Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
lukyvfr :D naprostý souhlas :D přesně o tom mluvím, momentálně bych asi raději ušetřil těch cca 150 000,- koupil RC46 a z těch ušetřených kaček koupil odlehčená OZ, nebo karbonová kola, laděný výfuk včetně svodů, koupil nové stupačky, páčky, nechal dát na motorku nový lak, sedačku a doladil drobnosti pak bych dal vedle sebe tyhle dvě, stejné hodnoty zajímalo by mě kolik by se prodalo RC46 a kolik VFR800F :D
Jak už tady psal např. Interceptor... tak je to přesně tak. Jako majitel VFR 800Fi RC46(98-01), kterou mám už přes 6 let, jsem se při pohledu na fotku nové VFR800 okamžitě zamiloval, protože je to vzhledově zmodernizované Fi, žádná kopie Panigale. Kdo zná každou linku, každý detail RC46, přesně tu podobu pozná a pochopí. Přístrojovka vychází z VFR V-TEC, což je taky dobré. Jediné co mě fakt drtí je ten motor... z mého pohledu má Fi (ozubená kola místo rozvodů) nejspolehlivější, nejpoctivější a nejemocionálnější motor, co kdy Honda vyrobila. Tak proč se nevrátí i k této tradici? BTW... to je taky jeden z důvodů, proč jsem za těch 6 let zatím ani nepomyslel na to, že bych svojí mašinku vyměnil za něco jiného
co ja viem ta VFR800... ked to porovnam so starou VFR 800 Interceptor tak ta mi pride este aj teraz krajsia... nie ze by ta nova bola nejaka vyslovene megaskareda, ale Interceptor bol proste niekde uplne inde...
SuperSic58 : tak pokud to má výkon jako 14 let staré VFR a je to těžší tak pak nevím kde je posun, zároveň mě to mrzí protože bych rád něco silnějšího a když to srovnám se svým Fazerem tak mám o 7k menší výkon ale tak o 30kg menší váhu... Pořád mi prostě uniká důvod který by mě opravdu ukázal že nad tuhle motorku nebude. Jako před 14lety VFR800Fi. tahle je jen hezká a to když dám 100 000, do jiné tak bude také...
k nove VFR ...krasa,navrat ke klasice s výfukem,i když uz jsem si na dva laufy pod sedlem zvykl,ale ty bocni kapoty jsou nejake dost nudne,k tomu modernimu disajnu ala VFR 1200...hlavne v ty cervene barve
cbr a cb 650 povedené, naháč ještě hezčí, nádherná kyvka, škoda, že nedali dopředu USD.., výkon v pohodě, kdo chce víc, sahne po supersportu.
cbr 300 super, je dobře, že se teď roztrh pytel s menšími obsahy, ne každej potřebuje ohromovat jízdou po zadním ve 200 km/h, jsou lidi, co chtěj zkrátka jen jezdit a to za nízkou pořizovačku a spotřebu. I když tu spotřebu pod 3l Hondě moc nevěřte, jde to, ale jízda pak stojí za prd. Za 3,5 ale v pohodě U tý nc 750 už je to uplně utopie pod 3l...
VFR klasická vidle a radiály, divoká kombinace, usdéčka by si zasloužila. Vyšší výkon? Na co? Sto kobyl je ažaž. A že japonci nedrží krok s evropou, co se týče elektronickejch fičur? Jedině dobře, aspoň se to nebude sypat jako evropani
Tak co se mě týče, tak jestli mě jednou něco odláká od Yamahy, tak je to VFR800F, tedy pokud přítelkyně nezačne jezdit na své a já budu mít volnost :) ...vzhledově moc povedené, krásná kola a klasická červená barva :) ...jinak z výkonu jsem docela zklamaný. Vfr 800F pro rok 2014 s Vtec systémem, má horší výkon, krouťák a váhu než před 14 lety vyráběná VFR 800 Fi ???je pak otázkou jestli koupit novou, nebo investovat do steré a dostat z ní ještě víc
Jediná ktorá ma naozaj oslovila je VFRka no dúfam, že sa k nej raz dopracujem
Inak ani tie CBRky nevizerajú špatne, ale ostatný sortiment, no ja neviem neviem, som zvedaví ako tie motorky budú vyzerať v skutočnosti... fotky sú len fotky
jediný na co od Hondy čekám je nástupce Afriky..., jsem zvědavej, ale bojím se, že do toho strčej V-tec 800...
To CBR 650 mi přijde designově čisté.
VFR-o beru, Crosstourer - beru , na zbytek seru
Panigale vfr. Zajimava kombinace designu honda a ducati. Ale je to pekny. Prvni pulka clanku- pekny, cisty, koukatelny a v druhe pulce modely, kterym vubec nerozumim.
U mě Honda tak 50 na 50. Asi nikdy nepochopím ty idiotsky nízké a absolutně hnusné plexištíty těch rádoby cruiser nebo co to má být. CBR a ten naháč celkem ok.
No a k VFR bych se jako jejich dlouholetý majitel s cca 150t.km vypsal trochu víc. Myslím, že všichni co tu mluví o Paniagle jsou s designem dost vedle. Design je kombinací především staré Fi ať už jde o boční kapoty tak světlometu který se tvarem podobá Fi a je nakombinováný odspod s x-designem světla z VFR1200. Paniagle opravdu jen vzdáleně. Za mě je design celkem OK, boky jsou trochu strohé, zadek pěkný a zepředu taky dobré. Výfuk ač by byl stejně hned nahrazen jedním podél podsedlovky. Líbí se mi palubka která opět vychazí z předchozích VFR. Kontrola trakce jak už tu někdo zmínil je u téhle motorky zbytečnost. Lépe stavitelné tlumiče , nádrž a snad i spotřeba . Pro mě osobně je zklamání motor. Moje první RC24 z 89 měla 105k. Snad každý by upřednostnil navýšení o 10-15k než nesmyslnou trakci. Konstrukčně to nemůže být žadný problém a nevěřím, že by tím nějak utrpěla absolutní trvanlivost tohoto motoru. Už si zvykám, že ozubená kola se nikdy nevratí, ale tohle je prostě mínus. Abych to shrnul, z motorky mám dle fotek dobrý pocit, ale jde vlastně jen o lépe vybavenou a moderně vypadající Fi s pro mě horším motorem. Přitom přišoupnout jí pár koní aby se vlk nažral a... šlo by po nějakém faceliftu o následnici mojí stařenky.
VFR je podle mě nedotažená Panigale a obecně si myslim že spíš než aby na nás zvraceli každou chvíli novej rozpočtovej model kterej je úplě nahovno a ještě je ošklivej, měli by udělat třeba 3 novinky na kterejch by zamakali... fakt mě už serou... jsem honďák ale skoro se za to poslední dobou stydim... fuj...
chce se mi, stejně jako loni, zvracet honda měla 3 pěkné motorky, RC30, SP1/2 a NR750, ten zbytek je hnus... a ten nový FB SP to je jako co? Nasypou na to ohlinsy a monobloky a pak na to dají gumové brzdové hadice? Opět nízkorozpočtovka
Nová generace desginerů, je asi zřejmě nešťastná. Nejhorší je to že je Panigale lehce zapamatovatelný > to z něj dělá hvězdu. A každá značka by chtěla mít svůj Panigale tohodle roku, ale až tak ...
Ale zase značka na tom trvá možná tak tvrdě, že se designer ani nemůže hnout...
No tak čekal jsem podstatně více. Nového Fároše (myslím nového a nejen facelift), čekal jsme novou CB1000R s výkonnějším motorem, čekal jsem nástupce Crossrunnera a čekal jsme také nového silnějšího a hezčího Horneta. Jedním slovem jsem se nedočkal. Honda jde cestou vysokých prodejů na velkých odbytištích v asii a na Evropský vkus (potažmo trh) tak nějak kálí... Jinak si to nedovedu vysvětlit. Proti špičkovým evropským výrobkům nemá rovnocenné "nářadí". Elektronika jak plyn, trakce a dnes i stabilizační systém a podvozek tak to je zbožné přání. HONDO zamysli se nad sebou i námi a proboha udělej něco co je hodno největšího světového výrobce. Za mně letos palec dolů
Vzhledově určitě povedené motorky, zvláště pak CBR 650F a VFR 800F.
lukyvfr :D naprostý souhlas :D přesně o tom mluvím, momentálně bych asi raději ušetřil těch cca 150 000,- koupil RC46 a z těch ušetřených kaček koupil odlehčená OZ, nebo karbonová kola, laděný výfuk včetně svodů, koupil nové stupačky, páčky, nechal dát na motorku nový lak, sedačku a doladil drobnosti
pak bych dal vedle sebe tyhle dvě, stejné hodnoty
zajímalo by mě kolik by se prodalo RC46 a kolik VFR800F :D
Jak už tady psal např. Interceptor... tak je to přesně tak. Jako majitel VFR 800Fi RC46(98-01), kterou mám už přes 6 let, jsem se při pohledu na fotku nové VFR800 okamžitě zamiloval, protože je to vzhledově zmodernizované Fi, žádná kopie Panigale. Kdo zná každou linku, každý detail RC46, přesně tu podobu pozná a pochopí. Přístrojovka vychází z VFR V-TEC, což je taky dobré. Jediné co mě fakt drtí je ten motor... z mého pohledu má Fi (ozubená kola místo rozvodů) nejspolehlivější, nejpoctivější a nejemocionálnější motor, co kdy Honda vyrobila. Tak proč se nevrátí i k této tradici?
