Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SirIndy: nevim jak moc je tohle důvěryhodnej zdroj ( //www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2010/June/jun0110-moto3-to-replace-125-gp-class/ ), ale info o 4t 1hrnkach tam je.
Jinak teď sem koukal a někdo u Hondy dostal rozum a přesujul Crossrunner z kategorie enduro do kategorie touring. Uff, tak je tam pořád ještě někdo kdo má rozum.
Když porovnám "hnus" s názvem crossrunner, a také Hondu, také 4vál, také Véčko z 80tých let //www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vf500f%2085.htm tak je mi z dnešního "trendu" smutno i na blití zároven...
DeCarli, máš pravdu
Bohužel design Hondy je nyní z japonské čtyřky pro mě nejméně povedený. Jednotvárný pro celou kategorii. Nemá šmrnc
To že začíná Honda motorky šidit mě nepřekvapuje. U aut obecne už to platí pár let, nyní i u motorek
Nezapojuji se často do diskusí líbí-nelíbí...ale tento rok to už je fakt pecka! Jezdím na motorkách 24 let, je mi 42-možná si řeknete-STAREJ PÁPRDA TOMU NEROZUMÍ...já vubec nejsem proti oroginálním designům, třeba z KTM RC 8 skutečně učůrávám Ale kam spěje design motocyklů??? Origalita zua každou cenu...naprostá nevyváženost, ... nekdo řekne - ty motorky se ale prodávaj. aNO ..prodávaj...páč dyž chci novýho japonce, tak na výběr moc nemá...Neříkám že ty motorky budou špatný...věřím že Versys bude velmi dobře funkční motorka, totéž si myslím o Crosrunneru...ale to že dobře funguje MUSÍ ZNAMENAT ŽE DYŽ PŘIDU DO GARÁŽE MUSÍM SE PO...T??? Před 2-3ma lety začaly výrobci hyzdit motorky "bazmekama" kerejm řikali vejfuk, a "šišatým hruškám" kterým říkali světlo...Bohužel po shlédnutí crorunnera, devil od Ducati, a mnoha dalších ten "hegeš" přesouvají na celý design stroje...Dnes sem se o mém náhledu na věc zmínil před jedním prodejcem Hondy...Rikal-No jo...musíme se smířit s "novým" stylem...ALE NEMUSIME...vuuubec nemusíme Daději garáž doplním krasavicema jako VF 500, CB Bol d Or, či Z550...a dnešní novinky mi popravdě můžou být ukradené. Omlouvám se za dlouhý přispěvek, ale už to muselo"ven"
Hmmm, pristi nebo prespristi rok budu kupovat novou motku, a Honda byla vzdycky moje srdcovka (i kdyz tedy hlavne u aut). Jenze po dosavadni zkusenosti chci nejaky crossover (mesto, obcasne asfaltomr**ni za Praglem, vikendove vylety a nejaka ta motodovca i v radu 500km/den, a to s moznosti sjet sem tam i mimo zpevnene cesty, popripade si nevymlatit zuby na rozbitych okreskach) a casem (az budou penize) prikoupit jeste vylozene mastodontni enduro ala GS1200 ci XTZ1200. Aktualni favorit byl Versys, kde jsme se jiz smiril s nedostatkem koniku vymenou za veskere jeho plusy a univerzalnost. Kdyz si predstavim, ze Versys ztloustne o 30kg, ale pribere o 40 koniku a cca. 10Nm, a navic ziska krasny zvuk Hujdi V4 (s ladakem, samozrejme) ... chapu, ze se to spouste lidi nelibi, ale ja mam asi noveho favorita, a jedine, co ho muze rozbit, by byla prilis vysoka cena. Takze se necham prekvapit ...
Tugar: A to jako myslis ze to bude mit neco spolecnyho s timhle motorem? Moto3 tipuju ze budou radovy dvouvalce hnany do obrovskejch otacek.
