globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Gahan37 (11) napsal 22.08.2021 v 08:03

Mě se líbí, že se při recenzi motorky musí udělat reklama i bazaru to by bylo, aby nebylo….

Losbubák (0) napsal 24.06.2021 v 15:30

Měl jsem předešlý model NC700 . Vydržel jsem to asi tři měsíce a potom šla okamžitě z domu . Přezdíval jsem jí vibrátor . Motor byl velmi slabý a vibrace na stupačkách i řidítkách byly neúnosné . Tak snad bude nový typ lepší . Ale já už bych si jej nekoupil . Ale design se povedl a na tu nádrž - kufr , budu vzpomínat .

petanic (2) napsal 14.06.2021 v 14:53+2

Mám NC 750X 2020, najeto 5000km. Moje první moto, věk 44. Nikdy jsem jinou neměl, nikdy jsem neměl k motorkam vztah. Až teď jsem si našel díky kamarádům cestu. A spokojenej sem, žádnej brusič, žádnej honič, prostě chci spolehlivej bajk, kterej je ke mě hodnej a nechá mě být. I s chybama. Na doporučení Honzy z redakce jsem zvolil tuhle místo CB 500 X a nemůžuříct ani popel. Chápu že velká komunita bude NCéčko hejtovat, ale každýmu sedí něco jínýho, takže WTF? Bože ať si každej sedne na to svý a jede ne? NC je určitě dobrej bajk. Tečka

Codo (354) napsal 07.06.2021 v 13:42-1

Jestli přestali dělat eSko, tak to bude škoda. Ten naháč byl vždycky příjemnej.
Jinak tohle nový NC by se mi určitě doma líbilo, i s DCT. Jen nově nabídnutý motorový mapy považuju za věc ryze zbytečnou, takovej výkon zas ta motorka nemá. Zato by bodnul kardan. Když už držák, tak se vším všudy.

vopák (51) napsal 23.05.2021 v 12:34-1

S ncečkem sem žádnej problém nikdy neměl..zaplastovanej lowcost za 140.Ted' koukám,že už to marketing svojí polívčičkou dotáh na chlup stejnou cenu,co má třeba versys

Martin1980 (3) napsal 22.05.2021 v 18:54+1

Za ty peníze je moc drahá, zakoupil jsem raději VStroma 650 v plné palbě za přibližně stejnou cenu

Hajtauer (7) napsal 22.05.2021 v 06:45+2

Vlastnil jsem NC 750 X I. gen. s DCT a nedám na ni dopustit. Ideální moto pro vyježděné řidiče, se 40kW klidná, spolehlivá, málo žeroucí a ten prostor místo nádrže Nemít 2m ale tak 180 tak si ji snad nechám. Jen soft v DCT chtěl doladit, tohle mělo jen jeden mód D a jeden S, D ten motor podtáčel a S zbytečně přetáčel, takže jsem si řadil páčkama a super. Najel jsem za 2 roky 20tkm a vždy na ni budu rád vzpomínat

radi5 (73) napsal 20.05.2021 v 23:52+1

Kufr místo nádrže je super věc, ale vyloženě smysl dává NC pouze s DCT.

8enil (6) napsal 20.05.2021 v 13:34+1

Dajte mu meno LEŽÁK - ležatý motor, alebo ako dobre vyzreté pivo - vyzretá 4. generácia

SuperSic58 (1308) napsal 20.05.2021 v 12:38-5+2

Tak to NC bylo vždycky takový nemastný, neslaný, málo koní, nudnej projev, laciná jeklová kyvka, jeden kotouč vpředu, ale i přes přestřelenou cenu si vždy našlo své kupce z řad strejdů a skorodůchodců, co nechtěj moc zábavu ze svezení, jen ten spolehlivej přesun při cestování s paní na prohlídku zámku a návštěvu zahrádky, takovej jednostopej ekvivalent k dacia sandero nebo hyundai i10 pro pojížďky s babičkou k lidlu. A je dobře, že i pro tuto sortu lidí v jedné stopě se najde na trhu produkt, ušitý přímo na míru

IvanDvoutakťák (5094) napsal 20.05.2021 v 10:36

Rozhodně upřednostňuju , byť třeba kratší, fundovaný
zhodnocení novinky*na živo*, před čtením sáhodlouhýho textu ...

JoskaH (444) napsal 20.05.2021 v 07:30

Jasně 50% nárůst nominální ceny během 8 let není jen propadem koruny a inflace, nicméně tyto zde činí zásadní - většinový podíl.
Zbytek jde za inovacemi fabriky a euronormami.
Žádné vyšší marže kohokoliv zúčastněného v procesu výroba-prodej bych v tom nehledal a jsem přesvědčen, že tam ani nejsou.

JoskaH (444) napsal 20.05.2021 v 05:10+1

Cena VŠECH motocyklů šla od roku 2014 nahoru.
O autech nemluvě...
Za prvé ČNB zajistila skokový propad koruny a za druhé existuje cosi jako inflace, která za 7 let udělá pořádných pár procent.
Vždycky mě dojímá, jak tu někdo píše, kolik stálo NC v roce 2013-14. K tomu ještě obvykle smíchá cenikovou cenu a cenu skutečnou nákupní, a ti úplně nejlepší udaji ve staré ceně manuál a v nové automat. To pak vychází hausnumera...
Další motorka, u které se to tady s oblibou dělá, je Mt-07 Zase : ceny před zásahem ČNB, 7 let zpět, verze bez ABS atd. A zase vycházejí "senzační" číslovky.

hipisko (4) napsal 19.05.2021 v 23:30

mal som integru 750, ta 2spojka je uplne super kedze eliminuje obmedzeny rozsah otacok a zaroven nema problem podradit na 5000rpm (vyssie otacky+nizsi stupen=vyssi vykon na kolesach) aby okamzite preradila pri 6400rpm na vyssi stupen a potom znovu. S tymto motorom by som si praveze nevedel predstavit manual, stale by som bol v obmedzovaci pri dynamickej jazde. Pri normalnej beznej jazde som bol v pohode, koli podtacaniu motora som stale radil v manualnom rezime, prepol som do automatu len pri dynamickej jazde. Inac spotreba 3,5, diely lacne, akurat Honda v BA na Tuhovskej nevedela co pytat a tak som chodil do TT (BA bezny velky servis pri 24k 500eur - TT 150eur)
Tato nova sa mi podoba na sepiu takze moj nazov Sepia a Kontrolka by bola Jozo

Páčkalíny (24) napsal 19.05.2021 v 22:32+1

Jako takový kompromis mezi motorkou a skútrem by tomu seděl název Hidžra.

petao (86) napsal 19.05.2021 v 21:33+7

Tohle je něco jako oktávka mezi autama, pro jedny mokrej sen a pro druhý z principu hatecar. Pro mně na pár drobností značka ideál. Vyměnil jsem nahatou FZ6 (10 sezón) za NC a letos čtvrtou sezónu si ji nemohu vynachválit. Kamarádi, většinou čopráci, při jejich tempu jedu za 3.1L, jinak 3.7L. Ve dvou se třema kuframa za 4L. Línější motor mi po 100 koňovým vysavači víc vyhovuje, jsem spíš cestovatel než brusič. Tomuhle zaměření plně dostačuje, mám DCT. Slabina je tuhé sedlo a hrubší brzdy, motor je takovej diesel se vším všudy. Ale to je hodně subjektivní. Rozhodně není vhodná pro metrosexuály, brusiče všeho možného, bahňáky, extroverty a vataře (kazí image).

hector12 (-3) napsal 19.05.2021 v 20:50-7

humus pro konzumní masu. fuj

JarinGagarin (2) napsal 19.05.2021 v 20:15

Což takhle Pandora pro tu skříňku na helmu???

Geodet (35) napsal 19.05.2021 v 19:05

Nevim kde se courá Dráťa, největší fanoušek NC. Ten by to určitě uměl pojmenovat.

jets (522) napsal 19.05.2021 v 19:04+3

u NC je podle mě hllavně problém cena. Když jsem ji kupoval 2013 za 140 tis na znovu naučení ježdění a znovu získání návyků byla to podle mě pořád správná volba. Po dvou letech jsem přesedl na silnější a emotivnější motorku.
Ale za 220 tis???? Jako fakt 220 tis??? Tu hodnotu to fakt nemá.

tom.es (9) napsal 19.05.2021 v 17:37+2

A co takhle NeCky.. to by šlo ne?

