Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Klasický showbike - cena ohromná, využitelnost nulová. Tato kategorie jde mimo mě. Spíš teď čekám s čím zareaguje konkurence na superlevnou MT-07. Jestli se pochlapí a nebudou hrát mrtvého brouka, mohlo by vzniknout víc podobně zábavných mašin a na MT-07 by se nemuselo čekat půl roku :)
miligen: asi nebudeš jejich cílová zákaznická skupina. Na Jawu zapomeň, stejně tak na FGR za 150. Od toho máš Yamahu nebo Hondu, aby sis koupil levnou rozpočtovku.
Proč má dnes každý tendenci dělat limitované edice předražených motorek na h...? Kdyby Jawa, nebo FGR udělala konečně pořádnou motorku pro normální lidi s cenovkou do 150 tis. (viz. MT 07) tak budu jásat jak malý kluk. Tyto "limitované koráby" za cenu rodinného domku mne nechávají někde jinde
Receno s klasikem je to hnus velebnosti! Zkrizit cruisera se ss z osmdesatejch let - no nic, ta plaketa ze zlata 40 zajdmcu chyti. Jednactyricet mozna uz ne!
V Morganu je tenhle motor zajimavej, ale tohle pouziti -brrrr. Ani analogovy, uvnitr plny elektroniky hodiny to nespasej. A k cemu V-meyr kdyz to neni Honda.
že tam máš ručičkový hodinky, z toho stříkáš, ale že tam nemáš rychloměr, to už nevnímáš. Za to tě pošle na STK k odebrání papírů každej mamlas s placatou čepicí
Udělat pěknou motorku v malé sérii pro pár "vyvolených" v ceně přes milion kourun není žádná věda. Stačí napsat, že jich bude jen 100 a cena bude závratná a je vyprodáno. Jako sbírkovej kousek někam do galerie je to fajn. Ale na ježdění to bude stát za prt. V tomhle mám větší respekt před Yamahou, která dokáže vyrábět a prodávat MT-07 s cenou 120 tisíc a přitom je to motorka na každej den a má vydržet cisíce kilometrů.
škoda že ta motorka zamrzla designem někde v osmdesátých letech. Proč mají angláni do nekonečna pocit že historie je nejvíc? Už tolik firem zkrachlo jen proto že její produkt si koupí jen pár "echt british" zákazníků a zbytek světa jen kroutí hlavou.
Přístrojovka je noblesní.Mě by se asi víc líbilo v přední lampě čirý sklo a trošku hezčí kyvka,když už to není až takový retro díky použití karbonu.Celkově ale pro mě pěkný
rydlas: Taky mě nejvíc zaujala přístrojovka. Dominantní otáčkoměr doplněnej ručičkovýma hodinama a teploměrem oleje a voltmetrem (i když jeho využitelnost je u dnešních mašin hodně sporná)...to je prostě nádhera. Mnohem hezčí než všechny displaye na většině dnešních motorek.
Klasický showbike - cena ohromná, využitelnost nulová. Tato kategorie jde mimo mě. Spíš teď čekám s čím zareaguje konkurence na superlevnou MT-07. Jestli se pochlapí a nebudou hrát mrtvého brouka, mohlo by vzniknout víc podobně zábavných mašin a na MT-07 by se nemuselo čekat půl roku :)
Ten bajk mi silne pripomina pojizdnej mrazak.
"A k cemu V-metr kdyz to neni Honda. "
miligen: asi nebudeš jejich cílová zákaznická skupina. Na Jawu zapomeň, stejně tak na FGR za 150. Od toho máš Yamahu nebo Hondu, aby sis koupil levnou rozpočtovku.
Proč má dnes každý tendenci dělat limitované edice předražených motorek na h...? Kdyby Jawa, nebo FGR udělala konečně pořádnou motorku pro normální lidi s cenovkou do 150 tis. (viz. MT 07) tak budu jásat jak malý kluk. Tyto "limitované koráby" za cenu rodinného domku mne nechávají někde jinde
Receno s klasikem je to hnus velebnosti! Zkrizit cruisera se ss z osmdesatejch let - no nic, ta plaketa ze zlata 40 zajdmcu chyti. Jednactyricet mozna uz ne!
V Morganu je tenhle motor zajimavej, ale tohle pouziti -brrrr. Ani analogovy, uvnitr plny elektroniky hodiny to nespasej. A k cemu V-meyr kdyz to neni Honda.
lokomotiva
rydlas: píše: ručičkový hodiny... paráda
že tam máš ručičkový hodinky, z toho stříkáš, ale že tam nemáš rychloměr, to už nevnímáš. Za to tě pošle na STK k odebrání papírů každej mamlas s placatou čepicí
...alespoň ji mohli opticky trochu odlehčit, vypadá dost těžce a nemotorně. Ale co, za tu cenu ji na silnici člověk stejně nepotká.
parádní stroj za mě
budíky bomba !!! už mi ty digi displeje lezou krkem
Udělat pěknou motorku v malé sérii pro pár "vyvolených" v ceně přes milion kourun není žádná věda. Stačí napsat, že jich bude jen 100 a cena bude závratná a je vyprodáno. Jako sbírkovej kousek někam do galerie je to fajn. Ale na ježdění to bude stát za prt. V tomhle mám větší respekt před Yamahou, která dokáže vyrábět a prodávat MT-07 s cenou 120 tisíc a přitom je to motorka na každej den a má vydržet cisíce kilometrů.
škoda že ta motorka zamrzla designem někde v osmdesátých letech. Proč mají angláni do nekonečna pocit že historie je nejvíc? Už tolik firem zkrachlo jen proto že její produkt si koupí jen pár "echt british" zákazníků a zbytek světa jen kroutí hlavou.
Pěkná motka už se těším na recenzi
Přístrojovka je noblesní.Mě by se asi víc líbilo v přední lampě čirý sklo a trošku hezčí kyvka,když už to není až takový retro díky použití karbonu.Celkově ale pro mě pěkný
rydlas: Taky mě nejvíc zaujala přístrojovka. Dominantní otáčkoměr doplněnej ručičkovýma hodinama a teploměrem oleje a voltmetrem (i když jeho využitelnost je u dnešních mašin hodně sporná)...to je prostě nádhera. Mnohem hezčí než všechny displaye na většině dnešních motorek.
Mne sa tá motorka nepáči, plody lásky chopra so superšportom ma nikdy nebrali. Ale musí to byť masaker jazdiť na tom.
Už od pohledu je ta motorka těžká (300kg?) a nějak divně dlouhá, za mě
cenovka přímo na posrání
ručičkový hodiny... paráda