Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hezký článek, ale nedokážu se zbavit pachuti instantnosti... porovnejte s tímto: //www.cadillac-ranch.cz/cs/novinky/89-mate-abstak-hodte-oko-na-novinky-harley-davidson-sportster-seventy-two-softail-slim.shtml
Osobně jsem na těch dvou motorkách seděl,na te červené se mi zdálo že je moc úzká,žádný široký chopper,ale takové spíše holátko.U té černé jsem už měl jiný pocit,ale nejlepší byla electra glidw Classic.
MxRide ...však proto je zatím ještě pár značek a od každé pár modelů, aby si každý vybral, co se mu líbí. Já třeba na HD nic extra, kromě ceny, nevidím, ale to je věc názoru. Podle mě je to krásný, ale těžký mamut. Jinému zase třeba nesedí MG Norge.
Ano HD neni levná záležitost. A je to dobře. Nemůže si ho dovolit každý.Jen ten,kdo ho opravdu chce!! Před téměř 20lety jsme jezdili jako parta na Jawach a japončíkách různých značek, ale všichni jsme stejně o něm snili.HD byl vysněným motocyklem. Vrchol v motorkářském světě. Já osobně jsem si za svým snem šel a jsem hrdý,že vlastním motocykl HD. Vážím si ho proto,že mě stál spoustu těžké práce a odříkaní. a nedám na něj dopustit. Jsem obyčejný a šťastný jezdec na stroji HD.
Stadak11:není to motorka jako každá jiná,vím o tom své...ale to ty nikdy nepoznáš.Jak už tady někdo psal,ty i ostatní se můžete podívat na ceny HD od výrobce a pak psát něco o drahých motocyklech.
Buick69?: Zapoměl jsi ještě napsat špatnou auru...
Jo, líbil se mi a líbí se mi pořád. Ale nelíbí se mi jak si někteří hrají na polobohy jen proto že řídí hd. Je to motorka jako každá jiná. Jen o hodně dražší. Tobě se V-MAX nelíbil? Je jedno na čem člověk jezdí, ale jak to bere.
Stadak11: Dobře si pamatuju,jak jsi pořád dokola opakoval,že by sis ještě rád v životě pořídil ke Guzzi i Harleye a taky jak jsi neustále opakoval jak moc se ti líbí můj Harley Davidson Road King... co víc napsat ke tvému pokryteckému komentáři,který jsi sem napsal,snad jen,že jsem rád,že nejezdíš na Harleyi a že jsem rád,že jsem včas poznal tvoji křivou,povahu.ACAB
Pro boha 480000 blázni.To si radši koupím V-MAXe tam ty prníze jsou znát za co jsou(vzhled,výkon,funkce)ale na tom hd? Jo ta cena je asi za to že to má DUŠI!
Jak tady čtu některé "chytré" komentáře, tak jsem zjistil že patřím do třetí skupiny lidí...harleye nemám a ani po něm netoužím. Kdyby nebylo těch takzvaných bambusáků, kteří vyrábí do hd elektroniku, tak by hd ani neštěklo. Firma jako třeba Keihin mi moc americky nezní
Buick69 - S tou výrobou v Indii máš pravdu a myslim že to byl jen plán do budoucna ale pořád pokračujou v Usa.Jinak některý díly na H-D se vyráběj i jinde ve světě už dlouhou dobu.Například led diodové podsvícení tachometrů se dělá u nás v čr! Osobně sem mluvil s chlápkem co tam maká.
dismartin: Píšeš že mi moc matematika nejde ale ono to bude zřejmě obráceně. Koukni se tady na motorkářích do článku - prodej motocyklů za rok 2011 a najdeš tam : H-D 316ks ,honda 123ks , yamaha 116ks , kawasaki 40ks takže když píšu že H-D prodal víc strojů než tyhle tři značky dohromady tak nekecám.Připomínám že v kubatuře nad 800ccm nebot H-D bzučící komáry nevyrábí.Jinak díky za pochvalu mejch prací.Ty seš taky kovář nebo co vyrábíš?
dismartin: Tak to mě překvapuje. Zase například v amerických malotraktorech John Deere taky najdeš vidlicové, vzduchem chlazené dvouválce, ale nejsou to Harley-Davidsony, nýbrž Kawasaki a z hlediska výkonu, spotřeby, spolehlivosti a životnosti jde o skvělé motory.
Ale to jsem už hodně odbočil. Zpátky k novým Harley-Davidsonům: Ten Slim má plotny snad nejníže ze všech H-D, tudíž do zatáček to vůbec nebude (úhel naklopení jen cca 24°), pro srovnání nová 72 má cca 29° (to už jde) a Road King či Electra 30 až 31 stupňů. Z těch dvou bych volil 72, celkově z H-D se mi asi nejvíce líbí Heritage Softail Springer nebo pak Bad Boy z poloviny devadesátých let.
Hele až nebude mít strejc v garáži takovej bordel, tak udělám fotku a hodim jí sem...kdysi si dovez z německa poměrně starou (cirka rok 70)sekačku s kultivátorem a samopojezdem made in USA a motorem harley davidson obsah cca 300ccm (je to tam v těch kubickejch prstech!) tak vycházím z toho...a charakteristiky motorů vyráběných po celou dobu dodnes...
A někdo v podobný diskuzi předhodil třeba to že yamaha dělá i hudební nástroje a jiný věci...mám od yamahy bicí a fakt si nemůžu stěžovat fakt luxus a že už sem nějaký vystřídal!!
jo to je krásné,ale když chceš jezdit tak tovární mašina je tovární mašina,na stavbě a zvlášť na hardtailu si teda užiješ..ale zase jsem kdysi slyšel,že kdo neměl hardtaila,neví co je láska k mašinám
Jasný, obsah ničím nenahradíš, ale všechno má svoje pro i proti. Není všem dnům konec, na HD si taky brousím zuby, ale na opravdicky ze 70-tých let. Takže ne startér, ale nakopávačka, ne vstřikování , přesně tenhle Peanut, Z nebo H - bars a základ Hardtail. To je pravé HD ze sedumdesátek.
Kovarradek:Tobě taky matika moc nešla co? já se do těch statistik náhodou kouknul a H-D prodal 233 malotraktorů a japonskká čtyřka 533 motorek...ale v jiných kategoriích H-D nepodniká a japonci třeba ve střední třídě(která je ted prej "in" nebo co?) prodávaj randál...Ale na tý matice moc nesejde, páč když umíš tak umíš...a co sem koukal na tvůj web tak práce máš krutě dobrý skoro kolego!!
boneshaker - tvůj příspěvěk je dobrej možná do srandokapsu ale bohužel mimo realitu... pokus se podívat na statistiku prodejů za rok 2011 a zjistíš že nad 800ccm(tedy tzv.velkoobjemové motocykly)prodal H-D víc strojů než honda yamaha a kawasaki dohromady.
Hezký článek, ale nedokážu se zbavit pachuti instantnosti... porovnejte s tímto:
//www.cadillac-ranch.cz/cs/novinky/89-mate-abstak-hodte-oko-na-novinky-harley-davidson-sportster-seventy-two-softail-slim.shtml
Osobně jsem na těch dvou motorkách seděl,na te červené se mi zdálo že je moc úzká,žádný široký chopper,ale takové spíše holátko.U té černé jsem už měl jiný pocit,ale nejlepší byla electra glidw Classic.
MxRide ...však proto je zatím ještě pár značek a od každé pár modelů, aby si každý vybral, co se mu líbí. Já třeba na HD nic extra, kromě ceny, nevidím, ale to je věc názoru. Podle mě je to krásný, ale těžký mamut. Jinému zase třeba nesedí MG Norge.
Ano HD neni levná záležitost. A je to dobře. Nemůže si ho dovolit každý.Jen ten,kdo ho opravdu chce!! Před téměř 20lety jsme jezdili jako parta na Jawach a japončíkách různých značek, ale všichni jsme stejně o něm snili.HD byl vysněným motocyklem. Vrchol v motorkářském světě. Já osobně jsem si za svým snem šel a jsem hrdý,že vlastním motocykl HD. Vážím si ho proto,že mě stál spoustu těžké práce a odříkaní. a nedám na něj dopustit. Jsem obyčejný a šťastný jezdec na stroji HD.
Stadak11:není to motorka jako každá jiná,vím o tom své...ale to ty nikdy nepoznáš.Jak už tady někdo psal,ty i ostatní se můžete podívat na ceny HD od výrobce a pak psát něco o drahých motocyklech.
Buick69?: Zapoměl jsi ještě napsat špatnou auru...
Jo, líbil se mi a líbí se mi pořád. Ale nelíbí se mi jak si někteří hrají na polobohy jen proto že řídí hd. Je to motorka jako každá jiná. Jen o hodně dražší. Tobě se V-MAX nelíbil? Je jedno na čem člověk jezdí, ale jak to bere.
Stadak11: Dobře si pamatuju,jak jsi pořád dokola opakoval,že by sis ještě rád v životě pořídil ke Guzzi i Harleye a taky jak jsi neustále opakoval jak moc se ti líbí můj Harley Davidson Road King...
co víc napsat ke tvému pokryteckému komentáři,který jsi sem napsal,snad jen,že jsem rád,že nejezdíš na Harleyi a že jsem rád,že jsem včas poznal tvoji křivou,povahu.ACAB
krytky ...těch 480 000 Kč je jen začátek. Dál to chce doplňky tak za 200 000 Kč a originál hadry za 120 000 Kč, aby jsi byl ECHT Harlejář
Pro boha 480000 blázni.To si radši koupím V-MAXe tam ty prníze jsou znát za co jsou(vzhled,výkon,funkce)ale na tom hd? Jo ta cena je asi za to že to má DUŠI!
Jak tady čtu některé "chytré" komentáře, tak jsem zjistil že patřím do třetí skupiny lidí...harleye nemám a ani po něm netoužím. Kdyby nebylo těch takzvaných bambusáků, kteří vyrábí do hd elektroniku, tak by hd ani neštěklo. Firma jako třeba Keihin mi moc americky nezní
Někdo je na blondýnky, někdo na brunetky, někdo na kluky., některé jsou na holky. Někomu se líbí HD, někomu rejže. No a co ?
Buick69: americké auta a americké motocykly jsou jen pro blázny. Jsem rád, že jsem blázen.
jo dnes je to tak přece ve všem.Dělají to všichni výrobci,že mají subdodavatele všude po světě,doba se změnila.
Buick69 - S tou výrobou v Indii máš pravdu a myslim že to byl jen plán do budoucna ale pořád pokračujou v Usa.Jinak některý díly na H-D se vyráběj i jinde ve světě už dlouhou dobu.Například led diodové podsvícení tachometrů se dělá u nás v čr! Osobně sem mluvil s chlápkem co tam maká.
tak to jsou aspoň opratě
..jinak ještě k tomu,že tady někde padla zmínka o Indii.Takže je to nepodložená informace,Sportíci se pořád vyrábí v USA
Asi tak:
//2.bp.blogspot.com/-EqinelVizJM/TzsEh5zxHPI/AAAAAAAADQA/I7enSqL5KRY/s1600/bajadeathface.jpg
dismartin: Píšeš že mi moc matematika nejde ale ono to bude zřejmě obráceně. Koukni se tady na motorkářích do článku - prodej motocyklů za rok 2011 a najdeš tam : H-D 316ks ,honda 123ks , yamaha 116ks , kawasaki 40ks takže když píšu že H-D prodal víc strojů než tyhle tři značky dohromady tak nekecám.Připomínám že v kubatuře nad 800ccm nebot H-D bzučící komáry nevyrábí.Jinak díky za pochvalu mejch prací.Ty seš taky kovář nebo co vyrábíš?
dismartin: Tak to mě překvapuje.
