Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro holku která začíná a nemá ráda řazení nebo to neumí je to ideální volba díky DCT, posazu, a nakonec i stylu, pro holku která není zatížená předsudky o Véčku, vzducháči, která prostě jenom chce sednout na dobře ovladatelnou motorku s nízkým sedlem a nízkým těžištěm, nehrbit se jako na supersportu, nechat elektroniku hlídat kritické situace. Rebel je motorka k pomilování. Kdo se koukne na můj profil uvidí co všechno už mi prošlo rukama a tak si můžu dovolit dát tohle hodnocení zkušeného motorkáře. Respektuju názory že se někomu nelíbí to nebo ono, mně se zase nelíbí co kritici píší, ale proti gustu žádný dyšputát. Jo, a moje holka má přes 60 let, měří nějakých 155cm a váží 50g, a na jednostopém vozidle dosud řádila akorát na kole. Jenom se na "stará" kolena zbláznila do motorek, touží jezdit sama a ne jen jako baťůžek se mnou, tak mi lidičky ukažte pro ni vhodnější motorku, na trhu prostě není. Skůtry jsme vyloučili. Už se těším až se Rebel objedná a dovybaví doplňky, a hlavně až tu svou valkýru uvidím lítat po silnici s copem vlajícím z přílby jako ocas divokého mustanga. Motorkaření je vášeň, je to srdeční záležitost, něco o tom vím protože mi kvůli tomu před 13ti lety padlo manželství s ex které trvalo 35 let.
Hnus . Zrejme v Honde už zomreli ,alebo sú na dôchodku dizajnéri CBR 1000F , CBR 400, CBR 600F, Blackbirdu , CB 750 , starých Shadow, Black Widov a pod.
mne osobne sa vobec ale vobec nepaci ani 500 ani 1100. proste ten dizajn je divny rovnako ako novy intros a spol. ale co sa jednemu nepaci iny moze ocenit ;) mna skor zaraza ten kopec elektroniky. pre boha naco su jazdne rezimi... nevies jazdit na mokrej vozovke nesadaj na masinu. nevies jazdit rychlo tak netoc plyn nadoraz. jazdny rezim z teba jazdca neurobi a kazde kto vie jazdit zas nepotrebuje kopu elektroniky aby na neho davala pozor. jediny rezim ma kazdy z nas v hlave a v pravej ruke. keby sa mi toto cudo aj pacilo uz len kvoli tym elektro kurvitkam a zhovadilostiam by som ju nechcel.
Honda Afrika Twin vzala spoustu zákazníků BMW, tenhle Rebel zase vezme zákazníky někomu jinému a určitě se prodávat bude!
S kritikou počkám až to uvidím ve skutečnosti, fotky velmi často klamou a někdy je člověk překvapený když to chytne do ruky.
Samozřejmě HONDA dělá dobře s tímto strojem, ještě by to chtělo vyrobit něco jako KTM 890 Adventure
Původně jsem se nechtěl diskuse vůbec zúčastnit, ale ...
Mám už třetí rok doma Rebela (CMX500). Vybíral jsem v době, kdy ještě u nás nebyl. Jen podle fotek a videí ...
Vybral, zamluvil a čekal něco přes tři měsíce, než přivezli motorky k prodeji.
Všude se psalo: ...pro mladé, ...jen po městě, ...kolem komína atd...
Keci. Mám najeto 18 tis. km a je to motorka pro mě a do světa. Nezáleží mi na tom, co na to řeknou ostatní. Moto je moje a je to moje volba. Jezdí se super. Věřím tomu, že i nový Rebel zaujme a své příznivce si najde. Rebel se buď líbí hned a nebo pak vůbec. Nezáleží na tom, zda se výrobce modelem trefí přesně do kolonky cruiser nebo bobber. Je mi to úplně jedno, jestli je linka na blatníku tenká nebo tlustá, jestli je blatník z plastu nebo plech... Pro mě je důležité jak se mi na motorce jede, jak je pohodlná, spolehlivá a podobná kritéria.
Já osobně již měnit nebudu
Tak jsem si říkal, taková celkem obyčejná motorka a ona se jmenuje Rebel. A hele, ona někomu nejde pod nos, protože nemá vzduchem chlazené véčko a může mít i DCT. Když pomineme to, že by věčným kritikům vadilo, i kdyby to vzduchem chlazené véčko mělo (kecy o kopii HD), tak je potřeba říct, že to vlastně Honda s tím názvem trefila. Vadí Vám? To je dobře. Je to prece REBEL
hodnocení designu je velmi subjektivní, ale... tady je všechno špatně. Určitě bude spolehlivá, určitě bude na řízení příjemná, ale nenacházím jedinej úhel, ze kteryho by nevypadala tak hnusne. Připadá mi jak přibližovadlo pákistánských Hells Angels
Já vám nevím, jestli jsem starej nebo co, ale tenhle motor tam vizuelně nepatří. Je jak z nějakýho naháče. Mě se líbí žebrování vzducháčů a Véčko je véčko. Takže nic pro mě.
Už se nemůžu dočkat až si to veznou do parády v americe kluci co předvádějí na předělanejch Dynách s řetězem místo řemenu wheelie a burnouty. Tady to budou mít naservírovaný vše hotový a za poloviční cenu! 87 koní a 223 kg a 10 tis eur!!!
motorka bude určitě obratná a svižná ale já bych raději dal ten motor do nové "Integry " a cenu ponechal...byla by z toho univerzální motorka do práce na cestování i do města...Hondě chybí v nabídce cesťáček který by alespoň částečně nahradil estéčko které se už dlouho nevyrábí...prý kvůli malému zájmu...
Rebela mám od 2018. V mých 55 letech v podstatě první motorka na cesty kolem komína a do práce. Rozhodoval jsem se mezi V7 a Rebelem. Vybral jsem dobře. Už rok přemýšlím o něčem větším. Vyzkoušel jsem několik HD (popravdě jsem čekal od nich víc), V9 (jenom 40 KW, škoda), AUDACE (to byla síla, na mně trochu moc) atd... Určitě počkám a vyzkouším i 1100. Nízká, štíhlá, lehká. Uvidíme, třeba vyměním Rebela za Rebela.
Trošku bych opravil, že Honda a jiní jap. výrobci už nic vyššího na přestup z Rebela 500 jako byla např. velká Shadow nedělá... ale dělá, dělá, a to celou dobu do teď!!!,... jen je něco prohnilého u nás v kotlině EU jako Euro4-5..atd. Stačí se podívat na web stránky pro trh v USA a je to úplně jiná Honda a jiní, kde vede nad vším Honda VT1300CX Fury, top design a prvky, co dosud vyjel ze sériové produkce "chopperů". Takže zase je to jen o omezování individuality v EU, zkaženém vkusu, malém trhu a zavřených očích. Krásných klasických velkých motorek vyjíždí z továren stále hodně, jen se k nám už nevozí... asi je už tady nikdo nechce a všichni chtějí jen sportovat na bobbrech :).
A ještě mně napadá zmíněných 260tisíc...
Kde je na nové africe dosypáno těch rozdílovejch 150litrů, ???
v elektronickém podvozku ? ahááááááá
možná jí teď taky zlevní,když ty náklady na vývoj motoru můžou rozmnělnit i sem,
..hahaha...
Tak jako..
To že se dávají "vysloužilé" motory ze supersportů/biků do cestovních,
resp. aktuální motory jinak/použitelněji naladěné do nakedů ,ok
ale že vemou "božský" twin - ŘAĎÁK a dají ho do choprepa,který je v menší verzi vlastně proholky ,to jsem nežral
asi marketingový tah
Možná si k mé africe ( a XJRu ) pořídím ještě růžovou Vespu,
konec konců,to je značka,která se prohání i po boxech při GP
Ještě doplním,že ten malej 5ťo rebel se mi celkem líbí a chápu ho jako že jde jinudy a své prvosenky si zaslouženě najde,ale tohle prostě úplně nepobírám,když si představím borce co to bude "drtit" v automatu ,myslel jsem,že na těhle se dokope 5ka a jede se od východního pobřeží k západnímu bez dalšího přeřazení...
"U všech těhle motorek je otevřený výfuk, co se zvuku týče, poměrně zbytečná investice. Obrázek si částečně můžete udělat na promo videu níže."
Práve,že zvuk vo videu nič extra. Laďák ,aj s homologizáciou , bude mať vždy lepší tón,myslím.
Inak ,motorka mi príde divná,sterilná....
Stejně jako jsem na těch foto moc nedokazal rozluštit, zda motorku řídí chlap, nebo ženská, tak nedokážu porozumět ani te motorce. Motor mi tam vůbec neladí, nádrž taky jak když tam posadí první co našli v regálu. Je to celé takové bezpohlavní jako ten jezdec. Zlatá Kawasaki Vulcan. Ale ja stejně cruiserum nikdy moc nerozuměl, tak je to asi jedno...
Pro holku která začíná a nemá ráda řazení nebo to neumí je to ideální volba díky DCT, posazu, a nakonec i stylu, pro holku která není zatížená předsudky o Véčku, vzducháči, která prostě jenom chce sednout na dobře ovladatelnou motorku s nízkým sedlem a nízkým těžištěm, nehrbit se jako na supersportu, nechat elektroniku hlídat kritické situace. Rebel je motorka k pomilování. Kdo se koukne na můj profil uvidí co všechno už mi prošlo rukama a tak si můžu dovolit dát tohle hodnocení zkušeného motorkáře. Respektuju názory že se někomu nelíbí to nebo ono, mně se zase nelíbí co kritici píší, ale proti gustu žádný dyšputát. Jo, a moje holka má přes 60 let, měří nějakých 155cm a váží 50g, a na jednostopém vozidle dosud řádila akorát na kole. Jenom se na "stará" kolena zbláznila do motorek, touží jezdit sama a ne jen jako baťůžek se mnou, tak mi lidičky ukažte pro ni vhodnější motorku, na trhu prostě není. Skůtry jsme vyloučili. Už se těším až se Rebel objedná a dovybaví doplňky, a hlavně až tu svou valkýru uvidím lítat po silnici s copem vlajícím z přílby jako ocas divokého mustanga. Motorkaření je vášeň, je to srdeční záležitost, něco o tom vím protože mi kvůli tomu před 13ti lety padlo manželství s ex které trvalo 35 let.
Hnus . Zrejme v Honde už zomreli ,alebo sú na dôchodku dizajnéri CBR 1000F , CBR 400, CBR 600F, Blackbirdu , CB 750 , starých Shadow, Black Widov a pod.
mne osobne sa vobec ale vobec nepaci ani 500 ani 1100. proste ten dizajn je divny rovnako ako novy intros a spol. ale co sa jednemu nepaci iny moze ocenit ;) mna skor zaraza ten kopec elektroniky. pre boha naco su jazdne rezimi... nevies jazdit na mokrej vozovke nesadaj na masinu. nevies jazdit rychlo tak netoc plyn nadoraz. jazdny rezim z teba jazdca neurobi a kazde kto vie jazdit zas nepotrebuje kopu elektroniky aby na neho davala pozor. jediny rezim ma kazdy z nas v hlave a v pravej ruke. keby sa mi toto cudo aj pacilo uz len kvoli tym elektro kurvitkam a zhovadilostiam by som ju nechcel.
Na normálního chlapa je to prťavý.Asi proto na tom všude v reklamě sedí zakrslá holka aby to vypadalo trošku přirozeně.
Tak oni to fakt nakonec udělali...
Honda Afrika Twin vzala spoustu zákazníků BMW, tenhle Rebel zase vezme zákazníky někomu jinému a určitě se prodávat bude!
S kritikou počkám až to uvidím ve skutečnosti, fotky velmi často klamou a někdy je člověk překvapený když to chytne do ruky.
Samozřejmě HONDA dělá dobře s tímto strojem, ještě by to chtělo vyrobit něco jako KTM 890 Adventure
Mě se to líbí a začínám šetřit. Mám cb 1300 a přestup na tohoto chopera bude skvělá volba.
1 reakce
Aj keď som tú motorku pohanil,Pupi má úplnú pravdu. Jeden holky,druhý vdolky.
Původně jsem se nechtěl diskuse vůbec zúčastnit, ale ...
Mám už třetí rok doma Rebela (CMX500). Vybíral jsem v době, kdy ještě u nás nebyl. Jen podle fotek a videí ...
Vybral, zamluvil a čekal něco přes tři měsíce, než přivezli motorky k prodeji.
Všude se psalo: ...pro mladé, ...jen po městě, ...kolem komína atd...
Keci. Mám najeto 18 tis. km a je to motorka pro mě a do světa. Nezáleží mi na tom, co na to řeknou ostatní. Moto je moje a je to moje volba. Jezdí se super. Věřím tomu, že i nový Rebel zaujme a své příznivce si najde. Rebel se buď líbí hned a nebo pak vůbec. Nezáleží na tom, zda se výrobce modelem trefí přesně do kolonky cruiser nebo bobber. Je mi to úplně jedno, jestli je linka na blatníku tenká nebo tlustá, jestli je blatník z plastu nebo plech... Pro mě je důležité jak se mi na motorce jede, jak je pohodlná, spolehlivá a podobná kritéria.
Já osobně již měnit nebudu
3 reakce
Tak jsem si říkal, taková celkem obyčejná motorka a ona se jmenuje Rebel. A hele, ona někomu nejde pod nos, protože nemá vzduchem chlazené véčko a může mít i DCT. Když pomineme to, že by věčným kritikům vadilo, i kdyby to vzduchem chlazené véčko mělo (kecy o kopii HD), tak je potřeba říct, že to vlastně Honda s tím názvem trefila. Vadí Vám? To je dobře. Je to prece REBEL
1 reakce
hodnocení designu je velmi subjektivní, ale... tady je všechno špatně. Určitě bude spolehlivá, určitě bude na řízení příjemná, ale nenacházím jedinej úhel, ze kteryho by nevypadala tak hnusne. Připadá mi jak přibližovadlo pákistánských Hells Angels
Mě se to líbí, Asik časem vyměním za NCčko
uvvidíme ajk budou financ....
Já vám nevím, jestli jsem starej nebo co, ale tenhle motor tam vizuelně nepatří. Je jak z nějakýho naháče. Mě se líbí žebrování vzducháčů a Véčko je véčko. Takže nic pro mě.
Hodna konečně všem ukázala, že jde udělat silný čopr za rozumné peníze.
Dokonce umí i zatáčet.
Já tleskám!
5 reakcí
kristova noho, to je děs běs
Už se nemůžu dočkat až si to veznou do parády v americe kluci co předvádějí na předělanejch Dynách s řetězem místo řemenu wheelie a burnouty. Tady to budou mít naservírovaný vše hotový a za poloviční cenu! 87 koní a 223 kg a 10 tis eur!!!
motorka bude určitě obratná a svižná ale já bych raději dal ten motor do nové "Integry " a cenu ponechal...byla by z toho univerzální motorka do práce na cestování i do města...Hondě chybí v nabídce cesťáček který by alespoň částečně nahradil estéčko které se už dlouho nevyrábí...prý kvůli malému zájmu...
Moje estetické cítění právě dostalo strašnou facku, brrrrrr!
Rebela mám od 2018. V mých 55 letech v podstatě první motorka na cesty kolem komína a do práce. Rozhodoval jsem se mezi V7 a Rebelem. Vybral jsem dobře. Už rok přemýšlím o něčem větším. Vyzkoušel jsem několik HD (popravdě jsem čekal od nich víc), V9 (jenom 40 KW, škoda), AUDACE (to byla síla, na mně trochu moc) atd... Určitě počkám a vyzkouším i 1100. Nízká, štíhlá, lehká. Uvidíme, třeba vyměním Rebela za Rebela.
Vzpomíná se tu na Hondu "šedou" ... Podle některých názorů má však Honda být hlavně červená
Trošku bych opravil, že Honda a jiní jap. výrobci už nic vyššího na přestup z Rebela 500 jako byla např. velká Shadow nedělá... ale dělá, dělá, a to celou dobu do teď!!!,... jen je něco prohnilého u nás v kotlině EU jako Euro4-5..atd. Stačí se podívat na web stránky pro trh v USA a je to úplně jiná Honda a jiní, kde vede nad vším Honda VT1300CX Fury, top design a prvky, co dosud vyjel ze sériové produkce "chopperů". Takže zase je to jen o omezování individuality v EU, zkaženém vkusu, malém trhu a zavřených očích. Krásných klasických velkých motorek vyjíždí z továren stále hodně, jen se k nám už nevozí... asi je už tady nikdo nechce a všichni chtějí jen sportovat na bobbrech :).
A ještě mně napadá zmíněných 260tisíc...
Kde je na nové africe dosypáno těch rozdílovejch 150litrů, ???
v elektronickém podvozku ? ahááááááá
možná jí teď taky zlevní,když ty náklady na vývoj motoru můžou rozmnělnit i sem,
..hahaha...
2 reakce
Řetěz? Chlazení vodou? Ne, díky. To už raději Bolta nebo Sportstera, než ho přestanou prodávat.
Jako, černou mám rád, ale v kombinaci s jinou barvou. S tímhle nebude mít lakoš moc práce
Pripomína mi to ten hnusný paskvil od JAWA 650 s tým šialeným 50kg výfukom . To prepustili všetkých dobrých dizajnérov ?
Tak jako..

To že se dávají "vysloužilé" motory ze supersportů/biků do cestovních,
resp. aktuální motory jinak/použitelněji naladěné do nakedů ,ok
ale že vemou "božský" twin - ŘAĎÁK a dají ho do choprepa,který je v menší verzi vlastně proholky ,to jsem nežral
asi marketingový tah
Možná si k mé africe ( a XJRu ) pořídím ještě růžovou Vespu,
konec konců,to je značka,která se prohání i po boxech při GP
Ještě doplním,že ten malej 5ťo rebel se mi celkem líbí a chápu ho jako že jde jinudy a své prvosenky si zaslouženě najde,ale tohle prostě úplně nepobírám,když si představím borce co to bude "drtit" v automatu ,myslel jsem,že na těhle se dokope 5ka a jede se od východního pobřeží k západnímu bez dalšího přeřazení...
"U všech těhle motorek je otevřený výfuk, co se zvuku týče, poměrně zbytečná investice. Obrázek si částečně můžete udělat na promo videu níže."
Práve,že zvuk vo videu nič extra. Laďák ,aj s homologizáciou , bude mať vždy lepší tón,myslím.
Inak ,motorka mi príde divná,sterilná....
Stejně jako jsem na těch foto moc nedokazal rozluštit, zda motorku řídí chlap, nebo ženská, tak nedokážu porozumět ani te motorce. Motor mi tam vůbec neladí, nádrž taky jak když tam posadí první co našli v regálu. Je to celé takové bezpohlavní jako ten jezdec. Zlatá Kawasaki Vulcan. Ale ja stejně cruiserum nikdy moc nerozuměl, tak je to asi jedno...
... hmm a brzdi to tim jednim kotoucem a usima?
Jo dobrý
Malýho Rebela jsem si málem koupil - líbí se mi tenhle styl, nevím proč, ale vidím v tom duch flat tracku