hoření krásně zavoněly...