Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Řekl jsem to zde několikrát a napíšu to znovu: LS2 NENÍ španělská značka!
Firma byla založena, má vývoj i výrobu v Čínské lidové republice. Založil ji v roce 1992 Arthur Liao a nejdříve se jmenovala FENGXING. Jejich "HQ" ve Španělsku - je sklad a regionální distribuce. https://www.youtube.com/watch?v=CshXYqspqdk&ab_channel=LS2HelmetsOfficial
Tím netvrdím že mám něco proti výrobkům samotným nebo proti jejich místnímu distributorovi. Ale tenhle způsob eskamotérství je mi prostě proti srsti. Když je to Čína, tak proč se vydávat co to není?
Koukám, že LS2 do toho pěkně šlape. Valiant v další generaci by mohl být fajnová volba pro cestovatele a obrýlence (jako já). Zdá se, že věk klasických výklopek pomalu končí.
To jejich oblečení sice nevypadá špatně, ale ten materiál bude nejspíš nějaký druh polyesteru. Uvítal bych něco jako ten Norvay, ale v cordurovém provedení, ta ventilace na něm vypadá solidně rozbudovaná a vzhled je taky fajn!
Koupě přilby není nic jednoduchého, alespoň já mám takovou zkušenost. Samozřejmě si nekupuju noname, to je první kriterium. Ideální by byla koupě až po dlouhodobém vyzkoušení, ale to je pohádka. Většina nedostatků se prokáže až o čase v každodenním provozu. Například se zdá, že dobře sedí, ale po dvou hodinách na hlavě to někde tlačí nebo z toho bolí celá hlava. Taky mlžení je dost často problém, aby se plexi nemlžilo v létě, v zimě, při změnách teplot a vlhkosti, v dešti. I s pinlockem se mi to po delší době stává, pinlock prostě ztvrdnul a už netěsní. Je to zkrátka o hledání a kompromisech.
Hm, člověk koukne na internet, otevře časopisy Motohouse, Motorbike ... všude na něho vyskočí LS2. Koukal jsem, že nedávno s tím byli vyfoceni na továrních fotkách i jezdci na nové KTM 390 Adventure.
Je to opravdu tak dobrá značka, jak se píše?
Řekl jsem to zde několikrát a napíšu to znovu: LS2 NENÍ španělská značka!
Firma byla založena, má vývoj i výrobu v Čínské lidové republice. Založil ji v roce 1992 Arthur Liao a nejdříve se jmenovala FENGXING. Jejich "HQ" ve Španělsku - je sklad a regionální distribuce. https://www.youtube.com/watch?v=CshXYqspqdk&ab_channel=LS2HelmetsOfficial
Tím netvrdím že mám něco proti výrobkům samotným nebo proti jejich místnímu distributorovi. Ale tenhle způsob eskamotérství je mi prostě proti srsti. Když je to Čína, tak proč se vydávat co to není?
1 reakce
Koukám, že LS2 do toho pěkně šlape. Valiant v další generaci by mohl být fajnová volba pro cestovatele a obrýlence (jako já). Zdá se, že věk klasických výklopek pomalu končí.
To jejich oblečení sice nevypadá špatně, ale ten materiál bude nejspíš nějaký druh polyesteru. Uvítal bych něco jako ten Norvay, ale v cordurovém provedení, ta ventilace na něm vypadá solidně rozbudovaná a vzhled je taky fajn!
Ty bílý lyžáky obr.71 to musí být jízda, to radši sandály
Koupě přilby není nic jednoduchého, alespoň já mám takovou zkušenost. Samozřejmě si nekupuju noname, to je první kriterium. Ideální by byla koupě až po dlouhodobém vyzkoušení, ale to je pohádka. Většina nedostatků se prokáže až o čase v každodenním provozu. Například se zdá, že dobře sedí, ale po dvou hodinách na hlavě to někde tlačí nebo z toho bolí celá hlava. Taky mlžení je dost často problém, aby se plexi nemlžilo v létě, v zimě, při změnách teplot a vlhkosti, v dešti. I s pinlockem se mi to po delší době stává, pinlock prostě ztvrdnul a už netěsní. Je to zkrátka o hledání a kompromisech.
O ty preklapecce od HJC mi rikal prodavac v Bonmotu...dost jsem na ni zvedavy,jestli bude Motosalon,a budou ji tam mit
No tvl HJCčko za 24 táců, tak ty se toho nebojí
2 reakce
Hm, člověk koukne na internet, otevře časopisy Motohouse, Motorbike ... všude na něho vyskočí LS2. Koukal jsem, že nedávno s tím byli vyfoceni na továrních fotkách i jezdci na nové KTM 390 Adventure.
Je to opravdu tak dobrá značka, jak se píše?
6 reakcí