Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No, pomalu vybírám cesťák na stará kolena :) Dnes je to bohužel opomíjená kategorie. Vzpomínám, jak jsem měl v 90. letech FJ 1100, kurva, to byl parník!
NT je bohužel znouzectnost. Motor na hraně výkonem, ochrana posádky na cesťak nicmoc, sekundární řetěz... Ale na druhý straně automat a konečně kufry, do kterých se vejde blembák!
Jako univerzální motorka pro jednoho asi fajn, žádný emoce, jenom služba. Ve dvou ale nic moc. Asi je to signál, že na motorce má jezdit jenom jeden :)
NT mám i s DCT a pro mne jako padesátkovýho fotříka na cesty běžně 300-500 km v pohodě. Výkon by sice mohl být o malinko vyšší, ale chybí pouze v minimu situací. Na polykání km na silnici, v dané cenovce a pro mě jako cílovku, tak OK a jsem spokojený. Novinky 2025 jsou prakticky všechny k lepšímu a mohly by řešit nejen chybějící, ale i zpříjemňující věci, které se dají vytýkat 2022 modelu, což se občas objevuje i v recenzích. Když to tedy shrnu, tak máme trochu víc krouťáku, adaptivní podvozek, změna mapy u DCT, el. tlumení, náklonové ABS, nová IMU a konečně i to ovládání předního plexi (což je fakt teda dosud opruz) + pár dalších maličkostí. Tohle byly všechno právě ty často vytýkané nedostatky, které by se mohly tímto vyřešit. Za mě tedy jen plus, ale uvidíme v praxi. Možná pak zkusím předváděčku, jestli bude např. znát rozdíl v plynulosti jízdy v nízkých otáčkách, kde by to opravdu mohlo být i lepší než dosud. Design je věc vkusu každého jedince, to nemá cenu řešit, protože co se líbí mě nemusí Pepovi. Zdar.
Pozitívne vylepšenia, chválim aj tú hnedastú farbu. Škoda tej veľkej podoby na X-ADV. A ak nepôjde kombinácia semiaktívu a manuálnej prevodovky, to stratia nejakých zákazníkov.
V roce 2026 by Honda mohla upravit USB zásuvku tak aby byla o centimetr - dva hlubší, připojit tam originální USB kabel se standardní vidlicí tak, aby se vodotěsná záslepka neodchlipovala je někdy nadlidské úsilí.....
dle mého názoru jde opět o záměr, aby lidé spolu s motorkou kupovali nepraktický navíc předražený magnetický tankbag, protože na obil chybí schránka....
Všechny změny jsou k lepšímu a měly být už dávno, zvláště když vše je vlastně jen převzatý z Afriky. Výkon bych neřešil, komu stačí a kdo chce koupí, kdo nechce podívá se jinde.
Co ale pořád chybí a zvláště u NT, které má být vyloženě cestovní motorkou - kardan. Rozumím ekonomice se strategií jednoho motoru do více modelů, ale u cesťáku by byl prostě lepší. U starých NT, na které se nová odkazuje, byl a dnes to nejde - pokrok.
5 let starý displej, funkce OK, ale proč stále není možnost bezdrátového připojení. A už je konečně slíbené menu v češtině ?
Podsvícení tlačítek asi stále není a stále je stejná zbytečná kalkulačka na levém řidítku ? Asi ano, na fotkách není vidět.
Bezklíček - někdo to má rád, někdo ne, ale obíhání motorky s klíčem u cesťáku je trochu zbytečný. Dnes to mají u HONDY i skútry, PCX, FORZA atd. a je to prostě pohodlný, i když samozřejmě rizika to má.
Kto niekedy skusil cestovne enduro co ma aspon 125koni a viac, si toto nikdy nekupi (ktovie, vzdy plati 100 ludi 100 chuti), vykon neni vsetko, ale ak jazdite dvaja plus nejaka batozina, je 102 konci zalostne malo, pre jedneho asi ok. Vykon neni na prvom mieste, ale predsa, radsej mat vykon v rezerve ak treba, nie nedostatok.
jako uz je to o neco lepsi, ale furt je to jedina motorka renomovane znacky skaredejsi nez velkej versys.. nevim, nejak jsem tenhle dizajn asi nepochopil.. jinak zmeny fajn, jeste by si ten motor zaslouzil naladit na nejakej odpovidajici vykon.. jak uz tu bylo receno - urcite to bude na jezdeni stacit, jezdit se koneckoncu da naprosto perfektne na 35kw enfieldu, ale u masiny za 400 tycek uz bych proste od jedenactikila cekal trochu vic..
co se tyka DCT, mel jsem ho ve dvou motorkach, nalital s nim nejakejch 35tisic a za me je to dobra vec, obzvlast na hrkani po meste do prace.. a jestli ted bude brat udaje z 6 osy IMU, tak jen dobre.. kuriozne nejvic mi na nem vadilo, ze clovek nemuze zavrcet na haranty co stojej u silnice a kroutej zapestim..