Zase například v amerických malotraktorech John Deere taky najdeš vidlicové, vzduchem chlazené dvouválce, ale nejsou to Harley-Davidsony, nýbrž Kawasaki a z hlediska výkonu, spotřeby, spolehlivosti a životnosti jde o skvělé motory.
Ale to jsem už hodně odbočil. Zpátky k novým Harley-Davidsonům: Ten Slim má plotny snad nejníže ze všech H-D, tudíž do zatáček to vůbec nebude (úhel naklopení jen cca 24°), pro srovnání nová 72 má cca 29° (to už jde) a Road King či Electra 30 až 31 stupňů. Z těch dvou bych volil 72, celkově z H-D se mi asi nejvíce líbí Heritage Softail Springer nebo pak Bad Boy z poloviny devadesátých let.
dismartin> To máš to samý jako s tím HD
, Yamaha v poměru cena / kvalita možná není špatná
, ale Gibson nebo Fender to stejně nikdy nebude...
Hele až nebude mít strejc v garáži takovej bordel, tak udělám fotku a hodim jí sem...kdysi si dovez z německa poměrně starou (cirka rok 70)sekačku s kultivátorem a samopojezdem made in USA a motorem harley davidson obsah cca 300ccm (je to tam v těch kubickejch prstech!) tak vycházím z toho...a charakteristiky motorů vyráběných po celou dobu dodnes...
A někdo v podobný diskuzi předhodil třeba to že yamaha dělá i hudební nástroje a jiný věci...mám od yamahy bicí a fakt si nemůžu stěžovat fakt luxus a že už sem nějaký vystřídal!!
dismartin: Nahráls na smeč - jaký malotraktory? To snad dělá Mountfield, Honda a jim podobný značky.
Nějak se mi nedaří jít s davem.
jo to je krásné,ale když chceš jezdit tak tovární mašina je tovární mašina,na stavbě a zvlášť na hardtailu si teda užiješ..ale zase jsem kdysi slyšel,že kdo neměl hardtaila,neví co je láska k mašinám
Jasný, obsah ničím nenahradíš, ale všechno má svoje pro i proti. Není všem dnům konec, na HD si taky brousím zuby, ale na opravdicky ze 70-tých let. Takže ne startér, ale nakopávačka, ne vstřikování , přesně tenhle Peanut, Z nebo H - bars a základ Hardtail. To je pravé HD ze sedumdesátek.
akorát že H-D to prodal sám,ale rejžožrouti všichni dohromady,v tom je ten rozdíl
Kovarradek:Tobě taky matika moc nešla co? já se do těch statistik náhodou kouknul a H-D prodal 233 malotraktorů a japonskká čtyřka 533 motorek...ale v jiných kategoriích H-D nepodniká a japonci třeba ve střední třídě(která je ted prej "in" nebo co?) prodávaj randál...Ale na tý matice moc nesejde, páč když umíš tak umíš...a co sem koukal na tvůj web tak práce máš krutě dobrý skoro kolego!!
kdyby vyráběl,tak bude trhat prodeje i tam víš
študovanej nejsem...školy nemám, ale nebude to taky tím ,že H-D nic pod 800 ccm nevyrábí??
bambusákům nevysvětlíš,nelze
boneshaker - tvůj příspěvěk je dobrej možná do srandokapsu ale bohužel mimo realitu...
pokus se podívat na statistiku prodejů za rok 2011 a zjistíš že nad 800ccm(tedy tzv.velkoobjemové motocykly)prodal H-D víc strojů než honda yamaha a kawasaki dohromady.