ErikVonNitra (2) napsal 19.05.2021 v 17:32

Prosím vás aj o informáciu, či je vhodná na cestovanie vo dvojici. Nemyslím tým 1000 km v kuse, skôr napr. jednodňové výlety s bežnou batožinou.

K167 (1481) napsal 19.05.2021 v 17:07+1

V duchu národního obrození s odkazem na "podnosnici libočudnou" a "skokotnostu" by to mohl být "helmobřich půlmotorový". I když slovo helma ani slovo motor by asi u pana Palackého neprošlo.
Tak prostě "tahoun nezdolný".

Jenislav (8) napsal 19.05.2021 v 16:53

Bude i eSko ?

Anti (392) napsal 19.05.2021 v 16:41

Traktor

papiboy (1263) napsal 19.05.2021 v 16:31+3

Prekvapuje ma, že národ, ktorý z fleku udelil parádne a trefné slengové pomenovanie svojim motocyklom, je dnes tak bezradný.
Mená, ako sa tu uvádzali, nejak sa mi nezdajú, ako charakteristické pre daný typ moto. Nevystihujú konštrukčný ani výzorový charakter NC-čka.

Aké parádne prezývky boli napr. Rumpál, Kaktus, Tramvaj, Banán, Kývačka, Panelka, Bizon...

Motor NC vznikol zámerne z polovice motora auta Honda Jazz, preto je nízkootáčkový s dobrým krútiakom.
Čo tak Jazzman?

Simitom (119) napsal 19.05.2021 v 15:50

Když ji vídím tak mě hned napadl Evžen nebo Ludva. Podle mě je to výborná alternativa k maxi skůtru. Od druhé generace se mi ta motorka docela i líbí.

Hofix (34) napsal 19.05.2021 v 15:34+1

Taky tomu mímu NC říkám Brumla...
Stima zdvihama je to škoda.
Hodně lidem by se líbila v předu 19" kolo a větší zdvih.
Třeba to TA jednou bude...

Xaeroifbb (2) napsal 19.05.2021 v 15:22

mne sa to NC celkom aj pozdava vykon mi nevadi, velke + vidim v odkladacom priestore, ale mne to pride proste brutalne predrazena masina na to ake lowcostove veci ma nasebe.. a je vlastne "hola, bosa" ako na to clovek nahodi to co bude potrebovat+ dalsie veci ktore bezne masiny maju a tato NC to nema tak sa dostavame na take sumy ze v tych vodach uz plavaju trosku ine ryby. Proste proti masine co ponuka nemam ziadne vyhrady len ta cena sa mi zda prehnana za to "nic" vo vybave. Zaciname na sume 8790€, nahadzem zakladne veci ako kufre a vyhrievane hefty a som na sume cez 12 500€

ivano (499) napsal 19.05.2021 v 14:43+2

NC...kdyby to mělo tamto, kdyby tam byl nebo nebyl, bylo nebylo, kdyby to točilo víc.... já měl 750x r. 14 manual od nova a nikdy za 35 tis. km jsem v omezovači nebyl a jezdil i do 180...a k čemu víííc??? Ta motka je koncipovaná na spodní a střední rozsah otáček. A to jsme se sbalili se ženou a jezdili na prodloužené víkendy na SK. Teď mám druhým rokem facelift r. 17 v DCT najeto 5500km, nejprve jsem se tomu bránil, ale nyní si cestování užívám víc. I když to mám přepnutý na režim A, tak si i řadím nahoru nebo dolů prstama. Jezdím režim S1 a je jedno jestli jedu sám nebo ve dva....atd, atd. Záleží na každém, co od toho očekává...a proč ji kupuje. Za mě spokojenost .
Pokud model S končí a X se snižuje, pak by mohl přijít nový TA nebo Africa 850, ale jen samé skice a mlžení, tak uvidíme

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist