Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám z toho trochu rozpačité pocity. Na jednej strane rozumiem snahe znížiť náklady a taktiež uznávam, že ten motor je výborný. No na motorku tohoto razenia sa mi veľmi nehodí (možno zmením názor ak sa zveziem).
No nevím, vyloženě špatně to nevypadá, ale myslím že s motorem z Afriky už toho Honda postavila až dost a měla by přijít s nějakým novým velkoobjemovým agregátem, ideálně čtyřvál 1000-1300ccm
Za mě tedy ne, hlavně kvůli použitému dvouválci...
No ne, že by konečně Honda, co má koule?
Mě se to moc líbí, neokoukaný retro design, který nikdy nezestárne, dvouválec, který v AfriceTwin moc chválí, vážně pěkný....
V designu mohli jít kousek dál.Dopředu dvě kulatá světla (adekvátní velikosti) vedle sebe.Předělat trochu prdel.Tak nějak mi nepasuje s předkem.Barvu ala trikoloru HRC a poléčit ten dvouvál aspoň na sto dvacet koní.Potenšl tam bude.Potom by se konkurence mohla škrábat na hlavě.
Jediné, co se mi líbí je ta přední kapota.
Když nemá naháč hezký ani motor ani rám, tak ať to celé zakapotují...
Jsem zvědavý, jestli Hawka Honda v EU nepostaví proti XSR-ku.
Kdyby nasadili cenu jako Yamaha-cca. 260 tisíc...tak si to kupce najde.
Za mne - božííííí. Ta zrcátka, maličký blikačky, ...
A ten motor sice není krásný žebrovaný vzducháč, ale je to naštěstí řadový dvouválec přesazený na klice a ne široký čtyřválec s charakterem "šampónka" vysportovaného v luxusním fitku.
Jo - tak tohle bych mohl.
To je japonsky pokus o Moto Guzzi Le Mans? V tom pripade pri kopirovani nedavali asi moc pozor A Bosozoku to mozna jen trochu pripomina kapotaz vepredu
, ale jinak tomu chybi sedacka spravna, uplne spatne to ma riditka a kvuli posahanym statnim normam urcite neni mozny ani ten spravny zvuk z vyfuku
hm.. tak toto jsem asi nepochopil.. nějak mi přední a zadní půlka týhle motorky nepasujou k sobě.. tyhle africký deriváty mi nějak nešmakujou a to jsem velkej fanda toho motoru.. ještě se mi líbil Rebel1100, i když je malej a nechápu u něj ten jeden přední kotouč.. ale NT1100 a tenhle Hawk11, to už jde úplně mimo můj vkus.. každej to holt vnímá jinak a naštěstí pořád je z čeho vybírat třeba i u konkurence
Sorry Hondo, ale Speed Triplovi to nesahá ani po ko..e, teda po výfuk... O Superveloce neni ani třeba mluvit, ikdyz to je celokapota. A co je nejhorší? Opět naroubován motor z Afriky. Očividně se nám tu pomalu rodí nový trend, který bude postupně kopírovat jedna značka po druhé...
Rozmontuj několik nesourodých motorek. Strč to do pytle a řádně prohrkej. Tahej náhodně kus po kusu a za každou cenu to poslepuj dohromady. První, komu se podaří sestavit celou motorku, smí použít jméno Hawk11....
Keď som klikal na článok tak na prvý dojem paráda. Ale potom keď som sa pozrel pozornejšie tak sklamanie . Ten motor k tomu moc nejde ani ten pomocný rám ma neoslovil celé je to také ako keby robené na kolene. A čo ma najviac sklamalo je zadná kyvka. Ja neviem ale niečo z Vfr 1200 aj ten motor V4 by som tam dal,dotiahnuť kapotáž, sedlo, detaily plus svetoznáma Honda kvalita a Triumph sa môže začať báť. Cena by uletela ale vznikla by legenda. A legendy sa predávajú.
Ku*va, ten koncept s řaďákem z CBčka byl takovej mazel...
Bohužel, Honda pokračuje v taktice: představim krásnej koncept s technikou CB1000 -> do série pošlu zrůdičku s technikou Afriky kterej vodkapává snaha vo šetření z každýho šroubku. Už se "tešim", jak zprzní CB-F.