V-Stroma mam a co bych na nem menil je zmenseni predniho kola na 18ku, odstraneni vibraci, zlepseni plexi, snizeni sedla. A nebejt podelanejch eurolimitu tak reknu i to co me trapi nejvic, a to je zlepseni zvuku, kua dyt je to 2V, mohlo by to mit nadhernej zvuk a oni to utlumi ze to zni jako sici stroj :(
Sirindy: jestli ono to nebude tim že se připravujou na vyvoj motoru pro Moto3, což mají být 4t 250ky.
Jinak mě ten srossrunner přijde jako Strom. Jeto takový silničně hodně kapotovaný cestovní Adventure bajk. taky to mý svody pod motorem, místo vedle. Je to velký, a asi pohodlný. no kdyby Suza udělala facelift Stromku tak bych si ho představoval podobně. Akorát by tomu mohli pesunout svod z podmotoru a tim trochu zvednout světlou vejšku.
No Honda jde evidentně svým směrem. Nikoho a nic nekopíruje CBR 600 F je na fotkách fešanda. Crossrunner je O.K. Chce to vidět živě! Jinak skútry pohoda. Takže pro mě vše v cajku!
Mě se Honda Crossrunner líbí. Bude to holka pro všechno...jako CBF 1000. Líbí se mi na ní velká nádrž, motor do V a nízké sedlo...pro mne jak dělaná .A to mám rád. Na turistiku nebude špatná. Škoda, že nemá kardan . Menší upoutávka: //www.youtube.com/watch?v=86XstKFuaMg&feature=player_embedded
To je zvláštní, u článku z výstavy o Ducati je 50 příspěvků, u Aprilie 37 a u Hondy 97; asi proto, že je Honda na dně, hnus a blivajz atd. Jen mi vrtá hlavou, proč je teda třeba VFR 1200F ve své kategorii za tento rok nejprodávanější motorkou v Itálii, ve Španělsku i v Anglii. Jistě můžeme diskutovat o designu, někomu se líbí, jinému ne, ale nechápu totálně negativní reakce diskutujících, kteří na ani jedné vystavované novince (což neplatí jen u Hondy) neměli šanci vidět jí naživo, sedět na ní, natož na jí jet. Za mě musím říct, že se mi CBR 250R na fotkách zrovna moc nelíbí a asi bych raději volil Kawu, protože dvouvál je dvouvál, ale ostatní není zas až taková hrůza, třeba "turistické" CBR 600F je podle mě jasná klasika, navíc Crossrunner i koncept V4 Crosstourer je docela hezkej, stačí se podívat na oficiální stránky Hondy, tam jsou ty fotky víceméně věrné a odpovídající realitě.
Martas.9: Vetsina lidi tu kritizuje designove zmeny na motorkach od vydani VFR 1200, to se v prodejich projevi teprve letosni rok mirne a hlavne pristi...
Jinak CrossTourer je proti Runneru daleko lepsi, jen se bojim hmotnosti, kdyz osmikilo vazi 240kg tak tohle bude totalni mastodont jeste tezsi nez uz tak velmi tezke Varadero.
Shronovačka malorážek: nové CBR 125R je větší (rozvor, kola), těžší, s menším výkonem a krouticím momentem než to staré, designově mě neoslovuje, respektive se mi nelíbí => jsem rád, že pro přítelkyni jsem koupil dosavadní model. CBR 250R má stejný design jako 125R, tedy pro mě nic, zvuk dle promo videa děsný, výkon výrazně nižší než Kawasaki Ninja 250R - podle mě pořád lepší volba. Škoda, čekal jsem víc už tehdy, kdy se dealer při objednávání malého cebra o 250ce zmiňoval jako očekávané novince.
Podle toho co Honda předvedla je CrossTourer už hotová věc
Varadero už pár let neřešili
Škoda, že ta nádrž je zase tak vysoko
Zepředu to vypadá jako Terminátor
Škoda, Honda dnes neumí udělat líbivou motorku
A sakra...
Jak tady čtu v těch komentářích, tak už je Honda, podle zde diskutujících lidí, několik let v prdeli...
Zvláštní ale je, že se jich pořád (i u nás) kupuje nejvíc! Dokonce mnohem víc, než druhé nejprodávanější Yamahy...
Čím to tedy bude..?
Nebude to třeba tím, že se umí trefit do vkusu většiny motorkářů..?
Za mě
Krajda: v tom případě nechápu proč jste ho neukázali v tom článku.
Tedy, Crosstourer se mi velmi líbí. To všechno špatně co udělali na Crossrunner, Crosstourerem spravili. Je to konec Varadera?
CB 1000 R - ty zlatý ráfky a barvička
U malýho horneta mi stále vadí to torpédo pod motorem. Je to jak výtvor šíleného topenáře co už nevěděl jak ty trubky naohýbat. Ale návrat CBR 600F vítám.
Ten Crossrunner, nic ve zlém, vypadá jak těhotná bělice (šlo by to napsat i výstižněji ale pak by to bylo vytečkovaný ).
seikos:
samozřejmě že představili, jen motorkari.cz o tom neví:
V4, 1200ccm, kardan, dráťáky
//www.moto-station.com/article9832.html
a
//motoride.sk/?ID=3586
Někde v minulém článku se Honda bila v prsa:
Honda v Miláně představí kromě tohoto crossoveru také nový koncept motocyklu s motorem 1200ccm s V4 konfigurací, který byl poprvé použit v modelu VFR1200F, aby ještě více umocnila svou vůdčí pozici v impozantním světě V4 motorů.
Moje otázka zní: cože jste to představili? Žádný nový koncept nevidím
SirIndy: nevim jak moc je tohle důvěryhodnej zdroj ( //www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2010/June/jun0110-moto3-to-replace-125-gp-class/ ), ale info o 4t 1hrnkach tam je.
Jinak teď sem koukal a někdo u Hondy dostal rozum a přesujul Crossrunner z kategorie enduro do kategorie touring. Uff, tak je tam pořád ještě někdo kdo má rozum.
Když porovnám "hnus" s názvem crossrunner, a také Hondu, také 4vál, také Véčko z 80tých let //www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vf500f%2085.htm tak je mi z dnešního "trendu" smutno i na blití zároven...
//www.youtube.com/watch?v=86XstKFuaMg&feature=player_embedded
Buď je ten borec hrozně malý, anebo to je obludná bambula
DeCarli, máš pravdu
Bohužel design Hondy je nyní z japonské čtyřky pro mě nejméně povedený. Jednotvárný pro celou kategorii. Nemá šmrnc
To že začíná Honda motorky šidit mě nepřekvapuje. U aut obecne už to platí pár let, nyní i u motorek
Nezapojuji se často do diskusí líbí-nelíbí...ale tento rok to už je fakt pecka! Jezdím na motorkách 24 let, je mi 42-možná si řeknete-STAREJ PÁPRDA TOMU NEROZUMÍ...já vubec nejsem proti oroginálním designům, třeba z KTM RC 8 skutečně učůrávám
Ale kam spěje design motocyklů??? Origalita zua každou cenu...naprostá nevyváženost, ... nekdo řekne - ty motorky se ale prodávaj. aNO ..prodávaj...páč dyž chci novýho japonce, tak na výběr moc nemá...Neříkám že ty motorky budou špatný...věřím že Versys bude velmi dobře funkční motorka, totéž si myslím o Crosrunneru...ale to že dobře funguje MUSÍ ZNAMENAT ŽE DYŽ PŘIDU DO GARÁŽE MUSÍM SE PO...T???
Před 2-3ma lety začaly výrobci hyzdit motorky "bazmekama" kerejm řikali vejfuk, a "šišatým hruškám" kterým říkali světlo...Bohužel po shlédnutí crorunnera, devil od Ducati, a mnoha dalších ten "hegeš" přesouvají na celý design stroje...Dnes sem se o mém náhledu na věc zmínil před jedním prodejcem Hondy...Rikal-No jo...musíme se smířit s "novým" stylem...ALE NEMUSIME...vuuubec nemusíme
Daději garáž doplním krasavicema jako VF 500, CB Bol d Or, či Z550...a dnešní novinky mi popravdě můžou být ukradené. Omlouvám se za dlouhý přispěvek, ale už to muselo"ven"
Hmmm, pristi nebo prespristi rok budu kupovat novou motku, a Honda byla vzdycky moje srdcovka (i kdyz tedy hlavne u aut). Jenze po dosavadni zkusenosti chci nejaky crossover (mesto, obcasne asfaltomr**ni za Praglem, vikendove vylety a nejaka ta motodovca i v radu 500km/den, a to s moznosti sjet sem tam i mimo zpevnene cesty, popripade si nevymlatit zuby na rozbitych okreskach) a casem (az budou penize) prikoupit jeste vylozene mastodontni enduro ala GS1200 ci XTZ1200. Aktualni favorit byl Versys, kde jsme se jiz smiril s nedostatkem koniku vymenou za veskere jeho plusy a univerzalnost. Kdyz si predstavim, ze Versys ztloustne o 30kg, ale pribere o 40 koniku a cca. 10Nm, a navic ziska krasny zvuk Hujdi V4 (s ladakem, samozrejme) ... chapu, ze se to spouste lidi nelibi, ale ja mam asi noveho favorita, a jedine, co ho muze rozbit, by byla prilis vysoka cena. Takze se necham prekvapit ...
Tugar: A to jako myslis ze to bude mit neco spolecnyho s timhle motorem? Moto3 tipuju ze budou radovy dvouvalce hnany do obrovskejch otacek.
V-Stroma mam a co bych na nem menil je zmenseni predniho kola na 18ku, odstraneni vibraci, zlepseni plexi, snizeni sedla. A nebejt podelanejch eurolimitu tak reknu i to co me trapi nejvic, a to je zlepseni zvuku, kua dyt je to 2V, mohlo by to mit nadhernej zvuk a oni to utlumi ze to zni jako sici stroj :(
Sirindy: jestli ono to nebude tim že se připravujou na vyvoj motoru pro Moto3, což mají být 4t 250ky.
Jinak mě ten srossrunner přijde jako Strom. Jeto takový silničně hodně kapotovaný cestovní Adventure bajk. taky to mý svody pod motorem, místo vedle. Je to velký, a asi pohodlný. no kdyby Suza udělala facelift Stromku tak bych si ho představoval podobně. Akorát by tomu mohli pesunout svod z podmotoru a tim trochu zvednout světlou vejšku.
PetrAT:
V te sebrance tam vypada aji TransAlp jak rally special
Jinak Crosstourer se mi libi-hezky
Proc nemohla Honda dat do CBR250 motor co je ve VTR?
//moto.honda.cz/motocykly/naked/vtr250/zakladni-informace.html
No Honda jde evidentně svým směrem. Nikoho a nic nekopíruje
CBR 600 F je na fotkách fešanda.
Crossrunner je O.K.
Chce to vidět živě! Jinak skútry pohoda. Takže pro mě vše v cajku!
//moto.honda.cz/motocykly/enduro.html
Takto si Honda představuje enduro
180/55 zadní guma Runnera , to bude drapák
Co to má jako znamenat???To se jako teď vyhrabe ze skladu stará vražda daj se na ní nový plasty a máme zbrusu novej model???Crossrunner
cim dal tim horsi..
Mě se Honda Crossrunner líbí. Bude to holka pro všechno...jako CBF 1000. Líbí se mi na ní velká nádrž, motor do V a nízké sedlo...pro mne jak dělaná
.A to mám rád. Na turistiku nebude špatná. Škoda, že nemá kardan
. Menší upoutávka: //www.youtube.com/watch?v=86XstKFuaMg&feature=player_embedded
To je zvláštní, u článku z výstavy o Ducati je 50 příspěvků, u Aprilie 37 a u Hondy 97; asi proto, že je Honda na dně, hnus a blivajz atd. Jen mi vrtá hlavou, proč je teda třeba VFR 1200F ve své kategorii za tento rok nejprodávanější motorkou v Itálii, ve Španělsku i v Anglii. Jistě můžeme diskutovat o designu, někomu se líbí, jinému ne, ale nechápu totálně negativní reakce diskutujících, kteří na ani jedné vystavované novince (což neplatí jen u Hondy) neměli šanci vidět jí naživo, sedět na ní, natož na jí jet. Za mě musím říct, že se mi CBR 250R na fotkách zrovna moc nelíbí a asi bych raději volil Kawu, protože dvouvál je dvouvál, ale ostatní není zas až taková hrůza, třeba "turistické" CBR 600F je podle mě jasná klasika, navíc Crossrunner i koncept V4 Crosstourer je docela hezkej, stačí se podívat na oficiální stránky Hondy, tam jsou ty fotky víceméně věrné a odpovídající realitě.
Martas.9: Vetsina lidi tu kritizuje designove zmeny na motorkach od vydani VFR 1200, to se v prodejich projevi teprve letosni rok mirne a hlavne pristi...
Jinak CrossTourer je proti Runneru daleko lepsi, jen se bojim hmotnosti, kdyz osmikilo vazi 240kg tak tohle bude totalni mastodont jeste tezsi nez uz tak velmi tezke Varadero.
Shronovačka malorážek: nové CBR 125R je větší (rozvor, kola), těžší, s menším výkonem a krouticím momentem než to staré, designově mě neoslovuje, respektive se mi nelíbí => jsem rád, že pro přítelkyni jsem koupil dosavadní model. CBR 250R má stejný design jako 125R, tedy pro mě nic, zvuk dle promo videa děsný, výkon výrazně nižší než Kawasaki Ninja 250R - podle mě pořád lepší volba. Škoda, čekal jsem víc už tehdy, kdy se dealer při objednávání malého cebra o 250ce zmiňoval jako očekávané novince.
Duvenblejt
Velebnosti,
Pro mě obrovské zklamání, nelíbí se mi ani jedna, nechápu, proč musí všude **** to přední světlo...
Hondo, kam to spěješ?:'(
Podle toho co Honda předvedla je CrossTourer už hotová věc
Varadero už pár let neřešili
Škoda, že ta nádrž je zase tak vysoko
Zepředu to vypadá jako Terminátor
Škoda, Honda dnes neumí udělat líbivou motorku
seikos: Jelikož Honda vydala k prototypům tiskové zprávy až dnes. Nechtěli jsme zveřejňovat něco nepodloženého.
A sakra...
Jak tady čtu v těch komentářích, tak už je Honda, podle zde diskutujících lidí, několik let v prdeli...
Zvláštní ale je, že se jich pořád (i u nás) kupuje nejvíc! Dokonce mnohem víc, než druhé nejprodávanější Yamahy...
Čím to tedy bude..?
Nebude to třeba tím, že se umí trefit do vkusu většiny motorkářů..?
Za mě
Krajda: v tom případě nechápu proč jste ho neukázali v tom článku.
Tedy, Crosstourer se mi velmi líbí. To všechno špatně co udělali na Crossrunner, Crosstourerem spravili. Je to konec Varadera?
CB 1000 R - ty zlatý ráfky a barvička
).
U malýho horneta mi stále vadí to torpédo pod motorem. Je to jak výtvor šíleného topenáře co už nevěděl jak ty trubky naohýbat. Ale návrat CBR 600F vítám.
Ten Crossrunner, nic ve zlém, vypadá jak těhotná bělice (šlo by to napsat i výstižněji ale pak by to bylo vytečkovaný
seikos: Koncept 1200 Crosstourer představen byl, právě ho zpracováváme a brzo zveřejníme
seikos:
o tom neví:
samozřejmě že představili, jen motorkari.cz
V4, 1200ccm, kardan, dráťáky
//www.moto-station.com/article9832.html
a
//motoride.sk/?ID=3586
co čekat od hondy, nuda šeď a kusy plastu
Někde v minulém článku se Honda bila v prsa:
Honda v Miláně představí kromě tohoto crossoveru také nový koncept motocyklu s motorem 1200ccm s V4 konfigurací, který byl poprvé použit v modelu VFR1200F, aby ještě více umocnila svou vůdčí pozici v impozantním světě V4 motorů.
Moje otázka zní: cože jste to představili? Žádný nový koncept nevidím