globalmoto_duben_nolan




H-D představuje další dvě novinky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
boneshaker (89) napsal 12.03.2012 v 10:39

Tak v sobotu jsem to shlídnul na Motosalonu a musím říct, že to chce hodně dodělat, těch plastů opravdu přibylo a bohužel i přes snahu to na 70.tý roky vypadá jen pro toho, kdo neviděl motorku ze 70.tých let.
Duše neduše, peníze jsou jen na prvním místě.
Pokud si někdo myslí něco jiného je naivní.

ub88 (9) napsal 15.02.2012 v 13:36

Ne, že bych chtěl rejpat, ale dneska už spíš opisují Amíci od Rejží.

America (27) napsal 10.02.2012 v 23:51

Jsem to byl dneska očíhnout na "open days". Ten sportster vypadá úchvatně, s vysokýma řidítkama a předkopama se na němi i pěkně sedí. Ale nádrž na 8 litrů? Ten druhej se sice jmenuje Slim, ale je to pořádnej macek a nádherná mašina.

Aqua (0) napsal 09.02.2012 v 20:23

Kecy furt vo hovně. Ať si kdo chce jezdí třeba na koloběžce, já mu to rozmlouvat nebudu. Zrovna tak mě ty jejich ,,argumenty,, taky nepřesvědčej. A to jsem v životě sedlal jak motocykly, tak i motorky.

kovarradek (0) napsal 09.02.2012 v 19:04

krytky - sportster nightster 1200 stál v roce 2008 255000kč a dyna street bob 1600 v loni za 338 000kč...

memphis.unv (17) napsal 09.02.2012 v 17:38

pletu se nebo v usa stál nejlevnější sportster zhruba pžed čtyřma rokama něco málo přes 7 tisíc dolarů?
vím že to bylo v době kdy byl dolar za 13 korun a já jsem vyméšlel jestli bych si ho nemohl jako student nějak dovolit a kolik by stál nejlevnější dovoz když podle ceníku přímo h-d stál nové ani ne 100 tyček

Buick69 (-3) napsal 09.02.2012 v 14:33

přesně tak,rejže stojí skoro stejně,ale vozí jen tělo,zatímco H-D vozí i duši,tam je ta přidaná hodnota.A mimochoden ten Sportster 72,s motorem 1200 ccm se bude dát koupit právě kolem těch 250 tisíc.

DMC.motobiker (-23) napsal 09.02.2012 v 14:13

krytky> No to je sice pěkný , ale si vem, že kolikrát už víc než těch 250 - 350 tisíc chtěj i Japončíci za ty jejich kopie... Kolik pak má asi stát originál? Virago 535 když končilo, tak stálo tuším ještě pořád asi 210 tisíc! A přece jenom ten HD je oproti všem jeho napodobeninám od Yuki až po Yamahu stále někde o hodně jinde , proto asi i taková cena...

Jo a stříkačka u HD rozhodně není plusem!

krytky (0) napsal 09.02.2012 v 13:47

480 tisíc za 322 kg chlapy vážně co za ty peníze dostanu mimo jiné že je to motocykl,i za image je to rána.Nejsem radikální zastánce jakési značky ale za ty peníze bych očekával jakýsi vývoj vpřed.Aspon že to má fi.Jinak nemám s tímto strojem problé kdyby tomu adekvátně odpovídala cena cca 250000-35000kč samo že ej to pouze můj osobní názor.Jen jsem chtěl vědět proč tolik.

kovarradek (0) napsal 08.02.2012 v 16:34

Anti - Je pravda že se stylem chopper nepřišla žádná firma ale sami motorkáři!Fabrika H-D se ze začátku dokonce od tohohle stylu veřejně distancovala a veřejně odsuzovala poněvadž ji připadalo že to na ni hází špatnou pověst.Dokonce se stavěla i proti filmu easy rider.
Jak šel čas a zákazníci tento styl vyžadovali svejma úpravama tak přišli s modelem Superglide v r.1971což je dnes vnímáno jako vůbec první tovární chopper...
Jinak V dvouválce používalo hodně firem : kromě H-D i Indian,Coventry eagle,Clyno,Brough superior,AJS atd.atd. to jsou ovšem značky dávno zapomenuté.

Buick69 (-3) napsal 08.02.2012 v 16:20

Anti (391) napsal 08.02.2012 v 15:42

Psal jsem značky a typy.A byl bych rád,kdybys vyjmul místo z mých komentářů,kde já "flušu" na tvou oblíbenou značku podobným způsobem jako ty.
Pokud se trochu zajímáš o historii motorismu tak víš,že v té době byla spousta značek a velké procento z nich vyrábělo vidlicové dvouválce a podobný rám.Respektive,v té době se v podstatě vyráběly buď jednoválce,nebo vidlicové dvouválce a pak ještě boxery.Nic jiného.Konkrétní značky se mi nechce hledat,ale pokud na tom bude trvat,par jich najdu a vypíšu...

Buick69 (-3) napsal 08.02.2012 v 15:21

Anti: a o to mně šlo,abys přestal flusat ..jak píšeš dál,nevím teda která jiná značka má tento styl od pradávna když ne H-D?..a jinak na japonce to paušalizovat jde na všechny značky určitě a na Kawasaki zvlášť,viz.800 vulcan ze začátku 90 let,to je tak okopčený H-D Softail až je to trapné

Anti (391) napsal 08.02.2012 v 14:44

Buick69:...a proto se KLR v USA prodávalo dvacet let ve stejném provedení,a nový typ se prodává doteď...
Víš jaký je mezi námi rozdíl?Mě je úplně jedno,co ty ve snaze mě nějak ponížit napíšeš.Vybral jsem si podle svých parametrů a jsem spokojen i když ty parametry jsou diametrálně odlišné od tvých.Ty si také nebudeš vybírat podle mých představ,takže pto tebe může být KLR oprávněně tou nejhorší motorkou.
Ale hlavně,ode mne už si nepřečteš žádné flusání na jiné značky,i kdybych se měl vyjadřovat třeba k číně

memphis.unv:Slovíčkaření pro získání času?Proč bych to dělal?Napsal jsem nesmysl?Ano,HD bylo jistě předobrazem celé plejádě jiných značek v daném stylu,ale nelze to paušalizovat na všechny značky a typy motorek,jak to někteří zastánci zde píší.Navíc,HD nebyla zdaleka první firmou,která s tímto stylem přišla,takže její nárokování(potažmo nárokování hrdých majitelů) není na místě.

kovarradek (0) napsal 08.02.2012 v 14:36

DMC.motobiker - Máš pravdu že po shlídnutí fotek s motorem Porsche Nova z r.1981 bylo první co mě napadlo ta podobnost s V maxem.Jestli se v yamaze inspirovali nebo ne to si může každej udělat svůj názor...
Jen jde o to že tohle není jedinej výkonnej motor u H-D a tyhle výkonnější strojky dělaj už od pradávna.Typickej příklad budiž Eight Valve Racer z roku 1920 kterej měl 8 ventilů a dosahoval rychlosti přes 190km/h.Připomínám rok vzniku 1920!
Dalším modernějším pokračovatelem byl V-rod a jako poslední výstřelek představený předloni je motor SE 120R se 135hp a 160nm. Mám ho v modelu Street bob a jsem jeho velmi spokojeným majitelem.

DMC.motobiker (-23) napsal 08.02.2012 v 12:04

kovarradek> No čoveče, tak ten projekt "Harley Porsche Nova", to je teda fakt zajímavé... Pár prototypů HD už jsem viděl (boxer atd...) , ale netušil jsem, že něco takového jako V4 - vodník vůbec kdy existovalo! A co víc, teď už možná pomalu i začínám chápat, kde, kdy a jak vůbec vznikl V-MAX od Yamahy! A já si původně myslel, že V-MAX je jeden z malá Japonců, který si opravdu na nic nehraje a je to originál! Jak mě taková volovina vůbec mohla napadnout...

DMC.motobiker (-23) napsal 08.02.2012 v 11:55

lordKakacek> Pravda pravda , XR750 na běžný ježdění asi už jen tak neseženeš... Ale jinak to XR1200, no já ti nevím - je to asi jedinej HD, kterej mi vůbec nesedl... Když postavíš vedle sebe nový XRko a starýho Buella (je jedno jakej model ), tak bych ani chvilku nezaváhal a šel do Buella! Ale je pravda, že XR se mi nelíbí hlavně v základu , ty jeho úpravy jsou naopak hodně pěkný - viděl bych to na nějakou repliku XR750 třebas - to by pak asi celkem šlo!

dismartin (10) napsal 08.02.2012 v 11:29

Já si teda nevšimnul,že bych někam ,nebo na někoho házel špínu ...jenom konstatuju!.psal sem například, že mám výhrady k nízkému výkonu (z mého pohledu) tím nechci říct,že by ho opravdu málo bylo. Pro někoho málo pro někoho až až...za druhé sem prones, že už mi leze krkem ta uměle vykonstruovaná kultovnaost..(klišé co?) Potom sem měl připomínky k dizajnu...mě to přijde furt nemlich to samý (neříkám že je!) a je faktem to co sem čet níž, že si v H-D potrpěj na kravinky a detaily...třeba s tím H-D logem téměř na každým šroubu...ale za sváry na rámu by měl jít svářeč na hodinu!! (alespon strusku moch oklepat než na to šel lak!!)
Jinak moje postřehy nepíšu z pohledu zarytýho japanofila ale ze mých skušeností s H-D (každou chvilku mám nějakýho v dílně ..vylešti, narýsuj,vyfrézuj, nalakuj,...atd) takže se i svezu!

