yamaha_mt09




Hesketh 24: comeback po anglicku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
megacruiser (38) napsal 20.06.2014 v 19:54

Klasický showbike - cena ohromná, využitelnost nulová. Tato kategorie jde mimo mě. Spíš teď čekám s čím zareaguje konkurence na superlevnou MT-07. Jestli se pochlapí a nebudou hrát mrtvého brouka, mohlo by vzniknout víc podobně zábavných mašin a na MT-07 by se nemuselo čekat půl roku :)

sirr (55) napsal 19.06.2014 v 07:35+3

Ten bajk mi silne pripomina pojizdnej mrazak.

jean192 (153) napsal 19.06.2014 v 07:28

"A k cemu V-metr kdyz to neni Honda. "

seikos (975) napsal 19.06.2014 v 05:40+1

miligen: asi nebudeš jejich cílová zákaznická skupina. Na Jawu zapomeň, stejně tak na FGR za 150. Od toho máš Yamahu nebo Hondu, aby sis koupil levnou rozpočtovku.

miligen (11) napsal 18.06.2014 v 21:46+2

Proč má dnes každý tendenci dělat limitované edice předražených motorek na h...? Kdyby Jawa, nebo FGR udělala konečně pořádnou motorku pro normální lidi s cenovkou do 150 tis. (viz. MT 07) tak budu jásat jak malý kluk. Tyto "limitované koráby" za cenu rodinného domku mne nechávají někde jinde

sered (113) napsal 18.06.2014 v 20:38+2

Receno s klasikem je to hnus velebnosti! Zkrizit cruisera se ss z osmdesatejch let - no nic, ta plaketa ze zlata 40 zajdmcu chyti. Jednactyricet mozna uz ne!
V Morganu je tenhle motor zajimavej, ale tohle pouziti -brrrr. Ani analogovy, uvnitr plny elektroniky hodiny to nespasej. A k cemu V-meyr kdyz to neni Honda.

sxs525 (138) napsal 18.06.2014 v 20:06

lokomotiva

seikos (975) napsal 18.06.2014 v 19:05+1

rydlas: píše: ručičkový hodiny... paráda


že tam máš ručičkový hodinky, z toho stříkáš, ale že tam nemáš rychloměr, to už nevnímáš. Za to tě pošle na STK k odebrání papírů každej mamlas s placatou čepicí

12012 (21) napsal 18.06.2014 v 16:00+1

...alespoň ji mohli opticky trochu odlehčit, vypadá dost těžce a nemotorně. Ale co, za tu cenu ji na silnici člověk stejně nepotká.

Tommy_Angelo (3) napsal 18.06.2014 v 14:42-1+3

parádní stroj za mě budíky bomba !!! už mi ty digi displeje lezou krkem

Waci (41) napsal 18.06.2014 v 13:18+4

Udělat pěknou motorku v malé sérii pro pár "vyvolených" v ceně přes milion kourun není žádná věda. Stačí napsat, že jich bude jen 100 a cena bude závratná a je vyprodáno. Jako sbírkovej kousek někam do galerie je to fajn. Ale na ježdění to bude stát za prt. V tomhle mám větší respekt před Yamahou, která dokáže vyrábět a prodávat MT-07 s cenou 120 tisíc a přitom je to motorka na každej den a má vydržet cisíce kilometrů.

seikos (975) napsal 18.06.2014 v 12:37+3

škoda že ta motorka zamrzla designem někde v osmdesátých letech. Proč mají angláni do nekonečna pocit že historie je nejvíc? Už tolik firem zkrachlo jen proto že její produkt si koupí jen pár "echt british" zákazníků a zbytek světa jen kroutí hlavou.

JA-NE (763) napsal 18.06.2014 v 12:26

Lugata (0) napsal 18.06.2014 v 11:55-1

Pěkná motka už se těším na recenzi

zmulin (370) napsal 18.06.2014 v 11:46

Přístrojovka je noblesní.Mě by se asi víc líbilo v přední lampě čirý sklo a trošku hezčí kyvka,když už to není až takový retro díky použití karbonu.Celkově ale pro mě pěkný

stráťa (105) napsal 18.06.2014 v 09:57+2

rydlas: Taky mě nejvíc zaujala přístrojovka. Dominantní otáčkoměr doplněnej ručičkovýma hodinama a teploměrem oleje a voltmetrem (i když jeho využitelnost je u dnešních mašin hodně sporná)...to je prostě nádhera. Mnohem hezčí než všechny displaye na většině dnešních motorek.

jean192 (153) napsal 18.06.2014 v 09:35+1

Mne sa tá motorka nepáči, plody lásky chopra so superšportom ma nikdy nebrali. Ale musí to byť masaker jazdiť na tom.

Eagleking (16) napsal 18.06.2014 v 09:22+1

Už od pohledu je ta motorka těžká (300kg?) a nějak divně dlouhá, za mě

strakon (542) napsal 18.06.2014 v 09:07-3+2

cenovka přímo na posrání

rydlas (1) napsal 18.06.2014 v 09:03-1+2

ručičkový hodiny... paráda




TOPlist