BTW... to je taky jeden z důvodů, proč jsem za těch 6 let zatím ani nepomyslel na to, že bych svojí mašinku vyměnil za něco jiného
co ja viem ta VFR800... ked to porovnam so starou VFR 800 Interceptor tak ta mi pride este aj teraz krajsia... nie ze by ta nova bola nejaka vyslovene megaskareda, ale Interceptor bol proste niekde uplne inde...
SuperSic58 : tak pokud to má výkon jako 14 let staré VFR a je to těžší tak pak nevím kde je posun, zároveň mě to mrzí protože bych rád něco silnějšího a když to srovnám se svým Fazerem tak mám o 7k menší výkon ale tak o 30kg menší váhu... Pořád mi prostě uniká důvod který by mě opravdu ukázal že nad tuhle motorku nebude. Jako před 14lety VFR800Fi. tahle je jen hezká a to když dám 100 000, do jiné tak bude také...
k nove VFR ...krasa,navrat ke klasice s výfukem,i když uz jsem si na dva laufy pod sedlem zvykl,ale ty bocni kapoty jsou nejake dost nudne,k tomu modernimu disajnu ala VFR 1200...hlavne v ty cervene barve
cbr a cb 650 povedené, naháč ještě hezčí, nádherná kyvka, škoda, že nedali dopředu USD.., výkon v pohodě, kdo chce víc, sahne po supersportu.
U tý nc 750 už je to uplně utopie pod 3l...
cbr 300 super, je dobře, že se teď roztrh pytel s menšími obsahy, ne každej potřebuje ohromovat jízdou po zadním ve 200 km/h, jsou lidi, co chtěj zkrátka jen jezdit a to za nízkou pořizovačku a spotřebu. I když tu spotřebu pod 3l Hondě moc nevěřte, jde to, ale jízda pak stojí za prd. Za 3,5 ale v pohodě
VFR klasická vidle a radiály, divoká kombinace, usdéčka by si zasloužila. Vyšší výkon? Na co? Sto kobyl je ažaž. A že japonci nedrží krok s evropou, co se týče elektronickejch fičur? Jedině dobře, aspoň se to nebude sypat jako evropani
Tak co se mě týče, tak jestli mě jednou něco odláká od Yamahy, tak je to VFR800F, tedy pokud přítelkyně nezačne jezdit na své a já budu mít volnost :) ...vzhledově moc povedené, krásná kola a klasická červená barva :) ...jinak z výkonu jsem docela zklamaný. Vfr 800F pro rok 2014 s Vtec systémem, má horší výkon, krouťák a váhu než před 14 lety vyráběná VFR 800 Fi
???je pak otázkou jestli koupit novou, nebo investovat do steré a dostat z ní ještě víc
škoda, že VFR nemá výfuk jako CBR650F, to už i ten výfuk na 1200 vypadá líp než ta trubka na 800
VFR s vyfukem vedle kola ten letmak uplne zabil. To je Fabie junior na 2 kolech. Fuuuuj!
Jediná ktorá ma naozaj oslovila je VFRka no dúfam, že sa k nej raz dopracujem
Inak ani tie CBRky nevizerajú špatne, ale ostatný sortiment, no ja neviem neviem, som zvedaví ako tie motorky budú vyzerať v skutočnosti... fotky sú len fotky
okrem VFR uplne ze nic..
když už uvádíte výkon v koních tak tam alespoň připište kilowaty, kdo to má přepočítávat
Tak Honda milo prekvapila modelma jak je VFR 800F CBR 650 CB 650 a CBR 300.Klobuk dole.Ale strojom jak NC CTX a Crostourer nevim doit na chut.
jediný na co od Hondy čekám je nástupce Afriky..., jsem zvědavej, ale bojím se, že do toho strčej V-tec 800...
, na zbytek seru
To CBR 650 mi přijde designově čisté.
