Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jednoduchá rada: vyházet 2/3 zaměstnanců, vysrat se na podělaný eurolimity a podobný hovna, vyrábět jenom EVO ( karbec) a TWIN CAM (stříkačka/karbec) a celkově se vrátit ke klasice. Kdo chce, může si koupit plastový elektronický sračky v evropě a v japonsku.
Je to jako kdyby Ferrari začalo vyrábět litrový tříválec... - ne, to je jako kdyby se Italové dohodli s firmou IFA v bývalé NDR, že bude prodávat Ferrari a za to si může na Wartburgy dát logo a název Ferrari...kdyby Ferrari vyrobilo litrový tříválec, měl by výkon, zvuk a špičkové technologie a byl v lehkém dvousedadlovém autě s krásnou karosérií...a Ferrari by si ho nechalo zaplatit
EXKLUZIVITA atd. Prej radši ségru v bordelu než jezdit na "rejži" (čímž ani nebyla myšlena Čína, ale Japonsko... ) atd. A teď Indie... A už maj elektro...
Holt 1,3 miliardovému trhu se prostě nedá odolat (a vono na tu ještě vo kousek lidnatější Čínu taky dojde, ale to už asi spíš s tím elektrem...), ale co si budem povídat - proč asi je 8? milionový Turecko v NATO a do EU mu kolikrát chyběl jen kousek...
Nejsem zastánce HD, ale tímto krokem absolutně ztratí jakoukoliv "exkluzivitu". Chápu, že chtějí oslovit masu motoristů, ale za tu cenu...
Je to jako kdyby Ferrari začalo vyrábět litrový tříválec. Hlava mi to nebere
Vypadá to, že pořád dokola omílané kecání o svobodě a lebka "s protaženým ksichtem" k prodeji motocyklů nestačí. Hero si vyvine a vyrobí vlastní motorky a může na ně napsat H-D? Tak bych řekl, že to jde s H-D z kopce. Velice rád bych se mýlil.
Jednoduchá rada: vyházet 2/3 zaměstnanců, vysrat se na podělaný eurolimity a podobný hovna, vyrábět jenom EVO ( karbec) a TWIN CAM (stříkačka/karbec) a celkově se vrátit ke klasice. Kdo chce, může si koupit plastový elektronický sračky v evropě a v japonsku.
Stadakk11>Nepleteš se..
1 reakce
Takže nic nového pod sluncem. Stále platí - Harley Davidson technologie včerejška za cenu zítřka
Jinak je zajímavý, jak HD celou svoji historii brání bankrotu (od prvního bankrotu ho zachránila 2. světová, od druhého pak cla americké vlády, ...).
Je to jako kdyby Ferrari začalo vyrábět litrový tříválec... - ne, to je jako kdyby se Italové dohodli s firmou IFA v bývalé NDR, že bude prodávat Ferrari a za to si může na Wartburgy dát logo a název Ferrari...kdyby Ferrari vyrobilo litrový tříválec, měl by výkon, zvuk a špičkové technologie a byl v lehkém dvousedadlovém autě s krásnou karosérií...a Ferrari by si ho nechalo zaplatit
Holt 1,3 miliardovému trhu se prostě nedá odolat (a vono na tu ještě vo kousek lidnatější Čínu taky dojde, ale to už asi spíš s tím elektrem...), ale co si budem povídat - proč asi je 8? milionový Turecko v NATO a do EU mu kolikrát chyběl jen kousek...
MONEY !
1 reakce
Nejsem zastánce HD, ale tímto krokem absolutně ztratí jakoukoliv "exkluzivitu". Chápu, že chtějí oslovit masu motoristů, ale za tu cenu...
Je to jako kdyby Ferrari začalo vyrábět litrový tříválec. Hlava mi to nebere
Vypadá to, že pořád dokola omílané kecání o svobodě a lebka "s protaženým ksichtem" k prodeji motocyklů nestačí. Hero si vyvine a vyrobí vlastní motorky a může na ně napsat H-D? Tak bych řekl, že to jde s H-D z kopce. Velice rád bych se mýlil.