Nejde kombinovat manuál a semiaktivní podvozek? To si dělají srandu snad. Už jsem si říkal, že přesně tahle vylepšení stojí za to, abych si ji koupil, ale automat prostě nechci.
Jako cestovní jedenáctikilo a jen 102 koní? Jasně, na cestování to bude stačit, o tom žádná, ale přeci jen by si to zasloužilo víc, něco jako přidanou hodnotu.
stredni cestak jak ma byt. solidni parametry. automat. carplay. plexi za jizdy. a to bratru za tri pade. tezko hledat konkurenci.
ano jsou na trhu bajky levnejsi. s vetsim vykonem a kde cim. ale jsou vetsinou top v jednom a ble v druhem
Za mě změny jen k dobru...hlavně už konečně i šestiosá jednotka IMU. Jediný problém může být norma EURO 5+. Snad motor víc neuškrtí.
Hlavně by mě zajímalo, zda skutečně norma EURO 5+ sebou nese i snížení hlukových limitů, o kterých se spekulovalo. Tím pádem zase utlumení výfuků. Nevíte někdo jak to opravdu je?
Blinkry zapustit do kapoty ano, větší kufry prima, ovládání plexi jednoruč -no konečně. Ale nelituju nedávné koupě MY24. Nic zásadního do plusu . Přední blatník jsem prodloužil od Puig, sláva, že to Hondu taky napadlo. Okolo kolem hlavní je ta EURO 5+ , což je vlastně -
Má Honda nějaký jiný motor než tu atrapu z Afriky? S reálným výkonem 87 koní?
a někdy ani to ne:)
https://youtu.be/oA2sLClYoPs?si=CrqXxx3oTIqn3u0z&t=55
No, pomalu vybírám cesťák na stará kolena :) Dnes je to bohužel opomíjená kategorie. Vzpomínám, jak jsem měl v 90. letech FJ 1100, kurva, to byl parník!
NT je bohužel znouzectnost. Motor na hraně výkonem, ochrana posádky na cesťak nicmoc, sekundární řetěz... Ale na druhý straně automat a konečně kufry, do kterých se vejde blembák!
Jako univerzální motorka pro jednoho asi fajn, žádný emoce, jenom služba. Ve dvou ale nic moc. Asi je to signál, že na motorce má jezdit jenom jeden :)
1 reakce
NT mám i s DCT a pro mne jako padesátkovýho fotříka na cesty běžně 300-500 km v pohodě. Výkon by sice mohl být o malinko vyšší, ale chybí pouze v minimu situací. Na polykání km na silnici, v dané cenovce a pro mě jako cílovku, tak OK a jsem spokojený. Novinky 2025 jsou prakticky všechny k lepšímu a mohly by řešit nejen chybějící, ale i zpříjemňující věci, které se dají vytýkat 2022 modelu, což se občas objevuje i v recenzích. Když to tedy shrnu, tak máme trochu víc krouťáku, adaptivní podvozek, změna mapy u DCT, el. tlumení, náklonové ABS, nová IMU a konečně i to ovládání předního plexi (což je fakt teda dosud opruz) + pár dalších maličkostí. Tohle byly všechno právě ty často vytýkané nedostatky, které by se mohly tímto vyřešit. Za mě tedy jen plus, ale uvidíme v praxi. Možná pak zkusím předváděčku, jestli bude např. znát rozdíl v plynulosti jízdy v nízkých otáčkách, kde by to opravdu mohlo být i lepší než dosud. Design je věc vkusu každého jedince, to nemá cenu řešit, protože co se líbí mě nemusí Pepovi. Zdar.
Kristova noho to jsou tady zase zvasty a pohadky o tom, jak NT 1100 nestaci na predjizdeni z 100 na 200
S
2 reakce
Pozitívne vylepšenia, chválim aj tú hnedastú farbu. Škoda tej veľkej podoby na X-ADV. A ak nepôjde kombinácia semiaktívu a manuálnej prevodovky, to stratia nejakých zákazníkov.
V roce 2026 by Honda mohla upravit USB zásuvku tak aby byla o centimetr - dva hlubší, připojit tam originální USB kabel se standardní vidlicí tak, aby se vodotěsná záslepka neodchlipovala je někdy nadlidské úsilí.....
dle mého názoru jde opět o záměr, aby lidé spolu s motorkou kupovali nepraktický navíc předražený magnetický tankbag, protože na obil chybí schránka....