Buick69 (-3) napsal 08.02.2012 v 07:13

Anti: měl jsem rejže a jezdil jsem na rejžích,takže můžu srovnávat(což ty asi říct nemůžeš)s Harleyi.Mimochodem Kawasaki je to nejhorší z těch čtyřech rejžovejch značek,hlavně ty ročníky co jsem viděl u tebe,zvlášť KLR nikdo z kluků nechtěl když jsme na tom kdysi jezdívali.Takže raději mlč

nuclear (1) napsal 08.02.2012 v 03:10

je to pěkné . Harlej má lepší zpracování oproti japoncům. příklad za všechny na osičkách má vyražené logo,a je tam kvůli němu větší hlavička, s podobnými věcmi se japonci nezabývají.
Tam jde jen o funkci, proč si to nepřiznat.
úspora hmotnosti vykoupená nutností používat specielní a drahé přípravky také není nic co by mě zlepšilo náladu.
Pokud motor dobře funguje, není důvod něco měnit, a honit se za přeludy v katalogu. To však nechápe 90% světa, zejména exoti v kravatě .

memphis.unv (17) napsal 07.02.2012 v 22:05

Anti: á, tady chce někdo trapně slovířkařit a vytřískávat čas tim že bude tvrdit že ale přece třeba klr neni napodobeninou harlejů ...

Aqua (0) napsal 07.02.2012 v 17:27

Anti-jen namátkou:krytky, dismartin...ale bylo to myšlený celkově, nejen v tomhle komentáři. Nevěřím, že všechny neamerický motorky jsou napodobeniny H-D. Jenom většina asijskejch strojků stylu ch/c. A na božstvo zapomeň-jsou to jen stroje (i když pro mě znamenaj víc, než pro mě znamená většina lidí (nejen) v týhle zemi).

Anti (391) napsal 07.02.2012 v 17:04

Aqua:Osobně jsem nezaznamenal jediný komentář,který by "kydal hnůj" na tvé božstvo.
Ty opravdu věříš,že všechny neamerický motorky jsou napodobeniny HD?

Aqua (0) napsal 07.02.2012 v 15:34

Devatero řemesel, desátá bída. Když se nějaká ,,firma,, zabejvá výrobou zahradní techniky, klecí, elektroniky, motorek, píšťal, klimprů a jánevimčehoještě, pak mám důvodný podezření, že ani jedno nemůže dělat pořádně. Narozdíl od někoho, kdo se už víc jak 100 let věnuje jednomu (nepočítám krátkodobej úlet z důvodu změny vedení). Ale chápu, že ne každej je ochotnej dát za originál 3x víc, než za napodobeninu. Taky je mi jasný, proč potom kydá hnůj na něco, co viděl v lepším případě ze vzdálenosti 20ti metrů.

Anti (391) napsal 07.02.2012 v 14:56

Buick69:Objasni mi prosím,jakého modelu HD je moje "rýžová mrdka" plagiátem
memphis.unv:Že se zrovna ty ozýváš

kovarradek (0) napsal 07.02.2012 v 13:27

Ted jsem hledal něco o tomhle prototypu Porsche Nova na google a dá se tam něco najít.Když zadáš do vyhledávače - Harley Porsche Nova 1981. Byl to opravdu V4 chlazenej vodou.

lordKakacek (6) napsal 07.02.2012 v 13:26

DMC.motobiker -> No já myslel 1200, 750 je naprosto nedostupný stroj No kdysi jsem chtěl Buell, ale ... XR teď vede.

dismartin (10) napsal 07.02.2012 v 13:02

Já sem čet že honda vymejšlela cosi do GP ve verzi V4...

kovarradek (0) napsal 07.02.2012 v 12:52

dismartin - s tim prototypem máš pravdu a myslim že se to jmenovalo Porsche Nova , byl to projekt v osmdesátých letech.Nakonec rozhodli tenhle motor hodit přez palubu a věnovat se klasickejm dvouválům.

dismartin (10) napsal 07.02.2012 v 12:46

No právě...nebyla by to pecka (i když pár prototypů bylo...)

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist