Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mig_35: nevím jak ostatní upravený 2T, ale u Freeride to má něco jako lineární průběh, jede pěkně odspodu až nahoru plynule, bez kopanců, paráda! Jestli bude pro tebe lepších 200 nebo 300 kubíků musíš posoudit sám. Než jsem koupil Freeride, taky jsem se bál, jak to pojede, jestli to bude dost silný na výjezdy, jestli budu stačit ostatním endurům na delší přejezdy atd., ale všechno v pohodě, obavy byly zbytečný.
BendaWR: čtyřtakt jezdím, právě, že jsou věci, které se mi na dvoutaktu líbily, jiné zase tak moc ne, třeba ten nekontrolovaný výbuch výkonu. Pokud tohle odpadá, pak bych to minimálně vyzkoušel. Šlo mi o to, jestli bude dvoukilo dost silné vespodu. Měl jsem pocit, že tyhle upravené dvoutakty jedou vespod stejně a nahoře míň...
Jen abych rozptýlil pochybnosti, tak z pozice dovozce můžu povrdit, že všechny verze mají homologace a ke každému motocyklu bude čistopis TP, který k němu osobně vytisknu a dodám.
Jak je to možné? Na motorce může být malý karburátor Dell´Orto a homologované koleno výfuku a trochu plastových výlisků ze sání. To všechno dohromady dává motorce přesně ty parametry, které jsou v TP. A Keihin atd. může být vedle v příbalu. Nebo naopak.
A jestli bude mít uživatel na motorce jedno a to druhé v krabici ve skříni je už věc každého z nich. Motocykl bude předán v provedení, dle přání zákazníka.
Mig_35: klidně vem tříkilo, taky jsem se u Freeride trochu obával u dvěpade 2T jedovatýho výkonu, ale je to naladěný úplně jinak než ostrý 2T, jede to perfektně od spoda (chybí tomu přívěra), nahoře se žádnej kopanec nekoná, v podstatě to má charakter 4T motoru. Jenom to nemá deceleraci (brždění motorem) jako 4T, takže si na to musíš při jízdě zvyknout, pokud jsi předtím jezdil na 4T. Podle mě to bude u Rangera naladěný obdobně, ověř si to pro jistotu.
EC250 2008 žrala benzín jak sviňa. Motorka to bola fajn, ale ako hobíka ktorý jazdí nie pre sekundy, ale pre potešenie ma zaujíma aj spotreba. U ostrých verzií chápem, ale u hobby verzie s kľudnejším motorom by tá spotreba mohla byť ľudskejšia. Alebo nie?
GAS GAS dělá super endura, limitka six day pěkný barvy ECRanger super, hlavně že 2T žije dál Škoda že jsem letos na jaře pořídil na blbnutí kolem komína KTM Freeride 250R ve dvoutaktu, ECRanger bude mít asi o dost lepší podvozek - u Freeridu je v základu hodně měkkej...
Mig_35: nevím jak ostatní upravený 2T, ale u Freeride to má něco jako lineární průběh, jede pěkně odspodu až nahoru plynule, bez kopanců, paráda! Jestli bude pro tebe lepších 200 nebo 300 kubíků musíš posoudit sám. Než jsem koupil Freeride, taky jsem se bál, jak to pojede, jestli to bude dost silný na výjezdy, jestli budu stačit ostatním endurům na delší přejezdy atd., ale všechno v pohodě, obavy byly zbytečný.
To vypadá hodně zajímavě.
Ví prosím někdo, jaké budou servisní intervaly a jaký je výkon motoru?
BendaWR: čtyřtakt jezdím, právě, že jsou věci, které se mi na dvoutaktu líbily, jiné zase tak moc ne, třeba ten nekontrolovaný výbuch výkonu. Pokud tohle odpadá, pak bych to minimálně vyzkoušel. Šlo mi o to, jestli bude dvoukilo dost silné vespodu. Měl jsem pocit, že tyhle upravené dvoutakty jedou vespod stejně a nahoře míň...
Jen abych rozptýlil pochybnosti, tak z pozice dovozce můžu povrdit, že všechny verze mají homologace a ke každému motocyklu bude čistopis TP, který k němu osobně vytisknu a dodám.
Jak je to možné? Na motorce může být malý karburátor Dell´Orto a homologované koleno výfuku a trochu plastových výlisků ze sání. To všechno dohromady dává motorce přesně ty parametry, které jsou v TP. A Keihin atd. může být vedle v příbalu. Nebo naopak.
A jestli bude mít uživatel na motorce jedno a to druhé v krabici ve skříni je už věc každého z nich. Motocykl bude předán v provedení, dle přání zákazníka.
MV, gasgasmotos.cz
Všechny endura i trialy homologaci a TP mají. Co jsem zjišťoval, tak vyzkoušet půjdou v řádu pár týdnů.
Mig_35: klidně vem tříkilo, taky jsem se u Freeride trochu obával u dvěpade 2T jedovatýho výkonu, ale je to naladěný úplně jinak než ostrý 2T, jede to perfektně od spoda (chybí tomu přívěra), nahoře se žádnej kopanec nekoná, v podstatě to má charakter 4T motoru. Jenom to nemá deceleraci (brždění motorem) jako 4T, takže si na to musíš při jízdě zvyknout, pokud jsi předtím jezdil na 4T. Podle mě to bude u Rangera naladěný obdobně, ověř si to pro jistotu.
Ranger vzít dvoukilo nebo tříkilo? toť otázka... samozřejmě, určitě e to nebude dát nikde vyzkoušet, žeáno...
EC250 2008 žrala benzín jak sviňa. Motorka to bola fajn, ale ako hobíka ktorý jazdí nie pre sekundy, ale pre potešenie ma zaujíma aj spotreba. U ostrých verzií chápem, ale u hobby verzie s kľudnejším motorom by tá spotreba mohla byť ľudskejšia. Alebo nie?
Ranger zajímavej. Zajímalo by mě, zda to je homologávno. Když to člověk porovná s CRF450L za 270k, tak je to dost dobrá volba za 170k.
Budu to mat tazke , KTM svojimi 2T so vstrekovanim doslova uleteli konkurencii.
Je ta 300 ranger na dokladech? Že by splnila euronesmysly?
GAS GAS dělá super endura, limitka six day pěkný barvy
ECRanger super, hlavně že 2T žije dál
Škoda že jsem letos na jaře pořídil na blbnutí kolem komína KTM Freeride 250R ve dvoutaktu, ECRanger bude mít asi o dost lepší podvozek - u Freeridu je v základu hodně měkkej...