Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
HONDA pcx .Použitý startergenerator svou kostrukci je bezúdržbový a přežíje splovací agregát nemá žadné uhlíky.Manet125 používal dynamo spoušteč ten obsahoval uhliky a výžadoval prí startu velký budící proud.Také dobijeni bylo zajišteno dvojitým vinutim a řízeni zajištvalo regulační relé.Relé se někdy splašilo a uvařilo bateriji.I přesto už tento systém byl spolehlivý ale diky velkému odběru hodně namáhal slabou bateriji a ta potřebovala vyžší údržbu.Přesto musím smeknout před vynalézávostí našich předkú co dokázali vymyslet. Honda pcx použiva Stop-start system který si hlídá stav baterie a motoru a pokud vyhodnotí chybu tak se deaktivuje takže se motorkář nemusí obávat selháni .
Souhlasím, u tak malého objemu si myslím že se vypínání motoru moc nevyplatí. Nebo spíš vypínat ručně a startovat nohou, aspoň člověk potrénuje.Jinak u auta motor vypínám když stojím na křižovatce, ale tehdy když vím že tam budu stát víc než 20s a když je aspoň trochu zahřátý.
Vypínání motoru u skůtru je nesmysl, bude muset mít větší startér, těžší baterku aby vůbec vydržela to neustálé startování, taky na její dobíjení se spotřebuje asi víc výkonu motoru - spotřeba moc dolů nepůjde. U nějakého 5-ti litru auta to smysl má pokud v USA stojí v koloně skoro pořád, ale tady je to naprostý nesmysl.
No hlavne skutr je od toho aby stat nemusel-kolony projede, na prechodech se to vezme kolem lidi, maximalne na semaforech a kdyz clovek trochu predvida, tak nestoji mockrat ani tam. S malou spotrebou skutru nema vypinani v nasich podminkach smysl.
No nevím jestli se náhodou na start motoru nespotřebuje víc energie (ať už zatížením baterky nebo spotřebou benzínu) než se ušetří tím že ten motor chviličku neběží.
Ještě k té ceně,nevím sice kolik bude u tohodle skútru ale Honda i Suzuki mají v Thajsku svoje fabriky a vyrábí v nich kvanta strojů pro místní trh.Nejsou to kapotovoné skútry ale spíš to vypadá jako motokolo s obsahem 125ccm,není to automat ale má to kolébkovou řadičku,v Evropě jsem to viděl třeba prodávat u Suzuki Switzerland pod názvem Address 125,v Thajsku to stálo na naše asi 4 až 5 tisíc korun.
Pěkný skútřík Světlo mi připomíná Paneuropan Ono je v Bangkoku,a nejen tam,šíleně smogu,že se na křižovatkách nedá ani dýchat.Určitě to je dobré řešení do přecpaných asijských měst.Účinek vypínání motorů by se ale stejně projevil až za pár desítek let a to by to museli začít montovat do všeho,i do aut a hlavně do tuktuků,to jsou místní tříkolky s řidítkama a v Asii jich jezdí miliony.Snad ten nápad nezapadne a bude se dál rozvíjet
Jo jo. Co funguje na autě, může fachčit i na motorce a vzhledem k tomu, že se jedná o skůtr 125ccm mi to chcípání motoru přijde jako kravina... Baterka dostane na prdel, když motor neběží a svítí světla...hhmm?
Mno,to chcípání...Na jedné straně se snaží uškrtit stopětadvacku chcípáním na semaforech a na druhé straně obyčejným motorkám rostou obsahy do nebes.K čemu to?
Stačí kapánek rozštelovaný motor a každá křižovatka připraví majiteli horkou chvilku.Tentokrát mají Amíci rozum a tuto vymoženost ve svém modelu nemají.
HONDA pcx .Použitý startergenerator svou kostrukci je bezúdržbový a přežíje splovací agregát nemá žadné uhlíky.Manet125 používal dynamo spoušteč ten obsahoval uhliky a výžadoval prí startu velký budící proud.Také dobijeni bylo zajišteno dvojitým vinutim a řízeni zajištvalo regulační relé.Relé se někdy splašilo a uvařilo bateriji.I přesto už tento systém byl spolehlivý ale diky velkému odběru hodně namáhal slabou bateriji a ta potřebovala vyžší údržbu.Přesto musím smeknout před vynalézávostí našich předkú co dokázali vymyslet. Honda pcx použiva Stop-start system který si hlídá stav baterie a motoru a pokud vyhodnotí chybu tak se deaktivuje takže se motorkář nemusí obávat selháni .
Hlavne at dotoho nacpou co nejvice blbosti, at je pak co opravovat. "V jednoduchosti je sila", proc se z toho nikdo nepouci?
no hlavne to neni prvni skutr na svete se startergeneratorem, to mel preci i ceskej Manet
Souhlasím, u tak malého objemu si myslím že se vypínání motoru moc nevyplatí. Nebo spíš vypínat ručně a startovat nohou, aspoň člověk potrénuje.Jinak u auta motor vypínám když stojím na křižovatce, ale tehdy když vím že tam budu stát víc než 20s a když je aspoň trochu zahřátý.
grifindoor: to je Honda ne hujda
Vypínání motoru u skůtru je nesmysl, bude muset mít větší startér, těžší baterku aby vůbec vydržela to neustálé startování, taky na její dobíjení se spotřebuje asi víc výkonu motoru - spotřeba moc dolů nepůjde. U nějakého 5-ti litru auta to smysl má pokud v USA stojí v koloně skoro pořád, ale tady je to naprostý nesmysl.
No hlavne skutr je od toho aby stat nemusel-kolony projede, na prechodech se to vezme kolem lidi, maximalne na semaforech a kdyz clovek trochu predvida, tak nestoji mockrat ani tam. S malou spotrebou skutru nema vypinani v nasich podminkach smysl.
Tk takovouhle píčovinu může vymyslet opravdu jen hujda. I u auta by mi to vadilo, natož u motorky
mě by zajímalo kolik vydrží u těhle aut a motorek startéry když ve městě bude startovat třeba 300x za den . to bude asi docela spotřební věc.
No nevím jestli se náhodou na start motoru nespotřebuje víc energie (ať už zatížením baterky nebo spotřebou benzínu) než se ušetří tím že ten motor chviličku neběží.
maco: Honda Inova 125 cena 55 tis., strikacka a vezme si 1,7 na 100. Neco jako puvodni Honda CUB.
Ještě k té ceně,nevím sice kolik bude u tohodle skútru ale Honda i Suzuki mají v Thajsku svoje fabriky a vyrábí v nich kvanta strojů pro místní trh.Nejsou to kapotovoné skútry ale spíš to vypadá jako motokolo s obsahem 125ccm,není to automat ale má to kolébkovou řadičku,v Evropě jsem to viděl třeba prodávat u Suzuki Switzerland pod názvem Address 125,v Thajsku to stálo na naše asi 4 až 5 tisíc korun.
Pěkný skútřík Světlo mi připomíná Paneuropan Ono je v Bangkoku,a nejen tam,šíleně smogu,že se na křižovatkách nedá ani dýchat.Určitě to je dobré řešení do přecpaných asijských měst.Účinek vypínání motorů by se ale stejně projevil až za pár desítek let a to by to museli začít montovat do všeho,i do aut a hlavně do tuktuků,to jsou místní tříkolky s řidítkama a v Asii jich jezdí miliony.Snad ten nápad nezapadne a bude se dál rozvíjet
Jo jo. Co funguje na autě, může fachčit i na motorce a vzhledem k tomu, že se jedná o skůtr 125ccm mi to chcípání motoru přijde jako kravina... Baterka dostane na prdel, když motor neběží a svítí světla...hhmm?
me se libi a davam
Mno,to chcípání...Na jedné straně se snaží uškrtit stopětadvacku chcípáním na semaforech a na druhé straně obyčejným motorkám rostou obsahy do nebes.K čemu to?
Stačí kapánek rozštelovaný motor a každá křižovatka připraví majiteli horkou chvilku.Tentokrát mají Amíci rozum a tuto vymoženost ve svém modelu nemají.
zajímavé
Pokud bude cena 70 nebo 80 tis. a bude jina barevna kombinace, tak je to muj favorit do pristich let.
Stříkačka, CBS, spotřeba 2l/100km a nízká cena???To je podezřelý
To chci
honda má buď ráda černé humor nebo nebo by potřebovali ve fabrice dostat přes hubu za svatokrádež
Já nechci aby mě to chcípalo...
Stříkačka, CBS, spotřeba 2l/100km a nízká cena??? To by bylo hodně solidní.
Je to pekny.
Jj vypada tak. Ale povedeny kousek. Akorat to s tim plynem? Nevim.
To ma svetlo z novyho VFR ne?