Všechny změny jsou k lepšímu a měly být už dávno, zvláště když vše je vlastně jen převzatý z Afriky. Výkon bych neřešil, komu stačí a kdo chce koupí, kdo nechce podívá se jinde.
Co ale pořád chybí a zvláště u NT, které má být vyloženě cestovní motorkou - kardan. Rozumím ekonomice se strategií jednoho motoru do více modelů, ale u cesťáku by byl prostě lepší. U starých NT, na které se nová odkazuje, byl a dnes to nejde - pokrok.
5 let starý displej, funkce OK, ale proč stále není možnost bezdrátového připojení. A už je konečně slíbené menu v češtině ?
Podsvícení tlačítek asi stále není a stále je stejná zbytečná kalkulačka na levém řidítku ? Asi ano, na fotkách není vidět.
Bezklíček - někdo to má rád, někdo ne, ale obíhání motorky s klíčem u cesťáku je trochu zbytečný. Dnes to mají u HONDY i skútry, PCX, FORZA atd. a je to prostě pohodlný, i když samozřejmě rizika to má.
5 reakcí
Konečně dali pryč ten ohyzdný metr čtvereční plastu, co býval na boku.
Kto niekedy skusil cestovne enduro co ma aspon 125koni a viac, si toto nikdy nekupi (ktovie, vzdy plati 100 ludi 100 chuti), vykon neni vsetko, ale ak jazdite dvaja plus nejaka batozina, je 102 konci zalostne malo, pre jedneho asi ok. Vykon neni na prvom mieste, ale predsa, radsej mat vykon v rezerve ak treba, nie nedostatok.
26 reakcí
Asi pohodlná a dobrá motorka … ale mě strašně připomíná skůtr
1 reakce
jako uz je to o neco lepsi, ale furt je to jedina motorka renomovane znacky skaredejsi nez velkej versys..
nevim, nejak jsem tenhle dizajn asi nepochopil.. jinak zmeny fajn, jeste by si ten motor zaslouzil naladit na nejakej odpovidajici vykon.. jak uz tu bylo receno - urcite to bude na jezdeni stacit, jezdit se koneckoncu da naprosto perfektne na 35kw enfieldu, ale u masiny za 400 tycek uz bych proste od jedenactikila cekal trochu vic..
co se tyka DCT, mel jsem ho ve dvou motorkach, nalital s nim nejakejch 35tisic a za me je to dobra vec, obzvlast na hrkani po meste do prace.. a jestli ted bude brat udaje z 6 osy IMU, tak jen dobre.. kuriozne nejvic mi na nem vadilo, ze clovek nemuze zavrcet na haranty co stojej u silnice a kroutej zapestim..
2 reakce
Bože 2/3 prodeje s automatem
Kam ten svět spěje?
3 reakce
Uz se tesim na dalsi novinky Hondy pro rok 2025. Nevite kdy bude nejaka predvadecka?
p.s.: otáčky max. výkonu v článku asi nesedí
Nejde kombinovat manuál a semiaktivní podvozek? To si dělají srandu snad. Už jsem si říkal, že přesně tahle vylepšení stojí za to, abych si ji koupil, ale automat prostě nechci.
Jako cestovní jedenáctikilo a jen 102 koní? Jasně, na cestování to bude stačit, o tom žádná, ale přeci jen by si to zasloužilo víc, něco jako přidanou hodnotu.
3 reakce
stredni cestak jak ma byt. solidni parametry. automat. carplay. plexi za jizdy. a to bratru za tri pade. tezko hledat konkurenci.
ano jsou na trhu bajky levnejsi. s vetsim vykonem a kde cim. ale jsou vetsinou top v jednom a ble v druhem
Za mě změny jen k dobru...hlavně už konečně i šestiosá jednotka IMU. Jediný problém může být norma EURO 5+. Snad motor víc neuškrtí.
Hlavně by mě zajímalo, zda skutečně norma EURO 5+ sebou nese i snížení hlukových limitů, o kterých se spekulovalo. Tím pádem zase utlumení výfuků. Nevíte někdo jak to opravdu je?
Určitě ta motorka opticky prokoukla. Zvlášť v bílé barvě vypadala jak leklá a oteklá velryba.
1 reakce
Blinkry zapustit do kapoty ano, větší kufry prima, ovládání plexi jednoruč -no konečně. Ale nelituju nedávné koupě MY24. Nic zásadního do plusu . Přední blatník jsem prodloužil od Puig, sláva, že to Hondu taky napadlo. Okolo kolem hlavní je ta EURO 5+ , což je vlastně -
Má Honda nějaký jiný motor než tu atrapu z Afriky? S reálným výkonem 87 koní?
a někdy ani to ne:)
https://youtu.be/oA2sLClYoPs?si=CrqXxx3oTIqn3u0z&t=55
15 reakcí