Najprv sa mi zdalo, že designovým vzorom mohli byť Speed Triple 1200 RR alebo aj MV Superveloce, ale nie.
Tá kapotáž je vlastne bonus, predpríprava apgrédu na Bosozoku-style...
Přijde mi to jako verze pro Indii, jinak si to nedovedu vysvětlit. Dispej plný kostiček, maska obšlehlá od Speed triple RR a celkově to provedení je takové jakési podivné. Za mě tedy určitě ne.
Vedle toho je 20 let stará VTR 1000F nádherná motorka se skutečným motorem a koulemi. Můj dojem bohužel.
Na caferacer mi to příjde dost velké a těžké. Na jawce 250 kejvačce jsem si v zatáčkách užil více srandy něž s novým ncčkem. lehká motorka , náklony v nižší rychlosti. žádné praní se s váhou motorky.
Nevím jestli je to finální verze, sorry pánové - nic proti Hondě, ale tohle vedle toho konceptu ani neleželo.
Nelíbí se mi jak to zabalili a moderní řadový Twin je tam jak pěst na oko. O kvalitě zpracování a užitné hodnotě Hondy nepochybuji. Café Racer dělá jen přední kapota s kulatým světlem? To jsem nevěděl
Konečně to zase vypadá jako trochu normální motorka. Pro mě jako břichatce s metrákem to sice moc není ,ale vzhled se oproti těm super scifi galaktickejm tvarům konečně začíná vracet k normálu.
Mám z toho trochu rozpačité pocity. Na jednej strane rozumiem snahe znížiť náklady a taktiež uznávam, že ten motor je výborný. No na motorku tohoto razenia sa mi veľmi nehodí (možno zmením názor ak sa zveziem).
To je tady zase designerů. Proč si nedáte životopis k Hondě, už na vás čekají.
No nevím, vyloženě špatně to nevypadá, ale myslím že s motorem z Afriky už toho Honda postavila až dost a měla by přijít s nějakým novým velkoobjemovým agregátem, ideálně čtyřvál 1000-1300ccm
Za mě tedy ne, hlavně kvůli použitému dvouválci...
No ne, že by konečně Honda, co má koule?
Mě se to moc líbí, neokoukaný retro design, který nikdy nezestárne, dvouválec, který v AfriceTwin moc chválí, vážně pěkný....
V designu mohli jít kousek dál.Dopředu dvě kulatá světla (adekvátní velikosti) vedle sebe.Předělat trochu prdel.Tak nějak mi nepasuje s předkem.Barvu ala trikoloru HRC a poléčit ten dvouvál aspoň na sto dvacet koní.Potenšl tam bude.Potom by se konkurence mohla škrábat na hlavě.
Paradna motorka ked sa vymeni hnusny vyfuk
Mně se to líbí, já si počkám a pokud bude atraktivní cenovka, tak jí nachystám místo v garáži. :)
Jediné, co se mi líbí je ta přední kapota.
Když nemá naháč hezký ani motor ani rám, tak ať to celé zakapotují...
Jsem zvědavý, jestli Hawka Honda v EU nepostaví proti XSR-ku.
Kdyby nasadili cenu jako Yamaha-cca. 260 tisíc...tak si to kupce najde.
Takhle to dopadne, jako když si z AliExpressu objednáš Speed Triple RR...
Za mne - božííííí. Ta zrcátka, maličký blikačky, ...
A ten motor sice není krásný žebrovaný vzducháč, ale je to naštěstí řadový dvouválec přesazený na klice a ne široký čtyřválec s charakterem "šampónka" vysportovaného v luxusním fitku.
Jo - tak tohle bych mohl.