VFR-o beru, Crosstourer - beru
Fároš good
asle jináš nic moc spíš nic než moc
Moc se v tom neorientuju, ale která z těch motorek je nová?
CTX 1300 v barvě bílé je nádherná
pre mňa NC 750 x a CB 650 F
každému sa páči niečo iné
Panigale vfr. Zajimava kombinace designu honda a ducati.
Ale je to pekny. Prvni pulka clanku- pekny, cisty, koukatelny a v druhe pulce modely, kterym vubec nerozumim.
A kdy bude novy BlackBird???
U mě Honda tak 50 na 50. Asi nikdy nepochopím ty idiotsky nízké a absolutně hnusné plexištíty těch rádoby cruiser nebo co to má být. CBR a ten naháč celkem ok.
ač by byl stejně hned nahrazen jedním podél podsedlovky. Líbí se mi palubka která opět vychazí z předchozích VFR. Kontrola trakce jak už tu někdo zmínil je u téhle motorky zbytečnost. Lépe stavitelné tlumiče
, nádrž a snad i spotřeba
. Pro mě osobně je zklamání motor. Moje první RC24 z 89 měla 105k. Snad každý by upřednostnil navýšení o 10-15k než nesmyslnou trakci. Konstrukčně to nemůže být žadný problém a nevěřím, že by tím nějak utrpěla absolutní trvanlivost tohoto motoru. Už si zvykám, že ozubená kola se nikdy nevratí, ale tohle je prostě mínus. Abych to shrnul, z motorky mám dle fotek dobrý pocit, ale jde vlastně jen o lépe vybavenou a moderně vypadající Fi s pro mě horším motorem. Přitom přišoupnout jí pár koní aby se vlk nažral a... šlo by po nějakém faceliftu o následnici mojí stařenky.
No a k VFR bych se jako jejich dlouholetý majitel s cca 150t.km vypsal trochu víc. Myslím, že všichni co tu mluví o Paniagle jsou s designem dost vedle. Design je kombinací především staré Fi ať už jde o boční kapoty tak světlometu který se tvarem podobá Fi a je nakombinováný odspod s x-designem světla z VFR1200. Paniagle opravdu jen vzdáleně. Za mě je design celkem OK, boky jsou trochu strohé, zadek pěkný a zepředu taky dobré. Výfuk
Spousta prapodivnejch bezpohlavních "plastovejch" modelů a žádnej kult! Kde jsou ty RVF, SP1/2, NR!? VFR - budiž, snaha se počítá..
taky jsem z hondy zklamanej
nic co by mě chytlo...
CBR 650F vypadá fakt pěkně. Nemůžu si stěžovat, trefili se mi do vkusu!
VFR je podle mě nedotažená Panigale a obecně si myslim že spíš než aby na nás zvraceli každou chvíli novej rozpočtovej model kterej je úplě nahovno a ještě je ošklivej, měli by udělat třeba 3 novinky na kterejch by zamakali... fakt mě už serou... jsem honďák ale skoro se za to poslední dobou stydim... fuj...
chce se mi, stejně jako loni, zvracet
honda měla 3 pěkné motorky, RC30, SP1/2 a NR750, ten zbytek je hnus... a ten nový FB SP to je jako co? Nasypou na to ohlinsy a monobloky a pak na to dají gumové brzdové hadice? Opět nízkorozpočtovka
Nová generace desginerů, je asi zřejmě nešťastná. Nejhorší je to že je Panigale lehce zapamatovatelný > to z něj dělá hvězdu. A každá značka by chtěla mít svůj Panigale tohodle roku, ale až tak ...
Ale zase značka na tom trvá možná tak tvrdě, že se designer ani nemůže hnout...
No tak čekal jsem podstatně více. Nového Fároše (myslím nového a nejen facelift), čekal jsme novou CB1000R s výkonnějším motorem, čekal jsem nástupce Crossrunnera a čekal jsme také nového silnějšího a hezčího Horneta. Jedním slovem jsem se nedočkal. Honda jde cestou vysokých prodejů na velkých odbytištích v asii a na Evropský vkus (potažmo trh) tak nějak kálí... Jinak si to nedovedu vysvětlit. Proti špičkovým evropským výrobkům nemá rovnocenné "nářadí". Elektronika jak plyn, trakce a dnes i stabilizační systém a podvozek tak to je zbožné přání. HONDO zamysli se nad sebou i námi a proboha udělej něco co je hodno největšího světového výrobce. Za mně letos palec dolů