Agresivního streetfightera a rallye repliku představilo indické Hero
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Hero | Zveřejněno: 22.11.2019 | Zobrazeno: 9 828x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Hero | Zveřejněno: 22.11.2019 | Zobrazeno: 9 828x
X-pulse +-200ccm a 18,5 PS na +-150kg -BLBOST
.
.
Jezdil jsem celý víkend na AJP 250 PR4 Extreme měla laďák a dalo to 22-23PS při 105kg! S ostrou vačkou šlo vymačkat 26-28ps ...Motorka super v lese (díky váze - takovej průzkumník a na připravené trati luxus na daný parametry ...Jediný co bylo tragický byli přesuny ...Neumím si představit , že bych tam dal línější převody 15/44 místo 13/50 což jsem jezdil a brouzdal někde po cestách prašných...Natož u X-pulse sebral šemíky a ještě poTUČNIL o nějáký to desetikilčo stroj
To enduro dobrá snaha ale furt to má na dnešní 250 motory nízký výkon a vysokou hmotnost.
Já mám prostě rád ty starší 250 endura. Ideální výkon, nízká váha a léty prověřená odolnost
to je ještě starej OHV vzducháč
ten jede jen těsně nad volnoběhem a pak hned umře a už jen vibruje
to nezvolili moc dobře, to je zdechlý i na rámec 125cc 4T
1 reakce
Motor je možno kópia nezničiteľnej Suzuki DR200 , na východe zvyknú robiť motorky zo staršími Japonskými motormi Honda, Suzuki
Napr. viem ,že Čínske enduro Yuki 125 je celkom spoľahlivá motorka , motor je kópiou Suzuki DR125SE (ktorú mám
hroci - plný souhlas, to rally-endurko je z pohledu rozmazleného evropana prostě taková znouzecnost jen na oko - rally přestavba na základu nenáročného přibližovadla pro masy ...najel jsem tisíce kilometrů na malorážkách(XL250, XR250, XRE300, WR250R) po celém světě a tohle prostě v Evropě není ideální - v evropském hustém provozu a zároveň s nic moc vlastnostmi do terénu, ale chápu použití v zemích s pomalejším provozem, po malých nezpevněných cestičkách..ale i tam bych uvítal lepší podvozek.
Škoda, že to endurko není 350ccm+, není lehčí, nemá lepší podvozek, ...
...jen ty žebra na motoru jsou asi správně.
1 reakce