To je japonsky pokus o Moto Guzzi Le Mans? V tom pripade pri kopirovani nedavali asi moc pozor A Bosozoku to mozna jen trochu pripomina kapotaz vepredu
, ale jinak tomu chybi sedacka spravna, uplne spatne to ma riditka a kvuli posahanym statnim normam urcite neni mozny ani ten spravny zvuk z vyfuku
https://youtu.be/IMQQjYSoJf4
Už i Honda kopíruje
...svět je už úplně v p.....,ani pořádné /hezké/motorky už se nedělají
3 reakce
hm.. tak toto jsem asi nepochopil.. nějak mi přední a zadní půlka týhle motorky nepasujou k sobě.. tyhle africký deriváty mi nějak nešmakujou a to jsem velkej fanda toho motoru.. ještě se mi líbil Rebel1100, i když je malej a nechápu u něj ten jeden přední kotouč.. ale NT1100 a tenhle Hawk11, to už jde úplně mimo můj vkus.. každej to holt vnímá jinak a naštěstí pořád je z čeho vybírat třeba i u konkurence
Sorry Hondo, ale Speed Triplovi to nesahá ani po ko..e, teda po výfuk... O Superveloce neni ani třeba mluvit, ikdyz to je celokapota. A co je nejhorší? Opět naroubován motor z Afriky. Očividně se nám tu pomalu rodí nový trend, který bude postupně kopírovat jedna značka po druhé...
Škoda.. koncept vypadal super..
Rozmontuj několik nesourodých motorek. Strč to do pytle a řádně prohrkej. Tahej náhodně kus po kusu a za každou cenu to poslepuj dohromady. První, komu se podaří sestavit celou motorku, smí použít jméno Hawk11....
Keď som klikal na článok tak na prvý dojem paráda. Ale potom keď som sa pozrel pozornejšie tak sklamanie . Ten motor k tomu moc nejde ani ten pomocný rám ma neoslovil celé je to také ako keby robené na kolene. A čo ma najviac sklamalo je zadná kyvka. Ja neviem ale niečo z Vfr 1200 aj ten motor V4 by som tam dal,dotiahnuť kapotáž, sedlo, detaily plus svetoznáma Honda kvalita a Triumph sa môže začať báť. Cena by uletela ale vznikla by legenda. A legendy sa predávajú.
Ku*va, ten koncept s řaďákem z CBčka byl takovej mazel...
Bohužel, Honda pokračuje v taktice: představim krásnej koncept s technikou CB1000 -> do série pošlu zrůdičku s technikou Afriky kterej vodkapává snaha vo šetření z každýho šroubku. Už se "tešim", jak zprzní CB-F.
1 reakce
Najprv sa mi zdalo, že designovým vzorom mohli byť Speed Triple 1200 RR alebo aj MV Superveloce, ale nie.
Tá kapotáž je vlastne bonus, predpríprava apgrédu na Bosozoku-style...
1 reakce
Sakra, jako by to konceptu z oka vypadlo.
Kdyby chtěli, zvládli by to chlapci z Hondy mnohem líp. Takže děkujeme, tenhle hnus si klidně nehte.
Přijde mi to jako verze pro Indii, jinak si to nedovedu vysvětlit. Dispej plný kostiček, maska obšlehlá od Speed triple RR a celkově to provedení je takové jakési podivné. Za mě tedy určitě ne.
Vedle toho je 20 let stará VTR 1000F nádherná motorka se skutečným motorem a koulemi. Můj dojem bohužel.
Tfuj antisexuální Honda opisovala kde mohla a vůbec to nejde jako celek dohromady. Za mě teda neeee
Takovej slepenec a Honda? No to se jim moc nepovedlo
Na caferacer mi to příjde dost velké a těžké. Na jawce 250 kejvačce jsem si v zatáčkách užil více srandy něž s novým ncčkem. lehká motorka , náklony v nižší rychlosti. žádné praní se s váhou motorky.
no, Triumph to veru neni...
1 reakce
Nevím jestli je to finální verze, sorry pánové - nic proti Hondě, ale tohle vedle toho konceptu ani neleželo.
Nelíbí se mi jak to zabalili a moderní řadový Twin je tam jak pěst na oko. O kvalitě zpracování a užitné hodnotě Hondy nepochybuji. Café Racer dělá jen přední kapota s kulatým světlem? To jsem nevěděl
Konečně to zase vypadá jako trochu normální motorka. Pro mě jako břichatce s metrákem to sice moc není ,ale vzhled se oproti těm super scifi galaktickejm tvarům konečně začíná vracet k normálu.
To není moc hezký
Sorry, ale vůbec se mi to nelíbí. Jak kdyby to dělala Jawa...
1 reakce