Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mě , vymýšlejí "chujoviny"! Bourák na motorce vypadá úplně jináč než v autě !
Sedíš volně, ne uzavřený v "plechovce". Takže v případě bouračky se odpojíš od motorky a airbagy
jsou na h o v n o ! Za více jak 50 letou praxi na motorce jsem neviděl vola, kterej by to našil
kolmo do překážky! To by stejně i s airbegem znamenalo !
Vyhozený prachy ! Jezdit h l a v o u ...nejlepší airbag !! Hog
v květnu jsem koupil airbag-vestu. najel jsem stím cca 3000km a zvyknul jsem si nato, že dneska bez toho nevyjedu. beru to tak, že 100% ochrana to není (a podobný věci asi nikdy nebudou) ale já jsem za sebe pro moje záda a kosti něco udělal.
ja myslim ze spatny to neni aspon minimalne nejake procento by to zachranilo ale spis by to chtelo do tech komb ted jsem si vzpomnel jak to mel james bond nevim v jakem dile zatahl a vytvorila se kolem neho gumova koule spis timhle smerem bych se ubiral
Všech pět pohromadě v makovici lehce nahradí i milion dojančenejch airbagů. Platí to i naopak, ani milion airbagů a podobných chujovin těch všech pět pohromadě nenahradí.
Na motorce prsi, fouka, kdyz spadnes dojebes se. Treba jednou EU motorky zakaze, co ty vis? Do te doby mi staci dva kola a motor s riditkama. Zadny dalsi kurvitka nepotrebujou. Nafukovaci pytel je fajn, v autě. A nechapu ze v aute musis mít pasy bo tě jinak zabije a na motce ne.. ale něco vymejslet musej, taky plati hypoteky.
"Ale vždyť na obrázku je popisek s číslem 245, který jasně dokazuje, že jde o BMW?"
Na prvním obrázku sice je BMW s univerzálnějším řešením (více airbagů) firmy Bosch, ale na dalších dvou obrázcích jsou motocykly Honda s vlastním firemním systémem. Na 2. obrázku je Honda Goldwing a na obr.č. 3 je prokazatelně Honda NC 750S.
Napad zachránit život dobrý ale vidim v tom spíš lepší ochranu před zraněním o řidíka.To je asi max co od toho čekat.Kombinéza s airbagem-nevim nakolik samotná obtěžuje vahou nebo konstrukcí ale bejt na špagátu jako vořech se mi nelíbí.Jsou to zatim začátky.
ale zase to berte tak že někde letíte serpentýny z kopce dolů, bordel na silnici, moto jde do svodidel a místo toho aby řidič parkoval taky pod svodidla tak mu pytel dopřeje luxusní polet ze skály a taky by mě zajímalo jestli to mají nějak ošetřené při jaké rychlosti to už vystřelí třeba 20-30 km sice stačí na zlomení vidle ale tím jak člověk zůstane na mašině a jen se setrvačností předkloní tak mu to urazí palici. Po druhý nehodě kdy jsem nedostal přednost jsem začal shánět středověké brnění ale to má taky svoje mouchy poškrábe to nádrž, v dešti reznou klouby a hrudní plát docela řeže do krku :) za mě airbagy ANO ale jako komplexní systém více prvků který bude fungovat podle okolností střetu i když při posledním nárazu bych musel mít čidlo všité u kolene a to už by mi pytel nepomohl Jako jediné řešení se mi zatím jeví kvalitní oblečení a defenzivní způsob jízdy
Taky mi to nedává moc smysl, karambolů, kdy se člověk trefí přesně kolmo do zdi a tím pádem do pytle bude zlomek toho, jak se ve skutečnosti padá.
Když už, tam mi přijde použitelnější využít motorku jako nosič hromady čidel a airbagy pak mít přímo v oblečení nebo to vychytrale zkombinovat.
Je to dobrý nápad, před měsícem jsem boural do tranzita, který mi vycouval z pole na hlavní a já šel do něj čelně, kdyby nebyl s plachtou už tady asi nic nepíšu. Pokud už bych měl na motorce něco takového asi bych neměl tak pošramocená třísla a ruce by taky nemusely být tak rozdrcené, já jsem tedy rozhodně pro
NC 750S mám, ale že bych místo stávajícího blicího kyblíku (díky za ten velký užitečný odkládací prostor, nedám na něj dopustit) chtěl v tomto prostoru vozit s sebou na motorce nafukovací vystřelovací pytel, tak to ani náhodou.
Ale navrhnul bych ctěné Evropské komisi pro všeobecné blaho, ať povinně obšťastní všechna jízdní kola, mopedy a skútry vystřelovacím sedákem s padákem jako mají naši letci s ocelovými ptáky. A u luxusních modelů za příplatek se startovacím čudlíkem a nezávislým vystřelovadlem i pro tchýni na tandemu...
No nevim, vzhledem k tomu, kolik existuje ruznych zpusobu jak spadnou z motorky, tak jeden airbag ve predu toho asi moc nezmuze. Budoucnost bych videl spis v kombinezach s airbagem a mozna casem s nastupem nanotechnologii, prijdou kombinezy, ktere pri narazu ztuhnou a vytvori "krunyr" kolem jezdce.
Fakt vtipný. Kolik zranění se stane nárazem do plexi nebo řidítek? Kolikrát do roka se povede někomu narazit čelně do rovné zdi? Airbag na motorce je prostě blbost na tahání peněz z kapes dobrákúm, co si myslí, že se každý krok k ochraně cení (promiň Sali28). I ta slavná vesta je dobrá tak na volné ježdění na okruhu. Třeba na cestování je to nesmysl - další přidaná váha, zhoršená ventilace atd. Sice když se vymáznu, tak mi trochu pomůže, ale vymáznu se pravděpodobněji v důsledku větší (rychlejší) únavy.
Podle mě , vymýšlejí "chujoviny"!
Bourák na motorce vypadá úplně jináč než v autě !
!
Sedíš volně, ne uzavřený v "plechovce". Takže v případě bouračky se odpojíš od motorky a airbagy
jsou na h o v n o ! Za více jak 50 letou praxi na motorce jsem neviděl vola, kterej by to našil
kolmo do překážky! To by stejně i s airbegem znamenalo
Vyhozený prachy ! Jezdit h l a v o u ...nejlepší airbag !! Hog
Nó, já mám erbek v pravém zápěstí.
Na prvním obrázku symbol č. 245 znamená těžiště. Nemá to nic společného s logem BMW.
v květnu jsem koupil airbag-vestu. najel jsem stím cca 3000km a zvyknul jsem si nato, že dneska bez toho nevyjedu. beru to tak, že 100% ochrana to není (a podobný věci asi nikdy nebudou) ale já jsem za sebe pro moje záda a kosti něco udělal.
ja myslim ze spatny to neni aspon minimalne nejake procento by to zachranilo ale spis by to chtelo do tech komb ted jsem si vzpomnel jak to mel james bond nevim v jakem dile zatahl a vytvorila se kolem neho gumova koule spis timhle smerem bych se ubiral
Velký Bratře z Bruselu, že se vůbec ještě namáháš vymýšlením dalších ptákovin ?!?
Zakaž nám prostě vystrčit nos z garáže a je to !!
Všech pět pohromadě v makovici lehce nahradí i milion dojančenejch airbagů. Platí to i naopak, ani milion airbagů a podobných chujovin těch všech pět pohromadě nenahradí.
Na motorce prsi, fouka, kdyz spadnes dojebes se. Treba jednou EU motorky zakaze, co ty vis? Do te doby mi staci dva kola a motor s riditkama. Zadny dalsi kurvitka nepotrebujou. Nafukovaci pytel je fajn, v autě. A nechapu ze v aute musis mít pasy bo tě jinak zabije a na motce ne.. ale něco vymejslet musej, taky plati hypoteky.
"Ale vždyť na obrázku je popisek s číslem 245, který jasně dokazuje, že jde o BMW?"
Na prvním obrázku sice je BMW s univerzálnějším řešením (více airbagů) firmy Bosch, ale na dalších dvou obrázcích jsou motocykly Honda s vlastním firemním systémem. Na 2. obrázku je Honda Goldwing a na obr.č. 3 je prokazatelně Honda NC 750S.
Napad zachránit život dobrý ale vidim v tom spíš lepší ochranu před zraněním o řidíka.To je asi max co od toho čekat.Kombinéza s airbagem-nevim nakolik samotná obtěžuje vahou nebo konstrukcí ale bejt na špagátu jako vořech se mi nelíbí.Jsou to zatim začátky.
Ale vždyť na obrázku je popisek s číslem 245, který jasně dokazuje, že jde o BMW?
Za mě dobré
, jen si stejně myslím, že zbespečnění jízdy na moto se bude ubírat jiným směrem.
ale zase to berte tak že někde letíte serpentýny z kopce dolů, bordel na silnici, moto jde do svodidel a místo toho aby řidič parkoval taky pod svodidla tak mu pytel dopřeje luxusní polet ze skály
a taky by mě zajímalo jestli to mají nějak ošetřené při jaké rychlosti to už vystřelí třeba 20-30 km sice stačí na zlomení vidle ale tím jak člověk zůstane na mašině a jen se setrvačností předkloní tak mu to urazí palici. Po druhý nehodě kdy jsem nedostal přednost jsem začal shánět středověké brnění ale to má taky svoje mouchy poškrábe to nádrž, v dešti reznou klouby a hrudní plát docela řeže do krku :) za mě airbagy ANO ale jako komplexní systém více prvků který bude fungovat podle okolností střetu i když při posledním nárazu bych musel mít čidlo všité u kolene a to už by mi pytel nepomohl
Jako jediné řešení se mi zatím jeví kvalitní oblečení a defenzivní způsob jízdy
Taky mi to nedává moc smysl, karambolů, kdy se člověk trefí přesně kolmo do zdi a tím pádem do pytle bude zlomek toho, jak se ve skutečnosti padá.
Když už, tam mi přijde použitelnější využít motorku jako nosič hromady čidel a airbagy pak mít přímo v oblečení nebo to vychytrale zkombinovat.
Na hovno, kdyz si natlouct tlamu, tak poradne...
Je to dobrý nápad, před měsícem jsem boural do tranzita, který mi vycouval z pole na hlavní a já šel do něj čelně, kdyby nebyl s plachtou už tady asi nic nepíšu. Pokud už bych měl na motorce něco takového asi bych neměl tak pošramocená třísla a ruce by taky nemusely být tak rozdrcené, já jsem tedy rozhodně pro
Už chybí jen kastle a další 2 kola, ale co bychom pro bezpečnost neudělali...
Dávám motorkám deset let, maximálně dvacet.
NC 750S mám, ale že bych místo stávajícího blicího kyblíku (díky za ten velký užitečný odkládací prostor, nedám na něj dopustit) chtěl v tomto prostoru vozit s sebou na motorce nafukovací vystřelovací pytel, tak to ani náhodou.
Ale navrhnul bych ctěné Evropské komisi pro všeobecné blaho, ať povinně obšťastní všechna jízdní kola, mopedy a skútry vystřelovacím sedákem s padákem jako mají naši letci s ocelovými ptáky. A u luxusních modelů za příplatek se startovacím čudlíkem a nezávislým vystřelovadlem i pro tchýni na tandemu...
pokrok (v tomto případě??) nezastavíš,motorku bych s tím ale zatím nechtěl
No nevim, vzhledem k tomu, kolik existuje ruznych zpusobu jak spadnou z motorky, tak jeden airbag ve predu toho asi moc nezmuze. Budoucnost bych videl spis v kombinezach s airbagem a mozna casem s nastupem nanotechnologii, prijdou kombinezy, ktere pri narazu ztuhnou a vytvori "krunyr" kolem jezdce.
už aby to tu bylo
Každý krok k ochraně se cení ale ežtě je čeká hodně práce.