globalmoto_kveten




Honda PCX s automatickým vypínáním motoru

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honza.tar (15) napsal 13.02.2011 v 13:02

HONDA pcx .Použitý startergenerator svou kostrukci je bezúdržbový a přežíje splovací agregát nemá žadné uhlíky.Manet125 používal dynamo spoušteč ten obsahoval uhliky a výžadoval prí startu velký budící proud.Také dobijeni bylo zajišteno dvojitým vinutim a řízeni zajištvalo regulační relé.Relé se někdy splašilo a uvařilo bateriji.I přesto už tento systém byl spolehlivý ale diky velkému odběru hodně namáhal slabou bateriji a ta potřebovala vyžší údržbu.Přesto musím smeknout před vynalézávostí našich předkú co dokázali vymyslet. Honda pcx použiva Stop-start system který si hlídá stav baterie a motoru a pokud vyhodnotí chybu tak se deaktivuje takže se motorkář nemusí obávat selháni .

Mr.Dreamer (46) napsal 15.11.2009 v 23:22

Hlavne at dotoho nacpou co nejvice blbosti, at je pak co opravovat. "V jednoduchosti je sila", proc se z toho nikdo nepouci?

kilda69 (0) napsal 26.09.2009 v 06:37

no hlavne to neni prvni skutr na svete se startergeneratorem, to mel preci i ceskej Manet

bahnomil (0) napsal 18.09.2009 v 22:46

Souhlasím, u tak malého objemu si myslím že se vypínání motoru moc nevyplatí. Nebo spíš vypínat ručně a startovat nohou, aspoň člověk potrénuje.Jinak u auta motor vypínám když stojím na křižovatce, ale tehdy když vím že tam budu stát víc než 20s a když je aspoň trochu zahřátý.

Interceptor (108) napsal 18.09.2009 v 21:31

grifindoor: to je Honda ne hujda

megacruiser (38) napsal 18.09.2009 v 14:14

Vypínání motoru u skůtru je nesmysl, bude muset mít větší startér, těžší baterku aby vůbec vydržela to neustálé startování, taky na její dobíjení se spotřebuje asi víc výkonu motoru - spotřeba moc dolů nepůjde. U nějakého 5-ti litru auta to smysl má pokud v USA stojí v koloně skoro pořád, ale tady je to naprostý nesmysl.

JohnnyBee (16) napsal 18.09.2009 v 09:11

No hlavne skutr je od toho aby stat nemusel-kolony projede, na prechodech se to vezme kolem lidi, maximalne na semaforech a kdyz clovek trochu predvida, tak nestoji mockrat ani tam. S malou spotrebou skutru nema vypinani v nasich podminkach smysl.

SuperSic58 (1308) napsal 18.09.2009 v 07:00

Tk takovouhle píčovinu může vymyslet opravdu jen hujda. I u auta by mi to vadilo, natož u motorky

wario (126) napsal 18.09.2009 v 06:59

mě by zajímalo kolik vydrží u těhle aut a motorek startéry když ve městě bude startovat třeba 300x za den . to bude asi docela spotřební věc.

stráťa (104) napsal 17.09.2009 v 23:56

No nevím jestli se náhodou na start motoru nespotřebuje víc energie (ať už zatížením baterky nebo spotřebou benzínu) než se ušetří tím že ten motor chviličku neběží.

babuka (0) napsal 17.09.2009 v 23:35

maco: Honda Inova 125 cena 55 tis., strikacka a vezme si 1,7 na 100. Neco jako puvodni Honda CUB.

maco (-3) napsal 17.09.2009 v 21:56

Ještě k té ceně,nevím sice kolik bude u tohodle skútru ale Honda i Suzuki mají v Thajsku svoje fabriky a vyrábí v nich kvanta strojů pro místní trh.Nejsou to kapotovoné skútry ale spíš to vypadá jako motokolo s obsahem 125ccm,není to automat ale má to kolébkovou řadičku,v Evropě jsem to viděl třeba prodávat u Suzuki Switzerland pod názvem Address 125,v Thajsku to stálo na naše asi 4 až 5 tisíc korun.

maco (-3) napsal 17.09.2009 v 21:41

Pěkný skútřík Světlo mi připomíná Paneuropan Ono je v Bangkoku,a nejen tam,šíleně smogu,že se na křižovatkách nedá ani dýchat.Určitě to je dobré řešení do přecpaných asijských měst.Účinek vypínání motorů by se ale stejně projevil až za pár desítek let a to by to museli začít montovat do všeho,i do aut a hlavně do tuktuků,to jsou místní tříkolky s řidítkama a v Asii jich jezdí miliony.Snad ten nápad nezapadne a bude se dál rozvíjet

Marex (2573) napsal 17.09.2009 v 21:39

Jo jo. Co funguje na autě, může fachčit i na motorce a vzhledem k tomu, že se jedná o skůtr 125ccm mi to chcípání motoru přijde jako kravina... Baterka dostane na prdel, když motor neběží a svítí světla...hhmm?

roberto.cz (-1) napsal 17.09.2009 v 21:29

me se libi a davam

Anti (392) napsal 17.09.2009 v 20:39

Mno,to chcípání...Na jedné straně se snaží uškrtit stopětadvacku chcípáním na semaforech a na druhé straně obyčejným motorkám rostou obsahy do nebes.K čemu to?
Stačí kapánek rozštelovaný motor a každá křižovatka připraví majiteli horkou chvilku.Tentokrát mají Amíci rozum a tuto vymoženost ve svém modelu nemají.

Interceptor (108) napsal 17.09.2009 v 20:20

zajímavé

babuka (0) napsal 17.09.2009 v 18:38

Pokud bude cena 70 nebo 80 tis. a bude jina barevna kombinace, tak je to muj favorit do pristich let.

pajapaja (37) napsal 17.09.2009 v 18:34

Stříkačka, CBS, spotřeba 2l/100km a nízká cena???To je podezřelý

dram (1) napsal 17.09.2009 v 18:06

To chci

memphis.unv (17) napsal 17.09.2009 v 17:42

honda má buď ráda černé humor nebo nebo by potřebovali ve fabrice dostat přes hubu za svatokrádež

alesmoto (36) napsal 17.09.2009 v 17:22

Já nechci aby mě to chcípalo...

generiq (2) napsal 17.09.2009 v 16:14

Stříkačka, CBS, spotřeba 2l/100km a nízká cena??? To by bylo hodně solidní.

acALIEN (-4) napsal 17.09.2009 v 16:02

Je to pekny.

biovirus (2) napsal 17.09.2009 v 14:54

Jj vypada tak. Ale povedeny kousek. Akorat to s tim plynem? Nevim.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 17.09.2009 v 13:38

To ma svetlo z novyho VFR ne?




TOPlist